Gå til innhold

Faen ikke en eneste mann som ikke er utro lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer med menneskeheten lurer jeg på. Faktisk ikke en eneste mann som ikke er utro lenger. Jobber i et veldig mannsdominert yrke og fy, gifte eller opptatte menn klår og vil pule. Trist, rett og slett. 

 

Anonymkode: 781b9...41d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor hater du menn så fælt? Jeg har aldri vært utro, men jeg har opplevd at kvinner jeg har vært i forhold har vært utro. 

Anonymkode: 24f10...000

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hater du menn så fælt? Jeg har aldri vært utro, men jeg har opplevd at kvinner jeg har vært i forhold har vært utro. 

Anonymkode: 24f10...000

Fordi jeg opplever det som kvinne. Selvfølgelig opplever jeg det ikke med kvinner siden de fleste er hetero og jeg skriver at jeg jobber i et mannsdominert yrke? 

Anonymkode: 781b9...41d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg opplever det som kvinne. Selvfølgelig opplever jeg det ikke med kvinner siden de fleste er hetero og jeg skriver at jeg jobber i et mannsdominert yrke? 

Anonymkode: 781b9...41d

Jeg er hetro selv. 

Anonymkode: 24f10...000

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går begge veier.
Kvinner er like mye utro, som menn.

Men mange av de som er utro, finner ofte ut at det beste for de er å være i åpent forhold. Eller Polyamori..(Flere kjærlighetsforhold), men det er fortsatt veldig tabu og blir sett ned på i vårt samfunn idag.
I slike forhold er det like mange kvinner som menn..

Har ei venninne som er i ett slikt forhold.. Hun er gift med mannen hun elsker, men begge har flere på siden. Hun har 1 barn med mannen hun elsker og ett annet barn med han hun er i forhold med :fnise:  Kanskje rart å si det, men de er lykkelig og de får ting til å fungere på sin måte.
Venninnen min fortalte en gang at hun flere ganger har fått meldinger fra ukjente: "Du, mannen din er utro!" og hun svarer tilbake: "Jeg vet, han har lov, jeg er også "utro", vi har en avtale, men vi elsker hverandre uansett" :fnise:  


 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i et mannsdominert yrke, med mye reiseaktivitet. 

Med to-tre unntak har jeg aldri opplevd ubehagelige tilnærminger fra opptatte menn. Det har vært single som viser interesse, men også respekt for at jeg er gift. 

Det er et relativt lite miljø (60 stk), med en del sosiale aktiviteter og kundearrangement. Med et-par unntak har jeg på ti år aldri vært vitne til eller hørt om tilfeller av utroskap. De fleste er gift, eller i stabile samboerforhold, og skilsmisse/brudd statistikken ligger nok på under 5%. 

Har også vært med samme mann i 15 år, uten at han har gitt meg den minste mistanke om utroskap. 

Så for meg er det helt uforståelig når jeg leser om slike miljøer som ofte beskrives her inne, der hvor alt og alle er utro. 

Anonymkode: c566f...13d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en mann er utro er det gjerne med en kvinne? Så mere riktig å spørre seg om folks moral har endret seg🤔 bak en hver utro mann står en usikker kvinne villig til å være nummer 2🙃 

Anonymkode: 92f6a...126

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med menneskeheten lurer jeg på. Faktisk ikke en eneste mann som ikke er utro lenger. Jobber i et veldig mannsdominert yrke og fy, gifte eller opptatte menn klår og vil pule. Trist, rett og slett. 

 

Anonymkode: 781b9...41d

Er ikke utro, er sammen med sjelevenner min😊 hilsen mann 40 ( gift i 20 år)

Anonymkode: 92f6a...126

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den tredje

Vel, en har jo aldri hatt så gode prevensjonsmiddler, sanitæremiddler og legemidler noen sinne i mennesketshistorie. Så det er langt mindre risiko ved tilfeldig sex enn før. Så at holdningene ved tilfeldig sex har endret pga det er jo naturlig. 

Det er jo mange som blomstrer med holdninger som omhandler frihet fra stabilt ekteskap så. Jaja, hvor heldig det er skal jeg ikke presisere. Men statistikk sier sitt så... ^^ 

Endret av Den tredje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke utro, er sammen med sjelevenner min😊 hilsen mann 40 ( gift i 20 år)

Anonymkode: 92f6a...126

Kanskje din kone er. Ingen tror jo at nettopp deres partner er det, sjelevenner som de er...

Anonymkode: 5cee8...3bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber sikkert i salgsbransen eller et sted for skruppelløse folk. 

 

Anonymkode: 6bf1e...774

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og kjenner meg ikke igjen i det TS skriver. Jeg har vært mye ute og reist, på byen etc med andre menn.

De som er utro er stort sett akkurat de man forventer det av. Hvis noen er i et godt forhold med en fyr som er "ordentlig", snill og grei, så er han ikke utro. Er han en typisk "bad boy" som sniker i køen, snyter på skatten og bryter fartsgrenser så er han gjerne utro også, selv om forholdet er bra. Så enkelt er det faktisk. Verden er omtrent som den ser ut. 

Hvis forholdet virkelig er dårlig tror jeg mange fler kan være utro. Kanskje de fleste, hvis fristelsen er det. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tull... 

Damer som sier slikt er de som kun er interessert i de mennene som er utro. Det må de gjerne være, bryr ikke meg ☺️

Anonymkode: 5f093...7e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Når en mann er utro er det gjerne med en kvinne? Så mere riktig å spørre seg om folks moral har endret seg🤔 bak en hver utro mann står en usikker kvinne villig til å være nummer 2🙃 

Anonymkode: 92f6a...126

Har du lest hovedinnlegget?

