Gå til innhold

Ikm september


hobbykokken

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Kaie skrev:

Har hatt litt murringer og stikk tidligere de siste dagene, men vet ikke om det er bare er jeg som kjenner mye etter. Tør ikke helt å håpe på noe enda🙈

Nei, man blir så fort skuffet om man håper for mye. 😣 Men krysse fingrene for at dere får det til ☺️ har dere prøvd lenge? Du har sikkert skrevet det tidligere, men jeg er litt sløv med husken 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Nei, man blir så fort skuffet om man håper for mye. 😣 Men krysse fingrene for at dere får det til ☺️ har dere prøvd lenge? Du har sikkert skrevet det tidligere, men jeg er litt sløv med husken 😅

Helt greit du spør! Blir mange å holde styr på her inne😅 

Har på ingen måte prøvd lenge, dette er 1. PP, så føler meg helt klart som en nybegynner. Blander mellom å se på babyting på finn og å tenke at dette kan ta tid, så jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Synes det er fint å følge litt med og snakke med andre i samme situasjon da, siden det ikke er noe jeg har delt med andre enda :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kaie skrev:

Helt greit du spør! Blir mange å holde styr på her inne😅 

Har på ingen måte prøvd lenge, dette er 1. PP, så føler meg helt klart som en nybegynner. Blander mellom å se på babyting på finn og å tenke at dette kan ta tid, så jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Synes det er fint å følge litt med og snakke med andre i samme situasjon da, siden det ikke er noe jeg har delt med andre enda :) 

Hahaha, jeg kjenner meg igjen! Blander mellom å se på babyting og tenke at det kan ta tid. 😅

Her er ikm på onsdag som sagt, hadde grusom kvalme hele lørdagen. Tok sånn rfsu test ofte test som egentlig ikke skal tas før på selve ikm. Negativ! Men har hørt at de er dårlige uansett da.. Så har bestilt digitale cb. Trur jeg tester til lørdag om mensen ikke kommer før det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hobbykokken skrev:

Hahaha, jeg kjenner meg igjen! Blander mellom å se på babyting og tenke at det kan ta tid. 😅

Her er ikm på onsdag som sagt, hadde grusom kvalme hele lørdagen. Tok sånn rfsu test ofte test som egentlig ikke skal tas før på selve ikm. Negativ! Men har hørt at de er dårlige uansett da.. Så har bestilt digitale cb. Trur jeg tester til lørdag om mensen ikke kommer før det. 

Det blir spennende å følge med! Er jo enda tidlig å teste, så ville tatt den testen med en klype salt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Kaie skrev:

Helt greit du spør! Blir mange å holde styr på her inne😅 

Har på ingen måte prøvd lenge, dette er 1. PP, så føler meg helt klart som en nybegynner. Blander mellom å se på babyting på finn og å tenke at dette kan ta tid, så jeg må bare smøre meg med tålmodighet. Synes det er fint å følge litt med og snakke med andre i samme situasjon da, siden det ikke er noe jeg har delt med andre enda :) 

Er veldig fint å ha noen å dele erfaringene med ☺️ vi er i pp11.. Med sønn vårres ble vi gravid i pp2 😁 jeg kjenner det om det er noe forskjell og håpet går jo opp med en gang, men har hittil bare blitt skuffet. Siden jeg tok eggløsningstest, bare på gøy, og den ble positiv har jeg jo litt nere håp denne gangen.. Men føler på en måte at det ikke klaffet, til tross for mange avvik. 😣 Men det er som du sir, man må smørre seg med tålmodighet.. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Kaie skrev:

Det blir spennende å følge med! Er jo enda tidlig å teste, så ville tatt den testen med en klype salt. :) 

Jeg har ingen symptomer på mensen heller. Dette er pp2, og syklusen i pp1 var på 34 dager, så det er det flo har regna med nå da 🙂 håper det er rett og at ikm er på onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, hobbykokken skrev:

Hahaha, jeg kjenner meg igjen! Blander mellom å se på babyting og tenke at det kan ta tid. 😅

Her er ikm på onsdag som sagt, hadde grusom kvalme hele lørdagen. Tok sånn rfsu test ofte test som egentlig ikke skal tas før på selve ikm. Negativ! Men har hørt at de er dårlige uansett da.. Så har bestilt digitale cb. Trur jeg tester til lørdag om mensen ikke kommer før det. 

Lykke til!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere er usikre på når EL var, hvor lenge etter «antatt» EL ville dere testet? 😬 Er så utrolig utålmodig, men det er kun 6-11 dager siden antatt EL så tenker det er alt for tidlig! Men samtidig, hvis EL var for 11 dager siden så kan det jo hende at jeg ser noe nå?! Dette er til å bli sprø av..🙈

Anonymkode: 79a44...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Miranda Hobbes skrev:

Hei 😄

Eg fikk positive testar for ei veke sia, men igår begynte eg å blø masse. Så kort på veg at eg ikkje har spesielt trua på at dette er anna enn ein kjemisk/SA. 

Må vel føre meg opp på TR då 🤬🤪

 

Uff, så kjedelig 😔 Krysser fingrene for at det ikke trenger å bety noe, men skjønner at det er lett å miste trua. Sender deg en klem ❤️

Her er IKM først i midten av neste uke så må bare fortsette å vente. Ikke kjent noe symptomer annet enn at jeg er støl i magen på morgenen, men mener å huske det var slik forrige mnd når jeg ventet på tanta også 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har EL en av dagene som kommer nå, men både jeg og samboer har blitt syk... Håper vi får til noe sengekos de neste dagene likevel, men tror dere det kan ha innvirkning på fertiliteten denne mnd? Skal ikke ta sorgene på forskudd altså. Vi er bare veeeldig forkjølet. Jeg kan godt gjennomføre selv om jeg er syk bare for å få det til, men det er verre med mannen akkurat der så håper han slipper det verste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere er usikre på når EL var, hvor lenge etter «antatt» EL ville dere testet? 😬 Er så utrolig utålmodig, men det er kun 6-11 dager siden antatt EL så tenker det er alt for tidlig! Men samtidig, hvis EL var for 11 dager siden så kan det jo hende at jeg ser noe nå?! Dette er til å bli sprø av..🙈

Anonymkode: 79a44...a02

Tester du tidlig så er det i beste fall en svak strek som gjør deg usikker eller negativ som gjør deg skuffa. Vent heller litt lengre, selv om det føles ut som tiden går mega sakte (sitter selv å er utålmodig 😅). 12 til 14 dager etter el tror jeg at jeg tester (selv om 12 og er litt tidlig da). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Carjo4 skrev:

Har EL en av dagene som kommer nå, men både jeg og samboer har blitt syk... Håper vi får til noe sengekos de neste dagene likevel, men tror dere det kan ha innvirkning på fertiliteten denne mnd? Skal ikke ta sorgene på forskudd altså. Vi er bare veeeldig forkjølet. Jeg kan godt gjennomføre selv om jeg er syk bare for å få det til, men det er verre med mannen akkurat der så håper han slipper det verste. 

Leste et annet sted hvor mannen hadde feber og gynokologen sa det kunne ha en innvirkning siden spermen blir varm. At du er syk skal visst ikke ha så mye å si (men jeg er ingen ekspert). Er nok en bonus visst dere får det til, men skjønner godt om dere kjenner at det ikke blir veldig hyggelig 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

Tok en test nå. Ikm i morgen, gravid 1-2 😁😁

Gratulere så masse 😍 ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 dager til ikm, kan omtrent stille klokka etter menstruasjonen min, så da er det plutselig litt spenning i hverdagen, er det den famøse festeblødningen eller om menstruasjonen plutselig er helt på avveie🤷🏼‍♀️🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, duckly skrev:

Uff, så kjedelig 😔 Krysser fingrene for at det ikke trenger å bety noe, men skjønner at det er lett å miste trua. Sender deg en klem ❤️

Her er IKM først i midten av neste uke så må bare fortsette å vente. Ikke kjent noe symptomer annet enn at jeg er støl i magen på morgenen, men mener å huske det var slik forrige mnd når jeg ventet på tanta også 🤔

Har blødd så mykje at eg tenkte igrunn med ein gang at løpet er køyrt. Det er så tidlig, og vi har ikkje prøvd lenge, så det kjennes heilt greit! 

 

Alltid spennande dissa dagane før IKM! Symptom kan jo nesten alltid bety både graviditet og mensen. Forvirrande 😂 Ein god dose tålmodighet er godt å ha. Lykke til 😄🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som ble gravide denne måneden ☺️ Jeg har fått tre negative graviditetstester, etterfulgt av TR i dag. Jeg hadde så mange symptomer, som var klare symptomer, så tror jeg evt kanskje har hatt en veldig tidlig MA eller at alle hormonene har tuklet med systemet.. veldig kjedelig, men sånn er det. Vi har stått på venteliste lenge og ønsket dette så sterkt lenge. Men satse på at vi kan komme igang med en ny runde hormoner og inseminering allerede denne syklusen ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...