Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)


Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤
Hei, litt nyskjerrig på hvem du er jeg også, så jeg ble sittende her å lese litt....

:vinke:

Ja men det må du jo bare gjøre;) (tar vel ik så lange tida da jeg er nybegynner...)

Du skal ikveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Er jo nysgjerrig på sambygdingar.. ;) Men eg har funne ut av det! :sjarmor:

Jasså så noen har sladra?;) Tror eg veit kem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
heihei! innom og hilser på litt jeg:D og hvordan trives du med dagboka di her inne da? :wink:

Heisann!

Ja men det er jo bare kjekt at du ki9kker innom:)

Joda jeg synes det er storartet med sånn dagbok jeg.. og ikke minst å kikke på andre sine! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

I helga skal jeg se Idol (selv om det er kjipt nå som Ali er ute), og ellers har jeg ingen planer. Samboer har reist på hyttetur (kommer hjem imorgen), så jeg har kvelden for meg selv :)

Du da? Du skal vel kanskje en tur og besøke veslegutten du :rosasmil:

Ønsker deg en riktig god helg :klem:

Heisann!

Skal ikke så mye i helga nei, har vært barnepasser (for atpåklatt søsken) fra igår til idag da... men nå er småtten reist heim t modern og fadern.... Men det blir vel bare å sitte hjemme å se på kjempespennande (not) Eurosong... yeah.... Kunne jo gått ut, men er ingen andre eg kjenner som skal ut idag så... då lar eg det heller vær... er ik mest inresante plassen å gå ut her vet du....

men du får kose deg og håpe du får ei i god helg da:) :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

ja ja, da var det helg.....

Det er rart med det, går liksom og gleder meg til hver helg og ellers hver gang jeg har fri... men når frien endelig er der.. ja da har jeg lite og ingenting å finne på:) Noen andre som har det slik???

I tillegg så bor jeg på en bitteliten plass også da (liker å skylde litt på det... he he...) hvor det skjer absolutt ingen ting!! Noe er iværtfall skjedd med utelivet her men hva? er det røykeloven sin skyld? Er det ungdommens utflytting eller hva? Før kunne en bare ta seg en tur i kveldingen og ut et sted, så fant en alltids noen kjekke folk å preike med.. kjenninger el noe sånt.. men nå er det bare dødt!! Knskje kommer det noen sjeler ut i tolv ett tiden... men det er ikke rare greiene! En har jo vært eneste utested, så og si for seg selv...! Gørr kjedelig... Nesten lyst å flytte jeg og... Andre steder stenger ike alt drit-tidlig på en hverdag og det er mye mer muligheter for å finne på noe... Vurderer det iværtfall... men så er det det å flytte, skaffe leilighet, skaffe jobb til meg selv og gubben må finne jobb... så ender det bare opp med at det renner ut i sanden alle fine planene:)

Fra idag til igår passa jeg lilesøsken... skikkelig bortskjemt atpåklatt.. men veldig søt også da..:) Men nå er han reist hjem. Så ikveld har jeg fri til å finne på det jeg vil... men det ender nok opp med at jeg og gubben lager noe god mat ikveld og (har noen ferdig oppskjærte biffer i kjøleskapet, nam nam...:) og slapper av foran tven... Se på Eurosong.. (weu..) Så dette blir vel helga mi hvis ikke vi pluttselig skulle få akutt lyst ut på byn... men det tviler jeg på :roll:

Må også tattle litt med ei vennine ikveld og da som jeg ik har fått snakka med på ei stund.. hmm..

men ha ei fortsatt god helg da dere :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Du og mannen din må ha ein fiiiin lørdagskveld :tommelsmil:

Faen, det gikk opp for meg at vi ikkje får inn NRK her! Ka i all verden ska eg finna på DÅ????! :sjokkert:

*Klem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Visste ikke at utelivet hadde skrantet så mye i Odda :klø: Har vært ute i Odda i helgene endel ganger, og da har det alltid vært liv, men de unge prøver vel å komme seg vekk mens de kan. Jeg synes det er synd når det blir sånn, men etter at Smelteverket gikk konkurs begynte vel ballen å rulle. Onkelen min var en av de som jobbet der, og han fikk det tungt med å finne ny jobb. Har fått seg jobb i olja nå, så det gikk bra tilslutt :)

I kveld er det Grand Prix ja :ler: Blir nok til at jeg blir sittende og se på det jeg også :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Heisann

