Anna ~ Skrevet 3. januar 2018 #6361 Skrevet 3. januar 2018 16 minutter siden, ReinaSiete said: Svarte du nettopp din egen post Ja.
Anna ~ Skrevet 3. januar 2018 #6362 Skrevet 3. januar 2018 14 minutter siden, Tom Bäcker said: Jeg tenkte at jeg skulle se traileren en gang på TV2.no, men i kjent TV2 stil krever det at jeg må lide meg gjennom to teite reklamefilmer. Det er ikke verdt det, selv om jeg ønsket å gi henne en sjanse. Du kan se den på youtube uten reklamer.
Gjest Tom Bäcker Skrevet 3. januar 2018 #6363 Skrevet 3. januar 2018 Akkurat nå, Anna ~ skrev: Du kan se den på youtube uten reklamer. My girl!
ReinaSiete Skrevet 3. januar 2018 #6364 Skrevet 3. januar 2018 Just now, Anna ~ said: Du kan se den på youtube uten reklamer. Svært som du promoterer, da. 7
Snuppah00 Skrevet 3. januar 2018 #6365 Skrevet 3. januar 2018 Jeg så reklamen og ble helt sjokkert hvordan hun ser ut nå Spesielt når hun prater helt på slutten. Hun er jo ikke til å kjenne igjen! 21
Anna ~ Skrevet 3. januar 2018 #6366 Skrevet 3. januar 2018 4 minutter siden, ReinaSiete said: Svært som du promoterer, da. Jeg er service-minded, liksom. 1
Gjest Tom Bäcker Skrevet 3. januar 2018 #6367 Skrevet 3. januar 2018 Helt seriøst, så er jeg bekymret for jenta. Jeg er en gammel mann som har sett en del takras i mitt liv, og SE risikerer å se mindre pen ut om, say, ti år. Dette sier jeg ikke for å være stygg, men jeg ser tendensene i ansiktet hennes. Sorry. Synd men sant.
Gjest Vitting Skrevet 3. januar 2018 #6368 Skrevet 3. januar 2018 11 timer siden, TomineB skrev: Hun er fra Harstad Harstad by kan karakteriseres som "veldig samisk", med en sterk nordsamisk historie i flere av kommunene som ligger rundt; Evenes, Skånland, Kvæfjord osv. De har også flere samiske kulturelle hendelser hvert år, som f.eks Márkomeannu rett utenfor Harstad. Alle som er fra Nord-Norge har gjerne en same i familietreet, det finner man stort sett ut av når man gjør en familiegranskning. Det er ikke noe man ser fra trekk i ansikt eller andre fakter. Det er bare en kulturell markør.
Erikasr Skrevet 4. januar 2018 #6369 Skrevet 4. januar 2018 2 timer siden, Vitting skrev: Alle som er fra Nord-Norge har gjerne en same i familietreet, det finner man stort sett ut av når man gjør en familiegranskning. Det er ikke noe man ser fra trekk i ansikt eller andre fakter. Det er bare en kulturell markør. Nå har det seg slik at alle fra Nord-Norge ''som regel'' ikke har same i familietreet. Er fra Nord-Norge selv, vi har kun finsk og norsk, og ingen er samer i nyere eller eldre generasjoner. Følte bare for å påpeke dette, da jeg vet at mange her i Nord begynner å bli temmelig lei den antagelsen. 12
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2018 #6370 Skrevet 4. januar 2018 3 timer siden, Vitting skrev: Harstad by kan karakteriseres som "veldig samisk", med en sterk nordsamisk historie i flere av kommunene som ligger rundt; Evenes, Skånland, Kvæfjord osv. De har også flere samiske kulturelle hendelser hvert år, som f.eks Márkomeannu rett utenfor Harstad. Alle som er fra Nord-Norge har gjerne en same i familietreet, det finner man stort sett ut av når man gjør en familiegranskning. Det er ikke noe man ser fra trekk i ansikt eller andre fakter. Det er bare en kulturell markør. Ser hun samisk ut? Kinnbenene er fylt med juvederm/restylane og mange andre ansiktstrekk er jo visket bort etter operasjoner og botox. Hun hadde sett HELT annerledes ut om hun ikke hadde brukt kosmetiske inngrep og operasjoner. De bildene hun legger ut fra hun var 15 ser ut som en helt annen jente. Det må være sprøtt for familien å ha en slektning som overhodet ikke ligner på seg selv. 19
jentefranorge Skrevet 4. januar 2018 #6371 Skrevet 4. januar 2018 (endret) Er bra å sende Mail, men tror neppe de gjør noe med det! Men kanskje det hjelper med fremtidige valg av TV serier de velger å sende Endret 4. januar 2018 av jentefranorge 2
Snuppah00 Skrevet 4. januar 2018 #6372 Skrevet 4. januar 2018 39 minutter siden, jentefranorge skrev: Er bra å sende Mail, men tror neppe de gjør noe med det! Men kanskje det hjelper med fremtidige valg av TV serier de velger å sende Tviler. De sender bare programmer de vet gir cash og seertall. Sophie Elise har mange fans. Tror ikke tv2 bryr seg om at noen sender klagemail dessverre 😐 3
Gjest thejohan Skrevet 4. januar 2018 #6373 Skrevet 4. januar 2018 8 timer siden, Erikasr skrev: Nå har det seg slik at alle fra Nord-Norge ''som regel'' ikke har same i familietreet. Er fra Nord-Norge selv, vi har kun finsk og norsk, og ingen er samer i nyere eller eldre generasjoner. Følte bare for å påpeke dette, da jeg vet at mange her i Nord begynner å bli temmelig lei den antagelsen. Enig! Ingen samer i familien her heller!
kalini Skrevet 4. januar 2018 #6374 Skrevet 4. januar 2018 Vel, hun engasjerer jo tydeligvis;) det gir seere. Hvorfor er dere så opptatt av henne? «liker henne ikke, kommer IKKE til å se på» blablabla, men å opprette en tråd her å diskutere henne, DET orker dere... jaja. Hun har tydligvis kommet under huden deres da, å det er jo hele poenget hennes;) 14
Momma Skrevet 4. januar 2018 #6375 Skrevet 4. januar 2018 Hun har aldri vært et forbilde, i hvert fall ikke noe forbilde å trakte etter, og det er skammelig at media nå ikke snart kan forholde seg til dette og slutte med å la henne få slippe til. Det er bare trist. 15
Gjest Tom Bäcker Skrevet 4. januar 2018 #6376 Skrevet 4. januar 2018 34 minutter siden, Garderobemannfrue skrev: Hun har aldri vært et forbilde, i hvert fall ikke noe forbilde å trakte etter, og det er skammelig at media nå ikke snart kan forholde seg til dette og slutte med å la henne få slippe til. Det er bare trist. Dette vil fortsette så lenge det er penger å tjene.
parmanoia Skrevet 4. januar 2018 #6377 Skrevet 4. januar 2018 Nok en grunn til å bare ha strømmetjenester + NRK. 14
Anonym2467 Skrevet 4. januar 2018 #6378 Skrevet 4. januar 2018 Jeg blir så fascinert over hvor annerledes hun ser ut på bilder vs på TV... Tenk å være 23(?) og nesten ikke klare å bevege ansiktet sitt, trist. Håper hun ser det selv en dag og innser at de som påpeker hvordan hun ser ut ikke "hater" men vil hun skal våkne fra denne "plastikk boblen" og innse at hun ikke trenger å fikse på seg selv en gang i uken. 12
Gjest pelikanen Skrevet 4. januar 2018 #6379 Skrevet 4. januar 2018 Ser hun sier: alle burde gå til psykolog. Nei, alle bør ikke det. For det første, det mangler psykologer. Og hvordan ville det blitt, om alle skal til psykolog? Det finnes folk som alvorlig trenger hjelp, som ikke får det, av nevnte grunn. Snakke med venner, være sosial, trene, gå i skogen. Ha en aktivt liv, er for de fleste "psykolog" nok. Skulle jeg brukt tiden til sminke, hår, ta meg ut med duckface, så tror jeg min familie hadde foreslått psykolog.
Papirfly Skrevet 4. januar 2018 #6380 Skrevet 4. januar 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå