Doris Becker Skrevet 17. januar #45641 Del Skrevet 17. januar (endret) Missy1 skrev (3 timer siden): En annen ting er at hun risikerer å få samme komplikasjonene igjen. Kanskje også verre siden brystene er operert veldig mange ganger. Å bytte til dråpeformet har ikke nødvendigvis noe for seg heller, for om brystet kapsler seg igjen så vil kapselen ødelegge dråpeformen. Slike implantater kan også vri seg feil vei. Hun har synlige kapslinger i brystene nå, så det er stor sjanse for at det skjer igjen etter neste operasjon. evig oppussingsprosjekt den kroppen der. For hver operasjon hun tar vil det kreve mer vedlikehold på sikt. Det er helt riktig. De som har hatt problematisk kapsling, vil antagelig få det igjen. Og etter så mange inngrep hun har hatt i brystene, så synes jeg det er hårreisende at kirurgen vil operere inn nye. Spesielt anatomiske! For de er vel som regel ruglete slik at de ikke skal vende på seg? For 10-15 år siden fikk veldig mange kvinner operert inn det som skulle være "det beste" på markedet, med "livstidsgaranti". Nå er flere av disse tilbakekalt fra markedet, fordi de forårsaker tykke kapsler og hele 19 kvinner bare i Norge har fått påvist krefttypen ALCL, som er forårsaket av implantatene. En er død. Nå har de en ny type, som er "den beste"... SE er bare 30 år, men har satt inn silikon, tatt ut, satt inn, tatt ut satt inn, og skal nå inn igjen. Det er selvsagt ikke silikonen som er "slitt", det er kroppen som er utslitt. https://www.aftenposten.no/norge/i/LM9zvx/brystimplantater-og-kreft-anne-ble-syk-av-silikonpuppene Endret 17. januar av Doris Becker 16 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovushka Skrevet 17. januar #45642 Del Skrevet 17. januar desperate skrev (12 timer siden): Hun la ut snap fra Akademikliniken i alle fall, så man kan vel anta det er der hun får jobben gjort. Btw, hun fikk spørsmål om hun hadde gjort noe med ansiktet, siden hun påstod at hun ville være ærlig med «oss». Greit å kunne skylde på at HUN ønsker å være ærlig, men hun er redd «folk»ikke tåler det 🤷🏼♀️ Hun la ut et bilde etter facial massasje uten sminke, helt tydelig lilla post-op både på øyenlokkene og under øyne. Ikke at jeg var i tvil, men spent på hva hun mener er "ikke det alle tror". Hvis hun sier hun fikk den effekt av massasje eller gua sha eller en krem så vet ikke jeg 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 17. januar #45643 Del Skrevet 17. januar Sovushka skrev (31 minutter siden): Hun la ut et bilde etter facial massasje uten sminke, helt tydelig lilla post-op både på øyenlokkene og under øyne. Ikke at jeg var i tvil, men spent på hva hun mener er "ikke det alle tror". Hvis hun sier hun fikk den effekt av massasje eller gua sha eller en krem så vet ikke jeg 😅 Alle som gir henne spons i dette innlegget burde varsles! Den ene er vel klinikken til de kjendisdamene som ville ha fokus på "kvinnehelse"? Nomi. Skamme seg skulle de. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 17. januar #45644 Del Skrevet 17. januar Sovushka skrev (3 timer siden): Hun la ut et bilde etter facial massasje uten sminke, helt tydelig lilla post-op både på øyenlokkene og under øyne. Ikke at jeg var i tvil, men spent på hva hun mener er "ikke det alle tror". Hvis hun sier hun fikk den effekt av massasje eller gua sha eller en krem så vet ikke jeg 😅 Ikke ferdig helet etter forrige operasjon engang, og on to the next 👊🏻😭 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 17. januar #45645 Del Skrevet 17. januar desperate skrev (15 minutter siden): Ikke ferdig helet etter forrige operasjon engang, og on to the next 👊🏻😭 Det eskalerer. Minner om den svenske kvinnen, som til slutt fikk hjerneskade og havnet i koma under en operasjon i 2019: "In 2019, Pixee Fox’s life was jeopardized by complications from one of her surgeries, leading to a coma. She vanished from social media, only to return months later with a chilling revelation to her 468,000 Instagram followers about her ordeal." Fox disclosed the severe consequences of the surgery, including brain damage and a week-long coma Since her life-threatening experience, Pixee Fox has turned away from plastic surgery. She now finds solace in the Swedish countryside, spending time with her pets and focusing on recovery." https://easternherald.com/person/pixee-fox/ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 17. januar #45646 Del Skrevet 17. januar Poly skrev (18 timer siden): Dette blikket ble med hjem i bagasjen etter LA turen. Trist. Det første jeg tenkte var The Sims, men man har lekt litt for lenge med innstillinger på fjeset. Beklager avsporing. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 17. januar #45647 Del Skrevet 17. januar Sovushka skrev (7 timer siden): Hun la ut et bilde etter facial massasje uten sminke, helt tydelig lilla post-op både på øyenlokkene og under øyne. Ikke at jeg var i tvil, men spent på hva hun mener er "ikke det alle tror". Hvis hun sier hun fikk den effekt av massasje eller gua sha eller en krem så vet ikke jeg 😅 Hu er så dreven at hun vet hva dette bildet gjør med de som ser det 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeniora Skrevet 18. januar #45648 Del Skrevet 18. januar Palmemor skrev (På 17.1.2025 den 17.54): Hu er så dreven at hun vet hva dette bildet gjør med de som ser det Hva gjør dette bildet med de som ser det? - - - - - Tenker på 1, gammel og 2, alien. Som jeg forestiller meg en alien. 2 er ikke pent. Og en kombinasjon av 1 og 2 = skrekkelig. Helt forferdelig. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. januar #45649 Del Skrevet 18. januar Zeniora skrev (34 minutter siden): Hva gjør dette bildet med de som ser det? - - - - - Tenker på 1, gammel og 2, alien. Som jeg forestiller meg en alien. 2 er ikke pent. Og en kombinasjon av 1 og 2 = skrekkelig. Helt forferdelig. Det får folk til å diskutere på nett - mer klikk - mer penger Finnes ikke pent nei. Det er grusomt 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 18. januar #45650 Del Skrevet 18. januar (endret) ..ferdig med å følge dama på snap. Nå er det nok for min del. Endret 18. januar av Hatsumomo 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 19. januar #45651 Del Skrevet 19. januar Isild skrev (På 17.1.2025 den 7.24): Tenkte det samme. Hun snakker om å bytte implantater (med den risikoen det medfører med narkose ++) på samme måte som å male om et rom. Det er dypt forstyrrende å lese. Jeg har en nabo som skifter farge på stueveggene et par ganger i året. Jeg synes det er over the top. Å operere så ofte er bare helt vilt uforsvarlig. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. januar #45652 Del Skrevet 19. januar Embla82 skrev (6 timer siden): Jeg har en nabo som skifter farge på stueveggene et par ganger i året. Jeg synes det er over the top. Å operere så ofte er bare helt vilt uforsvarlig. Enig, det er veldig uforsvarlig, og fullstendig unødvendig. Hun har ingen sperrer når det kommer til plastisk kirurgi. Hun leter hele tiden etter "siste mote" når det kommer til inngrep virker det som - og hiver seg på. Da hun var yngre forsto hun at hun holdt på slik fordi hun var syk, veldig trist at sykdommen ikke bare vant - men at hun tydeligvis ikke lenger heller ser at hun er syk. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19. januar #45653 Del Skrevet 19. januar Isild skrev (13 minutter siden): Enig, det er veldig uforsvarlig, og fullstendig unødvendig. Hun har ingen sperrer når det kommer til plastisk kirurgi. Hun leter hele tiden etter "siste mote" når det kommer til inngrep virker det som - og hiver seg på. Da hun var yngre forsto hun at hun holdt på slik fordi hun var syk, veldig trist at sykdommen ikke bare vant - men at hun tydeligvis ikke lenger heller ser at hun er syk. Det er også utrolig trist, og ikke minst uforsvarlig, at klinikker som Nomi, behandler (overbehandler) kvinner som SE, og sponser dem! "Heavy laser" en gang i året... De skriver på sine nettsider at de er En innovativ klinikk innen estetisk medisin, med en "helhetlig tilnærming". Penger, penger, penger. Det er alt de tenker på. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 19. januar #45654 Del Skrevet 19. januar Hun har jo en alvorlig virkelighetsbrist. Dette er 4 år siden, men hun var jo allerede massivt operert da. 19 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. januar #45655 Del Skrevet 19. januar Doris Becker skrev (3 timer siden): Det er også utrolig trist, og ikke minst uforsvarlig, at klinikker som Nomi, behandler (overbehandler) kvinner som SE, og sponser dem! "Heavy laser" en gang i året... De skriver på sine nettsider at de er En innovativ klinikk innen estetisk medisin, med en "helhetlig tilnærming". Penger, penger, penger. Det er alt de tenker på. Jeg er så akterutseilt på dette at jeg ikke har hørt om hverken Nomi eller Heavy laser, jeg får vel si `heldigvis`. "Estetisk medisin" var i beste fall en merkelig ting av Nomi å kalle sine behandlinger. Skjønnhetsoperasjoner har ingenting med medisin å gjøre, med mindre det er for å korrigere skader da - da er jeg med på at det kan være en veldig bra ting. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19. januar #45656 Del Skrevet 19. januar Isild skrev (Akkurat nå): Jeg er så akterutseilt på dette at jeg ikke har hørt om hverken Nomi eller Heavy laser, jeg får vel si `heldigvis`. "Estetisk medisin" var i beste fall en merkelig ting av Nomi å kalle sine behandlinger. Skjønnhetsoperasjoner har ingenting med medisin å gjøre, med mindre det er for å korrigere skader da - da er jeg med på at det kan være en veldig bra ting. Nomi er den klinikken Tjelta, Rudjord og Skarbø skulle starte, men som de trakk seg ut av etter mye kritikk, etter at de promoterte den som en klinikk for "kvinnehelse". Den drives nå med Vanessa Faarlund Fosser som daglig leder. Karim Sayed, legen som opprinnelig var deleier med nevnte kvinner sitter i styret. Health Invest AS og Kairos Holding AS har største aksjeposter. Kairos Holding eies med 85% av Karim Sayed. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. januar #45657 Del Skrevet 19. januar Sinccis skrev (19 minutter siden): Hun har jo en alvorlig virkelighetsbrist. Dette er 4 år siden, men hun var jo allerede massivt operert da. Tror hun håper at alle skal glemme at hun er ihjelopererert, slik at hun kan si ting som det der. Får samme følelsen når hun legger ut bilde av seg selv som 16 åring sammen med bilde fra i dag og babler noe om hvor mye hun har forandret seg (man gjør jo det når man har operert vekk absolutt alle naturlige trekk) - Eller når hun viser seg uten sminke og forteller om hvor deilig det er å være så avslappet til å vise seg helt naturlig osv. Hun er uten tvil den i landet som er MEST opptatt av utseendet. Ingen andre kommer vel i nærheten av noe lignende når det gjelder operasjoner, behandlinger, hår, negler, fillers, botox eller hva det måtte være. 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. januar #45658 Del Skrevet 19. januar Doris Becker skrev (1 minutt siden): Nomi er den klinikken Tjelta, Rudjord og Skarbø skulle starte, men som de trakk seg ut av etter mye kritikk, etter at de promoterte den som en klinikk for "kvinnehelse". Den drives nå med Vanessa Faarlund Fosser som daglig leder. Karim Sayed, legen som opprinnelig var deleier med nevnte kvinner sitter i styret. Health Invest AS og Kairos Holding AS har største aksjeposter. Kairos Holding eies med 85% av Karim Sayed. Ah, det oppstyret husker jeg veldig godt. Da fikk bransjen seg en velfortjent smekk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19. januar #45659 Del Skrevet 19. januar (endret) Isild skrev (8 minutter siden): Ah, det oppstyret husker jeg veldig godt. Da fikk bransjen seg en velfortjent smekk! Og nå burde de få seg en smekk til, hvis det viser seg at de sponser SE. Endret 19. januar av Doris Becker 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Allo Skrevet 19. januar #45660 Del Skrevet 19. januar Doris Becker skrev (10 timer siden): Og nå burde de få seg en smekk til, hvis det viser seg at de sponser SE. Er det virkelig lov å dokumentere slike inngrep? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå