Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hallo det er jo GANSKE tydelig at hu har fått kardashian hofter etter denne nylige turen. Aldri sett de hoftene på henne før det. Helt sykt hvordan hu holder på lyver og lyver og lyver! Skulle bytte rompa, men la også inn fett i hoftene. Og det er ikke lite hu har tatt heller. 

• Liker 38
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lur måte å gjøre det på da; forklare ny operasjon med smerter og ubehag og fortelle skremselshistorien med brystimplantater for slik å få fokus bort fra at ønsket kanskje mest av alt var ny fasong og nye hofter?

Og smak på det; Å frivillig operere seg på den måten kun fordi kroppen ikke er 100% slik en ønsker?! Jeg kommer bare ikke over hvor hinsides flaut og dumt jeg synes det er å operere rumpa! 😵 Selvsagt farlig og unødvendig, det sier seg selv, men jeg fatter ikke at man velger å operere en kroppsdel som er såpass «lett» å trene både fin(ere) og sterk(ere) og ikke minst da ende opp med et resultat som passer resten av kroppen - hvis man først skal ha de overfladiske brillene på.

Endret av korallrev
  • Liker 40
Skrevet

Synes synd på dama. Lurer på om hun noen gang trekker pusten og reflekterer over det hun gjør. Må være forferdelig å gå rundt å være sine egen verste fiende. 

Får rett og slett vondt av henne.

• Liker 11
Skrevet

Nå har også Fie Laursen tatt BBL i Tyrkia,  sjekk IG. Har dokumentert hele reisen og operasjonen.  

Men hun må ha issues, og jeg tror ingen vestlig kirurg ville latt henne gjøre det med tanke på psyken hennes osv. Trist,  og resultatet ble jo som ventet.

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, Kristanna skrev:

Er det etisk forsvarlig av leger? Og operere gang på gang på friske mennesker? Nå er det jo ikke bare et par operasjoner lenger.

Det har vel blitt nærmere 15 operasjoner så langt? 5 i bryster, 4 i nesa, 2/3 i rumpa/hofter, underlivet, kjeven/haken, øyelokk etc.? Det ligger mye penger i dette, men tror og håper norske plastikkirurger har litt grenser. De siste gangene har hun jo operert i USA.

• Liker 12
Skrevet
4 timer siden, Flisespikker skrev:

Nå har også Fie Laursen tatt BBL i Tyrkia,  sjekk IG. Har dokumentert hele reisen og operasjonen.  

Men hun må ha issues, og jeg tror ingen vestlig kirurg ville latt henne gjøre det med tanke på psyken hennes osv. Trist,  og resultatet ble jo som ventet.

Hun gir også rabatt på 10% på plastisk kirurgi på klinikken hun har vært på. Faen meg sjukt! Har ikke hu flytta til Oslo? Kan man melde det da for markedsføring av plastisk kirurgi?

• Liker 13
Skrevet (endret)
47 minutter siden, Lundii skrev:

Hun gir også rabatt på 10% på plastisk kirurgi på klinikken hun har vært på. Faen meg sjukt! Har ikke hu flytta til Oslo? Kan man melde det da for markedsføring av plastisk kirurgi?

Det er ulovlig å reklamere for plastisk kirurgi og fillers i Norge.

Send alt til Forbrukertilsynet.no

Endret av J..
  • Liker 16
Skrevet

Lurer på hva foreldrene hennes sier? Faren styrer skuta hennes økonomisk.. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Anne 69 skrev:

Lurer på hva foreldrene hennes sier? Faren styrer skuta hennes økonomisk.. 

Den er du ikke alene om. Selv så har jeg nevnt noe om det lagt tilbake i tråden.. At faren godtar og være hennes økonomisk assistent når han både ser og vet hva pengene bli brukt på er så uforståelig.

Endret av Uglesjel
  • Liker 14
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. 

Sol, admin.

Skrevet

Festlig at hun har gått under radaren etter MyStory-tabben sin..

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, J.. said:

MyStory-tabben? 

Skrevet (endret)
16 minutter siden, Gul_gul skrev:

MyStory-tabben? 

Hun postet bilde av den "nye" kroppen på MS ved en feil (jeg la bilde tidligere i tråden men er nok sletter nå antar jeg).

Etter det har alle bildene hun har postet vært fra siden,med midjen i en rar vri..

Endret av J..
  • Liker 6
Gjest Plannergirl
Skrevet
19 minutter siden, Gul_gul skrev:

MyStory-tabben? 

Bilde på side 614

Skrevet
9 minutter siden, J.. said:

Hun postet bilde av den "nye" kroppen på MS ved en feil (jeg la bilde tidligere i tråden men er nok sletter nå antar jeg).

Etter det har alle bildene hun har postet vært fra siden,med midjen i en rar vri..

Ok, takk. 

Skrevet

Siste innlegg på blogg er ett hett gavetips til de som er sent ute,å bestille ett av strikkesettene hennes.

Kjøpe plastikkgarn for 850 kr å gi til nære og kjære i gave?

Neitakk.

• Liker 15
Gjest pop up bruker
Skrevet
2 timer siden, J.. skrev:

Ja, og at hun ikke viser frem de nye innkjøpene heller? Det var det ene kjoleinnlegget, men utover det har hun nærmest gjemt det nyinnkjøpte. Kan jo hende hun vil vente til hevelsen har gått ned litt. Jeg håper hun ikke angrer, så hun legger seg under kniven enda en gang. Både for henne selv, men også alle de unge følgerne hennes: Når forbildet ditt endrer alt på kroppen, og har flere operasjoner i året, hva gjør det med hvordan de tenker om både kropp og det å gå til det drastiske steget å endre på kroppen sin? 

Skrevet
2 timer siden, J.. skrev:

"Er det too much eller bra" 😂 Ja, virker nesten som at den er lagt ut ved feil. Ser jo allerede at hu angrer da når hu tenker det ee too much. Forresten ja Sofie det er for mye fytti..

• Liker 26
Skrevet
1 time siden, Heisann1234 skrev:

"Er det too much eller bra" 😂 Ja, virker nesten som at den er lagt ut ved feil. Ser jo allerede at hu angrer da når hu tenker det ee too much. Forresten ja Sofie det er for mye fytti..

Den ble slettet fra MS før det hadde gått 2 min,så lett å skjønne det var en feil.

• Liker 11
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
J.. skrev (På 15.12.2019 den 17.42):

Den ble slettet fra MS før det hadde gått 2 min,så lett å skjønne det var en feil.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...