Gå til innhold

Voldtatt analt

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette gjelder de fleste, alle i hele landet har blitt voldtatt uten å vite det.

Anonymkode: 5854a...9f8

Dumt om jeg var litt utydelig i hovedinnlegget mitt. Selvsagt handler dette om mer enn at tissen ble trykket mot rumpa mi. Den var inni, sånn halvveis, og så inn og ut. Jeg følte det var mer, men han sa selv at det bare var hodet som var litt inn og ut helt til han følte det ble feil etter jeg gjentatte ganger trakk meg unna. 

Ts

Anonymkode: 04d32...259

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Få det inn i hodet: HUN SOV. 

Anonymkode: 4c5ef...be2

Men visste han at hun sov? I hovedinnlegget skrev hun at det ikke var snakk om mye penetrering, mens hun i et annet skrev at hun hadde vondt langt inn i rompen neste dag? Hvis man plages med mange vonde følelser, så er det veldig greit om man skjønner hvorfor man har det vondt, istedet for at alt er diffust og uforståelig. Er sikkert da mulig at man finner en grunn og alle vonde følelser blir forklart med en hendelse, mens sannheten er at ulike hendelser fra barndom og voksenliv er sauset sammen og fører til psykisk smerte. Altså er det ikke en hendelse, men flere. Hvis jeg kan råde TS, så vil jeg råde henne til å finne en psykolog som hun har kjemi med, for å nøste opp hvorfor hun plasserer alle vonde følelser i denne ene hendelsen. 

Anonymkode: 47b18...081

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men visste han at hun sov? I hovedinnlegget skrev hun at det ikke var snakk om mye penetrering, mens hun i et annet skrev at hun hadde vondt langt inn i rompen neste dag? Hvis man plages med mange vonde følelser, så er det veldig greit om man skjønner hvorfor man har det vondt, istedet for at alt er diffust og uforståelig. Er sikkert da mulig at man finner en grunn og alle vonde følelser blir forklart med en hendelse, mens sannheten er at ulike hendelser fra barndom og voksenliv er sauset sammen og fører til psykisk smerte. Altså er det ikke en hendelse, men flere. Hvis jeg kan råde TS, så vil jeg råde henne til å finne en psykolog som hun har kjemi med, for å nøste opp hvorfor hun plasserer alle vonde følelser i denne ene hendelsen. 

Anonymkode: 47b18...081

Mente at det ikke var snakk om et fullstendig samleie, altså at jeg ikke bare lå der og lot han penetrere meg. Det var ikke mye penetrering, men det var penetrering. Hvor mye av penis som var inne vet jeg ikke, men han sier selv at «hodet bare var litt inn og ut». Skjønner nå at det jeg mente ikke kom tydelig nok frem.. gjør meg vondt at noen mener jeg bare tuller med alt dette her. 

Jeg har også tenkt tanken at kanskje alle vonde følelser puttes i den ene hendelsen, spesielt da jeg ikke følte det traumatisk der og da og skjønner ikke hvorfor det får ta så stor plass i hodet mitt enda så lenge etter. Men da skjønner jeg ikle hvorfor disse følelsene stort sett kommer når jeg føler noe der bak? Det er derfor det er lett å føle at det kommer derifra, iallefall.. 

Skrevet

Det er ikke rart at reelle voldtektsofre sliter med å bli trodd.

Hva med når typen min presser seg forsiktig mot meg i håp om at jeg skal gå med på litt sengekos før vi sovner? Kan det også kalles voldtekt? Eller er det bare etter ett ekkelt brudd at jeg kan kalle det for voldtekt? 

Anonymkode: fbf77...be9

• Liker 7
Skrevet

For meg blir denne tråden et hån mot oss som faktisk har blitt voldtatt 

• Liker 5
Skrevet

Feilen ligger ikke hos deg. Prøv å legge fra deg skammen. Skammen ligger på han som ikke respekterer grenser. Han skal skamme seg. Ikke du.

Anonymkode: 04d4d...7ff

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feilen ligger ikke hos deg. Prøv å legge fra deg skammen. Skammen ligger på han som ikke respekterer grenser. Han skal skamme seg. Ikke du.

Anonymkode: 04d4d...7ff

Skammen, ass.

