J.. Skrevet 13. desember 2019 #14921 Skrevet 13. desember 2019 3 minutter siden, fiskennemo skrev: Hvor har du bildet til høyre fra? Ser ikke like ekstremt ut på snapchaten hennes... Hun slettet det fra snap,etter noen postet det på Jodel. På snap nå er jo alt fra siden,i en merkelig vri av en pose. 16
AntiBullshit Skrevet 13. desember 2019 #14922 Skrevet 13. desember 2019 1 time siden, J.. skrev: Hjelp. Jeg tipper hun kommer til å gå lei av det nye hoftepartiet også etterhvert. Hun er tross alt under 160 cm høy, altså ganske lav. Den nye bredden hennes kommer til å fremheve høyden/lavheten. Hun har tidligere uttalt at hun ikke liker å være lav, forsøker alltid å se høyere ut på bilder osv. Når man blir eldre og kanskje får mer fett på kroppen så har hun neppe lyst på ekstra padding i sidene. 28
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 13. desember 2019 #14923 Skrevet 13. desember 2019 (endret) AntiBullshit skrev (På 13.12.2019 den 19.20): Jeg tipper hun kommer til å gå lei av det nye hoftepartiet også etterhvert. Hun er tross alt under 160 cm høy, altså ganske lav. Den nye bredden hennes kommer til å fremheve høyden/lavheten. Hun har tidligere uttalt at hun ikke liker å være lav, forsøker alltid å se høyere ut på bilder osv. Når man blir eldre og kanskje får mer fett på kroppen så har hun neppe lyst på ekstra padding i sidene. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ endret en bokstav og la til et ord
Sol Rampelyset Skrevet 13. desember 2019 #14924 Skrevet 13. desember 2019 Tråden er ryddet for personangrep, latterliggjøring og brudd på regler om opphavsrett med svar. Sol, admin.
Wera1 Skrevet 13. desember 2019 #14925 Skrevet 13. desember 2019 2 timer siden, J.. skrev: Hjelp. Herregud. Det er alt jeg har å si. Jenta må få hjelp snart. 28
ReinaSiete Skrevet 13. desember 2019 #14926 Skrevet 13. desember 2019 Det ser ut som to kyllingfileter som siger nedover hoftene hennes. 18
Justlooking Skrevet 13. desember 2019 #14927 Skrevet 13. desember 2019 Ånei, at det går an ... Er ikke hun 94 modell? Jenter på hennes alder er ferdige med lang utdannelse, noen har begynt i jobb. Noen har kanskje barn ved siden av. De fleste har helt andre interesser enn å endre på seg selv hele tiden, med store operasjoner. Heldigvis! Er så glad jeg kjenner unge damer på hennes alder som aldri ville gjort noe tilsvarende. Søte og sunne unge damer som bruker litt sminke men det stopper der. De har helt andre interesser og mål med livet enn å finne ut hva de kan operere neste gang. Mange kaller det sykelig, at en søt ung jente/dame har brukt 7 år av livet sitt på operasjoner.. Hun var så naturlig søt og fin og hva er resultatet? Trodde hun ville bli mer reflektert med årene og finne dypere verdier, men selvfokuset øker jo bare hele tiden.. 22
J.. Skrevet 13. desember 2019 #14928 Skrevet 13. desember 2019 For å poste bilde i sin helhet,så man ser at den ble postet på MS,men var sikkert ment til en liten gruppe venninder / en venn. 13
Gjest Jonas Bie Skrevet 13. desember 2019 #14929 Skrevet 13. desember 2019 7 minutter siden, J.. skrev: For å poste bilde i sin helhet,så man ser at den ble postet på MS,men var sikkert ment til en liten gruppe venninder / en venn. Uansett om bildet kun skulle sendes privat, tyder jo teksten på at hun er usikker/trenger bekreftelse fra noen på om hoftepartiet ble bra, eller om det ble for mye. Huff - lover ikke godt dette.
J.. Skrevet 13. desember 2019 #14930 Skrevet 13. desember 2019 Akkurat nå, Jonas Bie skrev: Uansett om bildet kun skulle sendes privat, tyder jo teksten på at hun er usikker/trenger bekreftelse fra noen på om hoftepartiet ble bra, eller om det ble for mye. Huff - lover ikke godt dette. Helt riktig. 3
DianaV Skrevet 13. desember 2019 #14931 Skrevet 13. desember 2019 Hun er jo nesten like brei som hun er høy. Da er det virkelig too much. 18
Hulderen Skrevet 13. desember 2019 #14933 Skrevet 13. desember 2019 23 minutter siden, J.. skrev: For å poste bilde i sin helhet,så man ser at den ble postet på MS,men var sikkert ment til en liten gruppe venninder / en venn. Uff, ser hun sånn ut nå? Hvor mye av det kan vi håpe at bare er hovent etter operasjonen? 13
naivsuper Skrevet 13. desember 2019 #14934 Skrevet 13. desember 2019 Ser det ikke litt rart ut å ha bredere hofteparti enn skulderparti? Er det pære hun går for? 21
Gjest Gul_gul Skrevet 13. desember 2019 #14935 Skrevet 13. desember 2019 Etter min mening er problemet ved de "tilvalg" til kroppen som SE har tatt (pupper, rumpe, hofter, osv.) at hun ikke respekterer den kroppstypen hun har i utgangspunktet. Hun er petite, men opererer seg til rumpe, pupper, osv. passende til en amasone (en høy, stor, sterk, atletisk kvinne). Istanbulrumpen så grotesk ut fordi den var x antall numre for stor. Samme sak med de nye hoftene; de er feil størrelse. Det ser omtrent like naturlig ut som en sykkelhjelm.
Silva Pluvialis Skrevet 13. desember 2019 #14936 Skrevet 13. desember 2019 Dette er bare trist Hun trenger hjelp! 10
Hulderen Skrevet 13. desember 2019 #14937 Skrevet 13. desember 2019 Det bildet med de voldsomme hoftene - kan vi være sikre på at det er ekte? Jeg har problemer med å tro at en lege virkelig vil lage en sånn fasong. Det vil jo gå utover hans renomme. Kan det tenkes at SE bare vil tulle med kritikerne sine, slik at hoftene bare er stuffing utenpå kroppen? 10
Missy1 Skrevet 13. desember 2019 #14938 Skrevet 13. desember 2019 Skal hun ha jeans må hun vel få de spesialsydd? Kan ikke tro hun finner noe som passer den uproporsjonerte fasongen der 15
J.. Skrevet 13. desember 2019 #14939 Skrevet 13. desember 2019 2 minutter siden, Hulderen skrev: Det bildet med de voldsomme hoftene - kan vi være sikre på at det er ekte? Jeg har problemer med å tro at en lege virkelig vil lage en sånn fasong. Det vil jo gå utover hans renomme. Kan det tenkes at SE bare vil tulle med kritikerne sine, slik at hoftene bare er stuffing utenpå kroppen? Som bilde jeg la her igår,så ser man jo at det er ekte. 7
fiskennemo Skrevet 13. desember 2019 #14940 Skrevet 13. desember 2019 2 minutter siden, Hulderen skrev: Det bildet med de voldsomme hoftene - kan vi være sikre på at det er ekte? Jeg har problemer med å tro at en lege virkelig vil lage en sånn fasong. Det vil jo gå utover hans renomme. Kan det tenkes at SE bare vil tulle med kritikerne sine, slik at hoftene bare er stuffing utenpå kroppen? Synes hele hun så bredere enn vanlig ut på dette bildet... 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå