Gjest hulillerunde Skrevet 26. oktober 2018 #10221 Skrevet 26. oktober 2018 25 minutter siden, Carina Maria skrev: Er det galt eller? Det er bra at hun er dedikert til dansen slik at hun kan gi av seg selv til lørdags kveldene. "Galt" er det vel ikke. Jeg tolker det heller dit (og si gjerne i fra om tolkningen er feil @BeverTramp) at de endringene og seriøsiteten SE legger i SVD kan trekkes i tvil når "reisen" hun er på gir så likt personlig resultat som Mitt Danse Crew "reisen" gav. OG at det virker til å være så likt er hvorfor mange fortsatt er skeptiske til om de forandringene som SE selv hevder å ha gjort i løpet av denne tiden faktisk er reelle eller om det kun er et spill for galleriet for å få a) stemmer b) sympati c) flere lesere.
Gjest Carina Maria Skrevet 26. oktober 2018 #10222 Skrevet 26. oktober 2018 4 minutter siden, hulillerunde skrev: "Galt" er det vel ikke. Jeg tolker det heller dit (og si gjerne i fra om tolkningen er feil @BeverTramp) at de endringene og seriøsiteten SE legger i SVD kan trekkes i tvil når "reisen" hun er på gir så likt personlig resultat som Mitt Danse Crew "reisen" gav. OG at det virker til å være så likt er hvorfor mange fortsatt er skeptiske til om de forandringene som SE selv hevder å ha gjort i løpet av denne tiden faktisk er reelle eller om det kun er et spill for galleriet for å få a) stemmer b) sympati c) flere lesere. Prøv og se henne uten rollen som deltaker i skal vi danse og ikke som blogger med kosmetiske behandlinger og plastisk kirurgi. Hun viser følelser og det er ikke noe galt i og vise følelser. Jeg leste et blogginnlegg av en av dem som hadde kommentert i kommentar feltet til Sophie Elise at dans handler om følelser og da forstod jeg hva hun Trine prøver og si når hun sier at hun vil at dem skal vise følelser og sier at det Sophie Elise greid. Jeg er 100% sikker på at det ikke er spill for galleriet for hun er i sitt ess når hun får danse og jeg tror det kunne ha vært en terapi for henne etter konkurransen er over.
Gjest hulillerunde Skrevet 26. oktober 2018 #10223 Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Prøv og se henne uten rollen som deltaker i skal vi danse og ikke som blogger med kosmetiske behandlinger og plastisk kirurgi. Hun viser følelser og det er ikke noe galt i og vise følelser. Jeg leste et blogginnlegg av en av dem som hadde kommentert i kommentar feltet til Sophie Elise at dans handler om følelser og da forstod jeg hva hun Trine prøver og si når hun sier at hun vil at dem skal vise følelser og sier at det Sophie Elise greid. Jeg er 100% sikker på at det ikke er spill for galleriet for hun er i sitt ess når hun får danse og jeg tror det kunne ha vært en terapi for henne etter konkurransen er over. Nå nevnte nå ikke jeg kosmetiske operasjoner i det hele tatt. Det er virkelig ingenting galt i å vise følelser! Min kommentar handlet ikke på noen måte om verken kosmetiske operasjoner eller følelser, den handlet om hvordan hennes deltakelse i SVD KAN tolkes dersom man ser den i sammenheng med det hun skrev rundt deltakelse i Mitt Danse Crew. Samtidig som jeg kan være enig med deg i del av det du skriver (ikke bare nå, men tidligere i diskusjonstråden også) så er det naivt å ikke tro at SE hadde en baktanke ved å bli med i SVD. JA hun har absolutt utviklet seg som danser, og hun virker til å ha en personlig utvikling i tillegg. Men jeg tror også at hun hadde en tanke om hva hun ønsket å vise av seg selv i SVD for å kunne fortsette å være aktuell og beholde den statusen hun har jobbet seg til.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 26. oktober 2018 #10224 Skrevet 26. oktober 2018 10 timer siden, utakulanini skrev: Jeg fikk nettopp høre at en av karakterene i Parterapi på NRK er basert på SE, men jeg har ikke fått sett det selv, gjør de narr av henne? Jeg håper ikke det er for ille.. Hun for altfor mye tyn og pes synes jeg Helt enig! Det blir altfor mye å tolke at alt hun gjør er for å sanke inn klikk og penger. Jeg synes det er ganske grove anklager å komme med uten å kjenne til grunnen bak. Det er egentlig spekulasjoner, noe som ikke er lov her inne.
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2018 #10225 Skrevet 26. oktober 2018 (endret) 12 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Helt enig! Det blir altfor mye å tolke at alt hun gjør er for å sanke inn klikk og penger. Jeg synes det er ganske grove anklager å komme med uten å kjenne til grunnen bak. Det er egentlig spekulasjoner, noe som ikke er lov her inne. Han har jo sagt selv at Sofie Eline i Parterapi er inspirert av Sofie Elise. Det er ikke spekulasjoner, det er fakta. Ha tar henne så på kornet, og spesielt den karakteristiske sytete måten hun prater på. Spot on! Endret 26. oktober 2018 av Peonjenta 10
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 26. oktober 2018 #10226 Skrevet 26. oktober 2018 Akkurat nå, Peonjenta skrev: Han har jo sagt selv at Sofie i Parterapi er inspirert av Sofie Elise. Det er ikke spekulasjoner, det er fakta. Ha tar henne så på kornet, og spesielt den karakteristiske sytete måten hun prater på. Spot on! Jeg mente ikke at det var spekulasjoner, men at det er spekulasjoner å tro at alt hun foretar seg blir gjort for å sanke sympati. Om folk tror hun er med i SVD for å få klikk, så får de ta seg ei bolle.
Gjest Carina Maria Skrevet 26. oktober 2018 #10227 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg mente ikke at det var spekulasjoner, men at det er spekulasjoner å tro at alt hun foretar seg blir gjort for å sanke sympati. Om folk tror hun er med i SVD for å få klikk, så får de ta seg ei bolle. Er så enig med deg for hver eneste gang dem som er kritiske til henne i skal vi danse trekker fram at hun skal sanke sympati og stemmer. Dem får ta seg en bolle ja for alle dem som er med vil jo ha stemmer. Komikerfrue var med i fjor og da ble det spekulert at mannen hennes skulle få klikk og det var også spekulasjoner.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 26. oktober 2018 #10228 Skrevet 26. oktober 2018 8 minutter siden, Peonjenta skrev: Han har jo sagt selv at Sofie Eline i Parterapi er inspirert av Sofie Elise. Det er ikke spekulasjoner, det er fakta. Ha tar henne så på kornet, og spesielt den karakteristiske sytete måten hun prater på. Spot on! Stakkars jente. Hun får jo tyn bare hun beveger seg ut av huset. Nå får det være nok!
Gjest Carina Maria Skrevet 26. oktober 2018 #10229 Skrevet 26. oktober 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Stakkars jente. Hun får jo tyn bare hun beveger seg ut av huset. Nå får det være nok!
Gjest hulillerunde Skrevet 26. oktober 2018 #10230 Skrevet 26. oktober 2018 11 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg mente ikke at det var spekulasjoner, men at det er spekulasjoner å tro at alt hun foretar seg blir gjort for å sanke sympati. Om folk tror hun er med i SVD for å få klikk, så får de ta seg ei bolle. Jeg tror ikke hun er med i SVD for å få klikk, ei heller tror jeg at ALT hun foretar seg er for å sanke sympati. Å tro at dette alene er drivkraften hennes er bare dumt. Tror jeg at hun hadde en tanke om at gjennom SVD ville hun nå ut til flere, og at flere ville få øynene opp for bloggen hennes? Ja, det tror jeg. Hun driver en forretning tross alt. Tror jeg at hun "spiller" på vonde følelser og opplevelser for å få sympati? Nei. Har SVD tilsynelatende vært en positiv totalopplevelse for henne? Ja, så absolutt, og jeg HÅPER virkelig den gode utviklingen kan fortsette! Hvorfor tror du en som lever av bloggen velger å være med på SVD? Tror du ikke at hun (og UI) har vurdert fordeler og ulemper ved deltakelse i SVD? At SE som privatperson kanskje ikke tenker slik er en ting, men at SE som blogger vurderer hva hun gjør og hvor hun velger å fokusere sin energi derimot bør ikke undervurderes. Det er heller ikke nødvendigvis ensbetydende negativt
Gjest Marist Skrevet 26. oktober 2018 #10231 Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, Jegskulleønskeat skrev: Stakkars jente. Hun får jo tyn bare hun beveger seg ut av huset. Nå får det være nok! Men har hun ikke sagt at hun synes dette var morsomt? Syns hun sa det et sted, men husker ikke hvor.
Djungelvrål Skrevet 26. oktober 2018 #10232 Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, Marist skrev: Men har hun ikke sagt at hun synes dette var morsomt? Syns hun sa det et sted, men husker ikke hvor. Å bli parodiert er en ære sies det av mange kjendiser. 7
Gjest Marist Skrevet 27. oktober 2018 #10233 Skrevet 27. oktober 2018 12 timer siden, Peonjenta skrev: Å bli parodiert er en ære sies det av mange kjendiser. Ja, og jeg regner med at hun er blitt spurt først. Tror hun skrev det i en kommentar på bloggen at hun syntes det var morsomt.
Xstrella Skrevet 27. oktober 2018 #10234 Skrevet 27. oktober 2018 Kjendiser i skd får store summer på å være med. De vil jo være med lengst mulig. Karrieren får et oppsving. Dette vet buisnissdamen S.E også. Så her brukes alle midler for å klamre seg fast til hvert program. 6
Gjest Carina Maria Skrevet 27. oktober 2018 #10235 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, Marist skrev: Ja, og jeg regner med at hun er blitt spurt først. Tror hun skrev det i en kommentar på bloggen at hun syntes det var morsomt. Jeg leste det jeg også.
Llise Skrevet 27. oktober 2018 #10236 Skrevet 27. oktober 2018 Noen som vet hva som skjedde med det programmet hun skulle være med på i regi av NRK? Da hun reiste til Russland blant annet? 6
Justlooking Skrevet 27. oktober 2018 #10237 Skrevet 27. oktober 2018 (endret) What? https://www.tv2.no/underholdning/10173341/ Hun trekker seg? Her er årsakene https://www.dagbladet.no/kjendis/sjokkavgjorelse-i-skal-vi-danse-derfor-valgte-sophie-elise-a-trekke-seg/70378039 Endret 27. oktober 2018 av Justlooking
Monstrum Skrevet 27. oktober 2018 #10238 Skrevet 27. oktober 2018 Hun har trukket seg fra SVD. De skal fortelle hvorfor senere i programmet i kveld.
truedreamer Skrevet 27. oktober 2018 #10239 Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, Justlooking skrev: What? https://www.tv2.no/underholdning/10173341/ Ble litt sjokka! Hun som var så flink! Hadde virkelig ikke trodd at det skulle skje. 3
Gjest Malika Skrevet 27. oktober 2018 #10240 Skrevet 27. oktober 2018 Hun sliter psykisk, samt har en infeksjon. La oss respektere hennes valg og ligge unna skittkasting i denne tråden. Hun har uansett bevist at hun har mye guts og vilje!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå