Gå til innhold

Ikm september


hobbykokken

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, Erosrose skrev:

Hvilken dpo er dere på? Er det noen som har testet? :)

Jeg skjønner ikke når EL er eller var, så aner ikke om jeg er i dpo land eller ikke. Var sikker på å fange opp EL med testene, mulig jeg gjør noe feil... Tenker uansett å teste når mensdatoen nærmer seg mot slutten av mnd. Enn du??😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Det var nok TR som kom 😣 er så irriterende at det ikke skulle sitte denne mnd heller.. Men vi har blitt enige om å begynne med å tempe 😊 så vi vet nøyaktig når eggløsning er 😊 så får jeg teste med eggløsningstest når tempen øke bare for å sjekke at det stemmer 😊 så vi krysse fingran for neste mnd 😊 ønsker deg masse lykke til, og om det ikke går deres vei denne mnd heller snakkes vi nok på nest ikm gruppa ❤️

Så kjedelig 😩 går bare og venter på at den skal dukke opp her og. Har bestemt meg for å ikke sløse med tester denne mnd, så skal prøøve å vente til etter ikm dersom den mot alle odds ikke skulle dukke opp 😅  masse lykke til videre til dere også ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Det var nok TR som kom 😣 er så irriterende at det ikke skulle sitte denne mnd heller.. Men vi har blitt enige om å begynne med å tempe 😊 så vi vet nøyaktig når eggløsning er 😊 så får jeg teste med eggløsningstest når tempen øke bare for å sjekke at det stemmer 😊 så vi krysse fingran for neste mnd 😊 ønsker deg masse lykke til, og om det ikke går deres vei denne mnd heller snakkes vi nok på nest ikm gruppa ❤️

Et lite tips, du må begynne å teste tidligere. Når temperaturen øker har eggløsning allerede vært, så det vil være for sent å sjekke med eggløsningstest da. Lykke til med temping. 

Anonymkode: 9578b...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Fertility Friend (der jeg registrerer tempen) er jeg 6dpo i dag. I morgen er det fire uker siden MA med utskraping, og graviditetstesten var fortsatt positiv når jeg testet på torsdag. Men har ikke registrert de positive gtestene jeg har tatt i FF, da jeg ikke vet om det blir riktig.

Noen som vet om man kan få eggløsning selv med HCG i blodet? Er redd jeg ikke har hatt eggløsning, selv om FF har sett det utifra tempene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et lite tips, du må begynne å teste tidligere. Når temperaturen øker har eggløsning allerede vært, så det vil være for sent å sjekke med eggløsningstest da. Lykke til med temping. 

Anonymkode: 9578b...c57

Nårtid burde jeg starte m eggløsningstest? Jeg har ikke akkurat en stabil syklus og m sønn vårres hadde jeg vist eggløsning bare 3 dager etter mens 😱 må jeg altså teste heilt ifra jeg er ferdig med mens? Hvor får jeg isåfall kjøpt billige men pålitelige eggløsningstester? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Nårtid burde jeg starte m eggløsningstest? Jeg har ikke akkurat en stabil syklus og m sønn vårres hadde jeg vist eggløsning bare 3 dager etter mens 😱 må jeg altså teste heilt ifra jeg er ferdig med mens? Hvor får jeg isåfall kjøpt billige men pålitelige eggløsningstester? 

Du kan kjøpe billige tester på Normal, https://www.billige-tester.no/?gclid=EAIaIQobChMIr-OQp-3S5AIVBNiyCh2GCwtwEAAYAiAAEgL2Z_D_BwE eller på e-bay. Litt usikker når jeg ville begynt å teste, men kanskje etter mensen for å være på den sikre siden. Men temping er mye bedre enn tester, så får du det til trenger du ikke tester framover. 

Anonymkode: 9578b...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kjøpe billige tester på Normal, https://www.billige-tester.no/?gclid=EAIaIQobChMIr-OQp-3S5AIVBNiyCh2GCwtwEAAYAiAAEgL2Z_D_BwE eller på e-bay. Litt usikker når jeg ville begynt å teste, men kanskje etter mensen for å være på den sikre siden. Men temping er mye bedre enn tester, så får du det til trenger du ikke tester framover. 

Anonymkode: 9578b...c57

Jeg klarer ikke å få opp den siden til billigtester. 😣 Har vært sånn i flere mnd no at akkurat den siden får jeg ikke opp.. Skal prøve med kjæresten sin tlf seinar for å se om jeg kommer inn med hannes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg klarer ikke å få opp den siden til billigtester. 😣 Har vært sånn i flere mnd no at akkurat den siden får jeg ikke opp.. Skal prøve med kjæresten sin tlf seinar for å se om jeg kommer inn med hannes. 

Kommer du ikke innpå om du googler f.eks billige tester og så trykker deg videre inn? Anbefaler absolutt å kjøpe derfra 🙂

Anonymkode: 9578b...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer meg inn på linken med billigtester, så rart at den ikke fungerer til deg C. Om ikke så kan du gå inn på babyplan sine sider? De selger også tester til en billigere penge. Jeg må nok gå til innkjøp av flere tester selv, går utrolig mange tester merker jeg. Tror jeg allerede har brukt 10 stk denne mnd... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommer du ikke innpå om du googler f.eks billige tester og så trykker deg videre inn? Anbefaler absolutt å kjøpe derfra 🙂

Anonymkode: 9578b...c57

Jeg kommer ikke inn på ipaden heller 🤔 får beskjed om at det ikke er noe sikker side. Så jeg bestilte 28 tester for 300kr på testsmart.no 😊 Er babyplan sine stav eggløsningstester 😊 så satser jeg på at både temping og testing hver dag gir resultat til slutt 😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker dere, siste test er dag 18 (i dag)? Den i går var lik som i dag men har tørket nå. 

Har hatt litt EL slim CD 15, 16 og 17. Aner ikke i dag da jeg kun ser det etter dobesøk med nr 2.

Føler testene hverken blir svakere eller sterkere. Er det slik at negativ er negativ, slik at man ikke kan si noe ut i fra styrken på fargen? 

IMG_20190915_165439.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er niplene mine blitt så såre..... Enda verre enn de har vært.... Plus jeg har 37.7 I temp, fryser å hete tokter om hverandre.... Dette kan ikke være bra. Vondt i kroppen, å hode å..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått over ikm, men får bare negative tester. Regner derfor med TR er rundt hjørnet og at vi må prøve igjen neste måned. 

Masse lykke til til dere som enda venter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, vet ikke helt hva som skjer med min graf 😮 Syklusen ligger på 27-30 dager, men FF foreslo IKM i går da forrige syklus plutselig ble 25 dager. Testet i går, blendahvit resultat (skjønte aldri hvorfor man sa blendahvite tester før etter vi ble prøvere, hehe) 

Det er ømme bryst og murring i magen, så har intervaller til toalettet 😒 Forrige graf viste tydelig at mensen var på vei, så om det ikke er tempdrop i morgen tidlig, så tester jeg igjen. 

Screenshot_20190916-094942_FF Mobile.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, grønnkål skrev:

Altså, vet ikke helt hva som skjer med min graf 😮 Syklusen ligger på 27-30 dager, men FF foreslo IKM i går da forrige syklus plutselig ble 25 dager. Testet i går, blendahvit resultat (skjønte aldri hvorfor man sa blendahvite tester før etter vi ble prøvere, hehe) 

Det er ømme bryst og murring i magen, så har intervaller til toalettet 😒 Forrige graf viste tydelig at mensen var på vei, så om det ikke er tempdrop i morgen tidlig, så tester jeg igjen. 

Screenshot_20190916-094942_FF Mobile.jpg

Hvor mange måneder har du tempet? Dersom du har tempet i mange måneder er det rart, for da vil jo FF kunne kjenne igjen ditt mønster og derifra anslå mensen senere, men om dette er i starten av din "tempekarriere", kan det hende FF ikke skjønner at du har lengre sykluser og derfor foreslår det. Grafen din ser jo MEGET lovende ut da!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, -C- skrev:

Kan jeg få se grafen din fra forrige måned @grønnkål

Legger ved forrige måned, som også var den første måneden jeg tempet. Er en del åpne sirkler, tror det var pga dårlig søvn fordi jeg tenkte så mye på dette med temping..

Har også byttet temperaturmåler mellom syklusene da batteriet til den forrige ble tomt, og det var umulig å finne et nytt et. Nå bruker jeg måleren fra Babyplan. Vet ikke om dette kan ha innvirkning på målingene.

Screenshot_20190916-103852_FF Mobile.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...