Jump to content
AnonymBruker

Nabo som kjefter for hver røyk

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg bor i en blokk og røyker på min balkong. Røyker vel kanskje 5 røyk ila dagen. 

I starten da jeg bodde her ba naboen over meg om å åpne "vinduet"(balkongen er innglassert) når jeg skulle røyke, og det har jeg gjort hver gang siden.

Nå i det siste har han begynt å kjefte å smelle hver gang jeg tar meg en røyk. Protesterer ved å stå å åpne og rive igjen sin egen balkongdør, roper "ÆSJ" og andre ting som viser misnøye. Dette skjer uansett om klokka er 6 om morgenen, 12 om dagen, eller midnatt. 

Hva kan jeg gjøre her? Vil gjerne ha mulighet til å røyke på egen balkong. Leiligheten er tilpasset meg siden jeg er handicappet, så det er ikke bare bare å få flyttet heller.. 

Anonymkode: 660b9...998

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ta på deg øretelefoner og hør på musikk og nyt røyken din.

Anonymkode: be5cd...4f8

AnonymBruker

Slutte å røyke?

Anonymkode: 19214...23a

AnonymBruker

Ikke forbudt å røyke på egen balkomg, ta på deg høretelefoner ja 😊

Anonymkode: b5c60...731

Annonse

Brunette89

Jeg røyker ikke, men har flere naboer som gjør . Røyken siver inn vinduene våre uansett å jeg hater det ;( virkelig. Synes egentlig aldri andres uvaner skal gå utover andre .... 

AnonymBruker

Se det positive, ts. Du holder naboen aktivisert, passiv livsstil er nemlig enda farligere enn å røyke  😂

Anonymkode: 3aefc...dca

AnonymBruker

Bytt til e-sigarett. Det lukter ikke på langt nær så ille som tobakk. 

Anonymkode: ed9c9...53e

AnonymBruker

Jeg har en nabo som røyker på balkongen og får stanken inn i min leilighet flere ganger i døgnet. Som astmatiker er det trist å ikke ha god luft en gang i eget hjem. Gruer meg til jeg får barn, for det soverommet ligger på balkongsiden så barnet vokser opp med stanken.

Anonymkode: 3e7b9...8e3

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en nabo som røyker på balkongen og får stanken inn i min leilighet flere ganger i døgnet. Som astmatiker er det trist å ikke ha god luft en gang i eget hjem. Gruer meg til jeg får barn, for det soverommet ligger på balkongsiden så barnet vokser opp med stanken.

Flytt på landet 😊

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk som har SÅ mye mot røyklukt kan ikke bosette seg i blokk. Det er fullt lov å røyke på balkongen. Kos deg du TS

Anonymkode: 08e15...f67

Enig. Skjønner ikke hva sånne gjør i blokk.

AnonymBruker

Minner meg om en dokumentar jeg så en gang, hvor en nordmann ville bosette seg i en blokk med flere innvandrere, men det var ikke bare bare nei, for lukten av ulike matretter klarte han ikke å leve med 😅 noen mennesker er så vanskelige og  ømtfintlige at det er helt fullstendig latterlig.

La ham kjefte og smelle. Enig i at å ta på deg hodetelefoner og hør på musikk mens du nyter røyken. 

Anonymkode: 0ae73...b0a

AnonymBruker
13 minutter siden, Brunette89 skrev:

Jeg røyker ikke, men har flere naboer som gjør . Røyken siver inn vinduene våre uansett å jeg hater det ;( virkelig. Synes egentlig aldri andres uvaner skal gå utover andre .... 

Uvanen med å syte og klage er vel den verste. 

kvinne35+
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Minner meg om en dokumentar jeg så en gang, hvor en nordmann ville bosette seg i en blokk med flere innvandrere, men det var ikke bare bare nei, for lukten av ulike matretter klarte han ikke å leve med 😅 noen mennesker er så vanskelige og  ømtfintlige at det er helt fullstendig latterlig.

La ham kjefte og smelle. Enig i at å ta på deg hodetelefoner og hør på musikk mens du nyter røyken. 

:fnise: Heftig krydring osv ja :fnise: hehehehe

AnonymBruker
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre her? Vil gjerne ha mulighet til å røyke på egen balkong. Leiligheten er tilpasset meg siden jeg er handicappet, så det er ikke bare bare å få flyttet heller.. 

Anonymkode: 660b9...998

Hvis du er en hyggelig og grei person, så tar du hensyn til andre. Ta turen utenfor blokka unna andre mennesker og røyk der.

Det er veldig ubehagelig for folk som ikke røyker å måtte tvinges til å røyke passivt.

Anonymkode: 712b6...fbf

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Folk som har SÅ mye mot røyklukt kan ikke bosette seg i blokk. Det er fullt lov å røyke på balkongen. Kos deg du TS

Anonymkode: 08e15...f67

Det er de som vil gjøre aktiviteter som plager andre som bør flytte på landet. Gjelder både røykeren og dunkdunkmusikkelskeren.

Sirah

Du kan med loven på din side fritt røyke på balkongen din TS. Dog forstår jeg naboen din litt, selv om jeg aldri kunne funnet på å laget sånn drama selv 🙈 Er det noen mulighet for at du kunne gått ut for noen av røyka? Så hadde dere lissom møttes på halvveien :)