Visste ikke at utelivet hadde skrantet så mye i Odda :klø: Har vært ute i Odda i helgene endel ganger, og da har det alltid vært liv, men de unge prøver vel å komme seg vekk mens de kan. Jeg synes det er synd når det blir sånn, men etter at Smelteverket gikk konkurs begynte vel ballen å rulle. Onkelen min var en av de som jobbet der, og han fikk det tungt med å finne ny jobb. Har fått seg jobb i olja nå, så det gikk bra tilslutt :)  

I kveld er det Grand Prix ja :ler: Blir nok til at jeg blir sittende og se på det jeg også :)  

:klem:

ja nei ballen begynte vel å trilla v. smelteverkets konkurs ja.... helt elendig uteliv no..... faderen og morfar var og noen av de som måtta gå då.. Heldigvis har faderen fått jobb på tinnfoss og morfar er jo pansjonist så då e jo alt greit der i gården.. men men... d er no sånn en gang...

Du er no heldig du som bor i nærheten av Stavanger.... er litt meir å finna på der då..:)

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Heisann

Visste ikke at utelivet hadde skrantet så mye i Odda :klø: Har vært ute i Odda i helgene endel ganger, og da har det alltid vært liv, men de unge prøver vel å komme seg vekk mens de kan. Jeg synes det er synd når det blir sånn, men etter at Smelteverket gikk konkurs begynte vel ballen å rulle. Onkelen min var en av de som jobbet der, og han fikk det tungt med å finne ny jobb. Har fått seg jobb i olja nå, så det gikk bra tilslutt :)  

I kveld er det Grand Prix ja :ler: Blir nok til at jeg blir sittende og se på det jeg også :)  

:klem:

ja nei ballen begynte vel å trilla v. smelteverkets konkurs ja.... helt elendig uteliv no..... faderen og morfar var og noen av de som måtta gå då.. Heldigvis har faderen fått jobb på tinnfoss og morfar er jo pansjonist så då e jo alt greit der i gården.. men men... d er no sånn en gang...

Du er no heldig du som bor i nærheten av Stavanger.... er litt meir å finna på der då..:)

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Heisann

Visste ikke at utelivet hadde skrantet så mye i Odda :klø: Har vært ute i Odda i helgene endel ganger, og da har det alltid vært liv, men de unge prøver vel å komme seg vekk mens de kan. Jeg synes det er synd når det blir sånn, men etter at Smelteverket gikk konkurs begynte vel ballen å rulle. Onkelen min var en av de som jobbet der, og han fikk det tungt med å finne ny jobb. Har fått seg jobb i olja nå, så det gikk bra tilslutt :)  

I kveld er det Grand Prix ja :ler: Blir nok til at jeg blir sittende og se på det jeg også :)  

:klem:

ja nei ballen begynte vel å trilla v. smelteverkets konkurs ja.... helt elendig uteliv no..... faderen og morfar var og noen av de som måtta gå då.. Heldigvis har faderen fått jobb på tinnfoss og morfar er jo pansjonist så då e jo alt greit der i gården.. men men... d er no sånn en gang...

Du er no heldig du som bor i nærheten av Stavanger.... er litt meir å finna på der då..:)

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

obs... ser ut til at d har hengt seg litt opp ved besvaringen her oppe.... vel vel.....

Ja ja, då var det snart ei ny uke, jobb imåro å greier.. blæ.... er nok blitt litt lei jobben min ja.. men siden det ikke akkurat er flust med jobber her i byn så blir det no bare t at eg henge fast ved den eg allerede har... Er ikke d at eg ikke trivst i yrket, men miljøet på jobben er ganske surt for tida og d er heller trist... ikkje nokke koselig å gå på jobb då..

Er litt nedfor ikveld.. krangla med typen istad å så sie han at eg er heilt teit i hue å sånne ting.. eige ikkje inteligens å sånt.. lite kjekt å høra igrunnen, værtfall ikkje når selvtilliten ikkje er på topp heller og eg egentlig tror på det sjøl og... at eg er teit i hue og mangle inteligens altså..... har krangala ganske mye i d sista.. lite festelig... men d er vel bare en periode antar eg.. går vel over...

over t noe anna.. ka syns folket om Grandprix-ressultatet då? Eg satt no å kjefta veldig uten at hjalp e grann..(!) (lure på koffor d..) Er nok alle dissa østblokk landene som bare stemme på sine naboland... og det om de er aldrig så dårlige... ja ja, vi kom iværtfall på rette sido av poeng-listo:) Sånn at de automatisk komme med t neste år liksom...