Anonymkode: 8e578...417

• Liker 2
Skrevet

Det er lov å være litt sår her og der etter det som skjedde i lang tid fremover, stakkars deg. 

Skrevet
Akkurat nå, Atomlynet skrev:

Det er lov å være litt sår her og der etter det som skjedde i lang tid fremover, stakkars deg. 

Det har gått to år...

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Det har gått to år...

Det var i toern da..

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gir en vel ikke en fasit på hvordan andre skal reagere på sin opplevelse? 

Anonymkode: 1dfd0...2e6

Nei det gir ingen fasit. Det er riktig. Folk er forskjellige.

Men samtidig må det være lov å påpeke at dersom man får traumer av noe slikt som det ts beskriver, så kan livet bli vanskelig fremover. Har selv opplevd et par skikkelig traumatiske livsendrende caser så vet hva jeg snakker om. Man må gå dypt igjennom det som skjedde og legge det bak seg. Graver man seg ned i det og syntes synd på seg selv, blir det bare 10x værre. At typen prøver seg på analsex uten samtykke idet man våkner er en kvalm og utrolig ydmykende opplevelse som jeg ikke unner noen. Men traumer og livsødeleggende? Da må jeg være ærlig å si det høres voldsomt ut.

Men det betyr ikke at jeg ikke føler med Ts og det som hendte henne. Det er bare grader av traumer tenker jeg.

Skrevet

Nå har hun forandret historien sånn 3-4 ganger i denne tråden..

1 gang så var den så vidt borti åpningen

andre gangen så var den helt inni

andre gangen så var det inn ut og..

Hva er riktig? Var den inni deg, eller var den ikke inni deg? Uansett hvor liten pikk man har så kjenner man at noe går inni i ræva eller ikke.. Bare tull hele greia..

Om dette virkelig hadde skjedd, så hadde du ikke forandret historien din i det hele tatt, slutt og dikte opp ting som du trur har skjedd for at folk skal synes synd på deg og få likes... blir for dumt

Anonymkode: 2396b...9b8

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så kritiske til historien til TS. Hva er de eksakt rette ordene når noen presses seg mot anus og ikke får den ordentlig inn?

Jeg vet ikke, men jeg tror jeg forstår hva hun beskriver. Jeg ser ingen selvmotsigelse der. Dette er kun uvilje hos enkelte som leser. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så kritiske til historien til TS. Hva er de eksakt rette ordene når noen presses seg mot anus og ikke får den ordentlig inn?

Jeg vet ikke, men jeg tror jeg forstår hva hun beskriver. Jeg ser ingen selvmotsigelse der. Dette er kun uvilje hos enkelte som leser. 

Nei, det er ikke kun uvilje hos enkelte som leser. Hun har jo endret og tilpasset forklaringen gjentatte ganger.

• Liker 1
Skrevet

Mange wackos i denne tråden. Av hensyn til TS, og andre som har opplevd overgrep og voldtekt, bør denne tråden stenges. 

• Liker 5
Skrevet

Ærlig talt, diskusjonen her bør da ikke handle om hvorvidt dette er en voldtekt eller et forsøk på voldtekt, diskusjonen bør gå på hvordan skal TS kunne komme over hendelsen! Uansett hva definisjonen er så har TS det vanskelig med hendelsen 2 år senere. DET bør fokuseres på. 

Stor klem til deg TS. Kanskje du bør kontakte en psykolog på nytt?

• Liker 2
Skrevet

Støtter forslaget om at TS bør komme seg til psykolog, man kan dessverre ingenting for hva man føler og hvordan man opplever ulike situasjoner, så om dette faktisk er en så big deal for deg som du skal ha det til å være så håper jeg du får hjelp til å bearbeide det og komme deg videre.

