Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)


Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nam sånne agurker man dyrker selv er deilige!Gjett hvem som fikk lyst på nå da? :ler:

Men hvor blir det av sommeren min venn?

Nå vil jeg ha litt sol og varme :sur: sånn at jeg kan gå rundt og se slik :briller: ut!!!!

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

å, hjemmedyrkede agurker er så nam!:D kan fort spise en hel slik ja:)

håper du får en flott helg, uansett hva du bestemmer deg for å gjøre :wink:

skal prøve å tenke frem litt sol til deg jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

.... heluu

Det blei bare ei stille rolig helg på meg likavell. Da e egntleg heilt supert. No begynne humøret å stiga for eg ikkje er i underskudd på søvn lenger. Håper du hadde ein underbar hyttetur med gamlingane 8) :ler: Mannen har hatt fri då antar eg?

Eg håpe eg kan slika litt sol i morra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Hey, ikkje spy av byen vår!!!! Skjer det noko på lageret i helga forresten, veit du det? Eg skal ut på fredag!! I morgon også, forresten, men det er i Bergen!!

Eg har sommarfeeeeeeeeeeeerie!!!!!! :hoppe:

Koffor har du flytta vekk då?;) By the way... eg "spyr" ik av byen... bare av at d ik e så spennande her... he he;) Hatt d kjekt i helga då?? :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Heisann til veslo, Brunhilde, Charmina, Bustetroll, seroxata og #Spidergirl#! :hoppe: Hatt ei fin helg?? :rosasmil:

Blei no til at eg reiste på camping med bare mor mi og minste bror min (atpåklatten på 6 år..! :-) ) Vi hadde d igrunnen veldig koselig, regna litt samme kvelden vi kom, men igår kom sola snikande og eg fekk solt meg litt for første gangen i år!! :danse: :ekstra kul: Idag var d lit overskya men varmere.... beynte å regne litt då vi reiste då.... himmelen grein sikkert bare litt fordi vi reiste..;) he he... :ler: Uansett så var det no godt å få slappa litt av og skifta stua å sånn.. trenge det av og til! :kul::blomst:

Men no får eg vel gjøra litt husarbeid... blir ik gjort så mye av det når man er borte............ :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Det e godt med ein tur i blant ja. Me blir nok brune med tida været må berre bestemma seg først.

Eg har bestilt meg kjole på nett no då så då blei da sommarkjole på meg og. Men rekningane har berre hopa seg opp i det siste så no trur eg eg må bremsa forbruket. Raulandsturen er ei skikkelig nøtt håper det ordner seg skal ringa og snakka med dei i morro.

Bror min har visst gjort noke med antivirus-programmet sånn at msn ikkje funke. Lurt...

Men gonatt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heeey! heldig som fikk deg en tur litt bort i helga:)

Har vært lite sol her nede gitt!

Men myggene er her, det kjennes meeeget godt på rompa mi nå :ler:

Håper du får ei fin uke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Som du ser har eg ikkje så god tid å treffast før postgirobygget neste veka pga jobben sorry vennen!!!! :klem: hur d går??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei no til at eg reiste på camping med bare mor mi og minste bror min (atpåklatten på 6 år..! :-) ) Vi hadde d igrunnen veldig koselig, regna litt samme kvelden vi kom, men igår kom sola snikande og eg fekk solt meg litt for første gangen i år!! :danse: :ekstra kul:

Heisann. :vinke:

Kjempeheldig du er som har fått solet deg! Her i gården er det bare regn regn regn hele tiden. Og kaldt. Håper på at sommeren kommer hit snart. hehe

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤
Det e godt med ein tur i blant ja. Me blir nok brune med tida været må berre bestemma seg først.

Eg har bestilt meg kjole på nett no då så då blei da sommarkjole på meg og. Men rekningane har berre hopa seg opp i det siste så no trur eg eg må bremsa forbruket. Raulandsturen er ei skikkelig nøtt håper det ordner seg skal ringa og snakka med dei i morro.

Bror min har visst gjort noke med antivirus-programmet sånn at msn ikkje funke. Lurt...

Men gonatt :hoppe:

Var sikkeret virus på nett det msn programmet du lasta ned då.. og då hoppe det programmet opp som virus (bra egentlig...) å så slette han viruset... og dermed msn... men du får bare prøva igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heia og god sommer til alle!!! Noen som skal på ferie eller?? 8)

(heia cocpuffs, bustertrol!;))

LURE PÅ KOSS DET GÅR AN Å VÆRA OVERSKYA OG REGN SÅÅÅÅÅÅ LENGE OM GANGEN?????? :o

Er jaggu glad eg har ferie siste perioden.. satse på at det blir litt bedre vær då.. imellomtida får en smøra seg med tolmodighet.. og så ikveld får eg heller ta meg litt solarium!:briller: he he.. :ler:

Imåro er det handelens dag her... og for meg har det for en gangsskyld slått t.. har nemmlig fått feriepengar idag!! :sjarmor::hoppe: Så då går det jo an å shoppa litt og... eg shoppoman?? :lol: jaaaaaaaa! :ler:

no får eg vel rydda litt før gubben komme heim og ser alt rotet mitt!! :husarbeid::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤
heeey! heldig som fikk deg en tur litt bort i helga:)

Har vært lite sol her nede gitt!  

Men myggene er her, det kjennes meeeget godt på rompa mi nå :ler:  

Håper du får ei fin uke :wink:

Ja det er herlig og komma seg vekk litt...;) Jasså myggen like deg og? :ler: De simpelten :hjertesmil: meg og.. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Som du ser har eg ikkje så god tid å treffast før postgirobygget neste veka pga jobben sorry vennen!!!! :klem: hur d går??

Du får skriva sms når du har fi då;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Hei!Søren at eg jobbe i morro siden det e handelens dag :hoho: men,men. Eg har fri på tirsdag men eg skal til fysioterorristen på kvelden då . Har du fri då??Eg og har lyst på solarium. Kanskje eg kjeme innom ein dag. Trenge sårt litt farge på den krittkvite kroppen min. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...