Gå til innhold

Ikm september


hobbykokken

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, siljur skrev:

Har ikke prøvd lenge nei, men vi brukte over 3 år på første barnet..så jeg har ikke klart å gå inn i dette med en positiv følelse 😓 så selv om vi fortsatt er godt innenfor hva som er normal tid å bruke så klarer jeg ikke helt å tenke at det skal gå ❤️

Det skal ikke være enkelt. Med første tok det bare 2 måneder så satt det og denne gangen har vi holdt på i 11 måneder allerede. Så det varier jo veldig. Kan jo hende at det klaffer fortere for dere denne gangen ❤️ dere vet ihvertfall at dere kan få det til 😊❤️ ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at tante rød uteblir 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå ute av denne PP. Livmortappen synes noe åpen, og slimet har begynt å få litt lys lys brun farge. Føler meg veldig nedfor i dag :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha mensen til onsdag. Ingen symptomer verken på graviditet eller mens, annet enn at puppene mine er litt større. Og det kan vel være et symbol på begge deler. Tok en rfsu test ofte test nå akkurat, så ikke med morgenurin 😛 den var negativ, men det er visst sånn test fra dagen du får mens test.. jaja, ikke veit jeg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr....blir en litt kjip kveld i dag og så skal jeg prøve så godt jeg kan å se positivt på neste pp 👍🏻Lykke til alle dere andre som ikke har testet ennå💕

Endret av siljur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Crizpo skrev:

Negativ test i dag 9 dpo (?). Er vel fortsatt tidlig men... Har dere andre testet ennå?

Testa idag, på formiddagsurin med rfsu test ofte. Negativ, men den er vel til den dagen du venter mens. Så ikke veldig overraska. Ikm til onsdag, har jeg ikke fått mens innen lørdag morgen tester jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, siljur skrev:

Da kom tr....blir en litt kjip kveld i dag og så skal jeg prøve så godt jeg kan å se positivt på neste pp 👍🏻Lykke til alle dere andre som ikke har testet ennå💕

Æsj :( lykke til neste pp Siljur! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Havfrue8 skrev:

Jeg er nå ute av denne PP. Livmortappen synes noe åpen, og slimet har begynt å få litt lys lys brun farge. Føler meg veldig nedfor i dag :( 

Stor klem til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har barn fra før og opplevd og kjent at egget festet seg? Har idag gått med skikkelig "nedpress" og kjennes stiv og støl nedentil. Har også vært veldig varm i nederste mageregionen.. Sånn type at d nesten kjentes ut som om æ har en kaffekopp der hele tiden. Med vårres første hadde jeg ingen symptomer som jeg kan huske, jo forresten stikking/svie i brystene og konstante varme foter 😅 men utenom det, ingenting. Jeg bare lure om det jeg kjente idag kan være tegn på at egget har festet seg? 😇 Jeg er håpefull 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, siljur skrev:

Da kom tr....blir en litt kjip kveld i dag og så skal jeg prøve så godt jeg kan å se positivt på neste pp 👍🏻Lykke til alle dere andre som ikke har testet ennå💕

Kor trist 😢 ønsker dere masse lykke til i neste pp ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Havfrue8 skrev:

Jeg er nå ute av denne PP. Livmortappen synes noe åpen, og slimet har begynt å få litt lys lys brun farge. Føler meg veldig nedfor i dag :( 

Sender en klem! ❤️ Og må no spørre om slimet ble til tante rød? Vist det er tilfelle ønsker jeg masse lykke til i neste pp 🤞❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Sender en klem! ❤️ Og må no spørre om slimet ble til tante rød? Vist det er tilfelle ønsker jeg masse lykke til i neste pp 🤞❤️

Ikke enda. Har en lutealfase på 12 dager, så forventer spotting idag og i morgen før full utblåsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Er det noen av dere som har barn fra før og opplevd og kjent at egget festet seg? Har idag gått med skikkelig "nedpress" og kjennes stiv og støl nedentil. Har også vært veldig varm i nederste mageregionen.. Sånn type at d nesten kjentes ut som om æ har en kaffekopp der hele tiden. Med vårres første hadde jeg ingen symptomer som jeg kan huske, jo forresten stikking/svie i brystene og konstante varme foter 😅 men utenom det, ingenting. Jeg bare lure om det jeg kjente idag kan være tegn på at egget har festet seg? 😇 Jeg er håpefull 🤞

Jeg har ikke kjent det, men, det finnes kvinner som kan kjenne det akkurat bår det skjer. Så det er ikke umulig. Når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hobbykokken skrev:

Jeg har ikke kjent det, men, det finnes kvinner som kan kjenne det akkurat bår det skjer. Så det er ikke umulig. Når er ikm?

Ikm mellom 13 og 17 september.. Hadde positiv eggløsningstest på tirsdag, men va vel og merke aller første gang jeg har tatt en slik test. Så kan være at streken ville vært sterkere dagen før. Men den ble nesten usynlig dagen etterpå. Har aldri kjent den type varmen før og det å være så øm har jeg hatt bare 1 gang og det var etter fødselen, riktignok ikke like ille no men veldig ubehagelig. Har prøvd å Google litt, men fant ikke noe svar akkurat 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker på dere som ikke fikk det til denne mnd heller.. Jeg er i PP1 og kjenner allerede på "stresset" fordi jeg heller ville vært gravid nå og ikke startet prøvingen nå. Kan ikke forestille meg hvordan det er for dere som har gått slik i flere mnd. 

Venter fortsatt på eggløsning for min del, kommer ca på tirsdag. Er på ferie å har tatt med noen EL tester, greit å vite om den kommer når den skal. Har planlagt å ha sa leie annenhver dag, men på ferien har det blitt hver dag. Sjansene er vel kanskje ikke med oss siden mannen går på øl fylla hver dag her nede, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Er det noen av dere som har barn fra før og opplevd og kjent at egget festet seg? Har idag gått med skikkelig "nedpress" og kjennes stiv og støl nedentil. Har også vært veldig varm i nederste mageregionen.. Sånn type at d nesten kjentes ut som om æ har en kaffekopp der hele tiden. Med vårres første hadde jeg ingen symptomer som jeg kan huske, jo forresten stikking/svie i brystene og konstante varme foter 😅 men utenom det, ingenting. Jeg bare lure om det jeg kjente idag kan være tegn på at egget har festet seg? 😇 Jeg er håpefull 🤞

Jeg følte press/stølhet/strekk over livmoren allerede samme kveld som insemineringen, varte i 3 dager ca før det ‘slapp’. Og så har jeg hatt mensensmerter siden det, til og fra. Har ikke tatt test enda da, men er 13 dpo i dag. Skal teste på mandag ☺️ Så da finner vi vel ut om det har sammenheng ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Er det noen av dere som har barn fra før og opplevd og kjent at egget festet seg? Har idag gått med skikkelig "nedpress" og kjennes stiv og støl nedentil. Har også vært veldig varm i nederste mageregionen.. Sånn type at d nesten kjentes ut som om æ har en kaffekopp der hele tiden. Med vårres første hadde jeg ingen symptomer som jeg kan huske, jo forresten stikking/svie i brystene og konstante varme foter 😅 men utenom det, ingenting. Jeg bare lure om det jeg kjente idag kan være tegn på at egget har festet seg? 😇 Jeg er håpefull 🤞

Det finnes jo folk som snakker med spøkelser, så det vil også finnes de som kjenner at egget fester seg. For ikke å snakke om se som kjenner selve befruktningen skje, fascinerende mennesker. 

Anonymkode: 9578b...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo folk som snakker med spøkelser, så det vil også finnes de som kjenner at egget fester seg. For ikke å snakke om se som kjenner selve befruktningen skje, fascinerende mennesker. 

Anonymkode: 9578b...c57

Så rart jordmødre sier festesmerter er reelt når du, eksperten, sier at det ikke kan skje? Ditt ord er lov, og slik er det. 

Anonymkode: d9fa2...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...