Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo åpenlyst at det er implantat inni der også. Man kan jo se det...

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, Missy1 skrev:

Det er jo åpenlyst at det er implantat inni der også. Man kan jo se det...

Ja man ser jo selve kanten.   Syns rumpa hun hadde fra før var 100 ganger finere.....

• Liker 7
Skrevet
11 timer siden, SupaWoman skrev:

Ja man ser jo selve kanten.   Syns rumpa hun hadde fra før var 100 ganger finere.....

Helt enig. Og rumpe er heller ikke problem å trene opp, så kan ikke forstå at en skulle velge å operere inn implantater. 

SE snakket om at hun fjerna puppene fordi det var ubehagelig å ligge på magen osv. Men altså, det å sitte på implantater må være ennå verre. Man kan unngå å ligge på magen, men kan ikke unngå å sitte på rumpa🙄 og hvordan i helsike får en kjøpt seg bukser som passer? 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Missy1 skrev:

Helt enig. Og rumpe er heller ikke problem å trene opp, så kan ikke forstå at en skulle velge å operere inn implantater. 

SE snakket om at hun fjerna puppene fordi det var ubehagelig å ligge på magen osv. Men altså, det å sitte på implantater må være ennå verre. Man kan unngå å ligge på magen, men kan ikke unngå å sitte på rumpa🙄 og hvordan i helsike får en kjøpt seg bukser som passer? 

Det ER vanskelig å trene opp rumpa, har trenet utfall, knebøy og markløft siden i sommer 1-3 ganger i uka og ser ingen forskjell.  Men så er jeg nesten dobbel så gammel som henne da og ikke så tynn.  Lettere når man er yngre og tynnere.

• Liker 4
Skrevet
23 minutter siden, SupaWoman skrev:

Det ER vanskelig å trene opp rumpa, har trenet utfall, knebøy og markløft siden i sommer 1-3 ganger i uka og ser ingen forskjell.  Men så er jeg nesten dobbel så gammel som henne da og ikke så tynn.  Lettere når man er yngre og tynnere.

Du må trene hipthrusts 😃👍

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Heisann1234 skrev:

Du må trene hipthrusts 😃👍

Hvor ofte og bruker du strikk?

• Liker 1
Skrevet
På 11.2.2019 den 15.41, Elisabethw skrev:

Sett et par episoder av serien hennes nå. Ble helt sjokkert over hvor annerledes hun ser ut i virkeligheten vs hvordan hun ser ut på bilder. 

Ellers en helt gørrkjedelig og på grensen til pinlig serie. Hvordan får de brukt 20 minutter til å prate om en rulling hvor det egentlig ikke skjedde en dritt? 

Hun prater om seg selv og sitt til det kjedsommelige. Hun fremstår også veldig mye mindre intelligent og veltalende på TV enn slik hun prøver å fremstille seg selv på bloggen. 

Jeg har litt interesse for sminke, så vet at det som ser bra ut i virkeligheten og det som ser bra ut på bilder ofte ikke er det samme. Sminken blir lett litt vasket bort på bilder, så overdrevent ser bedre ut. Hud som gløder litt ser bra ut i virkeligheten, mens mye dekk og matthet ser bedre ut på bilder. Så skal man være klar for fotoshoot til enhver tid blir det fort litt både teatralsk og ukledelig IRL. SE har "bakt" sminken litt vel mye i dagens episode (som jeg så på opptak, så aner ikke hvilken dag det egentlig er fra), og det ser rart ut live. 

Så episoden om Joachims møte på stortinget i dag, den kom ikke SE særlig godt ut av. Han syntes det var flott at hun var med, men hun viste tydelig med holdning og uttrykk at hun var ukomfortabel med temaet og ikke ville tenke over egen rolle. Hun sier det viktigste er å finne måter å være trygg inni seg og stå imot press, da spiller det ingen rolle hva reklamen sier. Men det er ikke voksne mennesker med god selvtillit hun appellerer til, hun hadde ikke hatt en "karriere" uten unge jenter med dårlig selvtillit. 

Og så legger hun ikke merke til at Jonas Gahr Støre er midt i et intervju og blir fornærmet fordi han ikke er overbegeistret over å se henne? Eller så jeg feil nå? Må innrømme at dette er noe som står på i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting, men jeg har barn og synes det er interressant å følge litt med på hva som er stort i andre generasjoner enn min egen. 

På vei videre etter møte om kroppspress er det mye nærbilder av rumpa hennes som går ned gaten. Er det mulig? Det er jo ikke hun selv som filmer akkurat. Kamerateamet kunne godt fulgt litt med i timen de nettopp var med på.. 

• Liker 20
Skrevet
10 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hvor ofte og bruker du strikk?

Gjør det 1-2 i uka. Jeg bruker strikk og det aktiverer musklene skikkelig. I tillegg utfører jeg 15 reps, føler at det er etter 10 reps det begynner å svi. 

Gjest ServiceManagerFrue
Skrevet

Selv kjærlighetserklæringen til kjæresten på Instagram handler i bunn og grunn om henne selv og hennes utfordringer her i livet. 

Skrevet
4 minutter siden, ServiceManagerFrue skrev:

Selv kjærlighetserklæringen til kjæresten på Instagram handler i bunn og grunn om henne selv og hennes utfordringer her i livet. 

Hun har masse penger, kjærest, er c kjendis, fint hus/leilighet, god helse og har som levebrød å selge reklame samt seg selv.  Lurer på hvorfor hun klager så fælt.  Hun har jo alt hun har drømt om. 

• Liker 15
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg synes de krangler en del på serien. Er det vanlig å skrike slik til vennene sine? :blink:Det har jeg aldri opplevd selv. Hadde blitt redd jeg. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

"Er jeg en dårlig venn?" spør hun på bloggen. Ja, det er hun, mener jeg. Det er to ting jeg reagerte på ukens episoder. Det virket ikke som at hun virkelig var der for Joakim, hun virket ikke glad på hans vegne i det hele tatt. Hun møtte opp på grunn av kameraene, samme med Fetisha' bursdag. Mens hun andre som var der, hun virket genuint glad på hans vegne. Aner ikke hvem hun er. Hun evner ikke å glede seg på andres vegne, og hun virker nesten litt sjalu til tider. Spesielt når Joakim får mye oppmerksomhet når de er blant folk. 

Det med bursdagen til Fetisha synes jeg var ganske smålig av henne. Personlig så synes jeg det er uhøflig å bli invitert i bursdag, uavhengig av hvor lite og uformelt det er, uten å ha med gave. En flaske vin eller noe annet drikke som hun liker hadde vært nok. Men i stede så dukker de to opp med to ballonger hvor den ene er ødelagt. Altså.. jeg hadde skjemtes på vegne av andre om vedkommende jeg skulle i bursdag med gjorde noe sånt. Kunne i det minste ha kastet den som var ødelagt. Fatter ikke at de ikke klippet ut det fra episoden, for det er bedre å komme tomhendt enn med en ødelagt ballong! Det er bare flaut. 

Så dårlig venn? Absolutt, mener jeg. 

Ikke greit å si at hun er en dårlig venn. Det tror jeg ikke hun er. ❤️

Ift bursdagen, hvordan vet du at hun ikke hadde med gave? Meget mulig hun hadde det men at det ikke ble vist på TV. 

Skrevet
36 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Ikke greit å si at hun er en dårlig venn. Det tror jeg ikke hun er. ❤️

Ift bursdagen, hvordan vet du at hun ikke hadde med gave? Meget mulig hun hadde det men at det ikke ble vist på TV. 

Hvorfor er det ikke greit?

Hun sier at hun synes ikke hun er en god venn.

Og det er jeg helt enig i.

Du kan ikke bestemme hva andre skal mene,da det ikke finnes fasitsvar på det.

• Liker 16
Skrevet (endret)

Dagens episode viser hvor selvopptatte bloggere blir av å leve i sin egen lille ego-boble. Hun, Joakim og en annen venninne er på Stortinget og Sophie sier at hun trodde hun var på hils med Jonas Gahr Støre fordi de har sittet i møter/diskusjoner sammen noen ganger. De får øye på Jonas og de står et stykke unna han og Sophie roper litt forsiktig "hei" og vinker. Jonas sier hei tilbake, men Sophie forventer noe mer fra han så hun blir stående og nøle litt mens hun glaner på han. Så går de når de ikke får noe mer oppmerksomhet.

Når de går ut fra Stortinget sier de at Jonas var en "Queen bitch" mot dem. Venninnen til Sophie prøver å si at han er en "veldig busy mann". Da smeller det fra Sophie "Jeg er også veldig opptatt, men jeg tar meg likevel tida til å hilse på folk". 

Altså.., det blir bare for dumt... hvem f tror hun at hun er? Og hun, opptatt?? De subbet videre bortover gata i bedagelig tempo etter møtet på Stortinget fordi de skulle innom en ballongbutikk. Der står de lenge og diskuterer hvilke ballonger de skal kjøpe til en bursdag. Etter dette går de og setter seg i parken.....

Endret av loveli
Skrevet

Jeg synes dette med ballongene er lite å henge seg opp i, altså. For det første koster det en del for heliumballonger, for det andre seig jo bare luften ut av den ene, men så valgte Sofie å gi den likevel bare for å vise at den faktisk spilte musikk.

Selv hadde jeg blitt glad for bursdagsballonger 🤗🎈

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, frukrines skrev:

Jeg synes dette med ballongene er lite å henge seg opp i, altså. For det første koster det en del for heliumballonger, for det andre seig jo bare luften ut av den ene, men så valgte Sofie å gi den likevel bare for å vise at den faktisk spilte musikk.

Enig. Jeg hadde ikke brydd meg om den ene var ødelagt, tanken som teller!!

Skrevet (endret)
3 minutter siden, frukrines skrev:

Heliumballonger er også fyfy,for de som bryr seg om miljøet.

Endret av J..
  • Liker 31
Skrevet
1 minutt siden, loveli skrev:

Enig. Jeg hadde ikke brydd meg om den ene var ødelagt, tanken som teller!!

Fetisha sier det jo selv - hva var meningen med en ødelagt heliumballong?

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Heliumballonger er også fyfy,for de som bryr seg om miljøet.

I tillegg til at vi kaster bort helium som trengs for å holde i gang MR maskiner på sykehus

• Liker 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...