Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)


Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤
Hei!Søren at eg jobbe i morro siden det e handelens dag :hoho: men' date='men. Eg har fri på tirsdag men eg skal til fysioterorristen på kvelden då . Har du fri då??Eg og har lyst på solarium. Kanskje eg kjeme innom ein dag. Trenge sårt litt farge på den krittkvite kroppen min. :klem2:

Hellu!!;)

har ik fri før torsdagen i neste veko eg.. men det er jo åpent t kl. 21 imåro kveld då... sku du ik innover med M?

Vi får prøva oss med solarium ein dag;) Drar med oss M. og så får vi sjekka ut om pigmentene våras fremdeles funke!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

Nei har ikkje planar med M i morra men tar meg kanskje ein tur etter jobb likavell. Eg kan pipa deg/dere

Natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

wuuuhu, handelens dag er dritgøy!! :danse:

åhåhå, myggen elsker deg ja? den er glad i rompa mi har jeg funnet ut av! har fem, seks små stikk nedover der nå- og ei kvise :oops: herregud, jeg ser vel ut som en kjøttkake der bak..

Må du shoppe litt for meg og da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
wuuuhu, handelens dag er dritgøy!!  :danse:  

åhåhå, myggen elsker deg ja? den er glad i rompa mi har jeg funnet ut av! har fem, seks små stikk nedover der nå- og ei kvise :oops:  herregud, jeg ser vel ut som en kjøttkake der bak..

Må du shoppe litt for meg og da :ler:

Er merkelig med den myggen.. koss den finne fram t de rette plassane å stikka! :tunge1: Den har f... meg bete meg på baken og... og på låret og magen.... fy of fy!!!! :o :-? Å så er det helst om natta at den ligge i bakhold.. å så angripe den meg mens eg sove!!! :hår: :sinnatagg::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Ja ja... å så var det handelens dag... og eg kikka og eg kikka... men tror dokke eg fant noe då???? NEIDA...... :cry:

Har det med det.... var bare heilt feil størrelse på de tingene eg kikka på.. og bare skrap som hang igjen...Men det er no typisk meg då.. :veldigsur: Men handla meg no litt sminke istedetfor då.. og det hjalp no bittelitt :roll: Har no uansett handla litt mye greier siste tida, så d gjorde jo ikkje så mye likavel... var ikkje i nød av noe liksom.. Dessuten finne eg alltid mye meir hvis eg reise andre plassar.. merkelig det der :ler:

Så no sitte eg bare her å gørrkjede meg.. :flekke: Gubben sku vært heima for fleire timar siden.. men så ringte han og sa at han skulle jobba overtid...blæ! :tunge1: Blir jo peng av det då.. :sjarmor: Men SÅÅÅÅ kjedelig... og alle venninder har småtroll som de må legga el ik kan gå ifra.. el. de e opptatt med andre ting.. kjede meg som en unge.. :ler: Nei eg får gjøra noe vetigt (kjedelig...), som å legga sammen noe klær el noe?? :klø:

Ha en fortsatt fin kveld folkens! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Uff da! Fant du ingen verdens ting? :-( Kjipt! Er handleweekend hele helga da, er vi ordentlig heldige kommer det (kanskje) varer i løpet av dagene!

Stress på jobben i dag! Først var jeg satt opp til 12, så fikk jeg tilbud om 1 time lenger, deretter om å bli til 21 :o , eller hvor lenge jeg kunne... Jeg ble til 17, var sliten etter det, orka ikke springe rundt i butikker :tunge1: Hadde nemlig min verste natt noensinne, våknet tre ganger på natta av at jeg var dårlig og følte meg ordentlig fyllesyk og jævlig i dag morges :kvalm: *klage, klage* :P

MEN, det hjelper nok med costa del solarium i morgen :tommelsmil:

Ha en fin fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

I'm back!!!!

Fikk med meg at det var noe sånn handelens dag greier i Odda ja. Typisk det at en ikke finner noe. Får heller ta deg en shoppingtur til Haugesund, eller enda bedre, Stavanger :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Uff da! Fant du ingen verdens ting? :-( Kjipt! Er handleweekend hele helga da, er vi ordentlig heldige kommer det (kanskje) varer i løpet av dagene!

Stress på jobben i dag! Først var jeg satt opp til 12, så fikk jeg tilbud om 1 time lenger, deretter om å bli til 21 :o , eller hvor lenge jeg kunne... Jeg ble til 17, var sliten etter det, orka ikke springe rundt i butikker :tunge1: Hadde nemlig min verste natt noensinne, våknet tre ganger på natta av at jeg var dårlig og følte meg ordentlig fyllesyk og jævlig i dag morges :kvalm: *klage, klage* :P

MEN, det hjelper nok med costa del solarium i

morgen :tommelsmil:

Heia!!

Dakar deg som måtte være ekstra lenge da.. uff og uff så kjedelig.. men det blir jo peng t slutt då! :sjarmor:

Ka du skal for spennende i helga då?:) Eg skal jobbe:( Hater de jobbe-helgene... Hadde jeg jobba med noe anna.. f.eks butikk.. så hadde eg iværtfall hatt fri på søndager... Håper gubben får fast på høyer... då skal iværtfall eg slutta der eg jobbe no!!! (men tør ik før gubben har litt mere fast... vil ik risikere å stå der uten jobbe begge to...) Å så finna meg noe anna...

Ha en fin fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Hei *Escadea*

Zummer innom dagboka di en tur. Takk for fine hilsninger, det varmer mitt hjerte. :-)

Ønsker deg en fin kveld :-)

Føler meg litt bedre humør nå, har vært og svidd av endel penger. Fant ikke noe til meg da, bare til barna.. men jeg fikk da brukt en del. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

ååh, det er så tyyypisk! når en først har penger, og vil bruke de, da skal alt gå galt!

Men med en gang pengene er borte, DA dukker alt det du ikke visste du trengte, opp! Blæææh!!

Fikk du brettet tøyet da?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker snuppeluppa en riktig god helg! Her skinner faktisk sola i dag - det er jo bare helt utrolig! Har jo nesten glemt hvordan det var jeg :briller:

Klems fra Charmina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Ville bare stikke innom og ønske SEROXATA, @RIEL, QEENBEE OG ¤CHANELA¤ ei fortreffelig helg!! :heiajente:

Eg har forøvrig jobbehelg så eg sitte her og bare vente :Gjesp: på at timane går og eg skal på kveldskift :-? E så mye stress på jobben for tida at eg kan ik si at eg eg glede meg akkurat... :roll: Å så formiddag imåro, blæ :sjokkert: Men men.. sånn e d å jobba i helsevesenet.. Vurdere faktisk å prøva noe heilt anna for ei stund iallefall.. Kanskje noe sånt som butikk el noe.. bare noe heilt anna.. hadde vært noe d.. :kul:

Dokke må no uansett ha ei fin helg vidare folkens!:smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Vært på jobben idag... ganske sleten og masse vondt i ryggen! :cry: Uff.. veit ik ka eg ska gjør, føles som det sår en usynlig person og stikke meg m. kniv.. og ene foten min kjennes helt vissen.. :o Håpe d går snart over.. Er så fullt av pasienter for tiden, spesielt sånne gamle "sykehjems pasiener" som bare ligger og roper og hyler for ingenting... Stakars folk.... Men de kan ikke for det stakkars.. Selv om vi har mange morsomme episoder med de og då.. :sjarmor: Var foresten en kveld her i helga, var ei søt gammal dame som sikkert trodde at ho var ei lita jente igjenn.. selv om hu var 91 år (og VELDIG senil..) gammel. Hadde hjelpt ho med kveldstellet og ho skulle legge seg.... så trakk ho dyna godt opp til haka og sa "god natta mamma"!:) He he.... tenk og være 23 år og mor til ei på 91 år dere! det er godt gjort synes nå eg! :ler: he he.. Nei eg ligna vel kanskje litt på mor hennas sånn som ho huska det.. å så trodde ho at ho var en del år tilbake i tid da.. he he... stakkar søte dama.. Trives jo egentlig godt med de gamle, eneste er at eg skulle bare ønske at eg hadde litt bedre tid til de..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Mange artige episoder når man jobber med eldre ja :) de er jo bare så skjønne mange av dem!

Håper du har det bra og at mandagen blir fin!

Her skal jeg sitte i sofaen og bare slappe av med Tv`n i kveld. :vinke:

Du skulle lagt til link til dagboka di nederst min venn!Så var du lett å finne :wink:

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på Charminas ide om link til dagboka i signaturen...trodde ikke du hadde dagbok jeg, så det var bare tilfeldig at jeg fant den :)

Må bare først og fremst si takk for besøk i dagboka mi!

Ja, det er koselig å arbeide med eldre, mange av de er så utrolig søte!

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest #Spidergirl#

Tenke berre på mi oldemor som eg var så heldig å beholde lenge. Ho var det vakraste og beste menneske eg nokon gong har møtt! Håper eg ikkje har laga alt for mykje styr ang. Danmark. Me får nok da fint te slutt... :P:ler: Tenk deg jentene på tur :ler2: liv yes! Rauland va digg eg ridde ein utrolig søt litt treg smånervøs sak, som var brun med kvite flekkar på rompa. Men eg verke over alt. Rompaa mi. Skulle vært rik så eg kunne bestilt meg ein masør. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Kan tenke meg at det å jobbe med gamle mennesker tar på, både fysisk og psykisk. Det er jo tungt arbeid, mye løfting og sånt, og så må det være fælt å se hvordan noen bare forfaller. Noen mister helt livsgnisten og visner til det ikke er mere liv igjen. Oldemor bodde sine siste dager på sykehjemmet du jobber. Hun fikk slag, så alt av hukommelse var borte. Det var så rart å se forandringen. Hun ble faktisk snillere etter slaget, men hun var veldig bevisst på at hun hadde mistet mye, så det gjorde henne veldig følelsesladet. Spesielt når hun ikke klarte å finne de rette ordene. Da så en at hun virkelig ble plaget at hjernen ikke ville gi henne den infoen hun lette etter. Hun beholdt ihvertfall for det meste smilet de siste årene hun levde. Jeg tror hun hadde det ganske bra der hun var, i trygge omgivelser. Og bestemor bor rett i nærheten, så hun var ofte på besøk.

Ellers håper jeg du har det bra. Du nyter vel sommerværet på lik linje med oss i nabofylket kan jeg tenke meg :roll: Får håpe sommeren ikke lar vente på seg så alt for mye lenger.

Kos deg da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

bø!:)

Hehe, mange artige episoder med eldre kan jeg tenke:D Ei venninne av meg hadde en fin en ei gang.. ei av de eldre damene som hadde funnet ut at hun skulle på do alene, og da venninna mi kom på rommet, og fant henne inne på doen, så brakk hun seg grundig.

Stakkars dame, hadde ikke klart å tørke seg skikkelig, og det var bæsj på dosetet, vasken, veggene og diverse andre steder... :tunge1: nam!

Håper du har hatt ei super helg! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Heisann

Kan tenke meg at det å jobbe med gamle mennesker tar på, både fysisk og psykisk. Det er jo tungt arbeid, mye løfting og sånt, og så må det være fælt å se hvordan noen bare forfaller. Noen mister helt livsgnisten og visner til det ikke er mere liv igjen. Oldemor bodde sine siste dager på sykehjemmet du jobber. Hun fikk slag, så alt av hukommelse var borte. Det var så rart å se forandringen. Hun ble faktisk snillere etter slaget, men hun var veldig bevisst på at hun hadde mistet mye, så det gjorde henne veldig følelsesladet. Spesielt når hun ikke klarte å finne de rette ordene. Da så en at hun virkelig ble plaget at hjernen ikke ville gi henne den infoen hun lette etter. Hun beholdt ihvertfall for det meste smilet de siste årene hun levde. Jeg tror hun hadde det ganske bra der hun var, i trygge omgivelser. Og bestemor bor rett i nærheten, så hun var ofte på besøk.

Ellers håper jeg du har det bra. Du nyter vel sommerværet på lik linje med oss i nabofylket kan jeg tenke meg :roll: Får håpe sommeren ikke lar vente på seg så alt for mye lenger.

Kos deg da :klem:

Joda nyter sommeren selv om d ikke er det helt beste sommerværet.. Gleder mg VELDIG til jeg skal ha ferie 18 juli. Akkurat nå virker d så utrolig lenge til!:( (jobber foresten på sykehuset, men har urolig mange fra "naboen" innom ganske ofte egentlig) Håper i d minste at været bedrer seg litt her..

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...