Men det er virkelig ikke rart at voldtektsofre ofte får skylden og ikke blir trodd når jenter som TS roper voldtekt bare kjæresten har vært nær rumpehølet deres. Unnskyld, men dette blir litt for dumt og jeg må si meg enig med de som sier dette er et hån mot de som faktisk har blitt utsatt for voldtekt og overgrep.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skjedde det noe.. han var såppas langt inn med penis at jeg hadde vondt langt inn i rumpa flere dager etterpå. Du har nok rett i at mye ligger i at jeg blir helt svett bare av å tenke på dette forholdet i utgangspunktet, da jeg mista meg selv helt. Har også mye skyld og skam knyttet til at jeg ikke fikk reagert ordentlig da jeg våkna, først frøs jeg helt og så snudde jeg meg vekk gjentatte ganger hvor han fulgte etter. Føler meg nå ekkel, skamfull og verdiløs som følge av hendelsen og at flere vet om det, føler det definerer meg. Har opplevd dette flere ganger i «rett hull», men det plager meg ikke. Er nok at det er rumpa jeg synes er så ekkelt, og at alt kommer tilbake hver gang jeg feks er dotrengt o.l

ts

Skjønner det. Men der er garantert andre ting du kan angre mer på eller skamme deg mer over enn reaksjonen din på det som skjedde. Altså, han var en tulling, enkelt og greit, men det får du ikke gjort noe med. Om du føler deg verdiløs basert på denne ene hendelsen, så tenker jeg at roten til problemet ligger et annet sted. Virker som om du har fått et sykt oppheng i akkurat denne hendelsen og skylder på det for alle plager du eventuelt måtte ha. Og da er det ikke hendelsen i seg selv som er problemet, du trenger å vite hvordan du takler problemer og hvordan du løser de. Dermed bør du gå til psykolog igjen, med et åpent sinn. Har dere dårlig kjemi bytter du. Så enkelt er det. Nå vet jeg ikke hvor ressurssterk du er mentalt men basert på det du skriver så virker det litt dårlig, men det betyr ikke at det er håpløst. Det går seg nok til skal du se. 

Vi er mange kvinner her som har gjort ting vi angrer på og som skammer oss over både det ene og det andre fordi vi ikke klarte reagere slik vi ønsket, eller turte er nok kanskje det rette ordet. Etterhvert lærer man seg heldigvis å stå opp for seg selv. Men igjen, kom deg til psykolog og snakk med fagfolk og ikke oss evneveike tullinger på KG. 

Anonymkode: 94844...32b

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Ramona skrev:

Mange wackos i denne tråden. Av hensyn til TS, og andre som har opplevd overgrep og voldtekt, bør denne tråden stenges. 

Av hensyn til alle som har opplevd voldtekt og overgrep burde TS aldri startet denne tråden.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Sirah skrev:

Ærlig talt, diskusjonen her bør da ikke handle om hvorvidt dette er en voldtekt eller et forsøk på voldtekt, diskusjonen bør gå på hvordan skal TS kunne komme over hendelsen! Uansett hva definisjonen er så har TS det vanskelig med hendelsen 2 år senere. DET bør fokuseres på. 

Stor klem til deg TS. Kanskje du bør kontakte en psykolog på nytt?

Som du sikkert ser er det ikke en eneste psykolog i denne tråden, dette forumet er særs lite ressurssterkt når det kommer til psykisk helsehjelp. Basert på kunnskap og kvalitet på enkeltindivider her så må nesten trådstarter forvente å få svar på alt annet enn det hun spør om. Dette er også et diskusjonsforum, ergo vil hennes situasjon bli diskutert og ikke bare svart på. 

Klart hun bør dra seg til psykolog pronto, men det er lettere å rope voldtekt og høre "stakkars deg" fra naive folk uten kritisk sans. En ting er å bli penetrert analt og faktisk voldtatt, en annen ting er at mannen berører rumpa med penisen, noe hun skriver i hovedinnlegget sitt, men så blir historien endret på. Og siden dette er et forum og ikke en ansikt til ansikt samtale regner jeg med at hun smører tykt på for mer forståelse/medlidenhet. I virkeligheten kunne det være forståelig ettersom man ofte kan glemme detaljer fra traumatiske hendelser. Men når man skriver har man tid til å tenke seg om, og er man anonym og alt det der så har man lite å være redd for. 

Jeg går også utifra at dette er noe trådstarter syns er flaut å prate om, og jeg mistenker faktisk at hun ikke har prøvd psykolog. Hun tør rett og slett ikke, fordi hun tror hennes problemstilling er mer skamfull og verre enn andre, og at hun vil bli latterliggjort av profesjonelle mennesker som har tatt en ganske lang utdanning for å kunne hjelpe mennesker med sine problemer. Men slik er det ikke trådstarter, du kan fint dra til psykolog, og du vil hverken bli håna eller latterliggjort. 

Anonymkode: 94844...32b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...