Gå til innhold

Kunne du hatt sex med en som var i et ekteskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei aldri. Synes ikke noe om utroskap og har ikke sex med usympatiske menn.

Anonymkode: a0048...20c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gjort det, og har gjort det.

"Alle" jeg møter er jo i forhold/gift, har gitt opp hele troen på monogami.

Det er jo ikke ideelt, men jeg har ingen kvaler med det så lenge man er diskret nok til at den andre ikke oppdager det.

Anonymkode: 82dce...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har gjort før å gikk lenge greit det,frem til konen fikk sine mistanker å hele tiden hadde en grunn til at han måtte være hjemme.

Anonymkode: a3c2d...4e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det når jeg var 18-20 år. Første var jeg elskerinnen til i de to årene. Den andre var ansatt der jeg var lærling så vi hadde sex av og til på jobb. 

Nå er jeg voksen og liker å tro at jeg aldri ville gjort det igjen. Men samtidig så fordi jeg er voksen så vet jeg at livet ofte ikke er så sort/hvitt. Du finner vel ikke en eneste kvinne som sier hun ville blitt i et forhold der man blir slått men allikevel lever mange kvinner (og menn) i voldelige forhold. Hva vi tenker og hva vi tror om oss selv forandrer seg ofte med den hverdagen vi lever i. 

Anonymkode: 59fba...47e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har gjort det flere ganger, men aldri med noen jeg vet hvem mannen er.  Altså, bare tilfeldige som jeg har møtt ute på reiser o.l.  Aldri " kona til den og den "  hvis du skjønner.  Aldri innleda forhold til noen. Bare rå og dyrisk lyst der og da, ikke mitt problem at de er opptatt. Ikke alle flagger med det før etterpå heller.

Anonymkode: 5bb9d...475

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!

Utroskap er så utrolig simpelt. Det er for lettvint å kun legge ansvaret over på den som er gift. Du har faktisk et ansvar selv også! Ha litt selvrespekt, og hold deg unna folk som er i et forhold! 

Til dem som ligger med folk som er i et parforhold; Jeg håper virkelig karma biter dere i ræva!! 

Hilsen hissigproppen

Anonymkode: 9f441...03a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. 

Ts 

Anonymkode: 9ec8d...029

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that. Så lenge det ikke medfører heftige komplikasjoner, ser jeg ikke problemet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetiske kjerringer, de er for stygge til å få seg en mann selv... Så de tar det de kan få 

Anonymkode: 6d522...940

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. 

Vil ikke ha sex med en mann som er i et forhold, gift eller ei. Har nok selvrespekt til å ikke legge meg etter opptatte menn. SÅ desperat er jeg ikke😊 Klarer fint å få single menn jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Been there, done that. Så lenge det ikke medfører heftige komplikasjoner, ser jeg ikke problemet. 

Blir jo fort det når konen finner ut av det. Her førte det til at 14 års ekteskap var over,han ble husløs og ser nå kun barna annenhver helg fordi ekskonen vil hevne seg. Så det går jo utover barna også.

Anonymkode: a3c2d...4e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjorde det en ganske lang periode da jeg var ung og dum.Men jeg ante ikke at han var gift den første tiden. Ikke før kona ringte meg. Hun fortalte at han var notorisk utro, og nå var hun lei. Hun ønsket ikke å skille seg. Så hun hadde funnet seg en elsker hun og, og ønsket mannen opptatt den dagen i uka hun skulle treffe elskeren. Og der kom jeg inn i bildet, om jeg kunne aktivisere mannen slik at hun kunne treffe elskeren uten å bli oppdaget. Så ja jeg gjorde det av og til. Ung som jeg var syntes jeg vel det var litt spennende , å hjelpe kona å lure storsjarmøren. Nå tenker jeg bare ææææææsj, kvalmt.  Men kona og jeg har faktisk et slags vennskap fortsatt, etter over tyve år får jeg fortsatt julehilsen. Og ja de er gift enda .

Anonymkode: a912b...392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt det! Men jeg visste ikke at han var gift før etter det skjedde, selvfølgelig brøt jeg all kontakt når jeg fikk vite det. 

Anonymkode: c8f7a...573

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Patetiske kjerringer, de er for stygge til å få seg en mann selv... Så de tar det de kan få 

Anonymkode: 6d522...940

Jeg skjønner at du har blitt bedratt og derfor ønsker å nedgradere alle som har hatt sex med gifte menn til patetiske, stygge kjerringer men du skjønner selv at du bare gjør det for å lure deg selv? 

Hvordan vet du at mannen din ga utrykk for at han var gift og ikke bare lurte «den patetiske, stygge kjerringa»?

Anonymkode: 59fba...47e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det. Men vanligvis er hun som sier: Du har dame, vi kan ikke kysse. Pell deg vekk! All those cute guys I later regretted I never kissed. Bummer! 

Anonymkode: 05732...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...