Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
16 minutter siden, smalls skrev:

Snart 25 år og kan ikke lage mat? Sært

Mange som ikke kan lage mat i den alderen. Men det er noe annet når man ikke vil lære seg det, og skal tipse andre om matlagning. Det vil jeg si er både spesielt og sært.

Endret av Uglesjel
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Joda det er jeg enig med deg i. Men når hun ikke vil men late som at hun er interessert i mat så kan hun ta Kasper på kjøkkenet. Leserne har gjennomskuet henne for lenge siden på hennes dårlige forlag og tips.

Uenig.

Ser ingen grunn til at kjæresten hennes skal ta en foreldrerolle for henne ang riktig ernæring.

Men venter uansett på at disse innslagene blir lagt på is,for mye kritikk allerede.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Uenig.

Ser ingen grunn til at kjæresten hennes skal ta en foreldrerolle for henne ang riktig ernæring.

Men venter uansett på at disse innslagene blir lagt på is,for mye kritikk allerede.

Duh.. den delen ang foreldrerollen har han tredd inn i for leeeenge siden. Det blir bare ikke snakket om fra SE eller han. Man ser jo hvem som er husmoren og hvem som er den som kan stikke ut døren når det passer for den ene.

• Liker 12
Skrevet
46 minutter siden, Uglesjel skrev:

Mange som ikke kan lage mat i den alderen. Men det er noe annet når man ikke vil lære seg det, og skal tipse andre om matlagning. Det vil jeg si er både spesielt og sært.

Veldig spesielt å tipse om sånt når man ikke kan/vil lage mat. Litt det samme som jeg skal tipse om trening og ikke trener selv 

• Liker 7
Gjest Gul_gul
Skrevet
32 minutter siden, Uglesjel said:

Hun nevner faktisk ikke noe om matlagning

Screen-Shot-2019-07-15-at-08-35-39.pngLenke til innlegget

Skrevet
25 minutter siden, Gul_gul skrev:

Hun har nevnt om det tidligere i bloggen. Leserene har også kommentert det samme ang det.

• Liker 1
Gjest Gul_gul
Skrevet
5 minutter siden, Uglesjel said:

Hun har nevnt om det tidligere i bloggen. 

Bevis det med skjermdump eller lenke til innlegget. --> KG regler

Gjest Emmy_H
Skrevet

Så SE skal reklamere for vegansk ferdigmat? Håper hun klarer å merke riktig på instastory også. 

Skrevet
7 minutter siden, Emmy_H skrev:

Så SE skal reklamere for vegansk ferdigmat? Håper hun klarer å merke riktig på instastory også. 

Hjelpes meg🙈

Hvordan skal folk lære seg hva vegansk går ut på når dem bare kan tulse en tur på butikkens fryseboks og skap, uten å kunne vite og benytte seg av de beste råvarene liksom🤦‍♀️ nei nå har hun virkelig svømt ut på farvannet som hun ikke har svømt i før. Ikke en gang med badering som til støtte når bølgene kommer mot henne.

• Liker 9
Skrevet
5 timer siden, Gul_gul skrev:

Så positivt at hun ønsker å gjøre leserne bevisst på hvordan man lager vegansk mat! Skikkelig bra tiltak. Jeg er ikke veganer selv, men aner heller ikke hvordan jeg kunne spist variert om jeg var det, så jeg tenker det er bra at det finnes en blogg som forteller om hvordan man kan leve sunt og vegansk. 😊

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Hubbie skrev:

Så positivt at hun ønsker å gjøre leserne bevisst på hvordan man lager vegansk mat! Skikkelig bra tiltak. Jeg er ikke veganer selv, men aner heller ikke hvordan jeg kunne spist variert om jeg var det, så jeg tenker det er bra at det finnes en blogg som forteller om hvordan man kan leve sunt og vegansk. 😊

Det er vel akkurat det hun ikke gjør. Hun kan ikke lage mat sier hun ved flere anledninger på bloggen. Denne veganske bevisstheten går ut på sjokolade,, is og frossen pizza.  Hva lærer vi av det? Alle klarer å gå i butikken og kjøpe dette, men å lage mat fra bunnen av må du lære. Hun kan ikke det, derfor lærer vi ingenting.

• Liker 17
Skrevet
8 minutter siden, Lalunagoid skrev:

Det er vel akkurat det hun ikke gjør. Hun kan ikke lage mat sier hun ved flere anledninger på bloggen. Denne veganske bevisstheten går ut på sjokolade,, is og frossen pizza.  Hva lærer vi av det? Alle klarer å gå i butikken og kjøpe dette, men å lage mat fra bunnen av må du lære. Hun kan ikke det, derfor lærer vi ingenting.

Riktig. Da er ikke hun den rette til og opprette denne slags type spalt for tips og råd innanfor vegansk mat.

• Liker 6
Gjest Gul_gul
Skrevet
38 minutter siden, Hubbie said:
6 hours ago, Gul_gul said:

Så positivt at hun ønsker å gjøre leserne bevisst på hvordan man lager vegansk mat! 

giphy.gif

Skrevet
8 timer siden, smalls skrev:

Veldig spesielt å tipse om sånt når man ikke kan/vil lage mat. Litt det samme som jeg skal tipse om trening og ikke trener selv 

Det der har faktisk SE gjort flere ganger og. Særlig da hun skulle prøve å få folk til å tro at rumpa var resultat av trening. Da hadde hun innlegg som het «mine beste treningstips» osv. De innleggene inneholdt da kun reklame for treningstøy og bilder av SE poserende i treningstøyet. Teksten med «treningstipsene» hennes var bare om hvor viktig det var å føle seg fin og fjong på trening. Ingen samsvar mellom overskrift og innhold, akkurat som nå. 

Hva skjer forresten med overdreven reklame for betakaroten bjørner? Måten hun reklamerer for de på gir et inntrykk av at disse ikke bare smaker som godteri, men at det faktisk er godteri. Virker som SE spiser en hel boks om dagen

• Liker 20
Skrevet

Her får SE virkelig kjørt seg fra leserne sine.

Og helt nederst så skriver ei at hun hadde SE som sitt forbildet, men har nå vokst ifra SE. Det synes jeg personlig er veldig sterkt å modig sagt, å skrevet til ei som henne som bedriver med overdrevet utseendet fiksering, fokusering og kroppspress.

https://sophieelise.blogg.no/alt-jeg-ikke-er.html#kommentarer

• Liker 17
Skrevet

Hva slags menneske er det som mot slutten av alle innleggene sine skriver "puse kompis Sophie Elise"? Lukter stalker lang vei.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Sandin skrev:

Hva slags menneske er det som mot slutten av alle innleggene sine skriver "puse kompis Sophie Elise"? Lukter stalker lang vei.

Den fyren har skrevet i årevis på bloggen hennes.

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Uglesjel skrev:

Her får SE virkelig kjørt seg fra leserne sine.

Og helt nederst så skriver ei at hun hadde SE som sitt forbildet, men har nå vokst ifra SE. Det synes jeg personlig er veldig sterkt å modig sagt, å skrevet til ei som henne som bedriver med overdrevet utseendet fiksering, fokusering og kroppspress.

https://sophieelise.blogg.no/alt-jeg-ikke-er.html#kommentarer

Bra skrevet uglesjel, jeg var for litt siden den jenta som sluttet å følge pga min psykiske helse. Jeg skjønte at jeg ikke var sterk nok til hoppe av karusellen når jeg begynte å planlegge både nese og rumpe operasjon. Fikk heldigvis hjelp og er så inderlig lykkelig for at det skjedde i tide. Dette og værre er hva hun gjør med mange av leserne  sine. Hele forbanna bloggen dreier seg om utseende og operasjoner. Noe hun selvsagt benekter, men alle vet. Det er og ille når hun skriver disse mørke,  selvmedlidende inleggene om seg selv. Når hun får kritikk er det i følge hun bare at hun liker å skrive "dypt" og mørkt....., hun tenker jo ikke på alle de unge som følger og blir påvirket av slikt tull.

• Liker 16
Skrevet
Akkurat nå, Lalunagoid skrev:

Bra skrevet uglesjel, jeg var for litt siden den jenta som sluttet å følge pga min psykiske helse. Jeg skjønte at jeg ikke var sterk nok til hoppe av karusellen når jeg begynte å planlegge både nese og rumpe operasjon. Fikk heldigvis hjelp og er så inderlig lykkelig for at det skjedde i tide. Dette og værre er hva hun gjør med mange av leserne  sine. Hele forbanna bloggen dreier seg om utseende og operasjoner. Noe hun selvsagt benekter, men alle vet. Det er og ille når hun skriver disse mørke,  selvmedlidende inleggene om seg selv. Når hun får kritikk er det i følge hun bare at hun liker å skrive "dypt" og mørkt....., hun tenker jo ikke på alle de unge som følger og blir påvirket av slikt tull.

Hun aner ikke hva det vil si og skrive dypt og mørkt. For hun bruker det som kun et mellom ting før neste reklamering eller dobbeltmoralsk innlegg skal postes.

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, Sandin skrev:

Jesus... Hadde jeg vært SE hadde jeg vært skremt. Og litt kvalm. Og deretter dekket meg til for all fremtid. 

Hun liker det vel. Men vil ikke innrømme det

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...