Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. mars 2016 #401 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 2. mars 2016 #402 Del Skrevet 2. mars 2016 1 minutt siden, NasseNøff skrev: Hva greia med han Joakim og disse videoene? Hvem er han? Er de sammen? Hva er greia? Han er homofil, så de er ikke sammen. Gode venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. mars 2016 #403 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Llise skrev (På 2.3.2016 den 22.25): Han er homofil, så de er ikke sammen. Gode venner. Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 2. mars 2016 #404 Del Skrevet 2. mars 2016 Et øyeblikk siden, NasseNøff skrev: Er han ikke en blogger eller "kjendis"? Forstår ikke helt greia... Jeg tror han blogger, jo. Han er vel fotograf og noe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. mars 2016 #405 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Llise skrev (På 2.3.2016 den 22.27): Jeg tror han blogger, jo. Han er vel fotograf og noe også. Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 2. mars 2016 #406 Del Skrevet 2. mars 2016 Lurer på om dyreverneren Sophie Elise er klar over at vippe-extensions stort sett er laget av minkhår. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. mars 2016 #407 Del Skrevet 3. mars 2016 Den 1.3.2016 at 9.38, ElizabethTaylor skrev: Det hadde vært enda bedre hvis hun ikke la det frem som at hun over lengere tid har følt det sånn. Det er jo ikke så lenge siden hun reklamerte for botox og fillers. Det syns jeg er mye verre enn at Sraad skriver hun skal ta silikon i rumpa. Enig. Men er stygt redd for det er enda et innlegg for å sanke lesere og medfølelse. Sophie Elise er nok ei flott jente på mange måter, derfor er det ekstra trist at hun er så dobbeltmoralsk. Jeg tror nok det er flere unge jenter som har blitt påvirka i negativ retning av Sophie, som har skrevet om operasjoner siden hun var 16. Den gang var det jo bare et ønske, men hun har jo gjennomført litt av hvert de få årene hun har levd. Det er rart å tenke på at jenta ikke er 22 år en gang. Ei jeg kjenner som ikke var så oppdatert på hvem SE var, trodde hun var 10 år eldre.....hun fikk sjokk da jeg sa at jeg mente hun var tidlig i 20 åra og hun trodde jeg tulla. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 3. mars 2016 #408 Del Skrevet 3. mars 2016 2 timer siden, DreamOn skrev: Ei jeg kjenner som ikke var så oppdatert på hvem SE var, trodde hun var 10 år eldre.....hun fikk sjokk da jeg sa at jeg mente hun var tidlig i 20 åra og hun trodde jeg tulla. Det er trist, for hun ser en del år eldre ja. Hadde aldri tippet hun var 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 3. mars 2016 #409 Del Skrevet 3. mars 2016 Jeg lurer litt på hvorfor SE er i Istanbul.. Hun har nesten ikke postet noen bilder. Hva er det de gjør der liksom? Reiser på ferie for å sitte inne på et rom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 3. mars 2016 #410 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Samt ryddet for et tilsvar til allerede ryddet innlegg. Nordvesta, mod. Endret 3. mars 2016 av Nordvesta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 4. mars 2016 #411 Del Skrevet 4. mars 2016 17 timer siden, _Malene skrev: Jeg lurer litt på hvorfor SE er i Istanbul.. Hun har nesten ikke postet noen bilder. Hva er det de gjør der liksom? Reiser på ferie for å sitte inne på et rom? Hun har bekreftet på bloggen at venninnen sin har operert, og derfor har det blitt like action. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 4. mars 2016 #412 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) (Jeg forstår ikke hvorfor bildebevis for at Sophie Elise befinner seg på et sykehus for plastiske operasjoner slettes som spekulasjon, men) siden Sophie Elise nå har bekreftet at hun befant seg på et sykehus for plastiske operasjoner, regner jeg med at det er greit å nevne det her? Da gjenstår fortsatt hovedpoenget mitt, nemlig at det virker dobbeltmoralsk å skrive et innlegg hvor hun tar avstand fra plastiske operasjoner og henger ut Isabel, samtidig med at SE selv oppholder seg i Istanbul på et sykehus for plastiske operasjoner. Er det moralske budskapet til Sophie Elise at hun