kaiturid Skrevet 22. juni 2024 #41781 Skrevet 22. juni 2024 missLynch skrev (16 timer siden): Dette her klarer jeg ikke å se mer av, snap story hvor hun nusser på bebi og bruker sånn bebi-stemme. Nei, huff, dette gir mer utelukkende dårlige vibber. Hvorfor må folk (ikke bare Sophie Elise men ALLE som gjør det!) dele barna sine i sosiale medier i tide og utide? Dere greier dere bra uansett, bedriften går fint og dere er ikke avhengig av å måtte dele så private ting. Vær så snill og stopp nå. hilsen tobarnsmor Stopp å les sier jeg bare.. 4
kaiturid Skrevet 22. juni 2024 #41782 Skrevet 22. juni 2024 Missy1 skrev (1 time siden): Tror det er noe i dette. Hvorfor trenger følgerne hennes å vite at hun har fått mensen tilbake, og hvorfor spørre følgerne sine om tips til prevensjon? Og hvorfor ikke komme seg til legen og skaffe seg prevensjon istedenfor å stå der og snakke om at « jeg bør vel skaffe prevensjon nå så jeg ikke blir gravid igjen» Er så umoden det menneske der at har ikke ord. Men som sagt ;folk leser og det lønner seg 🙈 2
Enkelt&Komplisert Skrevet 22. juni 2024 #41783 Skrevet 22. juni 2024 kaiturid skrev (51 minutter siden): Er så umoden det menneske der at har ikke ord. Men som sagt ;folk leser og det lønner seg 🙈 Ja, er synd man blir så "avhengig" av å følge med på og være nysgjerrig på hva det neste hun gjør blir 😭 Får bare med meg ting på snap, og har klart å ikke klikke inn på insta og artikler om henne...men den snapen altså 😬 1
kaiturid Skrevet 22. juni 2024 #41784 Skrevet 22. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (2 minutter siden): Ja, er synd man blir så "avhengig" av å følge med på og være nysgjerrig på hva det neste hun gjør blir 😭 Får bare med meg ting på snap, og har klart å ikke klikke inn på insta og artikler om henne...men den snapen altså 😬 J..... snappen snupper bare opp 😁 1
Enkelt&Komplisert Skrevet 22. juni 2024 #41785 Skrevet 22. juni 2024 kaiturid skrev (13 minutter siden): J..... snappen snupper bare opp 😁 Jeg er et svakt menneske der, kunne jo bare ha oversett det...🙄 men ja, foreløpig får jeg være en av de som klikker meg inn der slik at hun tjener gødt 1
kaiturid Skrevet 22. juni 2024 #41786 Skrevet 22. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (1 minutt siden): Jeg er et svakt menneske der, kunne jo bare ha oversett det...🙄 men ja, foreløpig får jeg være en av de som klikker meg inn der slik at hun tjener gødt Hadde det enda vært flere som deg 😁 kan skjønne at det kan være en viss interesse å se hva hun gulper opp hver dag. Men husker fra bloggerne at hun er ikke spesielt glad i folk. Å i tillegg kalle følgeskaren for familie...den håper jeg virkelig folk ser glatt gjennom. Familie=Penger for SE. 2
Justlooking Skrevet 22. juni 2024 #41787 Skrevet 22. juni 2024 millak skrev (På 21.6.2024 den 21.22): Synes det var rart at hun skaffet seg en hund for så å kvitte seg med den så raskt. Jeg hadde ALDRI klart å skilles fra min hund og jeg gjør alt for den hunden. Selv 95 000 betalte jeg hos dyrlegen sist ❤️🩹🐶 Hun har sendt minst to hunder og to katter til Harstad. 13
Justlooking Skrevet 22. juni 2024 #41788 Skrevet 22. juni 2024 Enkelt&Komplisert skrev (På 20.6.2024 den 20.13): Og nå skal barnefar på guttetur 😭 Stakkars lille H, hvem er det han skal få sterk tilknytning til når de begge farter så rundt? Det er vel ganske enkelt, de skulle ansette en nanny som skulle ta seg av barnet ble det sagt. 4
kaiturid Skrevet 23. juni 2024 #41789 Skrevet 23. juni 2024 Justlooking skrev (3 timer siden): Det er vel ganske enkelt, de skulle ansette en nanny som skulle ta seg av barnet ble det sagt. Hæ? Seriøst? Får bare håpe BV gjør jobben sin hvis det trengs 😕 6 2
Høstluft Skrevet 23. juni 2024 #41790 Skrevet 23. juni 2024 (endret) Hei. Litt på siden, men hvilken lipliner bruker Sophie Elise? Synes den ser fin ut. Endret 23. juni 2024 av Høstluft
Måne Rampelyset Skrevet 23. juni 2024 #41791 Skrevet 23. juni 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1
velociraptor Skrevet 23. juni 2024 #41792 Skrevet 23. juni 2024 kaiturid skrev (7 timer siden): Hæ? Seriøst? Får bare håpe BV gjør jobben sin hvis det trengs 😕 Det er ikke en barnevernssak om et barn blir oppdratt av en nanny, en bestemor (eller annen slektning) eller bare en nabo som har sagt seg villig til det. 6
Motelvibes Skrevet 23. juni 2024 #41793 Skrevet 23. juni 2024 Nepped skrev (På 20.6.2024 den 21.54): Jeg la merke til at når hun var i oslo så fikk babyen vondt i magen, og jeg forsto det som at pappaen hadde hatt det litt strevsomt. Sophie fulgte opp med å skrive at hun hadde dårlig samvittighet overfor kjæresten som sto alene i det, og ingenting om at hun ville vært der for babyen. Mulig jeg er litt pirkete, men jeg syns det var litt trist, siden snappene før dreide seg om kritikk av barselomsorg (for mye fokus på mødrene) og hennes behov for alenetid. Og nå klager hun på at babyen putter fingrene i munnen hele tiden så det forstyrrer de som ser på tv… altså… det at en baby på to måneder konstant putter hendene i munnen er tegn på stress og er self-soothing. Hva med å gi ungen nærhet istedenfor å la den ligge alene i vugge og vogn hele tiden? Tilogmed vogna vugger seg selv, ungen får tydeligvis svært lite nærhet av mor. (Håper jo det ikke er så ille som det ser ut til, men hun virker ikke til å kunne «lese» babyen.) 6 2 14
millak Skrevet 23. juni 2024 #41794 Skrevet 23. juni 2024 Justlooking skrev (13 timer siden): Hun har sendt minst to hunder og to katter til Harstad. Uforståelig 10
millak Skrevet 23. juni 2024 #41795 Skrevet 23. juni 2024 millak skrev (Akkurat nå): Uforståelig Empatiløs . De trenger trygghet de å 11 1
introvert_ Skrevet 23. juni 2024 #41796 Skrevet 23. juni 2024 Justlooking skrev (14 timer siden): Hun har sendt minst to hunder og to katter til Harstad. Oi! Til foreldrene? 2
Pust Skrevet 23. juni 2024 #41797 Skrevet 23. juni 2024 kaiturid skrev (23 timer siden): Hadde det enda vært flere som deg 😁 kan skjønne at det kan være en viss interesse å se hva hun gulper opp hver dag. Men husker fra bloggerne at hun er ikke spesielt glad i folk. Å i tillegg kalle følgeskaren for familie...den håper jeg virkelig folk ser glatt gjennom. Familie=Penger for SE. Hun prøver seg med en Isabel Raad-taktikk, men det fungerer ikke. Isabel er vennlig og direkte når hun snakker til følgerne, bruker humor og er lite selvhøytidelig. SE fikser hverken selvironi eller kommunikasjon, hun snakker forbi publikum og stresser fryktelig med å være sexy. Til og med når hun bare skal vise trilletur med baby, stikker hun rumpa ut, lager trutmunn og bloggerfot. Og så mangler hun bredde i det hun selger. Glöd er for smalt, det appellerer bare til et lite publikum, hvor konkurransen dessuten er hard. Kanskje hun skal ta litt fri fra SoMe og fullføre videregående/ta utdannelse, det er mye man rekker når man er hjemme med baby (så lenge ungen er frisk). Hun har i alle fall utspilt sin rolle i SoMe og har tippet over til å bli en lettere patetisk wannabe. 16 7
Isild Skrevet 23. juni 2024 #41798 Skrevet 23. juni 2024 (endret) introvert_ skrev (3 timer siden): Oi! Til foreldrene? Ja. Hun adopterte/ "reddet" først to katter fra utlandet. Laget masse blogginlegg om det. Kort tid etter måtte hun sende de til foreldrene, for de var uforenelige med det livet hun levde. Hun fikk så en valp - Charlie, som hun også sendte dit da den ble slitsom, for så å skaffe seg ennå en valp - Oscar. Den klarte hun heller ikke å ta seg av - så den ble også sendt til `Harstad Zoo`. Det sier noe om hennes evne til å ta ansvar. Får bare håpe hun vokser seg inn i morsolle og familieliv og etterhvert roer seg ned, og trives med det. Har derimot mine tvil. Livet hennes er svært flyktig, og hun "mister" og "finner" seg selv absolutt hele tiden. Det er vel ikke lenge før hun "mister seg selv" fordi det er krevende å ha barn. Lagt til lenker: Kattene: https://sophieelise.blogg.no/1411485873_bare_meg_igjen_da.html Charlie: https://sophieelise.blogg.no/1482434387_charlie_oppdatering.html Den siste valpen Oscar fikk hun etter at hun sluttet å blogge, men husker det ble forklart at hun måtte omplassere den fordi den var "umulig" (bjeffet visst endel, unghunder har en tendens til å gjøre det) Endret 23. juni 2024 av Isild 12 10
Zenhouse Skrevet 23. juni 2024 #41799 Skrevet 23. juni 2024 Isild skrev (1 time siden): Ja. Hun adopterte/ "reddet" først to katter fra utlandet. Laget masse blogginlegg om det. Kort tid etter måtte hun sende de til foreldrene, for de var uforenelige med det livet hun levde. Hun fikk så en valp - Charlie, som hun også sendte dit da den ble slitsom, for så å skaffe seg ennå en valp - Oscar. Den klarte hun heller ikke å ta seg av - så den ble også sendt til `Harstad Zoo`. Det sier noe om hennes evne til å ta ansvar. Får bare håpe hun vokser seg inn i morsolle og familieliv og etterhvert roer seg ned, og trives med det. Har derimot mine tvil. Livet hennes er svært flyktig, og hun "mister" og "finner" seg selv absolutt hele tiden. Det er vel ikke lenge før hun "mister seg selv" fordi det er krevende å ha barn. Lagt til lenker: Kattene: https://sophieelise.blogg.no/1411485873_bare_meg_igjen_da.html Charlie: https://sophieelise.blogg.no/1482434387_charlie_oppdatering.html Den siste valpen Oscar fikk hun etter at hun sluttet å blogge, men husker det ble forklart at hun måtte omplassere den fordi den var "umulig" (bjeffet visst endel, unghunder har en tendens til å gjøre det) Og så var det Rigmor da- helt tilbake i 2011. Men jeg tror hun endte opp med å bli værende hjemme hos foreldrene til SE? 8 5
Mut Skrevet 23. juni 2024 #41800 Skrevet 23. juni 2024 Motelvibes skrev (8 timer siden): Og nå klager hun på at babyen putter fingrene i munnen hele tiden så det forstyrrer de som ser på tv… altså… det at en baby på to måneder konstant putter hendene i munnen er tegn på stress og er self-soothing. Hva med å gi ungen nærhet istedenfor å la den ligge alene i vugge og vogn hele tiden? Tilogmed vogna vugger seg selv, ungen får tydeligvis svært lite nærhet av mor. (Håper jo det ikke er så ille som det ser ut til, men hun virker ikke til å kunne «lese» babyen.) Hvor har du sett hun klager på det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå