Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, Llise skrev:

Noen som vet hva som skjedde med det programmet hun skulle være med på i regi av NRK? Da hun reiste til Russland blant annet?

Lurer jeg også på.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet hva som skjedde med det programmet hun skulle være med på i regi av NRK? Da hun reiste til Russland blant annet?

Det lurer jeg også på. Har det blitt sendt?

Skrevet

1 minutt siden, Vinglass skrev:

Lurer jeg også på.

Mener jeg så reklame for det her om dagen. 

Tror det begynner nå snart. Hun var i en episode sammen med Leo Aikic (sikkert stavet feil.)

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, *Emma* skrev:

Mener jeg så reklame for det her om dagen. 

Tror det begynner nå snart. Hun var i en episode sammen med Leo Aikic (sikkert stavet feil.)

Ahhh takk,vet du hva programmet heter?

Gjest hulillerunde
Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/sjokkavgjorelse-i-skal-vi-danse-derfor-valgte-sophie-elise-a-trekke-seg/70378039 

Fint at hun tar grep for seg selv når hun kjenner at det er for mye. Det er en styrke i å ta grep når man kjenner at det blir for mye både psykisk og fysisk. Håper hun har noen, gjerne en psykolog, som hun kan snakke med, og få hjelp til å bearbeide det som gjør at hun sliter❤️

Gjest Carina Maria
Skrevet
4 minutter siden, hulillerunde skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/sjokkavgjorelse-i-skal-vi-danse-derfor-valgte-sophie-elise-a-trekke-seg/70378039 

Fint at hun tar grep for seg selv når hun kjenner at det er for mye. Det er en styrke i å ta grep når man kjenner at det blir for mye både psykisk og fysisk. Håper hun har noen, gjerne en psykolog, som hun kan snakke med, og få hjelp til å bearbeide det som gjør at hun sliter❤️

Dette var trist men retta avgjørelse når hun var psykisk sliten men jeg vil nok at hun får hjelp. Det er ikke lett og være 23 år med mange tanker og usikkerhet og jeg misunner henne ikke ❤️ Kjærlighet til Sophie Elise 

Skrevet
1 time siden, Vinglass skrev:

Ahhh takk,vet du hva programmet heter?

«Jorden rundt på seks steg».

(De link over.)

• Liker 2
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
6 timer siden, Carina Maria skrev:

Dette var trist men retta avgjørelse når hun var psykisk sliten men jeg vil nok at hun får hjelp. Det er ikke lett og være 23 år med mange tanker og usikkerhet og jeg misunner henne ikke ❤️ Kjærlighet til Sophie Elise 

Ufff så trist! Var sikker på hun kom til å vinne hele programmet så flink hun var! Men bra at hun tar vare på seg selv❤️❤️

Skrevet

Jeg syntes det er forunderlig at det på dette forumet ikke er lov å ha persondebatt om folk det diskuteres om. Og så snart noen skriver noe negativt om SE som person blir det redigert vekk øyeblikkelig, men folk som Carina Marina kan snakke om den stakkars jenta (hun er ei kvinne for svarte, ikke umyniggjør henne) som har de stakkars følelsene og den stakkars personligheten. Mens vi andre desperat prøver å skille mellom person og bedrift for vi blir slått hardt ned på så snart vi bringer personen SE på bane.

Det er ikke kun Carina Marina jeg mener, men de alle som snakker om SE som person i et positivt lys og som blir så sinte så sinte på folk som prøver å snakke om bedriften ikke personen. Det er en enorm forskjell.

Det er synd på dama, jeg er veldig enig, snakker vi om det så blir det persondebatt. For det er persondebatt om man snakker om henne i både positivt og negativt lys. Men det er ikke det vi har lov til å snakke om her. Vi har kun lov til å snakke om Sophie Elise AS.

Nå blir vel dette også redigert bort vil jeg tro, men poenget består.

• Liker 36
Gjest Carina Maria
Skrevet (endret)
41 minutter siden, Ellatin skrev:

Jeg syntes det er forunderlig at det på dette forumet ikke er lov å ha persondebatt om folk det diskuteres om. Og så snart noen skriver noe negativt om SE som person blir det redigert vekk øyeblikkelig, men folk som Carina Marina kan snakke om den stakkars jenta (hun er ei kvinne for svarte, ikke umyniggjør henne) som har de stakkars følelsene og den stakkars personligheten. Mens vi andre desperat prøver å skille mellom person og bedrift for vi blir slått hardt ned på så snart vi bringer personen SE på bane.

Det er ikke kun Carina Marina jeg mener, men de alle som snakker om SE som person i et positivt lys og som blir så sinte så sinte på folk som prøver å snakke om bedriften ikke personen. Det er en enorm forskjell.

Det er synd på dama, jeg er veldig enig, snakker vi om det så blir det persondebatt. For det er persondebatt om man snakker om henne i både positivt og negativt lys. Men det er ikke det vi har lov til å snakke om her. Vi har kun lov til å snakke om Sophie Elise AS.

Nå blir vel dette også redigert bort vil jeg tro, men poenget består.

Unsykld meg men er tråden om Sophie Elise ment for dem som mener negative ting om henne? Det ser det ut som for dem som er kritiske til alt Sophie Elise gjør hyler som ulver i flokk og trykker liker på alt men så snart det kommer noen inn og sier noe positivt om henne blir dem hugd hodet av og nærmest latterlig gjort for at vi har noe postivt og si om henne. 

Jeg håper ingen på tråden er blant dem som skriver hat kommentarer til Sophie Elise på bloggen hennes. 

Endret av Carina Maria
Skrevet
Just now, Carina Maria said:

Unsykld meg men er tråden om Sophie Elise ment for dem som mener negative ting om henne? Det ser det ut som for dem som er kritiske til alt Sophie Elise gjør hyler som ulver i flokk og trykker liker på alt men så snart det kommer noen inn og sier noe positivt om henne blir dem hugd hodet av og nærmest latterlig gjort for at vi har noe postivt og si om henne. 

Missforstår du med vilje?

Det jeg reagerer på er folk som ikke skiller person og bedrift. Jeg er enig med deg på mange av dine synspunkt men vi har ikke lov til å diskutere de her. For de går på SE som person ikke på bedriften. 

Følelsene hennes går direkte på henne som person. Derved er de ikke noe vi kan diskutere her. Det er ikke jeg som har laget reglene, reglene er på plass for å beskytte folk som SE mot hets. Men de gjelder tydeligvis ikke begge veier da kun negative kommentarer blir slettet. 

Sophie Elise AS = Det vi har lov å prate om

Sophie Elise som person med alt som henger med av følelser og privatliv være det seg fortid eller nåtid = Fy fy og blir slettet.

• Liker 18
Gjest Carina Maria
Skrevet
1 minutt siden, Ellatin skrev:

Missforstår du med vilje?

Det jeg reagerer på er folk som ikke skiller person og bedrift. Jeg er enig med deg på mange av dine synspunkt men vi har ikke lov til å diskutere de her. For de går på SE som person ikke på bedriften. 

Følelsene hennes går direkte på henne som person. Derved er de ikke noe vi kan diskutere her. Det er ikke jeg som har laget reglene, reglene er på plass for å beskytte folk som SE mot hets. Men de gjelder tydeligvis ikke begge veier da kun negative kommentarer blir slettet. 

Sophie Elise AS = Det vi har lov å prate om

Sophie Elise som person med alt som henger med av følelser og privatliv være det seg fortid eller nåtid = Fy fy og blir slettet.

Det er jo en privat person uanett as eller ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, Carina Maria said:

Det er jo en privat person uanett as eller ikke. 

Feil

• Liker 13
Gjest Carina Maria
Skrevet
1 minutt siden, Ellatin skrev:

Feil

Nei for vedkommende bak et as er en person enten du liker og høre det eller ei. 

Gjest Blondie65
Skrevet
3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det er forskjell på å diskutere det som skrives på en blogg og f.eks. brudd på markedsføringslov eller lignende, tvilsom omtale av produkter som man selv aldri ville brukt og å skrive at bloggeren er stygg på håret. Det første er angående bloggvirksomheten og helt relatert til aksjeselskapet, det andre er et personangrep. 

Skrevet
4 minutter siden, Carina Maria said:

Ok, skal vi se. Hvordan forklare...

Sophie Elise AS er et produkt. Et produkt hun tjener mye penger på. VELDIG mye penger på. Det er en rolle hun spiller på lik linje med Brad Pitt i film. Alt SE AS gjør er nøye planlagt for mest mulig inntjening. Personen du ser på TV, leser bloggen til, hører på radioen er produktet. 

SE som person sitter hjemme i stuen og vi kjenner ikke til henne. Det er den private personen. Det er den ekte SE som hun ikke selger. På lik linje med deg og meg. 

Det er to store forskjeller her. Hvis du ikke ser de så vet jeg ikke hvorfor jeg gidder å svare deg lengre. Jeg sier igjen og igjen at jeg er enig med deg i mange av dine synspunkter. Men ikke alle. Men vi har IKKE lov til å diskutere de synspunktene for de går på SE som privat person og ikke produktet.

• Liker 27
Skrevet
4 minutter siden, Carina Maria skrev:

Sophie Elise AS er en vellykket bedrift, mens Sophie Elise er en privatperson. Det er en vesentlig forskjell på å kritisere bedriften til vedkommende, og å kritisere vedkommende som privatperson. Hovedeieren i Hennes & Mauritz er også en privatperson, men man kan fint kritisere hm som bedrift, og de kritikkverdige forholdene rundt vareproduksjonen uten at man kritiserer Stefan Persson som privatperson. Det kan dog være vanskeligere å skille mellom bedrift og privatperson når det kommer til en blogg, men det er absolutt mulig.

• Liker 11
Gjest Carina Maria
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Slowdive skrev:

Sophie Elise AS er en vellykket bedrift, mens Sophie Elise er en privatperson. Det er en vesentlig forskjell på å kritisere bedriften til vedkommende, og å kritisere vedkommende som privatperson. Hovedeieren i Hennes & Mauritz er også en privatperson, men man kan fint kritisere hm som bedrift, og de kritikkverdige forholdene rundt vareproduksjonen uten at man kritiserer Stefan Persson som privatperson. Det kan dog være vanskeligere å skille mellom bedrift og privatperson når det kommer til en blogg, men det er absolutt mulig.

Det er er Sophie Elise som privat person som driver det og dermed går det på privat person men det mener jeg. 

Endret av Carina Maria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...