Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
J.. skrev (5 timer siden):

Kan ikke sammenlignes.

nei, det er mye større sjangs for at det går bra å kjøre bil uten bilbelte.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
velociraptor skrev (4 minutter siden):

nei, det er mye større sjangs for at det går bra å kjøre bil uten bilbelte.

Nei.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror det er dette hun trenger for å komme på rett kjøl jeg. Går bra dette 😃

• Liker 2
Skrevet
Honningmor skrev (6 timer siden):

Som en som selv har vokst opp med rus og psykiatri rundt seg så kan jeg skrive under på at det er like jævlig uavhengig av mors status, og uavhengig om "det går helt fint" senere.

Nå snakket jeg selvfølgelig om rushistorie som fortid, og at det er i disse tilfellene det går helt fint.

Hvis hun skulle sprekke, håper jeg andre instanser enn Kvinneguiden griper inn.

• Nyttig 2
Skrevet
Tøvftta skrev (5 timer siden):

IMG_3650.thumb.png.5369126ff0a4a7d1a1cc0392e56849d1.png

Henriktroy er på banen igjen.

Jeg finner innlegget til Sophieelise urovekkende!

Det var akkurat dette jeg forutså....sexy posering med babymage i monitor, dette kommer hun til å melke max utbytte av...millionene renner inn fra alle kanter nå når hele Norges Barbie er gravid...

Dette barnet blir SE nye inntektskilde...sad but true. 

• Liker 28
  • Nyttig 11
Skrevet
54 minutter siden, EmVeeJee said:

Jeg tror det er dette hun trenger for å komme på rett kjøl jeg. Går bra dette 😃

Jeg er helt rystet over at så mange viser denne typen holdning til saken. Det er skremmende og ekstremt diskriminerende da vi vet denne unnskyldningen ikke fungerer på vanlige mennesker.  

• Liker 14
  • Nyttig 10
Skrevet
Carabilla skrev (1 time siden):

Det var akkurat dette jeg forutså....sexy posering med babymage i monitor, dette kommer hun til å melke max utbytte av...millionene renner inn fra alle kanter nå når hele Norges Barbie er gravid...

var det virkelig noen som seriøst trodde noe annet enn dette?! gikk hele 1 dag fra gravidbekreftelse til sexy posering 🤣🤯

• Liker 25
Skrevet

Hun har allerede startet med at hun ikke vil vite vekt og alt det der. Veldig opptatt av å vise kroppen i de nyeste innleggene på snap oversminka på trening.

• Liker 12
Skrevet
Curlyme skrev (1 minutt siden):

Hun har allerede startet med at hun ikke vil vite vekt og alt det der. Veldig opptatt av å vise kroppen i de nyeste innleggene på snap oversminka på trening.

Håper bare hun ikke sulter babyen for å se sexy og tynn ut og få en liten baby ..

• Liker 7
Skrevet

stakkars ungen får ikke engang lov å være privat før den kommer ut.

• Liker 13
  • Nyttig 13
Skrevet
Ænema skrev (4 timer siden):

stakkars ungen får ikke engang lov å være privat før den kommer ut.

Det er bare trist.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Arne Tiholt skrev (6 timer siden):

Jeg er helt rystet over at så mange viser denne typen holdning til saken. Det er skremmende og ekstremt diskriminerende da vi vet denne unnskyldningen ikke fungerer på vanlige mennesker.  

Eh jo…? 
Det er jo flere mødre som har vært litt «rådvill» som da har fått baby som har blitt en «blessing in the sky». De har funnet noe å fokusere på som gir mening. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
EmVeeJee skrev (8 minutter siden):

Eh jo…? 
Det er jo flere mødre som har vært litt «rådvill» som da har fått baby som har blitt en «blessing in the sky». De har funnet noe å fokusere på som gir mening. 

Ja det er det helt sikkert tilfelle for de fleste, men like mange har også fortsatt å dyrke seg selv og gitt barna sine en bedriten oppvekst uten genuin ubetinget kjærlighet og oppmerksomhet. 

Alle håper vel at dette vil gå bra i SE sitt tilfelle også, men absolutt ingen garanti for det nei.... håper virkelig hun slipper unna fødselsdepresjon/ fødselpsykose og at hun er 100% rusfri og har det stabilt nå🙏

Endret av Carabilla
  • Liker 13
Skrevet
Carabilla skrev (16 minutter siden):

Håper virkelig hun slipper unna fødselsdepresjon/ fødselpsykose

Heldigvis sier NHI at fødselpsykose er sjeldent (1 av 1000).

https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/etter-fodselen/fodselspsykose

Samme med fødselsdepresjon,som rammer 7-13%.

https://www.fhi.no/he/folkehelserapporten/grupper/svangerskap/?term=

Og enda viktigere - det finnes god hjelp å få,hvis det skulle bli slik.

• Liker 2
Skrevet
EmVeeJee skrev (1 time siden):

Eh jo…? 

Jeg tror uttrykket du prøver å bruke er "blessing in disguise".

• Liker 24
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)

.

Endret av Wald86
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Wald86 skrev (Akkurat nå):

https://womensmediacenter.com/fbomb/how-young-influencers-are-commodifying-pregnancy

"Last October, influencer Amanda Steele announced her pregnancy through a TikTok. In doing so, she joined the growing number of Gen Z influencers who will or already have become mothers before the age of 25. The list includes Kylie Jenner, Molly-Mae Hague, Taylor Giavasis, Sophia Grace Brownlee, Nara Aziza Smith, and Geneva Natalia."

"The prospect of pregnancy as a trend is concerning for a number of reasons. There’s the way influencers’ babies are seen in promotions and ads for their moms’ businesses, like props. "

Denne Amanda er 24 år gammel,ikke akkurat en uvanlig alder å bli forelder i.

Her bruker de jo "gen z" for å få det til å høres langt mer ekstremt ut enn hva det er ift alder.

At en allerede kjent person annonserer egen graviditet (som er vanskelig å skjule etterhver uansett..) på sine plattformer ser jeg heller ikke problemet med,da det hadde kommet ut uansett.

• Liker 2
Skrevet
Ænema skrev (6 timer siden):

var det virkelig noen som seriøst trodde noe annet enn dette?! gikk hele 1 dag fra gravidbekreftelse til sexy posering 🤣🤯

Jepp😏 Og my muse som er «det enestæææ æ brukeee» funker visst ikke som gravid. Da må man sprade rundt inne halvnaken i Calvin Klein🙄

• Liker 14
Skrevet
Carabilla skrev (8 timer siden):

Ingen hadde vel sett for seg SE gå gjennom et svangerskap uten å benytte anledningen til å være "sexy gravid"?

Den magen skal nok få kjørt seg!🤣

Skrevet

Hun er en intelligent dame, så dette går vel bra om hun klarer å endre seg litt og innstillingen til livet. Blir nok likevel ganske krevende å måtte droppe selvrealisering til fordel for en baby som krever deg 24/7. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...