Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, Finlay skrev:

Tror det var flere som tagget studio, ligger bla.på Henrik Skansens story.

Tatovøren var på en hjemmefest hos SE ref. Snapstory til Juliefusdahl

116D441D-BA0C-4331-B272-9EFB4E51C606.png

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var visst et offisielt tattoo arrangement.. hva nå enk det betyr. Attitude postet dette på sin egen story.

20200704_144653.jpg

20200704_144457.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Celaeno skrev:

Det var visst et offisielt tattoo arrangement.. hva nå enk det betyr. Attitude postet dette på sin egen story.

20200704_144653.jpg

20200704_144457.jpg

Jeg må si jeg er sjokkert over at dette er Attitude!:hakeslepp: Jeg har alltid hatt stor respekt for dem på grunn av proffesjonaliteten de har vist frem til nå, spesielt grunnleggeren, Linda Electric! :hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var et ganske seriøst studio med dyktige folk. Det der er helt krise. Dårlig jobb var det også. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jolene skrev:

Jeg må si jeg er sjokkert over at dette er Attitude!:hakeslepp: Jeg har alltid hatt stor respekt for dem på grunn av proffesjonaliteten de har vist frem til nå, spesielt grunnleggeren, Linda Electric! :hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp:

Samme her. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Celaeno skrev:

Samme her. 

Nettopp. Og de skriver til og med på insta-siden sin at man ikke bør drikke alkohol dagen før tattovering, samme dag som tattovering eller dagen etter en tattovering. Nei, dette hadde jeg ikke trodd om dette studioet. Da vet jeg hvilke jeg definitivt skal droppe. Hadde lyst til å tattovere meg hos Linda, men det skjer ikke nå.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må bestemme seg for hva hun vil fremstå som. Den ene dagen skal hun motivere unge til å lese bøker og være et godt forbilde, den neste er de tatoveringer på fylla, seksualiserte tennisbilder etc. Det funker ikke å sjonglere på den måten når hun som person er et firma. Virker som flere og flere blir kritiske og får øynene opp for dette, bare å krysse fingrene for at seriøse samarbeidspartnere trekker seg ut nå. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Finlay skrev:

Greit at ting er innafor mht. smitte, hygiene o.l. Men altså - tatovere fulle folk????😖

Enig. Jeg synes det er helt utrolig at det i det hele tatt er lov å tatovere fulle folk. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Enig. Jeg synes det er helt utrolig at det i det hele tatt er lov å tatovere fulle folk. 

Tror egentlig ikke det er lov.... ikke i Norge iallfall. Syns det er veldig tacky også med slike spontane tatoveringer som hun tar. Ikke gjennomtenkt eller forseggjort. Ser ut som hun har klussa på seg selv med kulepenn

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«http://www.norsktattoounion.org/«»Dessuten er det ikke lov å utføre tatoveringer fra et lokale som ikke er godkjent av lokale helsemyndigheter.«

Tror neppe stua til SE er godkjent av lokale helsemyndigheter  

At SE gjør dette bør ikke overraske noen, men at et såkalt seriøst tatto studio gjør det??? 5 minutes of fame, men forhåpentligvis lenger tid i  skam om andre i bransjen reagerer  

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zenhouse said:

(...) Tror neppe stua til SE er godkjent av lokale helsemyndigheter  

At SE gjør dette bør ikke overraske noen, men at et såkalt seriøst tatto studio gjør det??? 5 minutes of fame, men forhåpentligvis lenger tid i  skam om andre i bransjen reagerer  

FYI: 

1 hour ago, Celaeno said:

20200704_144653.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Det er vanskelig å tro at Fylkeslegens ressurser brukes til godkjenning ev søknader på enkelteventer for tatovering hjemme hos folk. Saksbehandlingstiden er lang nok allerede, så at dette prioriteres og det til og med under en pandemi, det høres merkelig ut.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at de har tatovør på andre blogg/youtube-events også, tror feks Eveline hadde det på releasefest for bok eller sminke eller noe. Det er nok lov altså, og tror ikke det er lov mot å tatovere fulle folk heller, bare noe studier helst ikke gjør.

De tatoveringene kommer nok til å forsvinne etter en stund, håndflate og innside av fingre er jo steder som det er kjent at tatoveringer ikke "holder" men må fylles på om de ikke skal forsvinne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Frankie Teardrop skrev:

Hun må bestemme seg for hva hun vil fremstå som. Den ene dagen skal hun motivere unge til å lese bøker og være et godt forbilde, den neste er de tatoveringer på fylla, seksualiserte tennisbilder etc. Det funker ikke å sjonglere på den måten når hun som person er et firma. Virker som flere og flere blir kritiske og får øynene opp for dette, bare å krysse fingrene for at seriøse samarbeidspartnere trekker seg ut nå. 

Dette er selve forretningskonseptet til flere . Isabella Løwengrip har snakket åpent om det og det er tydelig at SE kopierer dette. Altså å være ydmyk, søt, girl-next-door- jente den ene dagen og provosere den neste. Slik holder de seg aktuelle og interessante. Samme som mange bedriver i forhold med push- pull. Det er en overlagt forretningsstrategi. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, CecilieX skrev:

Det er vanskelig å tro at Fylkeslegens ressurser brukes til godkjenning ev søknader på enkelteventer for tatovering hjemme hos folk. Saksbehandlingstiden er lang nok allerede, så at dette prioriteres og det til og med under en pandemi, det høres merkelig ut.  

Helt enig. Mange viktige saker har blitt satt på vent eller fått veldig lang behandlingstid under pandemien. Men fyllefest-tatoveringer prioriteres 🙄

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det når Attitude ansetter en influencer... Tabbe! De får kanskje flere influencerkunder, men mister mange seriøse kunder, inkludert undertegnede. Jeg trodde Attitude var et seriøst studio, er skikkelig skuffa nå og skal avbestille timeavtalen min. Meg tjener de faktisk penger på, det gjør de ikke med sponsede tattoos på influencere og kjendiser. 

Endret av FotbaIlflua
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å floppe med influenser-markedsføring. Tattisjobben min går slett ikke til dette studioet, da det er tvilsomt at fylkeslege prioriterer å saksbehandle privat event-tatovering midt i en usikker covid19-pandemi. I tillegg utføres tatovering på fulle folk med "tynt" blod på idiotiske steder på kroppen = enda tynnere grunnlag for troverdighet.

Nope. 26-årige bedriftseiere er for gamle til sånt sprøyt. Hva skal han far/ansatt manager forberede i forsvarstalen nå?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig impulsive tatoveringer. Fulle folk har en tendens til å få "gode" ideer. At tatovøren sa ja til det der er ganske kritikkverdig faktisk. Dårlig reklame for de iallefall. 

SE virker genellt litt hyper og impulsiv for tiden. "aldri vært så lykkelig" som hun kaller det selv. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...