Nei.. får vel ta kvelden no... lalla meg aleina då han demonstrere litt med å legga seg MYE seinare pga kranglinga.. og ligga VELDIG på den andre sido... jo vi har det veldig festlig for tida.. huff...

nattinatt folkens..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Du og mannen din må ha ein fiiiin lørdagskveld :tommelsmil:  

Faen, det gikk opp for meg at vi ikkje får inn NRK her! Ka i all verden ska eg finna på DÅ????! :sjokkert:  

*Klem fra meg*

Ja ja, du klarte t slutt å få inn nrk t slutt likavel forsto eg;) Ble jo litt skuffings ang. ressultatet då men...

Imåro er det vel skole på deg? og jobbings for meg... såååå kjedelig :sove:

Hilsa søstro!:) Håpe å få besøkt deg ei helg snart å komma vekk litt fra kjipe Odda... Har jobbehelg no som komme... men får se på det seinare.. snakkast om det:)

kos deg med den uko som komme då;)

masse klemsar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hmm, var ikke helt fornøyd med resultatet av grand prix jeg.. jeg husker ikke helt hvilket land jeg h eiet på heller, for jeg er litt glemsk :oops:

Men fjorårets vinner digger jeg! hun er jo rå..

Kjipt med krangling med typen, håper dere har fått ordna opp i det nå!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Må kje la mannen din vær så frekk i kjeften mot deg :evil: Håpe dåkke har ordna opp i det no.

Eg har forresten lesedag, yeah :tommelsmil: Va så seint oppe at.. Gikk nesten glipp av reprisen av God Morgen Norge til og med!

Ønske deg ein fin mandag! Glad i deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Må kje la mannen din vær så frekk i kjeften mot deg :evil: Håpe dåkke har ordna opp i det no.

Eg har forresten lesedag, yeah :tommelsmil: Va så seint oppe at.. Gikk nesten glipp av reprisen av God Morgen Norge til og med!

Ønske deg ein fin mandag! Glad i deg! :klem:

heia på deia...!!! :kul:

Deilig med lesedag da:) Sove lenge....... :sove: og selv velge kor lenge og kor mye du orker å lese....

gubben er frekk i kjeften støtt han, men men... :( har jo ordna opp, men d står liksom bare nye kranglar i kø og vente... veit ik ka som skjer for tida eg... men men..

Ellers då, noe nytt? Du ska finna på denna uka da?:)

klemser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤
hmm, var ikke helt fornøyd med resultatet av grand prix jeg.. jeg husker ikke helt hvilket land jeg h eiet på heller, for jeg er litt glemsk :oops:

Men fjorårets vinner digger jeg! hun er jo rå..

Kjipt med krangling med typen, håper dere har fått ordna opp i det nå!! :wink:

he he.. får jo være måte på kor intresangt det er med GP da... så eg forstår deg veldig godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Er ikke så begeistra for mandagen jeg... er liksom ekstra vanskelig å stå opp denne dagen :roll: Iværtfall med tanke på at den kommande helga er jobbehelga.. :o

Dårlig søvn, eller retter sagt "små dupping" denne natta gjør det hele ikke særlig bedre :-( Har vel sin lille grunn i litt småkrangling med typen igår og.. Vi har no ordna opp på et vis og han lagde middag idag som bevis på litt dårlig samvittighet.. (d gjør han aldrig ellers..) Men d e kjedelig når kranglane ska væra så hyppige og ofta som no for tida... Veit snart ikkje ka eg skal gjøra... Noen som har opplevd en sånn periode med gode råd? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Skulle ha trimma litt.. men det spørs om eg orke å tvinga meg sjøl til å løfta på baken å komma meg ut... :hår: Særlig når alternativet er å gå (rask gange)aleina... ja for det er alt eg orke.. å gå meine eg.. når eg prøve meg på jogging så får eg så vondt i ryggen at eg blir sengeliggande... ryggen har det med å væra litt køddete.. spes i det sista.. men så lenge eg kan stå opreist å d hjelpe med litt ibux så går d no på et vis.. Har vurdert å gå til legen en tur, men det er jo for dumt.. kunne jo henda at de fant noe... :o

Nei.. no får eg letta på liket å komma meg ut.. lure på om det er noen eg kan lura med meg... he he.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...