Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som var i et ekteskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Blir jo fort det når konen finner ut av det. Her førte det til at 14 års ekteskap var over,han ble husløs og ser nå kun barna annenhver helg fordi ekskonen vil hevne seg. Så det går jo utover barna også.

Anonymkode: a3c2d...4e7

Har ikke vært så ille de gangene ektemennene har funnet ut av det. Fått noen på døra, men det gikk greit.

Ellers har det vært relativt døde forhold i utgangspunktet. Utroskapen er ofte katalysatorer, men ikke årsaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Har ikke vært så ille de gangene ektemennene har funnet ut av det. Fått noen på døra, men det gikk greit.

Ellers har det vært relativt døde forhold i utgangspunktet. Utroskapen er ofte katalysatorer, men ikke årsaken. 

Så du slapp unna uten for mye drams ja. Psycho konen her har politianmeldt meg to ganger helt uten grunn,bare for å hevne seg på meg fordi jeg hadde sex med mannen hennes. Patetisk kjerring!

Anonymkode: a3c2d...4e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex, -ja, -men ikke knulla noen afaik, -jobba med mye damer som hadde gubber i aktiv tjeneste for forsvaret,

-passe på ¨hjemmefronten¨ jeg... :plystre:

a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.8.2019 den 0.16, MadameDeRosa skrev:

Nei. Turnoff med umoralske menn.

 

Anonymkode: 9ec8d...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne det ? Ja. Men ville det ? Nei. Enkelt og greit.  

Anonymkode: 11ee9...0e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei og nei, gjør meg ikke så billig for et knull. 

Anonymkode: ac33c...7e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri gjort. Syns slike menn er skikkelig patetiske. Og den linjen "Vi har ett åpent forhold", og når man spør om man kan bekrefte det med konen eller samboeren, så har du plutselig en svett og redd mann som trygler deg om å ikke nevne noe til dama hans.

Skal jeg ha en mann så skal han være forpliktet til meg, jeg kommer aldri til å akseptere å være en som skal styrke egoet og kuken til en utro mann. Og om jeg noen gang hadde blitt lurt, da hadde jeg kontaktet partneren hans å utlevert han som det bunnslammet han er.

Anonymkode: 92827...3b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg har hatt det kan jeg åpenbart det. Men er ikke noe jeg drømmer om akkurat.

Anonymkode: cc512...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ego så nei det vill jeg ikke, vill legge meg på puta hver natt med god samvittighet🙂

Anonymkode: 58f88...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, takler ikke drama, og er nok annet å velge i. 

Men jeg synes ikke det er umoralsk. Det er ikke jeg som har lovet en annen person evig troskap. Det patetiske er kvinner som trenger at andre kvinner holder seg unna, for å stole på at mannen er trofast... En mann som er trofast kun fordi alle tvinger han til det er ikke noe å samle på uansett, så jeg har aldri forstått den tankegangen. 

Anonymkode: aa73b...b93

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.8.2019 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Blir jo fort det når konen finner ut av det. Her førte det til at 14 års ekteskap var over,han ble husløs og ser nå kun barna annenhver helg fordi ekskonen vil hevne seg. Så det går jo utover barna også.

Anonymkode: a3c2d...4e7

Fordi ekskonen ville hevne seg? Du mener pga han ser barna annenhver helg? Må jo anta det er en avtale de har blitt enig om. Og som husløs sier det seg selv.

 

Anonymkode: 6fd3a...ba5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er ikke min rett. Det er konas rett. Vil ikke ødelegge andres ekteskap. Dere som kunne gjort det, hadde dere godtatt at noen andre lå med kona/mannen deres? Det tviler jeg sterkt på. Kanskje et mindretall som sykelig tenner på tanken, men dere andre hadde vel laget en tråd som så mange andre her inne om at «mannen har vært utro dritt», eller noe i den duren.

Dere som svarer ja. Virker som dere ikke bryr dere, så lenge dere selv ikke blir bedratt. Prøv å sette dere inn i den bedratte partens liv. Kanskje har de barn. Kanskje gjør barna det dårlig på skolen. Kanskje får barna problemer i voksenlivet, fordi ungdommen ble ødelagt av at foreldrene skilte seg.

Anonymkode: c1e95...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som kunne gjort det, hadde dere godtatt at noen andre lå med kona/mannen deres? Det tviler jeg sterkt på. Kanskje et mindretall som sykelig tenner på tanken, men dere andre hadde vel laget en tråd som så mange andre her inne om at «mannen har vært utro dritt», eller noe i den duren.

Anonymkode: c1e95...503

 

Hvis mannen min hadde prøvd seg på en annen. Og hun sa nei av egen moral og hensyn til meg. Så ville jeg fortsatt hevet ut mannen. Så jeg ser virkelig ikke forskjellen på at single sier ja eller nei når opptatte menn prøver seg. Mannen er en drittsekk, uansett om han får napp eller ikke. 

Anonymkode: aa73b...b93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎13‎.‎08‎.‎2019 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Ja, har gjort det flere ganger, men aldri med noen jeg vet hvem mannen er.  Altså, bare tilfeldige som jeg har møtt ute på reiser o.l.  Aldri " kona til den og den "  hvis du skjønner.  Aldri innleda forhold til noen. Bare rå og dyrisk lyst der og da, ikke mitt problem at de er opptatt

Ikke ditt problem at de er opptatt? Føler at da gir du faen i alt av moral. Jeg forstår, og vil ikke komme med drepende personkarakteristikker om noen har ligget med en/ei som er i et forhold, det er slikt som kan skje. MEN, en ting er å begå en feil, noe annet er å ikke ta noe selvkritikk på det.

Anonymkode: 61021...d78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvis mannen min hadde prøvd seg på en annen. Og hun sa nei av egen moral og hensyn til meg. Så ville jeg fortsatt hevet ut mannen. Så jeg ser virkelig ikke forskjellen på at single sier ja eller nei når opptatte menn prøver seg. Mannen er en drittsekk, uansett om han får napp eller ikke. 

Anonymkode: aa73b...b93

Det er jeg enig i at han er. Men begge parter har et ansvar her.

Anonymkode: c1e95...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, takler ikke drama, og er nok annet å velge i. 

Men jeg synes ikke det er umoralsk. Det er ikke jeg som har lovet en annen person evig troskap. Det patetiske er kvinner som trenger at andre kvinner holder seg unna, for å stole på at mannen er trofast... En mann som er trofast kun fordi alle tvinger han til det er ikke noe å samle på uansett, så jeg har aldri forstått den tankegangen. 

Anonymkode: aa73b...b93

Skjønner hva du sier.

Det er forskjell på om den i forhold er i et sårbart øyeblikk som man benytter seg av. Altså at man er med på å få noe til å skje som normalt ikke ville skjedd.

Det er noe annet da om det er en flørtende skjørtejeger og du bare ikke avviser den n'te tilnærmelsen. At han alltid er klar for deg, men at det når det skjedde var du som tilfeldigvis var i stemning.

Men selv i siste tilfellet, så lenge man vet at man helst ikke vil se den andre parten i forholdet i øynene, så vet man jo at det ikke var helt innafor allikevel...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...