yupyup Skrevet 25. februar 2016 #381 Del Skrevet 25. februar 2016 1 time siden, Fuju skrev: Jeg har arvet flere Chanel og LV vesker etc av min farmor. Samt flere kjoler. Flere av mine venninder går også med arvegods på armen. Det er ikke uvanlig nu til dags. Jeg har aldri verken sett eller hørt om noen som går i bestemors kjole eller har bestemors gamle Chanel-veske på armen, men... Å påstå at det ikke er "uvanlig" er for meg helt merkelig. (Dog går jeg i arvegods fra min grandtante, men da er det snakk om vanlige stikkegensere) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 26. februar 2016 #382 Del Skrevet 26. februar 2016 http://imgur.com/IZJW0KP Samfunnsdebattant og samfunssdebattant, fru Blom Jeg nekter å gi henne kred for å være en viktig stemme, når dette er det hun klarer å lire av seg om et område som definitivt er innenfor det hun burde kunne uttale seg om. Hun formulerer ikke engang noe som er forståelig. Hva mener hun egentlig? Kroppspress og bloggere er et meget aktuelt tema, men hun er "over det"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 26. februar 2016 #383 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) 36 minutter siden, CecilieX skrev: http://imgur.com/IZJW0KP Samfunnsdebattant og samfunssdebattant, fru Blom Jeg nekter å gi henne kred for å være en viktig stemme, når dette er det hun klarer å lire av seg om et område som definitivt er innenfor det hun burde kunne uttale seg om. Hun formulerer ikke engang noe som er forståelig. Hva mener hun egentlig? Kroppspress og bloggere er et meget aktuelt tema, men hun er "over det"? Ja det er en merkelig uttalelse fra ei dame som blotta puppen på vixen awards for en måned siden for å "få mer fokus på kroppshysteriet". Endret 26. februar 2016 av Ultiva 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. februar 2016 #384 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg tror hun snur litt med vinden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 26. februar 2016 #385 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Den 24. februar 2016 at 0.10, Fuju skrev: Jeg har arvet flere Chanel og LV vesker etc av min farmor. Samt flere kjoler. Flere av mine venninder går også med arvegods på armen. Det er ikke uvanlig nu til dags. Det er kanskje ikke så uvanlig å arve en Chanel, men vil påstå at det er uvanlig å kjøpe en Chanel for at barna skal ha noe å arve, når en ikke har barn, og heller ikke har lyst på barn (ref denne videoen, ikke spekulasjoner.) Endret 26. februar 2016 av IglePigle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 26. februar 2016 #386 Del Skrevet 26. februar 2016 1 time siden, CecilieX skrev: http://imgur.com/IZJW0KP Samfunnsdebattant og samfunssdebattant, fru Blom Jeg nekter å gi henne kred for å være en viktig stemme, når dette er det hun klarer å lire av seg om et område som definitivt er innenfor det hun burde kunne uttale seg om. Hun formulerer ikke engang noe som er forståelig. Hva mener hun egentlig? Kroppspress og bloggere er et meget aktuelt tema, men hun er "over det"? Hu føler seg nok truffet... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 27. februar 2016 #387 Del Skrevet 27. februar 2016 Jeg blir så oppgitt over det siste innlegget. Jeg har tidligere hatt litt sansen for SE, men nå syns jeg ikke hun er så tøff som media skal ha det til. Hun kan da for fader ikke være "over det"? Det er jo ikke en ting å "komme seg over", det er et høyst aktuelt tema som bare blir større og større. At hun føler seg truffet er helt klart, men det er ikke en unnskyldning for å feie hele debatten under teppet. Jeg forstår ikke hvordan hun bare kan fraskrive seg det ansvaret på den måten uten at en eneste avis setter spørsmålstegn ved det. Dette hadde vært en gyllen mulighet for henne til å delta i denne debatten på en ordentlig måte, og ikke bare benekte det faktum at hun er et forbilde og mene at hun på ingen måtte er skyld i at unge jenter ønsker seg silikon i 14-årsgave, slik hun gjorde på Torp. Å være blogger er jo (i hennes tilfelle) en millionbusiness, og da kan man ikke gjemme seg bak det at man selv var usikker og at man kun er en vanlig jente som skriver dagbok på nett. For nei, når man tjener såpass mye og har utviklet en seriøs bedrift med kommersielle aktører, da har man ansvar uansett hva slags bransje det er i. Kjønn, alder og fortid er fullstendig irrelevant, og kan på ingen måte brukes som en unnskyldning når hun blir konfrontert med hennes negative bidrag i alvorlige samfunnsdebatter. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. februar 2016 #388 Del Skrevet 27. februar 2016 Den Friday, February 26, 2016 at 16.32, Ultiva skrev: Ja det er en merkelig uttalelse fra ei dame som blotta puppen på vixen awards for en måned siden for å "få mer fokus på kroppshysteriet". Veldig enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 27. februar 2016 #389 Del Skrevet 27. februar 2016 And here we go again, dobbeltmoralisten er tilbake til påske.....! http://www.kjendis.no/2016/02/26/kjendis/sophie_elise/paskeegg/palmeolje/miljo/43276497/ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 28. februar 2016 #390 Del Skrevet 28. februar 2016 13 timer siden, Miranda16 skrev: And here we go again, dobbeltmoralisten er tilbake til påske.....! http://www.kjendis.no/2016/02/26/kjendis/sophie_elise/paskeegg/palmeolje/miljo/43276497/ Vitner om elendig fantasi hos journalistene når de skyver kunnskapsløse rosabloggere foran seg i en viktig debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 28. februar 2016 #391 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg er litt usikker på om ikke disse kloke ordene - og rare tegningene - fra Tegnehanne kanskje burde postes i nesten alle trådene ... http://www.aftenposten.no/meninger/tegnehanne/Dette-her_-det-haper-jeg-vi-kan-le-av-en-dag--Tegnehanne-8371322.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 28. februar 2016 #392 Del Skrevet 28. februar 2016 Hadde aldri reist til Istanbul nå med et terror og masse uroligheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 28. februar 2016 #393 Del Skrevet 28. februar 2016 16 timer siden, Miranda16 skrev: And here we go again, dobbeltmoralisten er tilbake til påske.....! http://www.kjendis.no/2016/02/26/kjendis/sophie_elise/paskeegg/palmeolje/miljo/43276497/ dette er jo noe som enkelte har uttalt seg om for lenge siden. jeg forstår ikke helt hvorfor det blir så mye blest rundt det. er det skadelig for helsen? hva mener egentlig med det (og ja, jeg har lest om dette og prøvd å forstå det). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 29. februar 2016 #394 Del Skrevet 29. februar 2016 Tråden ryddet for hets Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda28 Skrevet 29. februar 2016 #395 Del Skrevet 29. februar 2016 Jeg synes innlegget som Sophie Elise har lagt ut nå er fantastisk. Jeg synes ikke noe om henne før, men blant annet pga. av innlegget hun skrev nå, har fått meg til å endre mening om henne. Hun har tatt noen dumme valg tidligere, og går faktisk ut og sier det selv nå og tar avstand til å "reklamere" for skjønnhetsoperasjoner slik som enkelte andre bloggere gjør. Som er eldre enn henne. Jeg synes hun har kommet langt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 1. mars 2016 #396 Del Skrevet 1. mars 2016 8 timer siden, Amanda28 skrev: Jeg synes innlegget som Sophie Elise har lagt ut nå er fantastisk. Jeg synes ikke noe om henne før, men blant annet pga. av innlegget hun skrev nå, har fått meg til å endre mening om henne. Hun har tatt noen dumme valg tidligere, og går faktisk ut og sier det selv nå og tar avstand til å "reklamere" for skjønnhetsoperasjoner slik som enkelte andre bloggere gjør. Som er eldre enn henne. Jeg synes hun har kommet langt. Jeg likte innlegget. Håper hun nå fremover "praktiserer det hun preker". Det er ikke til å legge skjul på at SE har vært en av de bloggerne som har satt mest fokus på utseendet og at det kan la seg fikses med kirurgi og injeksjonsbehandlinger. Hun har skrevet mye om eget utseende, og det hun ikke har vært fornøyd med. Hun har også vært veldig åpen om operasjonene, og bruk at botox og fillers. Jeg tror ikke hun har tenkt over signalene hun har sendt ut. Fint at hun gjør det nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 1. mars 2016 #397 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) 13 timer siden, Amanda28 skrev: Jeg synes innlegget som Sophie Elise har lagt ut nå er fantastisk. Jeg synes ikke noe om henne før, men blant annet pga. av innlegget hun skrev nå, har fått meg til å endre mening om henne. Hun har tatt noen dumme valg tidligere, og går faktisk ut og sier det selv nå og tar avstand til å "reklamere" for skjønnhetsoperasjoner slik som enkelte andre bloggere gjør. Som er eldre enn henne. Jeg synes hun har kommet langt. Jeg syns også at det var et flott innlegg "rett fra levra". Men med fare for å være kynisk; om det kun er en strategi for å sanke respekt og medfølelse er usikkert. Nesa er operert og brystene er operert, det får hun gjort fint lite med så det kan hun fordømme alt hun orker. Brystene fronter hun imidlertid ganske så hyppig ved å legge ut bilder med cleavage og/eller undertøy og ved å stille i en halvt gjennomsiktig trøye og å flashe sitt nakne bryst på scenen på vixen awards. Realitetsorientering av plastikkirurgi er flott. Men ansiktet hennes viser jo at hun fremdeles er storforbruker av fillers, restylane og botox. Så da er det jo beleilig å kunne fordømme allerede utførte operasjoner som hun "høster godene av", samtidig som hun dysser ned storforbruket av fillers, extensions osv. Blir som med miljø- og dyrevernsengasjementet; det er halvhjertet. Det vitner om dobbeltmoral og skader troverdigheten. Men for all del, det er veldig mye bedre enn ingenting og jeg håper hun når frem til mange lettpåvirkelige hva angår plastikkirurgi. Endret 1. mars 2016 av Ultiva 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 1. mars 2016 #398 Del Skrevet 1. mars 2016 (endret) 10 timer siden, Amanda28 skrev: Jeg synes innlegget som Sophie Elise har lagt ut nå er fantastisk. Jeg synes ikke noe om henne før, men blant annet pga. av innlegget hun skrev nå, har fått meg til å endre mening om henne. Hun har tatt noen dumme valg tidligere, og går faktisk ut og sier det selv nå og tar avstand til å "reklamere" for skjønnhetsoperasjoner slik som enkelte andre bloggere gjør. Som er eldre enn henne. Jeg synes hun har kommet langt. Det hadde vært enda bedre hvis hun ikke la det frem som at hun over lengere tid har følt det sånn. Det er jo ikke så lenge siden hun reklamerte for botox og fillers. Det syns jeg er mye verre enn at Sraad skriver hun skal ta silikon i rumpa. 1 time siden, Ultiva skrev: Jeg syns også at det var et flott innlegg "rett fra levra". Men med fare for å være kynisk; om det kun er en strategi for å sanke respekt og medfølelse er usikkert. Nesa er operert og puppene er operert, det får hun gjort fint lite med så det kan hun fordømme alt hun orker. Puppene fronter hun imidlertid ganske så hyppig ved å legge ut bilder med cleavage og/eller undertøy og ved å stille i tynn, halvt gjennomsiktig trøye og flashing av naken pupp på scenen på vixen awards. Realitetsorientering av plastikkirurgi er likevel flott. Men ansiktet hennes viser jo at hun fremdeles er storforbruker av fillers, restylane og botox. Så da er det jo beleilig å kunne fordømme allerede utførte operasjoner som hun "høster godene av", samtidig som hun dysser ned storforbruket av fillers, extensions osv. Blir som med miljø- og dyrevernsengasjementet; det er halvhjertet. Men for all del, det er veldig mye bedre enn ingenting og jeg håper hun når frem til mange lettpåvirkelige hva angår plastikkirurgi. Enig. Men er stygt redd for det er enda et innlegg for å sanke lesere og medfølelse. Sophie Elise er nok ei flott jente på mange måter, derfor er det ekstra trist at hun er så dobbeltmoralsk. Jeg tror nok det er flere unge jenter som har blitt påvirka i negativ retning av Sophie, som har skrevet om operasjoner siden hun var 16. Den gang var det jo bare et ønske, men hun har jo gjennomført litt av hvert de få årene hun har levd. Det er rart å tenke på at jenta ikke er 22 år en gang. Endret 1. mars 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 1. mars 2016 #399 Del Skrevet 1. mars 2016 10 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Det hadde vært enda bedre hvis hun ikke la det frem som at hun over lengere tid har følt det sånn. Det er jo ikke så lenge siden hun reklamerte for botox og fillers. Det syns jeg er mye verre enn at Sraad skriver hun skal ta silikon i rumpa. Enig. Men er stygt redd for det er enda et innlegg for å sanke lesere og medfølelse. Sophie Elise er nok ei flott jente på mange måter, derfor er det ekstra trist at hun er så dobbeltmoralsk. Jeg tror nok det er flere unge jenter som har blitt påvirka i negativ retning av Sophie, som har skrevet om operasjoner siden hun var 16. Den gang var det jo bare et ønske, men hun har jo gjennomført litt av hvert de få årene hun har levd. Det er rart å tenke på at jenta ikke er 22 år en gang. Er så enig med deg!! Jeg tror ikke på henne rett og slett... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 1. mars 2016 #400 Del Skrevet 1. mars 2016 3 timer siden, Ultiva skrev: Jeg syns også at det var et flott innlegg "rett fra levra". Men med fare for å være kynisk; om det kun er en strategi for å sanke respekt og medfølelse er usikkert. Nesa er operert og puppene er operert, det får hun gjort fint lite med så det kan hun fordømme alt hun orker. Puppene fronter hun imidlertid ganske så hyppig ved å legge ut bilder med cleavage og/eller undertøy og ved å stille i tynn, halvt gjennomsiktig trøye og flashing av naken pupp på scenen på vixen awards. Realitetsorientering av plastikkirurgi er likevel flott. Men ansiktet hennes viser jo at hun fremdeles er storforbruker av fillers, restylane og botox. Så da er det jo beleilig å kunne fordømme allerede utførte operasjoner som hun "høster godene av", samtidig som hun dysser ned storforbruket av fillers, extensions osv. Blir som med miljø- og dyrevernsengasjementet; det er halvhjertet. Men for all del, det er veldig mye bedre enn ingenting og jeg håper hun når frem til mange lettpåvirkelige hva angår plastikkirurgi. Til moderator: Dette er ikke en kommentar til utseende! SE må slutte med botox og fillers dersom hun skal oppnå troverdighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå