Gå til innhold

Faen ikke en eneste mann som ikke er utro lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Forumhei
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tull det er sannheten. Men sier jo mye om hvor naiv du er som tror det alltid er damen som legger seg etter den gifte mannen. Ofte er det stikk motsatt,at den gifte mannen er den som er pågående. Å sånn var det her.

Anonymkode: db3f5...a07

? Hva driver du med😂 har ikke tatt perspektiv til hva jeg syntes. Kun det faktum at du tuller... 

har ikke annen innstilling en at mennesker involvert i utroskap er svake , det gjelder mann i forhold og eventuell singel kvinne...😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Forumhei skrev:

? Hva driver du med😂 har ikke tatt perspektiv til hva jeg syntes. Kun det faktum at du tuller... 

har ikke annen innstilling en at mennesker involvert i utroskap er svake , det gjelder mann i forhold og eventuell singel kvinne...😎

Nettopp da er du naiv som ikke tror det jeg sier stemmer.

Anonymkode: db3f5...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp da er du naiv som ikke tror det jeg sier stemmer.

Anonymkode: db3f5...a07

Da Er jeg naiv😊♥️

Anonymkode: 92f6a...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skjer med menneskeheten lurer jeg på. Faktisk ikke en eneste mann som ikke er utro lenger. Jobber i et veldig mannsdominert yrke og fy, gifte eller opptatte menn klår og vil pule. Trist, rett og slett. 

 

Anonymkode: 781b9...41d

Er du eiendomsmegler eller noe slikt? Kanskje du rett og slett har valgt et yrke hvor drittsekker søker seg til?

Anonymkode: 2d673...7d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er naiv!

Anonymkode: db3f5...a07

 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp da er du naiv som ikke tror det jeg sier stemmer.

Anonymkode: db3f5...a07

 

Heller naiv og godtroende, så langt i 17 år, helt frem til dagen det kanskje smeller. 

Jeg er dønn lykkelig og forelsket. Så ser ikke grunnen til å løpe rundt som et sjalu troll, forhøre ha opp og ned om hvor han har vært, sitte hjemme og tenke det verste hver dag, og sette forbud mot alt mulig. Når vi bare kan leve med gjensidig tillit og frihet. 

Anonymkode: c566f...13d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kona hans er helt sikkert passiv aggressiv og bruker sexnekt som en form for dominanse.  Min teori er at hun enten er aseksuell, lesbisk eller har seg med andre menn. 

 

 

Anonymkode: 6bf1e...774

Der tar du helt feil.

Anonymkode: 291fe...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad det går i denne retningen. Jeg virkelig hater de som skal eie partneren sitt kjønn og nekte denne å bruke det som h*n vil.

Hver gang jeg hører om utroskap, er det tommel opp fra meg. Det er kun folk som da har brukt sin frie vilje som de vil:-)

Anonymkode: 4ea3c...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig glad det går i denne retningen. Jeg virkelig hater de som skal eie partneren sitt kjønn og nekte denne å bruke det som h*n vil.

Hver gang jeg hører om utroskap, er det tommel opp fra meg. Det er kun folk som da har brukt sin frie vilje som de vil:-)

Anonymkode: 4ea3c...963

Er du glad for at det går i en retning hvor tillit til andre mennesker forsvinner? 

Anonymkode: e7caa...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok mer utroskap i noen bedrifter enn i andre. Typisk der det er mye sosialt med gratis alkohol, og med en kultur som er litt flørtende/sexfiksert. Kjenner noen i reklamebransjen og konsulentbransjen og der er det sånn. Men det trenger ikke være det, jeg tror ledelsen og hvordan de agerer har mye å si.

Så ts, hos din arbeidsplass er det sånn, men det er ikke noen regel. Samtidig er det mange utro nå for tiden, for det har liksom blitt sånn at hvis man er misfornøyd med partneren er det liksom "lov" å finne noen og så gå videre. Og da blir det nødvendigvis en del utroskap siden det å være i langvarig forhold er ganske vanskelig.

 

Anonymkode: 1c5d9...248

Ja Takk, jeg bodde i naboleilighet med ei som jobba i reklamebransjen. Gud hjelpe meg sier jeg bare.

Anonymkode: ab7e2...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du glad for at det går i en retning hvor tillit til andre mennesker forsvinner? 

Anonymkode: e7caa...9f9

Om den tiiliten skal beregnes ut fra hvorvidt en har makt over en annens kjønn, a very big YES:-)

Anonymkode: 4ea3c...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Isambard skrev:

Jeg er mann og kjenner meg ikke igjen i det TS skriver. Jeg har vært mye ute og reist, på byen etc med andre menn.

De som er utro er stort sett akkurat de man forventer det av. Hvis noen er i et godt forhold med en fyr som er "ordentlig", snill og grei, så er han ikke utro. Er han en typisk "bad boy" som sniker i køen, snyter på skatten og bryter fartsgrenser så er han gjerne utro også, selv om forholdet er bra. Så enkelt er det faktisk. Verden er omtrent som den ser ut. 

Hvis forholdet virkelig er dårlig tror jeg mange fler kan være utro. Kanskje de fleste, hvis fristelsen er det. 

Hehe...... Verden vil bedras. Har du hørt om "stilleste vann og dypeste grunn" ?     Det er ikke for ingenting at det ordtaket har oppstått skjønner du.   

Verden er ikke alltid som den ser ut, nei.     :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frubaluba skrev:

Jeg kan si mye om mine to ekser, men de var aldri utro, så de finnes. 

Hvordan vet du det 100% ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Alle menn er ikke utro. 

Du må huske på det TS. Hadde ikke kvinner gått etter menn med kjæreste og prøver alt for å havne til sengs med de. Lokker de, gjør alt for å få de kåt og lar de blir pult enda de vet han er i et forhold. Hadde ikke enkelte kvinner vært sånn så hadde ikke menn vært utro. De liker å stjele andres kjæreste, og de er desperat etter å være hottest i menns øyner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Kvelertak skrev:

Alle menn er ikke utro. 

Du må huske på det TS. Hadde ikke kvinner gått etter menn med kjæreste og prøver alt for å havne til sengs med de. Lokker de, gjør alt for å få de kåt og lar de blir pult enda de vet han er i et forhold. Hadde ikke enkelte kvinner vært sånn så hadde ikke menn vært utro. De liker å stjele andres kjæreste, og de er desperat etter å være hottest i menns øyner. 

Du mener at de tar dem med makt og bortfører dem? Eller blir de med av helt fri vilje...?

Anonymkode: 5c996...7e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Isambard skrev:

Jeg er mann og kjenner meg ikke igjen i det TS skriver. Jeg har vært mye ute og reist, på byen etc med andre menn.

De som er utro er stort sett akkurat de man forventer det av. Hvis noen er i et godt forhold med en fyr som er "ordentlig", snill og grei, så er han ikke utro. Er han en typisk "bad boy" som sniker i køen, snyter på skatten og bryter fartsgrenser så er han gjerne utro også, selv om forholdet er bra. Så enkelt er det faktisk. Verden er omtrent som den ser ut. 

Hvis forholdet virkelig er dårlig tror jeg mange fler kan være utro. Kanskje de fleste, hvis fristelsen er det. 

Med all respekt å melde, dette er feil. De fleste kronisk utro personene, er de du minst ville tro de var det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rotehodet skrev:

Med all respekt å melde, dette er feil. De fleste kronisk utro personene, er de du minst ville tro de var det. 

Du må ha veldig god oversikt.

Anonymkode: 5c996...7e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Rotehodet said:

Med all respekt å melde, dette er feil. De fleste kronisk utro personene, er de du minst ville tro de var det. 

Kan du legge ved en link til den vitenskapelige artikkelen som har konkludert med dette 😂

Anonymkode: 5f093...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må ha veldig god oversikt.

Anonymkode: 5c996...7e3

Satt på spissen for å være  like kategorisk feil som han jeg svarte. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener at de tar dem med makt og bortfører dem? Eller blir de med av helt fri vilje...?

Anonymkode: 5c996...7e3

Blir med av fri vilje, men hadde ikke kvinner lokket menn som er opptatt, og gjør alt for å få de til å bli forelsket i de/tent på de, så hadde det kanskje ikke skjedd. Altså det er ikke menn alene sin skyld. Det er begge kjønn sin skyld.

Kvinner kan bare vise mye hud, og forføre en mann og det vet de så godt. De klarer ofte å få det som de vil og ødelegge et forhold. De er sleipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Kvelertak skrev:

Blir med av fri vilje, men hadde ikke kvinner lokket menn som er opptatt, og gjør alt for å få de til å bli forelsket i de/tent på de, så hadde det kanskje ikke skjedd. Altså det er ikke menn alene sin skyld. Det er begge kjønn sin skyld.

Kvinner kan bare vise mye hud, og forføre en mann og det vet de så godt. De klarer ofte å få det som de vil og ødelegge et forhold. De er sleipe.

Og hva er poenget med at det ikke skal skje...? Folk må jo få gjøre som de vil.

Anonymkode: 5c996...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...