Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Isild skrev (3 timer siden):

Ja. Hun adopterte/ "reddet" først to katter fra utlandet. Laget masse blogginlegg om det. Kort tid etter måtte hun sende de til foreldrene, for de var uforenelige med det livet hun levde. Hun fikk så en valp - Charlie, som hun også sendte dit da den ble slitsom, for så å skaffe seg ennå en valp - Oscar. Den klarte hun heller ikke å ta seg av - så den ble også sendt til `Harstad Zoo`. 

Det sier noe om hennes evne til å ta ansvar. Får bare håpe hun vokser seg inn i morsolle og familieliv og etterhvert roer seg ned, og trives med det. Har derimot mine tvil. Livet hennes er svært flyktig, og hun "mister" og "finner" seg selv absolutt hele tiden. Det er vel ikke lenge før hun "mister seg selv" fordi det er krevende å ha barn. 

Lagt til lenker: 

Kattene: https://sophieelise.blogg.no/1411485873_bare_meg_igjen_da.html

Charlie: https://sophieelise.blogg.no/1482434387_charlie_oppdatering.html

Den siste valpen Oscar fikk hun etter at hun sluttet å blogge, men husker det ble forklart at hun måtte omplassere den fordi den var "umulig" (bjeffet visst endel, unghunder har en tendens til å gjøre det) 

Herregud💔

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mut skrev (1 time siden):

Hvor har du sett hun klager på det? 

På snapstory…

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (49 minutter siden):

På snapstory…

Når? Følger henne der og har ikke sett det…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mut skrev (5 minutter siden):

Når? Følger henne der og har ikke sett det…

Ett til to døgn siden eller noe. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nettopp fått baby, men å farge håret er det beste hun har gjort…🍓Jeg klarer bare ikke. 

  • Liker 8
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 20.6.2024 den 8.03):

Nettopp! Jeg har også så godt som helt blankt søk, og det har barna mine også. Det er fullt mulig. 

Sammer her. Dog har min eldste fått skapt sin egen digitale identitet og har navnet sitt der ute som fotballspiller og som egen person på sosiale medier som er HANS kontoer som et selvstendig menneske og lukket for innsyn av fremmede. De yngste: Foreløpig Ingenting, hverken privatliv eller bilder. Ekkelt å tenke på all utleveringen av barn som influencere bedriver.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (14 timer siden):

Og så var det Rigmor da- helt tilbake i 2011. Men jeg tror hun endte opp med å bli værende hjemme hos foreldrene til SE? 

IMG_5570.png

Rigmor også ja, hun hadde jeg glemt. Det er altså FEM dyr foreldre har måttet overta fordi hun ikke klarer ansvaret. 

 

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lenge "familieidyllen" holder. De ble gravide 3 kvarter etter at de møttes. Alle som har fulgt SE AS en stund vet at hun "rebrander" seg selv hele tiden. Med Kasper så var hun rekkehus-Sophie, Yoga-Sophie og endeligfunnetroen- Sophie, så var det utro-Sophie på TV, med påfølgende rus-Sophie, feste-Sophie og bildegate-Sophie. Mørkhårede endeligfunnetmegselv-Sophie (mørkt hår var å ha funnet seg selv sa hun da hun flyttet ut fra rekkehuset og inn i partykåken sin)  så ut til å ha mistet kontrollen.

Så ble det blondt hår igjen -  så ventet NRK-trøbbel og rusrehabilitering. Et lurvete og snørrete rykte krevde så en 100% turnover. GRAVID! Denne gangen hjalp det ikke å grine på Youtube-video.

Med hennes ikke-eksisterende evne til å leve i en situasjon/relasjon mer enn kun svært kort tid, så undres jeg virkelig på hvor lenge det tar før hun heller vil ha barnefri 50% av tiden og velger å bli alene for å oppnå nettopp det. Og ha hjemmeboende assistent-Nanny etter det. 

Endret av Isild
  • Liker 21
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Lurer på hvor lenge "familieidyllen" holder. De ble gravide 3 kvarter etter at de møttes. Alle som har fulgt SE AS en stund vet at hun "rebrander" seg selv hele tiden. Med Kasper så var hun rekkehus-Sophie, Yoga-Sophie og endeligfunnetroen- Sophie, så var det utro-Sophie på TV, med påfølgende rus-Sophie, feste-Sophie og bildegate-Sophie. Mørkhårede endeligfunnetmegselv-Sophie (mørkt hår var å ha funnet seg selv sa hun da hun flyttet ut fra rekkehuset og inn i partykåken sin)  så ut til å ha mistet kontrollen.

Så ble det blondt hår igjen -  så ventet NRK-trøbbel og rusrehabilitering. Et lurvete og snørrete rykte krevde så en 100% turnover. GRAVID! Denne gangen hjalp det ikke å grine på Youtube-video.

Med hennes ikke-eksisterende evne til å leve i en situasjon/relasjon mer enn kun svært kort tid, så undres jeg virkelig på hvor lenge det tar før hun heller vil ha barnefri 50% av tiden og velger å bli alene for å oppnå nettopp det. Og ha hjemmeboende assistent-Nanny etter det. 

Tviler på at forholdet blir å vare særlig lenge. Et forhold hvor man må på date, hotellovernatting og kle seg med sexy undertøy bare få dager etter man har født høres ikke særlig stabilt og trygt ut. I tillegg vet man jo at de som roper høyest på sosiale medier om hvor lykkelig de er og hvor bra forholdet er, er ofte de som er mest miserabel. Med andre ord flere røde flagg her, spør du meg.

  • Liker 26
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Lurer på hvor lenge "familieidyllen" holder. De ble gravide 3 kvarter etter at de møttes. Alle som har fulgt SE AS en stund vet at hun "rebrander" seg selv hele tiden. Med Kasper så var hun rekkehus-Sophie, Yoga-Sophie og endeligfunnetroen- Sophie, så var det utro-Sophie på TV, med påfølgende rus-Sophie, feste-Sophie og bildegate-Sophie. Mørkhårede endeligfunnetmegselv-Sophie (mørkt hår var å ha funnet seg selv sa hun da hun flyttet ut fra rekkehuset og inn i partykåken sin)  så ut til å ha mistet kontrollen.

Så ble det blondt hår igjen -  så ventet NRK-trøbbel og rusrehabilitering. Et lurvete og snørrete rykte krevde så en 100% turnover. GRAVID! Denne gangen hjalp det ikke å grine på Youtube-video.

Med hennes ikke-eksisterende evne til å leve i en situasjon/relasjon mer enn kun svært kort tid, så undres jeg virkelig på hvor lenge det tar før hun heller vil ha barnefri 50% av tiden og velger å bli alene for å oppnå nettopp det. Og ha hjemmeboende assistent-Nanny etter det. 

Jeg tror ikke hun er klar over hvor stort ansvar hun har påtatt seg for å dekke over sitt dårlige omdømme. 
Fra babyen ble født har hun skrytt av at han ikke gråter og at han for det meste sover. Nå har babyen begynt å lage lyd og kreve litt av henne så nå er hun sliten…

Om behovet for barnefri er så stort nå, så tør jeg ikke forestille meg hvor stort det blir når babyen vokser opp og blir mer krevende. For når lille H begynner å bli mobil og skal utforske verden, er det ikke tid for mamma å sitte og beundre seg selv i speilet. Det kommer til å bli slitsomt for henne. 

  • Liker 12
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (1 time siden):

Tviler på at forholdet blir å vare særlig lenge. Et forhold hvor man må på date, hotellovernatting og kle seg med sexy undertøy bare få dager etter man har født høres ikke særlig stabilt og trygt ut. I tillegg vet man jo at de som roper høyest på sosiale medier om hvor lykkelig de er og hvor bra forholdet er, er ofte de som er mest miserabel. Med andre ord flere røde flagg her, spør du meg.

Hade Isak visat intresse igen tror jag att hon hade löpt till han. Och kanske blivit gravid med han denna gången för att inte bli lämnad igen 🫠

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (2 minutter siden):

Hade Isak visat intresse igen tror jag att hon hade löpt till han. Och kanske blivit gravid med han denna gången för att inte bli lämnad igen 🫠

 

Tviler,Isak drev nok med for mye jakt. Hun er vel helt anti når det gjelder fangst og mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaiturid skrev (3 minutter siden):

Tviler,Isak drev nok med for mye jakt. Hun er vel helt anti når det gjelder fangst og mat.

Hon höll ju en död fågel då hon var med han på en bild.. så ja, så mycket brydde hon sig egentligen om djur. 

Sophie-Elise-Isak-Dreyer-Farmen-kjendis-jakt-brudd-kjaerester-slutt-beklager-unnskyld-instagram.jpg

  • Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

winterchild skrev (5 minutter siden):

Hon höll ju en död fågel då hon var med han på en bild.. så ja, så mycket brydde hon sig egentligen om djur. 

Sophie-Elise-Isak-Dreyer-Farmen-kjendis-jakt-brudd-kjaerester-slutt-beklager-unnskyld-instagram.jpg

Hun er så delt personlighet at det er skremmende 😕

  • Liker 7
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke hun er klar over hvor stort ansvar hun har påtatt seg for å dekke over sitt dårlige omdømme. 
Fra babyen ble født har hun skrytt av at han ikke gråter og at han for det meste sover. Nå har babyen begynt å lage lyd og kreve litt av henne så nå er hun sliten…

Om behovet for barnefri er så stort nå, så tør jeg ikke forestille meg hvor stort det blir når babyen vokser opp og blir mer krevende. For når lille H begynner å bli mobil og skal utforske verden, er det ikke tid for mamma å sitte og beundre seg selv i speilet. Det kommer til å bli slitsomt for henne. 

Stakkar lille gutt 🩵 Håper da at hun enten tar seg kraftig sammen og blir voksen, eller får hjelp eller mer enn bare hjelp fra Familievernkontoret eller BV. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy1 skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke hun er klar over hvor stort ansvar hun har påtatt seg for å dekke over sitt dårlige omdømme. 
Fra babyen ble født har hun skrytt av at han ikke gråter og at han for det meste sover. Nå har babyen begynt å lage lyd og kreve litt av henne så nå er hun sliten…

Om behovet for barnefri er så stort nå, så tør jeg ikke forestille meg hvor stort det blir når babyen vokser opp og blir mer krevende. For når lille H begynner å bli mobil og skal utforske verden, er det ikke tid for mamma å sitte og beundre seg selv i speilet. Det kommer til å bli slitsomt for henne. 

Ganske sikker på at hverken forholdet holder eller at hun har egenskaper til å ta seg av ett lite menneske.

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Missy1 skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke hun er klar over hvor stort ansvar hun har påtatt seg for å dekke over sitt dårlige omdømme. 
Fra babyen ble født har hun skrytt av at han ikke gråter og at han for det meste sover. Nå har babyen begynt å lage lyd og kreve litt av henne så nå er hun sliten…

Om behovet for barnefri er så stort nå, så tør jeg ikke forestille meg hvor stort det blir når babyen vokser opp og blir mer krevende. For når lille H begynner å bli mobil og skal utforske verden, er det ikke tid for mamma å sitte og beundre seg selv i speilet. Det kommer til å bli slitsomt for henne. 

Jeg tror ikke hun har noen som helst idè om ansvaret. Hun som ikke klarer å være opptatt av noe(n) annet enn seg selv i lang tid av gangen, skal gjennom lære å gå, rive ned ting, trassalder, barnesykdommer, tenåringsalder, problemer barn/ungdom møter på, aktivisering, fritidssaaktiviteter, venner på besøk, barnebursdager, bamseklubb-ferier, og å få høre at "jeg hater deg!!". 

År etter år etter år. For alltid faktisk. 

Hun har helt manglende evne til  å slå rot i en virkelighet,  og til å ta ansvar for noe(n) 

 

 

  • Liker 15
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (På 23.6.2024 den 11.14):

Og nå klager hun på at babyen putter fingrene i munnen hele tiden så det forstyrrer de som ser på tv… altså… det at

en baby på to måneder konstant putter hendene i munnen er tegn på stress og er self-soothing. Hva med å gi ungen nærhet istedenfor å la den ligge alene i vugge og vogn hele tiden? Tilogmed vogna vugger seg selv, ungen får tydeligvis svært lite nærhet av mor. (Håper jo det ikke er så ille som det ser ut til, men hun virker ikke til å kunne «lese» babyen.)

0EA1EDA6-1B66-485E-AD6B-5EBD533116B7.thumb.png.01a126e53ffb3717bc7497e76db18427.png

Er det mulig! Er sjokkert men egentlig ikke. Får vondt helt inne i hjerterota av den lille.

  • Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (3 timer siden):

Lurer på hvor lenge "familieidyllen" holder. De ble gravide 3 kvarter etter at de møttes. Alle som har fulgt SE AS en stund vet at hun "rebrander" seg selv hele tiden. Med Kasper så var hun rekkehus-Sophie, Yoga-Sophie og endeligfunnetroen- Sophie, så var det utro-Sophie på TV, med påfølgende rus-Sophie, feste-Sophie og bildegate-Sophie. Mørkhårede endeligfunnetmegselv-Sophie (mørkt hår var å ha funnet seg selv sa hun da hun flyttet ut fra rekkehuset og inn i partykåken sin)  så ut til å ha mistet kontrollen.

Så ble det blondt hår igjen -  så ventet NRK-trøbbel og rusrehabilitering. Et lurvete og snørrete rykte krevde så en 100% turnover. GRAVID! Denne gangen hjalp det ikke å grine på Youtube-video.

Med hennes ikke-eksisterende evne til å leve i en situasjon/relasjon mer enn kun svært kort tid, så undres jeg virkelig på hvor lenge det tar før hun heller vil ha barnefri 50% av tiden og velger å bli alene for å oppnå nettopp det. Og ha hjemmeboende assistent-Nanny etter det. 

👏🏻 Spot on!!!!

Endret av Smurfii
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 23.6.2024 den 18.08):

Og så var det Rigmor da- helt tilbake i 2011. Men jeg tror hun endte opp med å bli værende hjemme hos foreldrene til SE? 

IMG_5570.png

Oida, en time om dagen bare. Kunne hun ikke i det minste tatt den med seg ut. Så får hun seg en ny en etter denne omsorgssvikten. 
 

Hun hadde sikkert hatt mulighet til å gi den mere tid. Jeg tar med min alle steder det går og til og med den nye jobben min er tilpasset slik at jeg kan ha med hunden, ellers hadde jeg ikke tatt jobben. Mitt ansvar å følge den opp, gjøre det trygg og gi den et godt liv. Hadde hatet meg selv om jeg sviktet den. 
 

Har aldri hatt noe i mot henne. Ser det beste i henne og alle men når jeg leser det folk skirver her så kommer jeg litt på andre tanker. Det er jo svært egosentrisk og trist. 

Endret av millak
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...