Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
41 minutter siden, SVK skrev:

Folk kan mene hva de vil om Sophie Elise, men synes ikke man på internett bør diskutere om hun egner seg som mor. Ikke bare sårende kommentarer, men om hun får barn blir det neppe gøy for dem men slike innlegg.

Ting som publiseres på internett ligger jo her til evig tid.

Jeg har ikke sagt noe om hennes fremtidige egenskaper som forelder,men er enig i at hun ikke egentlig forstår diskusjonen.

Hun hiver seg bare på politikk karusellen for å mene noe.

Endret av J..
  • Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, Minisusa01 skrev:

Marcus og Martinus går nå på videregående da så 10-11 år var å voldsomt dra i. dem blir 17 i februar eller noe sånt. 

Innlegget du siterer er to år gammelt.

• Liker 7
Gjest Brielle
Skrevet
5 timer siden, J.. skrev:

Hvis han baserer dette kun på hennes "sterke" meninger, for det er det det er: meninger (vi har da ytringsfrihet, har vi ikke)...da er det ekstremt mange i dette landet som ikke er modne nok til å få/ha barn 🙄 Man skal få lov til å ha ulike meninger, uansett for riktige eller gale de er (nesten i hvertfall, grensen går jo ved det ekstreme og skadelige for andre). Syntes denne var unødvendig stygg av en eldre mann, under beltestedet...det er lov å ytre meninger og diskutere politikk.

Har dessuten bodd i både Danmark og Australia, bl.a. Og det er like fantastisk å være forelder der. Vi er et av de beste landene, men ikke det ENESTE ene i hele verden...når man påstår noe slikt, da har man ikke bodd andre steder med barn og satt seg inn i politikken, lovene og reglene som gjelder der. Veldig typisk norsk å være det ENESTE som er bra på både det ene og det andre. Men et av de aller beste, i selskap med enkelte andre land, absolutt!  Bare ikke helt alene, ikke hvis man ser på uavhengige, nøytrale kilder og setter seg inn i den faktiske politikken.

Gjest hulillerunde
Skrevet (endret)
1 time siden, Brielle skrev:

Hvis han baserer dette kun på hennes "sterke" meninger, for det er det det er: meninger (vi har da ytringsfrihet, har vi ikke)...da er det ekstremt mange i dette landet som ikke er modne nok til å få/ha barn 🙄 Man skal få lov til å ha ulike meninger, uansett for riktige eller gale de er (nesten i hvertfall, grensen går jo ved det ekstreme og skadelige for andre). Syntes denne var unødvendig stygg av en eldre mann, under beltestedet...det er lov å ytre meninger og diskutere politikk.

Har dessuten bodd i både Danmark og Australia, bl.a. Og det er like fantastisk å være forelder der. Vi er et av de beste landene, men ikke det ENESTE ene i hele verden...når man påstår noe slikt, da har man ikke bodd andre steder med barn og satt seg inn i politikken, lovene og reglene som gjelder der. Veldig typisk norsk å være det ENESTE som er bra på både det ene og det andre. Men et av de aller beste, i selskap med enkelte andre land, absolutt!  Bare ikke helt alene, ikke hvis man ser på uavhengige, nøytrale kilder og setter seg inn i den faktiske politikken.

Hva med innlegget hans mener du er stygt og under beltestedet? At hun er 24 år og ikke moden nok til å få barn? Alt dette har hun vist gjennom både gjennom blogg, egen tvserie, andre serier etc, hvor hun fremstår som ekstremt umoden og selvsentrert, og ganske ute av stand til å forstå hvordan samfunnet faktisk fungerer. Jeg synes det er under beltestedet at en som er så lite reflektert, kildekritisk og kunnskapsløs får SÅ mye plass i media og blir hyllet som en helt! 

Endret av hulillerunde
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
7 timer siden, SVK skrev:

Folk kan mene hva de vil om Sophie Elise, men synes ikke man på internett bør diskutere om hun egner seg som mor. Ikke bare sårende kommentarer, men om hun får barn blir det neppe gøy for dem men slike innlegg.

Ting som publiseres på internett ligger jo her til evig tid.

Enig

Skrevet

Personlig syntes jeg henne innlegg var fullt av selvmotsigelser og svada. Hun om noen, som mangemillionær og med 5 millioner i omsetning, bør kunne klare seg greit om hun får barn om to år - som er planen. 

Hun skriver vanligvis ganske godt og legger  antagelig mer jobb i et godt betalt reklameinnlegg for noe ræl på bloggen - enn dette forsøket på å se forbi speilet og skrike høyt om saker hun tydeligvis ikke har satt seg inn i. Det fører ikke til at folk utenfor fanskaren synes hun er spesielt smart.

Her er enda en kommentar som tilbakeviser det hun sier, denne gang fra en politiker:

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/L0rAWV/nei-det-blir-ingen-ny-og-sinnssyk-abortlov-sophie-elise

• Liker 8
Gjest Plannergirl
Skrevet
16 timer siden, Justlooking skrev:

Personlig syntes jeg henne innlegg var fullt av selvmotsigelser og svada. Hun om noen, som mangemillionær og med 5 millioner i omsetning, bør kunne klare seg greit om hun får barn om to år - som er planen. 

Hun skriver vanligvis ganske godt og legger  antagelig mer jobb i et godt betalt reklameinnlegg for noe ræl på bloggen - enn dette forsøket på å se forbi speilet og skrike høyt om saker hun tydeligvis ikke har satt seg inn i. Det fører ikke til at folk utenfor fanskaren synes hun er spesielt smart.

Her er enda en kommentar som tilbakeviser det hun sier, denne gang fra en politiker:

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/L0rAWV/nei-det-blir-ingen-ny-og-sinnssyk-abortlov-sophie-elise

Det blir også litt feil av denne politikeren å bare ta opp fosterreduksjonen når de også har gitt KrF vetorett i forhold til bioteknologiloven. Da er hun med på å bagatellisere de nye endringene (spesielt siden det var flertall for å endre bioteknologiloven i sommer). 

Skrevet

Herregud for noen tråder som finnes her inne på KG. Er jo den ene mobbetråden etter den andre. Har ikke folk noe bedre å gjøre enn så sitte å skrive piss om kjendiser og bloggere... 🙄 Fader meg ikke rart at barn mobber...

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet
1 minutt siden, Juvel74 skrev:

Herregud for noen tråder som finnes her inne på KG. Er jo den ene mobbetråden etter den andre. Har ikke folk noe bedre å gjøre enn så sitte å skrive piss om kjendiser og bloggere... 🙄 Fader meg ikke rart at barn mobber...

🍷👆🏻

Gjest hulillerunde
Skrevet
9 timer siden, Juvel74 skrev:

Hva er det med denne tråden du mener er mobbing? 

Skrevet
14 timer siden, hulillerunde skrev:

Hva er det med denne tråden du mener er mobbing? 

Hvis du ikke evner å se det selv, så gidder jeg ikke prøve å forklare. Er bare å lese seg tilbake i tråden.

Gjest hulillerunde
Skrevet (endret)
13 minutter siden, Juvel74 skrev:

Hvis du ikke evner å se det selv, så gidder jeg ikke prøve å forklare. Er bare å lese seg tilbake i tråden.

Altså, i en debatt er det viktig å forklare hva man mener når noen stiller spørsmål. Å forsøke seg på hersketeknikk fordi du ikke gidder forklare hva du mener er ikke greit i en debatt. Det er slik at vi som mennesker ofte opplever og definerer ting og situasjoner ulikt, ut fra egne opplevelser og egen kunnskap. Jeg opplever ikke denne tråden som mobbing rett og slett fordi den (stort sett) dreier seg om SE som bedrift og ikke Sofie Elise som privatperson. I tillegg dreier den seg om hennes holdninger, både moralsk og etisk, og generelt er folk flinke til å diskutere sak og ikke person. Så nei, jeg ser ikke hva som er mobbing i denne tråden, og om du mener noe annet så får du vise til konkrete situasjoner/kommentarer hvor du mener dette motbevises. 

Endret av hulillerunde
Skrevet

På instastories snakker SE om sine smågodtfavoritter, hvorpå hun promoterer og tygger på store colaflasker fra haribo. Det blir så forutsigbart nå at jeg ikke evner å bli provosert engang. 

• Liker 10
Skrevet
47 minutter siden, AntiBullshit skrev:

På instastories snakker SE om sine smågodtfavoritter, hvorpå hun promoterer og tygger på store colaflasker fra haribo. Det blir så forutsigbart nå at jeg ikke evner å bli provosert engang. 

Kan hun spise smågodt?  Er ikke hun veganer da?

• Liker 9
Skrevet
På 26.1.2019 den 0.51, Keikolina skrev:

🍷👆🏻

LOL du er jo en av de som mobber influencere og mennesker som legger ut livet sitt på nett (aka bloggere og vloggere). Selvmotsigende mennesker ass 😂

Skrevet
8 timer siden, AntiBullshit skrev:

Tenkte det samme..

Er veganer,men spiser vingummi snop?

Jiiz..

• Liker 9
Gjest Carina Maria
Skrevet
12 minutter siden, J.. skrev:

Tenkte det samme..

Er veganer,men spiser vingummi snop?

Jiiz..

Det er en smule selv motsigende ja. 

Skrevet
2 timer siden, Llise skrev:

Hun sier jo alltid det som passer seg der og da og bryr seg ikke om hun gjør motsatt en annen gang. Når det ikke er ektefølt og noe man virkelig mener, er det lett å være selvmotsigende for man glemmer det man har sagt før. Hun er kjent for å snu kappen etter vinden og eier ikke integritet dessverre.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...