Gå til innhold

Faen ikke en eneste mann som ikke er utro lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke enig med det heller. Mannen jeg var utro med, er kjent for å være høyst «ordentlig». Den du stoler på, den alle har tillit til. Kona, barna, venner og kollegaer kommer til han pga hans gode egenskaper. Likevel er det ingen av de som vet hvordan han holder på i det skjulte. Han er god på det han gjør og blir ikke avslørt. Skjuler alt teknologisk, og det praktiske som må løses, så vel som det mentale og følelsesmessige rundt utroskapen. Når jeg ser på forholdet vårt på avstand, kan jeg få totalt avsmak av mannen. Og tenke på han som «kriminell», fordi det er så stygt gjort det han gjør og det er så utspekulert og bra gjennomført. Desverre (vil noen si), blir han ikke avslørt. Han er høst respektert av de rundt seg, og ansett som en trygg familiemann som har fokus på familie, karriere og trening.

Anonymkode: 291fe...fad

E?

Anonymkode: 8748d...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utro eller dumper dama for ei ny. Best å være singel da ja.

Anonymkode: 85ed0...acc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Etterhvert begynner de å klå eller kommer med forslag. Dette er både sjefer og alt av folk. Får ukentlig kvalme meldinger av menn som har sett meg på jobb og jeg ser mange av de har dame. Til og med sjefen min får forespørsler om min personlige snap av kunder osv. De eier jo ikke skrupler. 

Anonymkode: 781b9...41d

Så du får ukentlig meldinger fra menn som har sett deg, fra kunder og fremmede? Som klår på deg og sikler på deg? Vanskelig å tro for å være helt ærlig, men det er sikkert slik hvis du sier det

Anonymkode: 5f093...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du får ukentlig meldinger fra menn som har sett deg, fra kunder og fremmede? Som klår på deg og sikler på deg? Vanskelig å tro for å være helt ærlig, men det er sikkert slik hvis du sier det

Anonymkode: 5f093...7e7

Javel? Du vet jo ingenting annet om meg enn det jeg skriver her. Tror ikke jeg er noe, så jeg skjønner ikke hvorfor de gjør det 

Anonymkode: 781b9...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
2 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Hvordan skal en kle seg da? 

Jeg gidder ikke bruke niqab for å slippe unna menn som prøver seg.

Er den som er i et forhold som må holde seg til de reglene som han/hun har satt med sin partner ikke en utenforstående, uavhengig av om den utenforstående legger an på en.

Det handler ikke bare om klær. Alle kler seg som de vil. Både kvinner og menn. Finnes mange måter damer gjør seg til på..

Så hvis kvinnene ikke går med miniskjørt så trusa synes når hun bøyer seg fram og dyp utringing foran den opptatte fyren hun prøver å lokke så må hun gå med niqab altså?😂 Finnes ikke andre klær? Wow.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke "trangen til bekreftelse" som er relevant her. Snarere noen som ser noen de liker. Om den andre part er med på notene, hva er problemet?

"Opptatt" er et forferdelig ord. Det høres ut som andre skal bestemme hva som er rett for en i et forhold. Man er akkurat så opptatt som man vil i et forhold.

Anonymkode: 4ea3c...963

Det finnes mange desperate kvinner eller jenter er vel bedre å si, som er ute etter bekreftelse. Så jo mange av de er ute etter det når de vet at fyren er i et forhold. Ser noen de liker ja. De kan ikke alltid få den de vil og det må de godta. Sånn er livet. Ikke presse menn til å like de og til å være utro.

Det er ikke så digg å gå bak ryggen på den man elsker. Er det vel?

Når begge er med på det er noe helt annet, og det beste er å ha sex med andre når kjæresten godtar det og kanskje er med på trekant😍osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kvelertak skrev:

Det handler ikke bare om klær. Alle kler seg som de vil. Både kvinner og menn. Finnes mange måter damer gjør seg til på..

Så hvis kvinnene ikke går med miniskjørt så trusa synes når hun bøyer seg fram og dyp utringing foran den opptatte fyren hun prøver å lokke så må hun gå med niqab altså?😂 Finnes ikke andre klær? Wow.

Det finnes mange desperate kvinner eller jenter er vel bedre å si, som er ute etter bekreftelse. Så jo mange av de er ute etter det når de vet at fyren er i et forhold. Ser noen de liker ja. De kan ikke alltid få den de vil og det må de godta. Sånn er livet. Ikke presse menn til å like de og til å være utro.

Det er ikke så digg å gå bak ryggen på den man elsker. Er det vel?

Når begge er med på det er noe helt annet, og det beste er å ha sex med andre når kjæresten godtar det og kanskje er med på trekant😍osv.

En kan alltid få den en vil, om den andre er med på det. Jeg tviler på en kan presse noen til å like en.

Er ikke den andre med på det, så skjer det heller ingenting. Det som er så fint, er at alt er valgfritt for alle🙂

Anonymkode: 4ea3c...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei selvfølgelig ikke din mann og ikke de andres heller. 

Mange utroskap blir aldri oppdaget. Hvem sier de liker og er for utroskap?

Anonymkode: 5cee8...3bd

Jeg kjenner mannen min. Vet hva slags verdier han har mm. Jeg vet at han ikke ville gjort det mot meg, han har ikke lyst og han hadde heller ikke klart å holde på det om det skjedde. Jeg har heldigvis en jeg kan stole på

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med menneskeheten lurer jeg på. Faktisk ikke en eneste mann som ikke er utro lenger. Jobber i et veldig mannsdominert yrke og fy, gifte eller opptatte menn klår og vil pule. Trist, rett og slett. 

 

Anonymkode: 781b9...41d

Jeg vet. Det er mange som tydeligvis ikke klarer å holde seg til en partner, pga egen usikkerhet og at de har tilknytningsvansker. Men har selv jobbet i mannsdominerte steder og yrker og har ikke opplevd at noen har redusert meg til et puleobjekt og eller prøvd seg sånn sett. Men andre steder har jeg opplevd det og at de jeg har datet/vært sammen med ikke har hatt lyst på meg ordentlig for å si det sånn og heller vil uten noen dårlig samvittighet for å såre meg, pule andre damer bak min rygg.

Anonymkode: 21b88...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok mest an på hvem man velger. Noen menn ville aldri vært utro, men så er mange av disse mennene ikke de mest spennende heller. Man må tenke over hva man egentlig vil ha, på godt og vondt. De mest spennende mennene varer det nok ikke evig med. Jeg har en eks av denne typen som jeg har barn med, som plutselig jeg fant ut av at venninna mi også skulle ha barn med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Rotehodet skrev:

Med all respekt å melde, dette er feil. De fleste kronisk utro personene, er de du minst ville tro de var det. 

Det er ikke min erfaring. Min erfaring når det gjelder menn, er at det er akkurat de man skulle tro. Litt impulsive folk uten veldig faste prinsipper. Gjerne utadvendte, snille og greie. Det er ikke der det ligger. De synes bare ikke det er så nøye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste som klådde på meg giftet seg for en uke siden... Og ikke med meg... 

Anonymkode: 781b9...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isambard skrev:

Det er ikke min erfaring. Min erfaring når det gjelder menn, er at det er akkurat de man skulle tro. Litt impulsive folk uten veldig faste prinsipper. Gjerne utadvendte, snille og greie. Det er ikke der det ligger. De synes bare ikke det er så nøye.

Dette her. Det er her det ligger. Trivelige og flinke menn både på jobb og å leke med barna. Men når kona ikke orker like mye i sengehalmen når hun har 2-3 unger å ta seg av det daglige stellet for, så er det fort gjort at disse mennene søker hygge andre steder. Det er bare å erkjenne damer, når du selv er bevisst på at det blir mindre sex mellom dere så er det en stor sannsynlighet at gubben finner andre på si. Han er gjerne litt skuffet over at oppmerksomheten til dama har skiftet over fra han til barna, noe han syns er leit men ikke tørr si høyt. 

Det var ett punkt. Så har man de tilfellene det ikke er barn i bildet men menna allikevel finner på å ligge med andre, kremeksempelet er det over her hvor han giftet seg ikke lenge etter å ha prøvd seg på ei anna dame. For enkelte menn betyr ikke trofasthet like mye som for kvinner. Så det er ikke så mye å bli overrasket over hvis en mann er utro, nei. En får si det var fint så lenge det varte også skille lag. Det er ikke bra for disse umodne menn å bli tilgitt av ettergivne partnere.

Anonymkode: 81c2b...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke alle bare begynne å fortelle kona/mannen om utroskapen da? Anonymt, og tro meg - det blir preventivt! Jeg skulle ønske noen gjorde det til meg - har kastet bort 13 år på helt feil person. Og nei, jeg sa ikke nei til sex - han fikk det konstant!! 

Anonymkode: 9c3fc...ffb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

E?

Anonymkode: 8748d...d9a

M? 

Anonymkode: 9c3fc...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, StovnerJune skrev:

Det kommer nok mest an på hvem man velger. Noen menn ville aldri vært utro, men så er mange av disse mennene ikke de mest spennende heller. Man må tenke over hva man egentlig vil ha, på godt og vondt. De mest spennende mennene varer det nok ikke evig med. Jeg har en eks av denne typen som jeg har barn med, som plutselig jeg fant ut av at venninna mi også skulle ha barn med.

Og DER, er du inne på noe veldig vesentlig nemlig.  Vi (mange) vil ha en bit av de mest spennende og sexy mennene.  Vi er ikke så uskyldige vi heller alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Har du lest hovedinnlegget?

Anonymkode: 794c4...395

Yep👍

Anonymkode: 92f6a...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke alle bare begynne å fortelle kona/mannen om utroskapen da? Anonymt, og tro meg - det blir preventivt! Jeg skulle ønske noen gjorde det til meg - har kastet bort 13 år på helt feil person. Og nei, jeg sa ikke nei til sex - han fikk det konstant!! 

Anonymkode: 9c3fc...ffb

Du hadde 13 dårlige år med denne personen? Hvorfor gikk du da ikke for lenge siden?

Anonymkode: 5c996...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 6.33, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med menneskeheten lurer jeg på. Faktisk ikke en eneste mann som ikke er utro lenger. Jobber i et veldig mannsdominert yrke og fy, gifte eller opptatte menn klår og vil pule. Trist, rett og slett. 

 

Anonymkode: 781b9...41d

Jeg visste ikke at jeg var utro, så du skal ha takk for opplysningen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde 13 dårlige år med denne personen? Hvorfor gikk du da ikke for lenge siden?

Anonymkode: 5c996...7e3

Eh nei. Når den ene blir ført bak lyset i alle år ved at den andre sier/ oppfører/ og lover troskap/ ærlighet og at alt er bra, så føles de årene bortkastet når en tilfeldigvis oppdager at vedkommende har vært notorisk utro. Tenk deg om før du svarer. 

Anonymkode: 9c3fc...ffb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei. Når den ene blir ført bak lyset i alle år ved at den andre sier/ oppfører/ og lover troskap/ ærlighet og at alt er bra, så føles de årene bortkastet når en tilfeldigvis oppdager at vedkommende har vært notorisk utro. Tenk deg om før du svarer. 

Anonymkode: 9c3fc...ffb

Jeg har tenkt. Du hadde altså 13 gode år, er det det du prøver å si?

Anonymkode: 5c996...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...