Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke enig i at en skal skrive sånn eller slik for å være aktuell i debatten , for alle fortjener å ha den "stemmen" de har og mene det de måtte ønske. Som alle her på KG som ytrer det de måtte ønske....vi fortjener og den meningen vi har. 

Innlegget var vel bombastisk, det er jeg veldig enig i, og altfor generelt til å fremstå reflektert. Hamrer løs for å mene noe om en debatt og ta på seg hatten for alle ungdom. SE når en viss type ungdom og kanskje ikke de som er ivrigst i samfunnsdebatten. Det som blir "farlig" da er at hennes mening blir deres "lov" og med hennes nedslagsfelt kan det være "farlig" på mange måter. 

En skal aldri kimse av den mågrupoen, bare se hva Trump klarte ved å fokusere på ulike målgrupper.....det er skummelt når en når såpass mange. Hennes målgruppe vil nå tro at det hun skriver er riktig uten at det nødvendigvis er det på noen måter. Har hun i det hele satt forstått abortloven de vil trumfe igjennom? Men enig vedr KRF og homofile....det er tullete på alle måter

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Jeg ER så lei at VG gir henne spalteplass!

• Liker 21
Gjest hulillerunde
Skrevet
11 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Hele kronikken fremstår ufattelig dårlig, flaut å lese. Kan sammenlignes med alle fra "livets skole", som sitter og hamrer på tastaturet på Facebook og i kommentarfelter. Skummer overflaten, lite innsikt, kunnskapsløst, bombastisk, unyansert. Kunne vært Si;D innlegg i Aftenposten skrevet av jente 13. 

Hun er veldig "livets harde skole" typen der hun lever i sin egen lille boble hvor hun skummer overflaten. Det er skremmende at hun faktisk ikke gjør en faktasjekk før hun skriver i vei, og det er like skremmende at store deler av kommentarfeltet hennes er akkurat like lite kildekritiske. 

Skrevet
1 time siden, hulillerunde skrev:

Hun er veldig "livets harde skole" typen der hun lever i sin egen lille boble hvor hun skummer overflaten. Det er skremmende at hun faktisk ikke gjør en faktasjekk før hun skriver i vei, og det er like skremmende at store deler av kommentarfeltet hennes er akkurat like lite kildekritiske. 

«Livets harde skole» er en veldig god beskrivelse av den barnslige retorikken hennes.

Løst sitert fra bloggen: «Jeg vil ikke ha barn fordi Ropstad nekter å gå i pride-tog. Han sitter i regjering så jeg nekter derfor å sette barn til hans verden. Og jeg gidder i hvertfall ikke føde tvillinger, jeg hadde jo bare bestilt ett barn må vite. Derfor har jeg ikke råd til to barn selv om jeg har millioninntekt. Går ikke med tvillinger når man har student-kjæreste» 

• Liker 7
Skrevet
42 minutter siden, AntiBullshit skrev:

«Livets harde skole» er en veldig god beskrivelse av den barnslige retorikken hennes.

Løst sitert fra bloggen: «Jeg vil ikke ha barn fordi Ropstad nekter å gå i pride-tog. Han sitter i regjering så jeg nekter derfor å sette barn til hans verden. Og jeg gidder i hvertfall ikke føde tvillinger, jeg hadde jo bare bestilt ett barn må vite. Derfor har jeg ikke råd til to barn selv om jeg har millioninntekt. Går ikke med tvillinger når man har student-kjæreste» 

Mener hun at hun skal få valget til å abortere bort det ene fosteret dersom hun bærer tvillinger?  

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, Peonjenta skrev:

Mener hun at hun skal få valget til å abortere bort det ene fosteret dersom hun bærer tvillinger?  

Det var jo lov for "alle" det,inntil nå nettopp.

Så.. ja.

• Liker 4
Skrevet
44 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hun sier vel at hun vil ha valget.

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, Birdo skrev:

Tror det er første gang noensinne,jeg har vært enig med henne.

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, Birdo skrev:

Jeg visste ikke tidligere at det var mulig engang, jeg da, å velge å abortere en frisk tvilling. Det er fortsatt mulig men nå må man gjennom en nemnd først. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Justlooking skrev:

Jeg visste ikke tidligere at det var mulig engang, jeg da, å velge å abortere en frisk tvilling. Det er fortsatt mulig men nå må man gjennom en nemnd først. 

Som er å gå 50år tilbake i tid..

*Sorry,ferdig avsport nå.

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Det var jo lov for "alle" det,inntil nå nettopp.

Så.. ja.

Det visste jeg ikke.

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være lov? Er det bedre å fjerne begge da? For det er jo lov.

Skrevet
7 timer siden, Keikolina skrev:

Hvorfor skulle det ikke være lov? Er det bedre å fjerne begge da? For det er jo lov.

Synes ikke folk skal begynne å lange ut sine meninger om dette i denne tråden. Blir bare avsporing og det er en politisk debatt som bør tas et annet sted.

• Liker 9
Skrevet
På 14.1.2017 den 17.31, Martheegne skrev:

Herregud jeg blir flau. Ser hun har skrevet flere ganger at hun har jevnlig kontakt med Markus og Martinius, og at hun var gode venner med han ene - men det var med han andre hun virkelig hadde funnet tonen med. Altså, unnskyld meg, men er ikke de 10-11 år? Hvorfor i all verden har hun blitt venn med dem, for og så skryte av det på sosiale medier? Altså, hadde skjønt det hvis det var Johnny Depp eller Brad Pitt, men her snakker vi M&M, idolet til alle 8 år gamle jenter i Norge. For meg blir det veldig spesielt.

For og ikke snakke om den gangen hun la ut bilde av seg selv og William fra Skam, og skrev "alle andre var helt i ekstase og spurte om å ta bilder av dem i hytt og pine. Men det gjorde ikke jeg, de spurte faktisk om å ta bilde med meg!" .... altså. Skjønner ikke om hun prøver å fremstille det slik at hun selv er en "kjendis" som er for god til å bry seg om andre kjendiser siden hun er "såpass" kjent. Kjenner jeg blir flau!

Marcus og Martinus går nå på videregående da så 10-11 år var å voldsomt dra i. dem blir 17 i februar eller noe sånt. 

Skrevet

Jeg har ingenting imot sophie elise annet enn at hu kan overdrive en god del på ting. Men hu tar opp viktige saker og det er faktisk interessant noe av det. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Justlooking skrev:

Jeg synes det var godt skrevet av ham 😊

Helt enig.

Derfor jeg lurer på hva hun (evt..) har å svare.

• Liker 7
Skrevet (endret)
8 hours ago, J.. said:

Folk kan mene hva de vil om Sophie Elise, men synes ikke man på internett bør diskutere om hun egner seg som mor. Ikke bare sårende kommentarer, men om hun får barn blir det neppe gøy for dem med slike innlegg.

Ting som publiseres på internett ligger jo her til evig tid.

Endret av SVK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...