AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #21 Skrevet 12. august 2019 Tekst har ingenting å si. Det er gjort utallige forsøk på dette. Så lenge mannen er en modell så gir kvinnene blaffen i teksten. Om det så står at han er en massemorder eller rent av en pedofil som er gjentatte ganger dømt for overgrep mot små barn, har ingenting å si, så lenge det er et bilde av en modell. Kvinner bryr seg kun og bare om utseendet. Det er alt kvinner bryr seg om. Kvinner bryr seg ikke om deg, bryr seg ikke om din personlighet. Anonymkode: 16d2e...f62
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #22 Skrevet 12. august 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: At kvinner ikke sveiper vekk en modellkjekk mann er det helt naturlig, synes jeg. At en "average guy" har ingen match etter 4 dager er helt uforståelig Anonymkode: 1541a...583 Nei det er ikke uforståelig. Menn på Tinder er ute etter sex og da er det en god idé å være selektiv. Er man selv ute etter sex så går man jo på de som er kjekke.. Anonymkode: 92e5f...2bc 8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #23 Skrevet 12. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tekst har ingenting å si. Det er gjort utallige forsøk på dette. Så lenge mannen er en modell så gir kvinnene blaffen i teksten. Om det så står at han er en massemorder eller rent av en pedofil som er gjentatte ganger dømt for overgrep mot små barn, har ingenting å si, så lenge det er et bilde av en modell. Kvinner bryr seg kun og bare om utseendet. Det er alt kvinner bryr seg om. Kvinner bryr seg ikke om deg, bryr seg ikke om din personlighet. Anonymkode: 16d2e...f62 Menn bryr seg heller ikke om personlighet. Dere kjemper om de samme få damene og velger bort mange andre. Dere sveiper rett vei på alle i håp om fitte. Anonymkode: 92e5f...2bc 11
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #24 Skrevet 12. august 2019 Tekst har betydning for mange, jeg sveiper alle profiler uten tekst til venstre samme hvor kjekke de er. Sier ikke at alle er sånn, men jeg tror svært mange av oss som er voksne og har barn og er ute etter noe seriøst har lært oss at å gå etter kun utseende er lite fruktbart. Skriv litt om hvor i livet du er og hva du liker å gjøre. Klarer du å få inn litt humor så er det positivt. Et par greie selfis og et par bilder som viser litt interesser (trenger ikke være med deg på en gang, liker du å gå på ski har du sikkert tatt bilder på skitur, legg ut et fra det feks.) Et tips når du tar selfis, ta det litt ovenfra, ikke nedenfra, og prøv om du kan klare å smile litt. Mange menn har bilder tatt nedenfra (alltid lite flatterende vinkel) og hvor de i bestefall ser seldig alvorlig ut, ofte nesten sure, og det gir ingen matcher nei. Og så må du være litt realistisk selv når du sveiper også da, om du ikke betaler så du kan se hvilke damer som har sveipet deg til høyre. Husk at det veldig pene har mye å velge i, da blir man lett valgt bort. Ikke lett å få match om du sikert for høyt selv. Anonymkode: bb833...6df 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #25 Skrevet 12. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn bryr seg heller ikke om personlighet. Dere kjemper om de samme få damene og velger bort mange andre. Dere sveiper rett vei på alle i håp om fitte. Anonymkode: 92e5f...2bc Godt gjort å motsi seg selv i påfølgende setninger... Først skriver du at menn bare går for et lite antall kvinner, også skriver du at de sveiper alle rett vei. Vel da har de jo per definisjon valgt alle, ikke bare en liten elite som du skriver. Anonymkode: 88610...3db 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #26 Skrevet 12. august 2019 21 minutter siden, AnonymBruker said: Godt gjort å motsi seg selv i påfølgende setninger... Først skriver du at menn bare går for et lite antall kvinner, også skriver du at de sveiper alle rett vei. Vel da har de jo per definisjon valgt alle, ikke bare en liten elite som du skriver. Anonymkode: 88610...3db Den AB du siterer motsier egentlig ikke seg selv. Menn som bare er ute etter sex - og det er mange! - vil først og fremst prøve å få napp hos de peneste; går ikke dét, så blir de andre damene nødløsningen. Så om en dame får flere matcher, betyr det ikke nødvendigvis at mennene er seriøse. Det er vanskelig for damer å finne en bra mann som ønsker noe mer enn kun sex. Anonymkode: 14c58...b47 5
mlifjeld Skrevet 12. august 2019 #27 Skrevet 12. august 2019 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tekst har ingenting å si. Det er gjort utallige forsøk på dette. Så lenge mannen er en modell så gir kvinnene blaffen i teksten. Om det så står at han er en massemorder eller rent av en pedofil som er gjentatte ganger dømt for overgrep mot små barn, har ingenting å si, så lenge det er et bilde av en modell. Kvinner bryr seg kun og bare om utseendet. Det er alt kvinner bryr seg om. Kvinner bryr seg ikke om deg, bryr seg ikke om din personlighet. Anonymkode: 16d2e...f62 Herregud for en grusomt ekkel fyr som gjør det her. Snakk om å trakassere en dame. Tipper han er en frustrert incel som hater damer fordi han har en såpass kjip personlighet at ingen liker han. So what om hun ville hooke opp med en kjekk fyr. Gutter går etter pene damer på byen heele tiden! Tipper de aller fleste menn ville hatt sex med en smellvakker modell selv om hun var kriminell eller batshit crazy.. Jeg har flere venninner (smarte utdannede damer) som sliter med å få seg type fordi de kanskje er litt store. Menn er like overfladiske som damer! Endret 12. august 2019 av mlifjeld 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #28 Skrevet 12. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Godt gjort å motsi seg selv i påfølgende setninger... Først skriver du at menn bare går for et lite antall kvinner, også skriver du at de sveiper alle rett vei. Vel da har de jo per definisjon valgt alle, ikke bare en liten elite som du skriver. Anonymkode: 88610...3db Ja de sveiper alle for sex. De kan pule Lillian på 65 liksom...men når de vil ha noe seriøst så er de sinnsykt kravstore. Får man matches som jente er det jo først og fremst fra menn som vil ha sex og ikke mer. Og i tillegg så prøver menn å påføre kvinner som har sex skam. "Du er kvinne og skal ikke ligge rundt men når jeg kontakter deg på Tinder så skal du ligge med meg".. Anonymkode: 92e5f...2bc 7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #29 Skrevet 12. august 2019 On 8/11/2019 at 3:47 PM, Honey Dew said: Du trenger ikke en profesjonell fotograf til å ta gode portretter. Hvis du kjenner noen med talenter innen portretter, kan du jo bruke dem. Mens damer slenger ut fem år gamle bilder med filter og bilder av hunder..... Anonymkode: a6559...94f 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #30 Skrevet 12. august 2019 Menn flest klager over at ingen kvinner vil ha dem på tinder. Kvinner flest klager over at menn på tinder bare vil ha sex med dem, og ikke forhold. Det er jo en åpenbar sammenheng her... Tinderstatistikk viser jo at noen få menn får nesten alle likes. Dvs. de fleste damer matcher med menn som er mer attraktive, rett slett. Og det er jo greit, men da blir det ikke noe seriøst? Løsningen for menn som ikke er blant eliten er å forlate tinder. Ingen vits å klage over naturens gang 🙂 Anonymkode: 933f8...a9f
Honey Dew Skrevet 12. august 2019 #31 Skrevet 12. august 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens damer slenger ut fem år gamle bilder med filter og bilder av hunder..... Anonymkode: a6559...94f Så kan vel du gjøre det samme.
Svartfugl Skrevet 12. august 2019 #32 Skrevet 12. august 2019 På 11.8.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev: Nå er det min tur å fortelle. Mann, 34, utseende - gjennomsnittlig kjekk, nyskilt Har hatt en tinder profil med mine bilder - 0 match i 4 dager. Ny profil med en "handsome instagram influencer" - over 100 match innen en time. Jeg forstår at det er mye fokus på bildekvalitet på tinder. Men hva skal en nyskilt man skal gjøre da? Alle bildene mine er relatert til familie liv, barn, jobb. Ønsker ikke å dele slike bilder på tinder og derfor havner med selfies. Må bare ventilere frustrasjonen: helt seriøst, går det an? Er det virkelig så pass mye fokus på utseende og bilder på tinder? Selv om dette høres arrogant ut, kan jeg ikke tro at det finnes ingen kvinner som liker meg eller bildene mine 🤦♂️ Må man virkelig ha en proff fotograf som kan hjelpe med kule bilder og Instagram konto? Kan dere dele noen erfaringer, både menn og kvinner? Anonymkode: 1541a...583 Mange menn er helt elendige på å ta kledelige bilder av seg selv. Tinder er en veldig enkel måte å date på, da synes jeg ikke det er så veldig mye forlangt at du gjør deg litt flid med noen bilder og en bio. Få en kompis eller ei venninne til å ta bilder av deg i en hyggelig setting. Unngå selfies som er vinklet under haka og oppover, det tabber mange seg ut på, og gjett hva! I den vinkelen ser ingen særlig bra ut. Så, hva bør du ha: Et kledelig bilde som viser hele ansiktet ditt, du må gjerne smile. Det bør være det første bildet. Et bilde som viser hvem du er/hva du liker å gjøre. Et helfigursbilde. Kort bio, unngå ting som får deg til å virke bitter (av typen: Ser etter ei ÆRLIG dame!!!! etc.) Og, hvor nyskilt er du? Er du sikker på at du er klar for dating ennå? 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #33 Skrevet 12. august 2019 35 minutter siden, Svartfugl said: Mange menn er helt elendige på å ta kledelige bilder av seg selv. Tinder er en veldig enkel måte å date på, da synes jeg ikke det er så veldig mye forlangt at du gjør deg litt flid med noen bilder og en bio. Få en kompis eller ei venninne til å ta bilder av deg i en hyggelig setting. Unngå selfies som er vinklet under haka og oppover, det tabber mange seg ut på, og gjett hva! I den vinkelen ser ingen særlig bra ut. Så, hva bør du ha: Et kledelig bilde som viser hele ansiktet ditt, du må gjerne smile. Det bør være det første bildet. Et bilde som viser hvem du er/hva du liker å gjøre. Et helfigursbilde. Kort bio, unngå ting som får deg til å virke bitter (av typen: Ser etter ei ÆRLIG dame!!!! etc.) Og, hvor nyskilt er du? Er du sikker på at du er klar for dating ennå? Selv om det blir lest av kvinner som alle skiver om hvør høye du må være, om hva du må eie og tjene, om hvordan du må like å tilbringe fritiden din, om hobbyen du må ha, om barna du må enten ha eller blir ferdig med. Nei det er menn som må ikke fremstår som bitre og kravstore.... Anonymkode: a6559...94f
Svartfugl Skrevet 12. august 2019 #34 Skrevet 12. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selv om det blir lest av kvinner som alle skiver om hvør høye du må være, om hva du må eie og tjene, om hvordan du må like å tilbringe fritiden din, om hobbyen du må ha, om barna du må enten ha eller blir ferdig med. Nei det er menn som må ikke fremstår som bitre og kravstore.... Anonymkode: a6559...94f Hvorfor må enhver tråd på kvinneguiden utvikle seg til å bli en "kvinner mot menn"-diskusjon? Det er så innmari uinteressant, unyttig og ...it gets old.... Jeg svarte basert på mine erfaringer og målet var faktisk å gi råd...til en mann i dette tilfellet, ikke en kvinne. Selv ville jeg sveipet til venstre på kvinner som skriver sånne ting (hvis jeg var mann), det virker temmelig harry og smakløst! Tipset om å ikke framstå som bitter, var rett og slett et tips, for det er sånt jeg sveiper til venstre på. De færreste synes bitterhet og lignende er tiltrekkende. Nå får jo jeg bare se menns profiler, og du sikkert bare kvinners. Inntrykket mitt er at de fleste profiler er helt greie, fine bilder, ingen bio eller kort og grei bio. De som lyser bitterhet, negativitet eller lignende, sveiper jeg selvfølgelig til venstre. Men om du vil skrive teite ting på din bio fordi en del damer gjør det, så må du bare gjøre det! Om det er så lurt, er en annen sak. Jeg skjønner godt at det er skuffende å få lite match og lite respons, men spørsmålet er hva en kan gjøre med det? Å kreve at alle andre endrer seg, virker lite realistisk... Mitt beste råd til ALLE er å skrive om hva du kan tilby og hva du vil ha, framfor hva du ikke kan tilby og hva du ikke vil ha. Tinder for min del er 90 prosent skuffelser (mest små). Men det er sånn Tinder er, og når jeg blir frustrert, minner jeg meg om at "er man med på leken, må man tåle steken". 6
Gjest Minesveiper Skrevet 12. august 2019 #35 Skrevet 12. august 2019 (endret) On 8/11/2019 at 3:44 PM, AnonymBruker said: Ny profil med en "handsome instagram influencer" - over 100 match innen en time. Jeg forstår at det er mye fokus på bildekvalitet på tinder. Men hva skal en nyskilt man skal gjøre da? Alle bildene mine er relatert til familie liv, barn, jobb. Ønsker ikke å dele slike bilder på tinder og derfor havner med selfies. Må bare ventilere frustrasjonen: helt seriøst, går det an? Er det virkelig så pass mye fokus på utseende og bilder på tinder? Selv om dette høres arrogant ut, kan jeg ikke tro at det finnes ingen kvinner som liker meg eller bildene mine 🤦♂️ Må man virkelig ha en proff fotograf som kan hjelpe med kule bilder og Instagram konto? Kan dere dele noen erfaringer, både menn og kvinner? Anonymkode: 1541a...583 Tingen er at når man lager en ny tinderkonto, så blir man så og si vist til alle. Det var derfor du fikk så mange matcher med "handsome instagram influencer". Ut i fra hvor mange som liker deg osv, blir du gitt en elo-poengsum. Kjekke menn blir likt mer en normale menn. Dette gir utslag senere i form av at de kjekke mennene i større grad blir eksponert for damene som bruker appen (pga av at de har høyere elo-poengsum). Er du en normal mann blir profilen din likt såpass lite at du må betale for eksponering gjennom boosts, og superlikes. Det er sånn de har designet appen og businesskonseptet for å tjene penger. De skal ha 400 kr for 10 boosts. Ganske drøyt. Endret 12. august 2019 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #36 Skrevet 12. august 2019 3 minutter siden, Minesveiper said: Tingen er at når man lager en ny tinderkonto, så blir man så og si vist til alle. Det var derfor du fikk så mange matcher med "handsome instagram influencer". Ut i fra hvor mange som liker deg osv, blir du gitt en elo-poengsum. Kjekke menn blir likt mer en normale menn. Dette gir utslag senere i form av at de kjekke mennene i større grad blir eksponert for damene som bruker appen (pga av at de har høyere elo-poengsum). Er du en normal mann blir profilen din likt såpass lite at du må betale for eksponering gjennom boosts, og superlikes. Det er sånn de har designet appen og businesskonseptet sitt for å tjene penger. De skal ha 400 kr for 10 boosts. Ganske drøyt. Ulogisk da hans første konten fikk ikke mange matcher da en var ny... Anonymkode: a6559...94f 2
danbanan Skrevet 12. august 2019 #37 Skrevet 12. august 2019 (endret) Jeg kan bare skrive basert på det jeg har erfart på tinder de 2-3 årene jeg har vært der, av og på vell og merke. De aller fleste attraktive kvinner på tinder, da kanskje opptil 80%, skriver meget lite om seg selv og en veldig stor andel kommer med noen krav og skriver hva de IKKE liker. Typisk er: høyde, ikke ONS og at man må ha alt på "stell". Syntes personlig at slik profiltekst er veldig lite sjarmerende, skal jeg være ærlig. Dette gjelder da også mange mindre attraktive kvinner, så er vell ett felles trekk for alle kvinner på tinder egentlig. Men ett fåtall har en fin tekst som er hyggelig å lese. 😃 Nå er jeg såpass "heldig" at jeg får en del match på tinder, også innimellom med ganske attraktive kvinner, men de fleste attraktive er som regel gørr kjedelig å skrive med og gir meget lite av seg selv, så man kommer ingen vei. Virker rett og slett som at de har helt elendig personlighet, men er vell heller det at man er andre valget eller langt bak i rekken av alle de skriver med. Jeg også skriver med flere kvinner samtidig innimellom, men prøver alltid å vise interesse og ha en god dialog med alle, da det er vanskelig å si hvem som er mest interessant å bli kjent med bare via litt chatting. Man må jo som regel møtes først for å se om det er noe kjemi. Men de fleste veldig attraktive kvinner på tinder skriver veldig kort og "kaldt" og viser lite interesse i å bli kjent med deg som person. Har også erfart at de aller aller fleste går etter utseende og ikke noe annet. Mange jeg har skrevet med har ikke engang lest profil teksten min, hvor jeg blant annet nevner hva jeg jobber med og mine interesser. Et godt bevis på hvor mye bilder har å si, er at jeg plutselig fikk mye mye mer matcher etter å ha oppdatert bildene litt, til tross for at de jeg allerede hadde var bra. Er godt mulig mange menn gjør det samme mot kvinner, men jeg kan bare dele mine egne erfaringer med kvinner der inne, da jeg ikke snakker med menn.😋 Men oppsummert, som mann med litt "attraktivt utseende" og gode bilder, så man fortsatt jobbe temmelig hardt for å få til en date, da det virker som kvinner er super skeptiske der inne(eller super overfladiske kanskje?). Mange kvinner skriver også veldig lite kreativt og man får ALLTID de samme spørsmålene tilbake, som feks "hva er du ute etter her", eller "vært singel lenge". Virker som alle kvinner tenker likt og at man blir intervjuet noen ganger🤣 Endret 12. august 2019 av danbanan
Gjest Minesveiper Skrevet 12. august 2019 #38 Skrevet 12. august 2019 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker said: Ulogisk da hans første konten fikk ikke mange matcher da en var ny... Anonymkode: a6559...94f Som sagt, kjekke menn får mere likes enn vanlige menn. Har ts en dårlig profil i tillegg (bilder av lav kvalitet) så får han ikke mange likes. Poenget er uansett at det blir vanskeligere dersom man får lav elo-poengsum fordi man da vil oppleve dårligere eksponering. Dvs man kommer ikke opp i sveipekøen til flere av damene som bruker appen. På den måten lurer tinder brukere til å kjøpe boosts. https://www.dagbladet.no/kultur/dating-appen-tinder-rangerer-deg-i-hemmelighet/60537050 Endret 12. august 2019 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #39 Skrevet 12. august 2019 19 minutter siden, danbanan skrev: Mange kvinner skriver også veldig lite kreativt og man får ALLTID de samme spørsmålene tilbake, som feks "hva er du ute etter her", eller "vært singel lenge". Virker som alle kvinner tenker likt og at man blir intervjuet noen ganger🤣 Mann her. Jeg regner med at det virker begge veier. For de som ønsker å sortere ut de som er litt seriøse, så er jo det essensielle spørsmål, og det er vel grenser for hvor mange ganger de orker å drive kreativt ballspill, spesielt de som har vært gjennom mange runder før. Anonymkode: a31b8...4ba 3
annelis Skrevet 14. august 2019 #40 Skrevet 14. august 2019 On 8/11/2019 at 3:44 PM, AnonymBruker said: Nå er det min tur å fortelle. Mann, 34, utseende - gjennomsnittlig kjekk, nyskilt Har hatt en tinder profil med mine bilder - 0 match i 4 dager. Ny profil med en "handsome instagram influencer" - over 100 match innen en time. Jeg forstår at det er mye fokus på bildekvalitet på tinder. Men hva skal en nyskilt man skal gjøre da? Alle bildene mine er relatert til familie liv, barn, jobb. Ønsker ikke å dele slike bilder på tinder og derfor havner med selfies. Må bare ventilere frustrasjonen: helt seriøst, går det an? Er det virkelig så pass mye fokus på utseende og bilder på tinder? Selv om dette høres arrogant ut, kan jeg ikke tro at det finnes ingen kvinner som liker meg eller bildene mine 🤦♂️ Må man virkelig ha en proff fotograf som kan hjelpe med kule bilder og Instagram konto? Kan dere dele noen erfaringer, både menn og kvinner? Anonymkode: 1541a...583 Spørsmål til deg tilbake. Går du etter bilder når du velger ei dame? Eller driter du i bilder og hvordan kvinnfolk ser ut 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå