Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Lorieen skrev (På 23.11.2023 den 15.40):

Det er hofta hennes, den ser ut sånn. Blir forsterka av måten hun står på, stoffet i kjolen og gjenskinnet.

I oslogirls sier hun at rompeoprasjon gjorde at det ser ut som hun har pupper i rumpa ( hennes ord ) . Tror det er det vi ser her ?

Endret av FruR
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lorieen skrev (7 minutter siden):

Det er hofta hennes, den ser ut sånn. Blir forsterka av måten hun står på, stoffet i kjolen og gjenskinnet.

Det er faktisk bare tragisk! Tenk at dette er en greie, opererer seg til å få en deformert & firkantet hofte liksom...

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
FruR skrev (6 minutter siden):

I oslogirls sier hun at rompeprasjon gjorde at det ser ut som hun har pupper i rumpa ( hennes ord ) . Tror det er det vi ser her ?

Neida, hun har skiftet ut brystimplantatene i rumpa. Samtidig som hun byttet, fikk hun lagt inn disse hofteimplantatene som vi ser her. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
sirenas skrev (3 minutter siden):

Det er faktisk bare tragisk! Tenk at dette er en greie, opererer seg til å få en deformert & firkantet hofte liksom...

Det er, som alle som har øyne kan se, virkelig ikke pent og helt åpenbart kunstig. Kroppen hennes ser deformert ut og ikke proposjonal. Men hun liker det tydeligvis sånn.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Sikkert rart spørsmål. Får alle operasjonene noen innvirkning på fødsel? Unaturlig fasong på rumpe og hofter osv. Kan hele greia sprekke opp 🤔? Nå tviler jeg på at hun kommer til å føde vaginalt da. Sikkert for mye angst og diagnoser til det.

• Liker 6
Skrevet
Viki6 skrev (4 minutter siden):

Sikkert rart spørsmål. Får alle operasjonene noen innvirkning på fødsel? Unaturlig fasong på rumpe og hofter osv. Kan hele greia sprekke opp 🤔? Nå tviler jeg på at hun kommer til å føde vaginalt da. Sikkert for mye angst og diagnoser til det.

Det sprekker vel neppe, men hun har arrvev både i vulva etter kjønnsleppeoperasjon, og i hofte/rumpeområdet samt bryster. Fascia (bindevevet) oppfører seg annerledes der det er arrvev. Den blir tykkere og mindre bevegelig. I fødsel er man avhengig av ettergift i både muskler og fascia for at barnet skal kunne passere uhindret. Arrvev kan skape vansker. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Har hørt amming kan være vanskelig med brystoperasjon også ? Så det kan og bli et problem. 

• Liker 3
Skrevet
FruR skrev (Akkurat nå):

Har hørt amming kan være vanskelig med brystoperasjon også ? Så det kan og bli et problem. 

Ikke med siikon? Er vel ved reduksjon det blir problemer. Tror jeg?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
idk_ skrev (2 minutter siden):

Ikke med siikon? Er vel ved reduksjon det blir problemer. Tror jeg?

Tror ikke de med en operasjon/silikon sliter med amming. Men hun har vel hatt mange, så kanskje risiko øker da?

• Liker 1
Skrevet
Viki6 skrev (1 minutt siden):

Tror ikke de med en operasjon/silikon sliter med amming. Men hun har vel hatt mange, så kanskje risiko øker da?

Godt mulig. Jeg har ikke greie på det. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg regner med at fødselen sendes direkte på TV med annonser for produkter med eller uten palmeolje?

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
Michaelhe skrev (1 minutt siden):

Jeg regner med at fødselen sendes direkte på TV med annonser for produkter med eller uten palmeolje?

Og medbrakt frisør og stylist 🙃

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Viki6 skrev (2 minutter siden):

Og medbrakt frisør og stylist 🙃

Ikke vær vulgær! Hva folk gjør nedentil har ingen andre noe med!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Mye av det hun ikke har vært fornøyd med i sitt eget utseende, vil jo dette barnet være født med….. hva da?

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Lorieen skrev (25 minutter siden):

Det sprekker vel neppe, men hun har arrvev både i vulva etter kjønnsleppeoperasjon, og i hofte/rumpeområdet samt bryster. Fascia (bindevevet) oppfører seg annerledes der det er arrvev. Den blir tykkere og mindre bevegelig. I fødsel er man avhengig av ettergift i både muskler og fascia for at barnet skal kunne passere uhindret. Arrvev kan skape vansker. 

Men så er det kjønnsleppene hun opererte,ikke vagina.

Ingenting i veien slik sett for en helt naturlig fødsel.

Kjønnsleppene har ingen funksjon for en fødsel.

Endret av J..
  • Liker 2
Skrevet
Marleah skrev (7 minutter siden):

Mye av det hun ikke har vært fornøyd med i sitt eget utseende, vil jo dette barnet være født med….. hva da?

Litt rart å skrive dette som det er gitt at barnet kun kommer til å ligne på sin mor.

Eller ligne på henne i det hele tatt.

Uansett snålt å diskutere utseende til et barn,uansett innfallsvinkelen på det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
J.. skrev (8 minutter siden):

Eh, jo, de indre kjønnsleppene har i aller høyeste grad en funksjon i fødsel. De strekkes til det maksimale når barnets hode kroner. Og der det er arrvev, er det høyere risiko for å revne. Har du i det hele tatt født? Det har jeg. Fem ganger. Kjønnsleppene strekkes. TRUST ME.

https://www.instagram.com/p/Cz6z_tcK6g6/?igshid=NzBmMjdhZWRiYQ==

Endret av Lorieen
  • Liker 17
  • Nyttig 17
Skrevet
J.. skrev (4 minutter siden):

De er jo der nede og revner gjerne litt. Kan ikke tro det er en fordel at de er operert i fra før akkurat, men kan hende har det ikke noe å si.

• Liker 3
Skrevet
idk_ skrev (23 minutter siden):

Godt mulig. Jeg har ikke greie på det. 

Dårligere lagringskapasitet pga implantatene tar opp plass, og høyere risiko for tette melkeganger. Men de fleste med brystimplantat kan fullamme eller i hvert fall delamme likevel. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Lite kule gravid klær så hun må hå med buksesmekken åpen. Hun sier så mye dumt.

• Liker 12
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...