gjerne er med og støtter plastiske operasjoner, men bare hvis de foregår i det skjulte? Innlegget hvor hun skriver at plastisk kirurgi ikke er løsningen på personlige problemer og at hun aldri ville gjort det samme i dag: http://sophieelise.blogg.no/1456761341_du_som_leser_har_makt.html Endret 4. mars 2016 av Bloggleseren 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 4. mars 2016 #413 Del Skrevet 4. mars 2016 28 minutter siden, Bloggleseren skrev: (Jeg forstår ikke hvorfor bildebevis for at Sophie Elise befinner seg på et sykehus for plastiske operasjoner slettes som spekulasjon, men) siden Sophie Elise nå har bekreftet at hun befant seg på et sykehus for plastiske operasjoner, regner jeg med at det er greit å nevne det her? Da gjenstår fortsatt hovedpoenget mitt, nemlig at det virker dobbeltmoralsk å skrive et innlegg hvor hun tar avstand fra plastiske operasjoner og henger ut Isabel, samtidig med at SE selv oppholder seg i Istanbul på et sykehus for plastiske operasjoner. Er det moralske budskapet til Sophie Elise at hun gjerne er med og støtter plastiske operasjoner, men bare hvis de foregår i det skjulte? Innlegget hvor hun skriver at plastisk kirurgi ikke er løsningen på personlige problemer og at hun aldri ville gjort det samme i dag: http://sophieelise.blogg.no/1456761341_du_som_leser_har_makt.html Hun sa det var venninna hennes som opererte seg da. Hadde min venninne skulle operert seg, og ville ha meg med som støtte, hadde jeg blitt med uansett hvor imot jeg var. Det kalles å være en god venn. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 4. mars 2016 #414 Del Skrevet 4. mars 2016 1 time siden, acetosella skrev: Hun sa det var venninna hennes som opererte seg da. Hadde min venninne skulle operert seg, og ville ha meg med som støtte, hadde jeg blitt med uansett hvor imot jeg var. Det kalles å være en god venn. Poenget var ikke om hun ble med venninna si eller ikke, poenget var det innlegget hun skrev hvor hun hev seg på Kristin-bølgen mot plastisk kirurgi, sannsynligvis for å skåre billige poeng som samfunnskritiker. Det var ingen som tvang henne til å skrive det innlegget der og da, det hadde ingenting med venninna å gjøre i det hele tatt. For meg virker det lite troverdig å sitte på et rekonvalesenshjem for plastisk kirurgi sammen med en venninne som nettopp har utført det (hvis det i det hele tatt stemmer), samtidig som man angriper lett gjenkjennelige personer som utfører plastisk kirurgi i samme by akkurat da. Det er i det hele tatt spesielt at en person som SE, som har utført såpass mange endringer av utseendet for ikke så altfor lenge siden, nå tar en slags moralsk avstand fra dette. Jeg synes også folk har altfor lett for å kjøpe de til dels innbyrdes mostridende utspillene hennes (tar restylane/ferdig med restylane for alltid/tar ny restylane, elsker å spille på sex/ferdig med å spille på sex/elsker å spille på sex/ser ned på folk som spiller på sex, liker ikke dyr/elsker dyr osv). Tror at det kan være lurt å utøve litt kritisk sans i forhold til de mange utspillene hun kommer med. Hun er et veldig stort forbilde for mange unge og ukritiske mennesker, og ikke noe særlig godt forbilde, så vidt jeg kan se. Dessverre har hun blitt hypet i media det siste året, slik at beundrerskaren hennes bare vokser. Her burde media ta litt ansvar også, men det er en annen skål. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 4. mars 2016 #415 Del Skrevet 4. mars 2016 12 minutter siden, Bloggleseren skrev: Poenget var ikke om hun ble med venninna si eller ikke, poenget var det innlegget hun skrev hvor hun hev seg på Kristin-bølgen mot plastisk kirurgi, sannsynligvis for å skåre billige poeng som samfunnskritiker. Det var ingen som tvang henne til å skrive det innlegget der og da, det hadde ingenting med venninna å gjøre i det hele tatt. For meg virker det lite troverdig å sitte på et rekonvalesenshjem for plastisk kirurgi sammen med en venninne som nettopp har utført det (hvis det i det hele tatt stemmer), samtidig som man angriper lett gjenkjennelige personer som utfører plastisk kirurgi i samme by akkurat da. Det er i det hele tatt spesielt at en person som SE, som har utført såpass mange endringer av utseendet for ikke så altfor lenge siden, nå tar en slags moralsk avstand fra dette. Jeg synes også folk har altfor lett for å kjøpe de til dels innbyrdes mostridende utspillene hennes (tar restylane/ferdig med restylane for alltid/tar ny restylane, elsker å spille på sex/ferdig med å spille på sex/elsker å spille på sex/ser ned på folk som spiller på sex, liker ikke dyr/elsker dyr osv). Tror at det kan være lurt å utøve litt kritisk sans i forhold til de mange utspillene hun kommer med. Hun er et veldig stort forbilde for mange unge og ukritiske mennesker, og ikke noe særlig godt forbilde, så vidt jeg kan se. Dessverre har hun blitt hypet i media det siste året, slik at beundrerskaren hennes bare vokser. Her burde media ta litt ansvar også, men det er en annen skål. Særlig det siste irriterer meg. De kan umulig bedrive særlig mye gravende journalistikk, for hadde de lest noen innlegg og tatt en kikk på bloggens totale innhold, så burde de ha stoff i massevis. Som du sier, ved å løfte henne frem, så gir de henne kredibilitet, og det er ufortjent. Jeg tror dessverre at det handler om at media ser at artikler om SE gir klikk og at det er dette som er hovedmotivasjonen for å skrive om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 4. mars 2016 #416 Del Skrevet 4. mars 2016 42 minutter siden, CecilieX skrev: Særlig det siste irriterer meg. De kan umulig bedrive særlig mye gravende journalistikk, for hadde de lest noen innlegg og tatt en kikk på bloggens totale innhold, så burde de ha stoff i massevis. Som du sier, ved å løfte henne frem, så gir de henne kredibilitet, og det er ufortjent. Enig. Og mens jeg er i gang: Imponert over hvor utrolig liten skrifttype hun har funnet for å skrive "annonse" med - bortimot usynlig, faktisk: http://sophieelise.blogg.no/1456749629_masken_dere_har_spurt.htmlont Er dette virkelig innenfor Forbrukerombudets retningslinjer om tydelig reklamemerking? Jaja, hun skal ha kred for at hun greier å bli hypet i media på tross av alt hun foretar seg, inkludert at hun har innrømmet kalkulerte følelsesinnlegg etter bevisst provokasjon for å "vinne folk tilbake". Åpenbart ei kynisk jente, men hun vet hva hun driver med. Det er jo imponerende på et vis, det òg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2016 #417 Del Skrevet 4. mars 2016 Den 1.3.2016 at 9.38, ElizabethTaylor skrev: Som vanlig på KG henger gammel sitering igjen!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2016 #418 Del Skrevet 4. mars 2016 26 minutter siden, Bloggleseren skrev: Enig. Og mens jeg er i gang: Imponert over hvor utrolig liten skrifttype hun har funnet for å skrive "annonse" med - bortimot usynlig, faktisk: http://sophieelise.blogg.no/1456749629_masken_dere_har_spurt.htmlont Er dette virkelig innenfor Forbrukerombudets retningslinjer om tydelig reklamemerking? Jaja, hun skal ha kred for at hun greier å bli hypet i media på tross av alt hun foretar seg, inkludert at hun har innrømmet kalkulerte følelsesinnlegg etter bevisst provokasjon for å "vinne folk tilbake". Åpenbart ei kynisk jente, men hun vet hva hun driver med. Det er jo imponerende på et vis, det òg. Det var IKKE lesbart fra min laptop!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 4. mars 2016 #419 Del Skrevet 4. mars 2016 45 minutter siden, Bloggleseren skrev: Enig. Og mens jeg er i gang: Imponert over hvor utrolig liten skrifttype hun har funnet for å skrive "annonse" med - bortimot usynlig, faktisk: http://sophieelise.blogg.no/1456749629_masken_dere_har_spurt.htmlont Er dette virkelig innenfor Forbrukerombudets retningslinjer om tydelig reklamemerking? Jaja, hun skal ha kred for at hun greier å bli hypet i media på tross av alt hun foretar seg, inkludert at hun har innrømmet kalkulerte følelsesinnlegg etter bevisst provokasjon for å "vinne folk tilbake". Åpenbart ei kynisk jente, men hun vet hva hun driver med. Det er jo imponerende på et vis, det òg. Ikke synelig her heller. Jeg sitter på jobb pcen, som har en stor skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2016 #420 Del Skrevet 4. mars 2016 Er det noe å lure på når de snakker om produkter? Alt de skryter av og anbefaler er vel sponset? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå