Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Birdo skrev:

Skjønner ikke helt hva vi vil få ut av å diskutere hvorvidt en tatovering er fin eller ikke bare.

Hva vil vi få ut av å ha dette tråden i det hele tatt? burde kanskje bare vært slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har hun altså kjøpt nye sko og ny lommebok, begge i skinn (såvidt jeg kan se). Denne dyrevennlige fasaden rives ned bit for bit synes jeg. Det nytter desverre ikke å si en ting, men gjøre noe annet :/

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SinEgenOnkel skrev:

Nå har hun altså kjøpt nye sko og ny lommebok, begge i skinn (såvidt jeg kan se). Denne dyrevennlige fasaden rives ned bit for bit synes jeg. Det nytter desverre ikke å si en ting, men gjøre noe annet :/

Skjønner heller ikke at hun argumenterer med at det er fremtidig arvegods.

 

Hva om en eventuell datter ikke VIL HA alle veskene hennes? Det begynner jo å bli en rimelig grei samling med skinn å ha på armen nå...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BeverTramp skrev:

Skjønner heller ikke at hun argumenterer med at det er fremtidig arvegods.

 

Hva om en eventuell datter ikke VIL HA alle veskene hennes? Det begynner jo å bli en rimelig grei samling med skinn å ha på armen nå...

Det gir enda mindre mening mtp at hun i forrige videoblogg med Joakim sa at hun mest sannsynlig ikke vil ha barn heller.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, BeverTramp skrev:

Skjønner heller ikke at hun argumenterer med at det er fremtidig arvegods.

 

Hva om en eventuell datter ikke VIL HA alle veskene hennes? Det begynner jo å bli en rimelig grei samling med skinn å ha på armen nå...

Ser heller ikke for meg at en beige skinnlommebok kommer til å være særlig fin om 20 år..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i huleste må hun bruke extensions  som ser ut som kunstig hår, hun har jo råd til å kjøpe beste kvalitet!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hvorfor i huleste må hun bruke extensions  som ser ut som kunstig hår, hun har jo råd til å kjøpe beste kvalitet!

Hvorfor må hun ha fake tan, påsatte vipper, fargelinser,  andelepper eller melonpupper?   Ingenting ser jo naturlig ut.  Tror ikke hun ønsker å se naturlig ut....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for å gå på utseende hennes, men altså... 

 

Er det fler som reagerer på hvordan det ser ut som hun har operert hele ansiktet på mange bilder? Hun ser jo ut som Michael Jackson! Tror det er på grunn av for mye contouring i ansiktet.

Tenker på sånn som bildet i denne artikkelen (ikke headerbildet, men der hvor hun står og poserer); http://www.nrk.no/kultur/sophie-elise-er-arets-blogger-1.12752505

Er som sagt ikke for å drittslenge hvordan hun ser ut, men hun ser jo faktisk ikke sånn ut! Jeg har sett hun i virkeligheten også, og da ligner hun ikke på MJ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, lenaxena skrev:

Dere da? Er dere så perfekte? 

Langt ifra, bleket håret, tar sol i ny og ne, B-cup silikonpupper.  Men jeg ønsker likevel og se noenlunde naturlig ut og ikke som en annen enn den jeg er.  Jeg har ingen tro på at SE vil se naturlig ut. Da hadde hun ikke gjort alt for å se kunstig ut.    Men...Whatever floats her boat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mjauritz skrev:

Det er ikke for å gå på utseende hennes, men altså... 

 

Er det fler som reagerer på hvordan det ser ut som hun har operert hele ansiktet på mange bilder? Hun ser jo ut som Michael Jackson! Tror det er på grunn av for mye contouring i ansiktet.

Tenker på sånn som bildet i denne artikkelen (ikke headerbildet, men der hvor hun står og poserer); http://www.nrk.no/kultur/sophie-elise-er-arets-blogger-1.12752505

Er som sagt ikke for å drittslenge hvordan hun ser ut, men hun ser jo faktisk ikke sånn ut! Jeg har sett hun i virkeligheten også, og da ligner hun ikke på MJ...

Jeg syns det begynner å bli mange likheter mellom de ihjelredigerte bildene på den tidligere bloggen LivingDoll (nå nedlagt) og Sophie Elise. Likheten slo meg veldig på Vixen BlogAwards:

865288.jpg.93d8bf0c24ef9cd4e5c25b21a5b4f

Dette ser skremmende kunstig ut i mine øyne, og jeg ble oppriktig bekymret når jeg leste at flere her inne syntes Sophie Elise så kjempeflott ut på disse bildene. Det er åpenlyst at den 21 år gamle jenta allerede har svart belte i kunstig forskjønning; både hva gjelder kirurgiske inngrep, extensions og diverse fillers. 

Endret av Ultiva
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg syns det begynner å bli mange likheter mellom de ihjelredigerte bildene på den tidligere bloggen LivingDoll (nå nedlagt) og Sophie Elise. Likheten slo meg veldig på Vixen BlogAwards:

865288.jpg.93d8bf0c24ef9cd4e5c25b21a5b4f

Dette ser skremmende kunstig ut i mine øyne, og jeg ble oppriktig bekymret når jeg leste at flere her inne syntes Sophie Elise så kjempeflott ut på disse bildene.  

Ja, akkurat de bildene der jeg mente!!

Ser helt rart ut :O  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som veganer irriterer det meg ihjel at ei som er anerkjent for å være dyrevenn og opptatt av miljø og dyrevern brukter tuuuuusenvis av kr på SKINN. Er det mulig? Greit nok hvis hun vil det, men at folk fremdeles kjøper hele "åå jeg er veggis og elsker dyr og er så reflektert og smart" greia enda, det er så provoserende. Det er ikke sant. Går ikke an å være opptatt av dyrevern og fremdels bruke skinn. Så enkelt er det. Hun sier det hun tror folk vil høre.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, deedee_ skrev:

Som veganer irriterer det meg ihjel at ei som er anerkjent for å være dyrevenn og opptatt av miljø og dyrevern brukter tuuuuusenvis av kr på SKINN. Er det mulig? Greit nok hvis hun vil det, men at folk fremdeles kjøper hele "åå jeg er veggis og elsker dyr og er så reflektert og smart" greia enda, det er så provoserende. Det er ikke sant. Går ikke an å være opptatt av dyrevern og fremdels bruke skinn. Så enkelt er det. Hun sier det hun tror folk vil høre.

Hvordan vet du at det er ekte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, lenaxena skrev:

Hvordan vet du at det er ekte?

Hun kjøper vel mest sannsynlig ikke fake YSL eller Celine-vesker.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skyflakes skrev:

Hun kjøper vel mest sannsynlig ikke fake YSL eller Celine-vesker.....

Så du påstår hun er falsk å lyger mao? Hva med å spørre. 

 

Om hun har vesker i ekte skinn er jo hele dama en bløff. Men viktig å ta rede på facts før man babler i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lenaxena skrev:

Dere da? Er dere så perfekte? 

Er vel bare et tegn på at det ikke er så mye annet å diskutere, så da synker man såpass lavt og begynner å kritisere utseendet til noen. Hvis hun føler seg fin så er det kjempeflott, og da bør man ikke sitte bak PCen og slenge dritt "bare fordi".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...