Christy89 Skrevet 3. januar 2018 #6301 Skrevet 3. januar 2018 28 minutter siden, halvehimmelen skrev: Ingen problem. Hadde uansett ikke hatt noe å si om hun var samisk eller ei. Er selv samisk og fra Nord-Norge, og det er bare så mange fordommer og synsing at det er lett å gå lei. Skjønner deg veldig godt
Gjest Tom Bäcker Skrevet 3. januar 2018 #6302 Skrevet 3. januar 2018 49 minutter siden, halvehimmelen skrev: Synes du det er morsomt å gjøre narr av samisk kultur og tradisjon? Dette var helt unødvendig av deg. Å henvise til noe som er samisk er ikke å gjøre narr av samisk kultur og tradisjon.
Gjest TomineB Skrevet 3. januar 2018 #6304 Skrevet 3. januar 2018 53 minutter siden, halvehimmelen skrev: Er dette bare en antakelse siden hun kommer fra Nord-Norge? Har aldri hørt noe om at SE er, eller identifiserer seg som, samisk. Uansett, hva har det noe med saken å gjøra? Previewen fra sangen har ingenting med samisk musikk å gjøre, og finnes ikke i nærheten av å ligne joik, så jeg ser bare ikke hva som var poenget i å «ha det litt morsomt» på samisk bekostning. Snakk om å være hårsår. Det kan være akkurat det same. Tok du den?
Gjest TomineB Skrevet 3. januar 2018 #6305 Skrevet 3. januar 2018 34 minutter siden, orfeus skrev: Det hadde vært kult om det var sant. At hun var samisk, mener jeg. Hun er fra Harstad
Anna ~ Skrevet 3. januar 2018 #6306 Skrevet 3. januar 2018 1 hour ago, Anna ~ said: Man kan høre en liten forsmak på den nye låten på Instagram. Ganske catchy, egentlig...
Gjest Tom Bäcker Skrevet 3. januar 2018 #6307 Skrevet 3. januar 2018 Bare så det er sagt: siste gang jeg gjorde narr av samisk kultur og tradisjon, var på Skeikampen i 1997. Jeg var på fylletur og gikk inn på samvirkelaget med ei samelue på hodet. Jeg gikk bort til disken og spurte på min aller beste finnnmarksdialekt: "Har dokker LAPPEsaker her på same-virke-laget". Flausen var et faktum og siden har jeg skjerpet meg.
halvehimmelen Skrevet 3. januar 2018 #6308 Skrevet 3. januar 2018 2 timer siden, Tom Bäcker skrev: Å henvise til noe som er samisk er ikke å gjøre narr av samisk kultur og tradisjon. Du henviste ikke til noe som var samisk, du spøket om at det hadde vært morsomt å oversette teksten til samisk på tull. Hva var poenget? Hvorfor var det relevant? Fordi du synes det kunne hørtes ut som joik? Fordi SE er nordfra? Fortell meg, hva i all verden var hensikten med å nevne noe samisk i denne sammenhengen? 2 timer siden, TomineB skrev: Snakk om å være hårsår. Det kan være akkurat det same. Tok du den? Det handler ikke om å være hårsår eller ei. Jeg mener det meste kan spøkes og tulles med. Men dette ble bare så utrolig hensiktsløs, det var ikke engang relevant for noe som helst. Det er unødvendig. 1
Gjest justcurious Skrevet 3. januar 2018 #6309 Skrevet 3. januar 2018 (endret) På 1.1.2018 den 10.30, Anna ~ skrev: Det er ikke uvanlig at personer med psykiske sykdommer feildiagnostiseres. Hun har understreket flere ganger at hun fikk diagnosen bipolar av en psykolog, men at en annen psykolog ikke mente hun burde omtales som bipolar lengre. ( Link). Juni 2015 er forøvrig siste gang ordet 'bipolar' brukes på bloggen. Ja, men det var jo ikke slik hun fremstilte det. Hun skrev at hun hadde hatt bipolar lidelse tidligere og nå var frisk ifølge psykologen. Ikke at hun hadde blitt feildiagnostisert. Edit: Never mind. Leste litt for fort, trodde det var samme psykologen Endret 3. januar 2018 av justcurious
Gjest orfeus Skrevet 3. januar 2018 #6310 Skrevet 3. januar 2018 Hva er den store nyheten som hun skulle fortelle om i dag?
Gjest Tom Bäcker Skrevet 3. januar 2018 #6311 Skrevet 3. januar 2018 14 minutter siden, orfeus skrev: Hva er den store nyheten som hun skulle fortelle om i dag? Ny single. Eller nysingel
Cocogirl Skrevet 3. januar 2018 #6312 Skrevet 3. januar 2018 Hun har vist gjort en serie... *sophie Elises verden* så på Instagram til Joakim Kleven 2
Dolly1982 Skrevet 3. januar 2018 #6313 Skrevet 3. januar 2018 Hva tenker dere om egen serie? Klarer hun fylle det alene eller blir det kopi av bloggerne?
Gjest orfeus Skrevet 3. januar 2018 #6314 Skrevet 3. januar 2018 (endret) 4 minutter siden, Cocogirl skrev: Hun har vist gjort en serie... *sophie Elises verden* så på Instagram til Joakim Kleven Å, nei ... Hva er det med de damene, Sofie og venninnene, at de må slenge med puppene i en hver anledning? Blir man slik av å ha kjøpepupper? Eller er kjøpepupper et resultat av at man er sånn? Hmmmm .... Interessant. Noen her som skal ta master i psykologi? Her er forslag til tema: Hvordan påvirkes psyken av kosmetiske inngrep? Endret 3. januar 2018 av orfeus
Cocogirl Skrevet 3. januar 2018 #6315 Skrevet 3. januar 2018 Akkurat nå, orfeus skrev: Å, nei ... Tenkte det samme... man kan se litt av det på hennes Instagram 1
Anonym2467 Skrevet 3. januar 2018 #6316 Skrevet 3. januar 2018 3 minutter siden, Cocogirl skrev: Hun har vist gjort en serie... *sophie Elises verden* så på Instagram til Joakim Kleven Ikke "keeping up with Isachsen" altså? 15
jentefranorge Skrevet 3. januar 2018 #6317 Skrevet 3. januar 2018 Merkelig at hun alltid kommer med disse depresjon og psykiske problemer innleggene sine rett før lansering av TV serier, singler, bøker etc 19
Cocogirl Skrevet 3. januar 2018 #6318 Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Anonym2467 skrev: Ikke "keeping up with Isachsen" altså? Hahaha beste 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå