Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som var i et ekteskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 8/13/2019 at 9:49 PM, AnonymBruker said:

Har gjort det når jeg var 18-20 år. Første var jeg elskerinnen til i de to årene. Den andre var ansatt der jeg var lærling så vi hadde sex av og til på jobb. 

Nå er jeg voksen og liker å tro at jeg aldri ville gjort det igjen. Men samtidig så fordi jeg er voksen så vet jeg at livet ofte ikke er så sort/hvitt. Du finner vel ikke en eneste kvinne som sier hun ville blitt i et forhold der man blir slått men allikevel lever mange kvinner (og menn) i voldelige forhold. Hva vi tenker og hva vi tror om oss selv forandrer seg ofte med den hverdagen vi lever i. 

Anonymkode: 59fba...47e

Dette synes jeg er et veldig godt poeng. Jeg føler vi er på farlig vei når man forfekter verdier med så absolutt språk på områder hvor empirien taler så klart i mot.

Det er supert med idealer og ambisjoner. Selv de som man ikke klarer å etterleve 24/7. Vi prøver alle å bli bedre mennesker og det er fint å ha noe å strekke seg etter.

Men når man begynner å i drakonske ordlag male med store koster på interpersonlige tematikk, så føler jeg at man ikke bare mister viktige nyanser, men også gjør det unødig vanskelig å få prate om temaet. Hvordan skal en kvinne som trenger støtte ut av et mishandlende forhold føre en samtale om hvorfor dette som både skulle vært opplagt og ferdig snakka.... være vanskelig? At hun eksemplifiserer det som hun nettopp har hørt alle rundt henne si "IKKE FAEN" til.

Men, ja, man må nok være tydelig. Om ikke annet, så for at ens dølle ektefelle skal få med seg at "jo, det er faktisk en big deal". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, aldri. Finner ingenting attraktivt med en mann som har så dårlig moral at han går bak ryggen på kona si. 

Anonymkode: 62ee3...185

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen om tredjepartens moralske ansvar har gått her så lenge jeg har vært medlem og man har aldri kommet noe nærmere enighet. Hva med å bare godta at folk har forskjellige oppfatninger om akkurat dette?

Anonymkode: cc512...c2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med menn for å så finne ut etterpå at de har kjæreste eller er gift. Ingenting gjør meg så forbanna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 21.23, AnonymBruker skrev:

Hvis du selv var singel? 

Anonymkode: 9ec8d...029

Jeg ser ingen problem med å være elskeren til ei dame som er gift hvis jeg hadde vært singel. Er vel ikke mitt ansvar å se til at hun holder seg til ekteskapsløftene sine?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for meg er det et tegn på at man er desperat. Nok av single å velge mellom. Dessuten er det veldig usexy med folk som er uærlige og ikke eier moral.

Anonymkode: 809b2...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har gjort det...
Men i mitt tilfelle sa mannen aldri at han var singel, eller gift, eller hadde partner.. I realiteten var han gift med 1 barn og en til på vei...
Kona rundhjulte meg og truet med å saksøke meg for å ha ødelagt familien hennes..

Jeg og han holdt sporadisk kontakt og jeg måtte le når han fant ut at barnet som kom ut var mulatt, han tok DNA prøve på begge barna og ingen var hans.. (eldste barnet var 8år..)
Jeg betalte ham ut av ekteskapet, hun nektet å skille seg, men om 200 dollar ble betalt så kunne han skille seg uten hennes signatur, jeg gav de til ham før jeg dro hjem til Norge igjen og sa vel egentlig noe sånt som "Du bestemmer selv, tiltross for at du var utro også, så fortjener du bedre".


***Vi møttes via arbeidsplassen, under ett ball de hadde. Ingen alkohol, men dans og festligheter og vi datet i 5 måneder, før jeg fant ut at han egentlig var gift og hvor jeg ble banket opp av kona. Jeg ble månedens ansatt og fikk 3 netter på ett av arbeidsplassens hoteller, fikk lov å ta med en til og valgte ham.
Kona hadde snoket på hans mobil og fant ut sted og hotellnummer og...Stormet inn, det vi trodde var roomservice var henne og hun tok ordentlig tak i håret mitt og gav meg den knyttneven i ansiktet, brakk ett ribben.. Jeg fikk ikke lov å jobbe i "fronten", før det var mulig å skjule blåmerkene og kuttene med sminke liksom, fy faen, er glad jeg hadde en sinnsykt god forsikring ellers ville den hendelsen gjort meg personlig konkurs :fnise: 

Endret av Chizue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er fri til å gjøre som de vil. Spiller ingen rolle for meg om han er gift, det er hans liv, hans problem og hans ansvar. Legger meg ikke etter gifte menn, men kommer det en, så sier jeg ikke nei bare fordi han har kone. Hun kan ikke være særlig spennende om han er ute og ser etter andre. 

Anonymkode: ffee3...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det nei - men når jeg fantaserer så er det ofte om damer i forhold/gifte/forlovede osv - men tror det blir med fantasien og da er det jo ikke så farlig - da er det bare at de blir runket til

Anonymkode: 2dd3f...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2019 den 7.58, AnonymBruker skrev:

Fordi ekskonen ville hevne seg? Du mener pga han ser barna annenhver helg? Må jo anta det er en avtale de har blitt enig om. Og som husløs sier det seg selv.

 

Anonymkode: 6fd3a...ba5

Han fikk jo raskt seg en ny leilighet å selvsagt var han ikke enig i annerhver helg nei! Han ville ha 50/50 med konen nekter han det som hevn pga han var utro.

Anonymkode: a3c2d...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har gjort det da jeg var yngre. Han var litt eldre, men ikke mye, en kollega og gift. 

Der og da var jeg ganske nysingel og litt kynisk. Både grunnet dårlig erfaring, og fordi bransjen jeg hadde begynt i var preget av utroskap på kryss og tvers. Jeg hadde gitt opp tanken på at det fantes solide ekteskap, så jeg var litt "samme kan det være". 

Han snakket aldri et ord om kona og i starten visste jeg ikke at de var gift engang, bare at det var "noen der".

Jeg ville ikke gjort det igjen, mest fordi jeg har null behov for det. Er mer interessant med en fri og frank fyr som har tid og er åpen for en kvinne og som ikke bare vil distrahere seg fra noe.

Mannen det gjaldt har forøvrig hatt en affære før meg også og har alltid vært lenge ute på fester med jobben - det virker rett og slett ikke som om det er et problem at stadig er ute til 4. Jeg vil tro ekteskapet ikke er liv laga, eller at det er høy sannsynlighet for at de har en slags 'arrangement' der de holder sammen av andre årsaker. 

Anonymkode: 663f1...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks det har jeg aldri gjort og komme ikke til å skje. Ønsker ikke såre ei annen dame, barn og resterende fam ved å ligge med en opptatt mann. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. 

Ts 

Anonymkode: 9ec8d...029

Samme sa jeg helt til forrige uke. Helt til jeg bokstavelig talt ble blown away av ett kyss fra en venn. Besvimte omtrent, og plutselig var vi i seng. Stolt? Ikke særlig .... men livet byr på det meste. Uavhengig sterk moral eller ei. 

Anonymkode: f739c...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.8.2019 den 8.06, AnonymBruker skrev:

Ikke ditt problem at de er opptatt? Føler at da gir du faen i alt av moral. Jeg forstår, og vil ikke komme med drepende personkarakteristikker om noen har ligget med en/ei som er i et forhold, det er slikt som kan skje. MEN, en ting er å begå en feil, noe annet er å ikke ta noe selvkritikk på det.

Anonymkode: 61021...d78

Helt enig her. Har heller ikke noe til overs for utroskap, og har sterk moral på det. Men ble tatt på senga, bokstavelig talt, i helga.... og sitter nå med bismak i kjeften 🙈 Poenget er at ting skjer. Livet er ikke bare roser og nedoverbakker. 

Anonymkode: f739c...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som svarer "det kunne jeg aldri ha gjort" snakker enten mot bedre vitende eller lyver så det renner av dem. 

De aller fleste, selv de mest snærpete, hadde kastet seg på rygg for menn som Johnny Depp og Brad Pitt. Uansett hvor gift de måtte være. 

Alt avhenger av situasjonen og hvem. La oss nå være ærlige her for en gangs skyld. 

 

Anonymkode: fb6f2...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 15.44, Rotehodet skrev:

Jeg ser ingen problem med å være elskeren til ei dame som er gift hvis jeg hadde vært singel. Er vel ikke mitt ansvar å se til at hun holder seg til ekteskapsløftene sine?

Nei, men alle har et ansvar for å ikke bidra til at andre mennesker har/ får det vondt, selv om man ikke kjenner dem. Det kalles visst folkeskikk og medmenneskelighet, og bidrar til at samfunnet fungerer. 🤷‍♀️ Vanligvis er det samvittigheten som hindrer oss i å være delaktig i noe som skader andre.

Anonymkode: 395a8...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.8.2019 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Han fikk jo raskt seg en ny leilighet å selvsagt var han ikke enig i annerhver helg nei! Han ville ha 50/50 med konen nekter han det som hevn pga han var utro.

Anonymkode: a3c2d...4e7

Små barn har det ikke bra med 50/50-ordning, og ved å være utro sørget jo far for å vise at han dessverre ikke bryr seg nevneverdig om barnas beste uansett. Han valgte bort sine egne barns trygghet til fordel for egen kuk.

Anonymkode: 395a8...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...