Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)


Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤
Heisann! Hyggelig med hilsen i Lykkeboden min.  :vinke:  

Håper du har hatt en fin dag på cafe!  :-)

Hei!

kjempekjekt at du stikker innom entur her og da!;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

Heia :-)

Kom tebake for ei lita stund siden no. Me åt kebab og is.

Eg hate å eta kebab som du veit på grunn av griseriet!

Men,men greit nok det. Du veit koss det er i min famelie det er av og til veldig vanskelig å ha den fulle oversikten. Me snakkes nok te helga elles så for du komma te J. Eg kan tenka meg at det egentlig va ganske godt at han begynte å jobba. Jo uko har no ikkje hatt ein spesiell opning men heilt grei :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

UT PÅ TUR ALDRIG SUR! :ler:

Er så stiv og støl at d er vondt og sitta her... ble nemmlig lurt med av mor mi til å væra med på sånn KULURSTI tenk.... Og det var ikke bare bare dere!

Måtte for det første langt avgårde for å komme dit... og så bare det oppover og oppover.... laaaangt opp i masse skau... laaaaaangt til fjelds...Så jeg er nå helt ferdig :klaske: Fy kor slitsomt...jeg annser meg som i sånn noenlunde form men da slet jeg...

Så no får eg vel ta den stive og trøtte skrotten min og køye og sove leeeenge imorgen :sove:

Dere får ha en fortsatt god kveld da folkens og håper der får ei flott uke! :P Vil og bare takke alle som stikker innom her, kjempe kos! :eeeh:

Obs.. skal foresten grille ho gamlingane imåro... håpe då på sol og fint vær :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heia :-)

Kom tebake for ei lita stund siden no. Me åt kebab og is.

Eg hate å eta kebab som du veit på grunn av griseriet!

Men,men greit nok det. Du veit koss det er i min famelie det er av og til veldig vanskelig å ha den fulle oversikten. Me snakkes nok te helga elles så for du komma te J. Eg kan tenka meg at det egentlig va ganske godt at han begynte å jobba. Jo uko har no ikkje hatt ein spesiell opning men heilt grei :):hoppe:

heya!

Du er vel ikkje opptatt i helga og vel? I hope not... :roll:

Må begynna å avtala litt på forhånd no då så de får tid til å tenka på om de kan brinage, henta el ka de kan og ik ka. :sjarmor: he he.. :ler: Er ikkje så greit når de aldrig veit heilt ka de vil.. el kan.. :o :tunge1: Så du får nok begynna å bearbeida de allerede;)

Men no får eg stikka, ska ned å shoppa litt klær med mamsen... ho skal nemmlig på fest i helga og trenge shopping støtte..

klems :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

heya!

Du er vel ikkje opptatt i helga og vel? I hope not... :roll:

Må begynna å avtala litt på forhånd no då så de får tid til å tenka på om de kan brinage, henta el ka de kan og ik ka. :sjarmor: he he.. :ler: Er ikkje så greit når de aldrig veit heilt ka de vil.. el kan.. :o :tunge1: Så du får nok begynna å bearbeida de allerede;)

Men no får eg stikka, ska ned å shoppa litt klær med mamsen... ho skal nemmlig på fest i helga og trenge shopping støtte..

klems :kul:

Heia.

Ja ska snakka med dei i dag eg allerede me må jo finna på noke eg har ikkje gjort noken sprell siden eg kom heim. Det krible litt :P

Hilsa gamlingane då :ler: Har sendt mld t jento på J.dal men har ikkje fått svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei og hå! Det var deg eg møtte på tur i går sant? Når eg jogga over brua frå Vasstun? ;) Fint med frisk luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤
Hei og hå! Det var deg eg møtte på tur i går sant? Når eg jogga over brua frå Vasstun? ;) Fint med frisk luft!

heia ja..

Meget mulig at d var meg.... var noen som jogga forbi men eg kikka ik på dokker egentlig:) Så det var sikkert meg... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hello....

Ja d blei grilling idag hos gamlingane, såg litt truandes ut på formiddagen siden d var litt overskya... men d var varm i været så vi tok sjansen :roll: Så når vi for ut å grilla så sjein d til og med opp med sol og greier! :briller: (som bestillt! :ler: ) Men då vi var ferdig å grillla, så begynte det å tykna til og blei overskya... merkelig.. :klø: men men.... (gubben jobba forøvrig overtid og gikk glipp av heila kalaset... litt av en dag å jobba overtid då men... :roll: )

Imorgen så skal eg en tur til haugesund m. mamsen, håper på å finne noen fine sommer-klær der, kanskje noen fine søte sommerkjole le. lignende? :sjarmor:

Hadde vært noe d.... :sexy:

:blomst::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#
Hello....

Ja d blei grilling idag hos gamlingane, såg litt truandes ut på formiddagen siden d var litt overskya... men d var varm i været så vi tok sjansen :roll: Så når vi for ut å grilla så sjein d til og med opp med sol og greier! :briller: (som bestillt! :ler: ) Men då vi var ferdig å grillla, så begynte det å tykna til og blei overskya... merkelig.. :klø:  men men.... (gubben jobba forøvrig overtid og gikk glipp av heila kalaset... litt av en dag å jobba overtid då men... :roll: )

Imorgen så skal eg en tur til haugesund m. mamsen, håper på å finne noen fine sommer-klær der, kanskje noen fine søte sommerkjole le. lignende? :sjarmor:  

Hadde vært noe d....  :sexy:  

:blomst:  :kose:

Heia vennen!

Har snakka med mine gamlingar eg trur d ordne seg i helga ja :-) :-) God tur t haugesund! Eg dreg inn te odda litt før 16.30 laika skal t dyrlegen så då snakkast me sikkert ikkje før på lørdag. Men eg gler meg allerede :tommelsmil: Håpr du finne noke fint i morra då ska handla neste tirsdag i bergen eg :D

Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heia vennen!

Har snakka med mine gamlingar eg trur d ordne seg i helga ja :-) :-) God tur t haugesund! Eg dreg inn te odda litt før 16.30 laika skal t dyrlegen så då snakkast me sikkert ikkje før på lørdag. Men eg gler meg allerede :tommelsmil: Håpr du finne noke fint i morra då ska handla neste tirsdag i bergen eg :D

Natti natt

Heia vennen, du er her inne no du og?;)

klems :kose:

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Foresten....

Er det noen her som vet om en bra slankekur? Gjerne en litt sånn haste-kur.... Er blitt så jæv... feit i d siste... and I dont like it! :oops: :-( Prøver å trene litt og spise såkalt sunt men synes ikke at d hjelper stort....

Tar svært gjerne imot tips hvis til... :husarbeid:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Foresten....

Er det noen her som vet om en bra slankekur? Gjerne en litt sånn haste-kur.... Er blitt så jæv... feit i d siste... and I dont like it! :oops: :-( Prøver å trene litt og spise såkalt sunt men synes ikke at d hjelper stort....

Tar svært gjerne imot tips hvis til... :husarbeid:

:sjenert:

HÆÆÆÆæææÆÆÆæÆÆ??!?? Du er vel ikkje tjukk vel?!?!? No får du jammen gi deg jente!!! Fy på fingen!! :fy: Og sånn btw, haste-kurar er tull og tøys, ein sunn livsstil er det einaste som funkar i lengden! :) Fortsett å gå turar du, så kjenner du deg nok betre etterkvart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten hilsen for å ønske deg en trivelig onsdag :)

, f mn gf jh c tnhj yi(martine skriver også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#

HÆÆÆÆæææÆÆÆæÆÆ??!?? Du er vel ikkje tjukk vel?!?!? No får du jammen gi deg jente!!! Fy på fingen!! :fy: Og sånn btw, haste-kurar er tull og tøys, ein sunn livsstil er det einaste som funkar i lengden! :) Fortsett å gå turar du, så kjenner du deg nok betre etterkvart! :)

Nei sant ikkje ho er!!!!! Eg er skeptisk t sånne hastekurar. Samboeren t bror min driver på me noke suppegreier og det ser svært stusselig ut. sundt kosthold og trim er den beste medisin uansett. Berre sjå kossen ridningen har hjelpt meg. Viss du og flytter til byn så kan me svømma og gå på trenigsstudio sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

slenger meg på her, og sier "neinei" til hastekurer! Du går like fort opp igjen etter slutten, dessuten er det bare selvpining! jogging, styrkeøvelser, og et bra kosthold driver jeg på med nå, føles litt bedre allerede!:=)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

D e så teit med msn som ikkje virke!! arg....

Men,men. Kjekt i Haugesund? Fekk du deg kjole?? Eg ska iallefall kjøpa meg kammera i morra på expert. Eg har ridetime kl 12 på J.dal. Så no veit du at eg e i odda i morro. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

Heia....

Noen dagar siden sist... skylde på litt hektiske dagar på jobb siste tida.. :roll:

Ellers så var eg og i Haugesund å shoppa litt her en dag, og som vanlig fant eg vel ikke akkurat det eg sku ha... :klø: bare en del fine toppar :sexy: Var vel ik det jeg trengte mest men.. 8) Litt gøy å bare kikke dÅ :eeeh:

Er forøvrig blitt "annleggsarbeider enka", det er sommar-ferie og mannen min jobbe enten overtid t seint på kveld, el. komme tidlig heim for å gå på natt og lignande :o Med andre ord han jobbe nesten døgnet rundt jo.. så eg blir no sittande her å kokkelura.. :enig_animasjon:

Forhåpentligvis komme ei venninda på besøk imåro så eg slippe å sitta her på lørdagskvelden å glo åleina når han jobbe :ler: Kanskje vi til og med tar oss en tur ut på kvelden... Ska no shoppa litt "snacks" på polet imåro bare sånn i tilfelle :eeeh:

Håpe foresten at alle på forumet får ei flott helg! :kghjerte: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Innom med en liten hilsen for å ønske deg en trivelig onsdag :)

, f mn gf jh c tnhj yi(martine skriver også)

Heia:)

Ville bare ønska deg ei super helg!! :hoppe::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

hmmmmm.....

#Spidergirl#, Veslo og Seroxata... anntar at dere har rett når det gjelder haste-slankekurer... Er bare det at ET SUNT KOSTHOLD tar så lang tid... og er vanskelig å opprettholde... :(

Er vel triming som er cluet.. er bare så synd at eg henge så godt fast i sofaen... :o :-( Då det vel ganske enkelt å få litt for mye av det gode på de feil plassane :ler::smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nok forsåvidt rett. Jeg har gått på en streng diett nå i 5 dager, men fra imorgen av kutter jeg den ut, og går over til litt mer føde. Men jeg må allikevel passe på, for jeg er ikke ferdig. Heldigvis er sundty kostold lett å opprettholde på Mallorca, for det meditoranske kostholdet er strengt tatt mye mer sundt enn vårt. Derfor skal jeg nok klare å holde på det jeg har gått ned :)

Men jeg har litt lyst å prøve Cuur da. leste en artikkel om den i Mat og Helse, og det virker som et bra produkt.

Ellers må du ha ei go helg (selv om du er uten mann i helga). Håpe du og veninnå finne på noe sprelsk da. Ta dåkke en tur på Vertshuset gjerne (eg synes Hjørna e så kjip plass).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...