Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤
:vinke: Ha ei god helg :)

hELLEU!!;)

DU MÅ HA EI KJEMPEFIN HELG DÅ! :P

Sjøl jobber eg.... men prøver å kose meg innimellom da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
:hoppe:

Endelig lørdag!!!!! 8)

Ville bare stikke innom og ønske deg en super-duper helg :klem:

eyyy...

Må jo ha ei super helg du og da! 8)

Må komme heim snart så vi kan feira at skolen er over for i år!!!!! :hoppe:

masse klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

helleu....

jah.... då er d snart på tide å gå på jobb... Siste dagen og så er jobbehelga endelig over! :hoppe:

Vet det kommer til å bli ltt travelt ikveld så jeg slapper bare av hjemme å lader opp litt her... :roll: Har fri imårra da! yeah... :kul: Da skal mange andre sjeler på jobb... og jeg skal bare trekke dyna laaaaangt over hodet når typen skal opp i 6 tiden for å gå på jobb... he he... slemme meg :smoke:

Håper alle har hatt en god helg da!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#
helleu....

jah.... då er d snart på tide å gå på jobb... Siste dagen og så er jobbehelga endelig over! :hoppe:

Vet det kommer til å bli ltt travelt ikveld så jeg slapper bare av hjemme å lader opp litt her... :roll: Har fri imårra da! yeah... :kul: Da skal mange andre sjeler på jobb... og jeg skal bare trekke dyna laaaaangt over hodet når typen skal opp i 6 tiden for å gå på jobb... he he... slemme meg :smoke:

Håper alle har hatt en god helg da!;)

Du må sei viss du har fri ein dag sånn at eg kan stikka innom når det passe fø deg igjen då :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du må sei viss du har fri ein dag sånn at eg kan stikka innom når det passe fø deg igjen då :):hoppe:

Vi er visst frå samme plass vi... Kjenner du meg? Kjenner eg deg?!??? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

GOD KVELD! :kul:

Ja då var endelig jobbehelga over! Og nå er d endelig min tur til å ha litt fri;)

Håper alle her på forumet får en kjempeflott start på den nye uka! Det vet jeg at jeg får.. he he..;)

Imorgen skal jeg bare ned i sentrum å gå på cafe og dille litt rundt med ei venninde og den søte god-jenta hennes på et år :rosaengel: (ho er bare så sjønn!!! Blir j nesten værpesjuk når eg ser den ungen... he he... :ler: )

klemser :klem2: :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Ja så er helga over - jammen raser de dagene fort avgårde gitt!

Men nå vil jeg snart ha sol altså :briller: dette været er jo bare så trøstesløst! Ikke mye som minner om sommer nei :tunge1:

Ha en fin dag i morgen!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Ja ska sjekka ut kor landet ligger eg har ein avtale litt ut på kvelden men me kan jo treffast før da då. Kossen gjekk da med lille A?

Kossen følest d når huset er tomt? Danse du på bordet kanskje? :ler: Eg kjede meg grenseløst men sånn e da når man bur på ein øde flekk :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Ja ska sjekka ut kor landet ligger eg har ein avtale litt ut på kvelden men me kan jo treffast før da då. Kossen gjekk da med lille A?

Kossen følest d når huset er tomt? Danse du på bordet kanskje? :ler: Eg kjede meg grenseløst men sånn e da når man bur på ein øde flekk :tunge1:

Kor i fjorden? Er så nysgjerrig på kven du er eg!! ;) PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Vet hva du mener, for når jeg ser jenta (til kollegaen) på et år som bare smiler, drømmer jeg om barn..

Jobbet i helga ja? Koose deg med fri endelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Hyggelig med hilsen i Lykkeboden min. :vinke:

Håper du har hatt en fin dag på cafe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ¤Escada¤
Heisann!

Ja så er helga over - jammen raser de dagene fort avgårde gitt!

Men nå vil jeg snart ha sol altså :briller: dette været er jo bare så trøstesløst! Ikke mye som minner om sommer nei :tunge1:  

Ha en fin dag i morgen!

Klem fra Charmina :klem:

hei!

Ja helga er raskt over når en har fri og må tilbake på jobb...:)

Er helt enig med deg i at sommeren burde tre i kraft med varmt vær og masse sol!! :enig_animasjon: Det er jo tross alt snart JUNI!!! å så grøsselig kaldt som det har vært.. :hår: Minner ikke mye om sommer nei... men den kommer vel snart forhåpentligvis :kul:

Håper ellers at du har fått en fin start på den nye uka;)

klems fra meg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Litt rart med en gang men så lenge eg har noe å bedriva tida med så går det jo helt greit... er jo bare et par fridager, ellers så jobber jo eg og... sant:)

Ellers då, har du fått en fin start på nye uko då?

Sjønte du var innover med mor de idag? Var dumt du visste d så sein og eg hadde lagd avtalar.. men men, vi kan jo treffast t helga :P

klems fra meg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Kor i fjorden? Er så nysgjerrig på kven du er eg!! ;) PM?

Ho er ei god venninna av meg og ¤Chanela¤ som eg lurte med på detta nylig!;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Vet hva du mener, for når jeg ser jenta (til kollegaen) på et år som bare smiler, drømmer jeg om barn..

Jobbet i helga ja? Koose deg med fri endelig! ;)

Jepp, jobba i helga og no STORKOSE eg meg med fridagane mine :sjarmor: Er så herlig dÅ...

Var med ho venninno mi og småtto idag, ho er så sjønn, bare sitte i vogna si og ler og flire.. og så gikk ho litt rundt på ustø bein i gågata og såg aldeles småsjenkt ut! he he... :ler: Men så hylte og skreik ho når de skulle gå hjem og en anna plass... gjett om eg følte meg litt skyldig då....:( Ho kjenne meg ganske godt då så ho ville bare vinka t mora og vær med meg... men når ho ik fikk det så blei ho litt sint ja... men det er jo litt søtt da.. :) Føle meg litt "smigra" på en rar måte.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...