Anonymkode: 794c4...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mer utroskap i noen bedrifter enn i andre. Typisk der det er mye sosialt med gratis alkohol, og med en kultur som er litt flørtende/sexfiksert. Kjenner noen i reklamebransjen og konsulentbransjen og der er det sånn. Men det trenger ikke være det, jeg tror ledelsen og hvordan de agerer har mye å si.

Så ts, hos din arbeidsplass er det sånn, men det er ikke noen regel. Samtidig er det mange utro nå for tiden, for det har liksom blitt sånn at hvis man er misfornøyd med partneren er det liksom "lov" å finne noen og så gå videre. Og da blir det nødvendigvis en del utroskap siden det å være i langvarig forhold er ganske vanskelig.

 

Anonymkode: 1c5d9...248

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår hvordan du tenker ts. Det er ikke ukjent at menn (særlig på jobbreiser) tar seg noen friheter eller blir litt vulgære når de er med gutta på tur og kanskje særlig når de drikker. 

Veldig leit at utroskap skal ødelegge mange forhold. Grunnen til at det i dag er mer av det kan ha noe med at man på en annen måte en før eksponeres for veldig mye mer menneskelig kontakt av motsatt kjønn. Ikke mange år siden kvinner ikke var i arbeidslivet. 

To av mine ekser var utro. Og en annen ble forelsket i noen andre. Jeg er veldig redd for utroskap og håper min nåværende kjæreste velger å ta godt vare på oss. Men i dag er det ingen garanti.

Anonymkode: 63dbb...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke dømme alle menn etter forholdene på din arbeidsplass. Jeg har jobbet i mannsdominert miljø hele livet og ikke opplevd "klående" menn på jobb. Tvertimot er de opptatt av familierelaterte ting og de aller fleste av dem som er gamle nok til at det er mulig har vært gift med samme dame i 20-30 år. Kan selvsagt være at de har vært utro men siden dette er et lite samfunn der rykter lett brer seg så ville nok selv jeg ha hørt rykter dersom det hadde gått noen om min kolleger.

Tviler selvsagt ikke på at det finnes utro menn (og kvinner), men å bedømme det ut fra tilstanden på en arbeidsplass er for snevert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isambard skrev:

Jeg er mann og kjenner meg ikke igjen i det TS skriver. Jeg har vært mye ute og reist, på byen etc med andre menn.

De som er utro er stort sett akkurat de man forventer det av. Hvis noen er i et godt forhold med en fyr som er "ordentlig", snill og grei, så er han ikke utro. Er han en typisk "bad boy" som sniker i køen, snyter på skatten og bryter fartsgrenser så er han gjerne utro også, selv om forholdet er bra. Så enkelt er det faktisk. Verden er omtrent som den ser ut. 

Hvis forholdet virkelig er dårlig tror jeg mange fler kan være utro. Kanskje de fleste, hvis fristelsen er det. 

Jeg er enig i dette.

Generelt vil jeg si folk befinner seg enten i ytterkantene eller i midten - la oss si 15% i hver ytterkant, der den ene siden alltid vil være utro, og er disponert for det og den andre ytterkanten aldri vil være utro, uansett hva. Mens de 70% i midten er litt mer fleksible, dvs. det kan skje en eller annen gang i løpet av livet dersom omstendighetene tilsier det (dårlig forhold, stor fristelse).

De 15% som alltid vil være utro synes jeg er ganske greie å identifisere - det er ofte menn som ikke bare er risikovillige, men glad i risiko. Lav impulskontroll, og stort behov for bekreftelse. Jeg ser at det er noen kvinner som sliter med å gjenkjenne disse mennene, eller som kanskje bare liker dem og velger dem likevel. 

Anonymkode: 9c997...843

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber i et mannsdominert yrke, med mye reiseaktivitet. 

Med to-tre unntak har jeg aldri opplevd ubehagelige tilnærminger fra opptatte menn. Det har vært single som viser interesse, men også respekt for at jeg er gift. 

Det er et relativt lite miljø (60 stk), med en del sosiale aktiviteter og kundearrangement. Med et-par unntak har jeg på ti år aldri vært vitne til eller hørt om tilfeller av utroskap. De fleste er gift, eller i stabile samboerforhold, og skilsmisse/brudd statistikken ligger nok på under 5%. 

Har også vært med samme mann i 15 år, uten at han har gitt meg den minste mistanke om utroskap. 

Så for meg er det helt uforståelig når jeg leser om slike miljøer som ofte beskrives her inne, der hvor alt og alle er utro. 

Anonymkode: c566f...13d

Kan du se hva de mannlige kollegaene dine gjør på kveld/natterstid ute på reise? Eller dager hjemme på kontoret når de av en eller annen grunn er borte noen timer?

Jeg hadde et forhold med en mann, en leder i et ganske mannsdominert miljø, selv om det også er mange kvinner der. Han var gift og ekstremt god på å virke profesjonell, slik at ingen kunne merke hva han drev med. Vi møttes oftest når han var på reise. Vi delte hotellrom, brukte sene nattetimer sammen, av og til fikk vi hele kvelder med middag fra tidlig ettermiddag. Selv i hjembyen vår snek vi oss unna titt og ofte. Timer på hotell, date ute for å spise, trene, kjøre turer osv. Slik holdt vi på i mange år. Ble det oppdaget av noen? Nei. 

Anonymkode: 291fe...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...