Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så et program på Tv (husker ikke navnet, men var 2 kirurger) og en jente hadde operert nesa så mye at hun hadde problemer med å puste. Nesa var veldig smal. Ofte måte hun puste via munnen

Kanskje noe å tenke på SE??

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, smalls skrev:

Jeg så et program på Tv (husker ikke navnet, men var 2 kirurger) og en jente hadde operert nesa så mye at hun hadde problemer med å puste. Nesa var veldig smal. Ofte måte hun puste via munnen

Kanskje noe å tenke på SE??

Nei,er du gal?

Var jo derfor hun opererte den første gangen! 

(hennes ord)

At den ble forandret,var jo bare ett pluss.

Altså,enda en operasjon gjort av "helsemesdige årsaker".

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, J.. skrev:

Nei,er du gal?

Var jo derfor hun opererte den første gangen! 

(hennes ord)

At den ble forandret,var jo bare ett pluss.

Altså,enda en operasjon gjort av "helsemesdige årsaker".

Husker hun sa i sesong 2 av Bloggerne. "Så lenge jeg ser digg ut, så spiller det ingen rolle om jeg har vondt i hele kroppen!" Mens hun satt på venterommet og gråt. Sykt

• Liker 23
Skrevet
1 minutt siden, smalls skrev:

Husker hun sa i sesong 2 av Bloggerne. "Så lenge jeg ser digg ut, så spiller det ingen rolle om jeg har vondt i hele kroppen!" Mens hun satt på venterommet og gråt. Sykt

"...jeg har et problem med å puste så i august braker det løs. Jeg skal gjøre det privat fordi jeg ikke vil stå i kø så lenge og vil ha det gjort før jeg drar til Florida! Har noen av dere hatt en operasjon i nesa før? Veldig vondt, eller? Om jeg skal operere nesa er det ikke bare for kosmetiske grunner. Jeg har faktisk et problem her, haha. Om jeg er heldig ser den kanskje litt finere ut også!"

Får ikke lenket innlegget,men er bare å google "neseoperasjon,sophie elise,2013".

• Liker 11
Skrevet (endret)
8 minutter siden, smalls skrev:

Og dette er hva dagens unge jenter ser opp til, og hyller alt hun står for og sier. Og jeg undres over at dem aldri ser hvor manipulerende og dobbeltmoralsk hun er. Hvis folk misliker henne vet hun hva som skal til for å manipulere dem. Er bare å legge seg ned og gråte etter sympati, fordi ingen tør jo å kritisere deg da... Også etterpå kan hun stå og si noe sånt.. Skremmende..! 

Endret av PinkLady97
  • Liker 13
Skrevet

Ja, for er jo veldig troverdig det den jenta sier :rolleyes:

• Liker 4
Skrevet

Hun sier selv at familien, hennes få venner og K støtter henne uansett. At hun ikke er dum og at selvfølgelig skammer de seg ikke over henne osv.. Men jeg tenker likevel at det er en grunn til nettverket hennes blir mindre. Tror de som setter ned foten og sier noe til henne blir kuttet ut. Hun har et dårlig nettverk rundt seg. Et godt nettverk hadde sagt ifra til henne og ikke akseptert dette tullet hun driver på med. Husker hun også nevnte slektninger som for lenge siden hadde vært brutalt ærlige og kontakten ble kuttet med.. 

Tror nettverket til SE er for blinde. Hun må være utrolig god til å snakke for seg. Ingenting av handling og ord har sammenheng med hverandre. Flere ting hun har sagt spesielt de siste året viser til et stort ego og selvopptatthet. Blind på seg selv. At hun selv sier: "når skal folk skjønne at man får det så mye bedre når man begynner å bry seg om andre enn seg selv" HAHAHA da lo jeg. Det verste er at når F får snakke i podcasten så skifter SE tema tvert når setningen er avsluttet eller stopper henne midt i. Skjønner ikke at F ikke sier "hva faen", men ler SE fortsette. Er hun blind og takknemlig bare for å ha litt "fame" istedet for å sette seg i respekt???

• Liker 22
Skrevet
5 timer siden, Missy1 skrev:

Altså, vil vel definere denne «posere mens jeg ser på meg selv og verden snurrer kun rundt meg og min person»- oppførselen som en normal for SE. Hun har sånne videoer på snap ca daglig. Og ihvertfall en gang i uka har hun snapper av at hun sitter og gjør seg til mens hun hører på, og digger seg selv i sin egen podkast. 

Kan ikke forstå at hun ikke selv ser hvor kvalmt og teit det ser ut med disse snappene. Dette er sånne ting unge jenter gjør foran speilet mens de er alene, og om noen skulle komme inn og ta de på fersken i «akten» så er det pinlig. At hun faktisk filmer seg selv mens hun gjør det OG legger det ut offentlig er bare... vet ikke engang hva jeg skal si... jenta er ikke god. 

Ja, den der kom å knull meg "looken" er så oppbrukt.  Dritalei, finn på noe annet!  Herregud. :balltre:

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Karpe skrev:

Hun sier selv at familien, hennes få venner og K støtter henne uansett. At hun ikke er dum og at selvfølgelig skammer de seg ikke over henne osv.. Men jeg tenker likevel at det er en grunn til nettverket hennes blir mindre. Tror de som setter ned foten og sier noe til henne blir kuttet ut. Hun har et dårlig nettverk rundt seg. Et godt nettverk hadde sagt ifra til henne og ikke akseptert dette tullet hun driver på med. Husker hun også nevnte slektninger som for lenge siden hadde vært brutalt ærlige og kontakten ble kuttet med.. 

Tror nettverket til SE er for blinde. Hun må være utrolig god til å snakke for seg. Ingenting av handling og ord har sammenheng med hverandre. Flere ting hun har sagt spesielt de siste året viser til et stort ego og selvopptatthet. Blind på seg selv. At hun selv sier: "når skal folk skjønne at man får det så mye bedre når man begynner å bry seg om andre enn seg selv" HAHAHA da lo jeg. Det verste er at når F får snakke i podcasten så skifter SE tema tvert når setningen er avsluttet eller stopper henne midt i. Skjønner ikke at F ikke sier "hva faen", men ler SE fortsette. Er hun blind og takknemlig bare for å ha litt "fame" istedet for å sette seg i respekt???

SE spiller på å få folk til å synes synd på seg. Og ved å avlede, det gjør hun ofte. Retter fokuset mot en naturkatastrofe eller noe og later som hun bryr seg om det. 

• Liker 14
Skrevet
På 11.5.2019 den 14.15, nicecar skrev:

Når hun reklamerer for vegansk frozen yoghurt og benytter muligheten til å sleike i seg isen fremfor å bruke en skje som folk flest..😑 

Jeg har ALDRI sett noen sleike i seg en frozen yoghurt før. Det blir så kleint når hun alltid skal leke deilig.

• Liker 13
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Kragebein, adm

Gjest nicecar
Skrevet

Nå bruker hun abortforbudet i Alabama for alt det er verdt..oppmerksomheten rettes mot hennes egen abort som hun tok da hun var 14 år, om det er sant eller ikke kan man aldri vite for hun har opplevd ALT man kan oppleve og spesielt det som er dagsaktuelt der og da. Alt som kan gi klikk på bloggen har foregått under hennes radar og gitt henne egne erfaringer.

Sa du utspekulert?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 time siden, nicecar skrev:

Nå bruker hun abortforbudet i Alabama for alt det er verdt..oppmerksomheten rettes mot hennes egen abort som hun tok da hun var 14 år, om det er sant eller ikke kan man aldri vite for hun har opplevd ALT man kan oppleve og spesielt det som er dagsaktuelt der og da. Alt som kan gi klikk på bloggen har foregått under hennes radar og gitt henne egne erfaringer.

Sa du utspekulert?

Jeg blir helt svett av henne! Så snart det er noe som "trender" så skriver hun om det! Hun har ingen originale tanker!

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kommer ikke som et sjokk at frøken "må alltid være relevant" må rope ut sin egen historie igjen. Det å se litt lengre enn sin egen nesetipp er ikke hennes styrke for å si det sånn. 

Hun har vel brått ikke egen nesetipp lengre, kanskje derfor? 

• Liker 24
Skrevet

Rart at talerøret/manager «VG» ikke har lagt ut historien hennes enda... De pleier jo alltid å gi henne medietid så snart hun åpner munnen

• Liker 11
Skrevet
14 minutter siden, Tarese skrev:

Rart at talerøret/manager «VG» ikke har lagt ut historien hennes enda... De pleier jo alltid å gi henne medietid så snart hun åpner munnen

Kommer sikkert i morgen 

• Liker 5
Gjest nicecar
Skrevet

Da er visstnok frk. miljøaktivist på vei til NY, og nei hun har ikke tatt sjøveien over atlanterhavet, men fly. Den flyskammen hennes varte ikke så veldig lenge.

Skrevet
På 19.5.2019 den 13.06, Tarese skrev:

På 19.5.2019 den 13.11, smalls skrev:

Kommer sikkert i morgen 

Dere har jammen rett. Var NRK riktignok, men likevel. https://www.nrk.no/ytring/en-sann-type-kvinne-1.14557586

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...