Gjest IreneV Skrevet 28. juni 2023 #37221 Skrevet 28. juni 2023 (endret) mater.sapiens skrev (29 minutter siden): Hm … Var dette et tilsvar på mitt innlegg om at SE er en god manipulator og går rett hjem hos den som ikke klarer/orker/gidder se forbi det rent ytre? At hun, avataren SE, er enkel og lite smart(som i klok)? Jeg har aldri påstått at hun ikke driver en millionbedrift (drevet fram og gjennomført av viljen og lysten til å vise fram kropp på en seksuell måte, i alle sammenhenger). Jeg har heller ikke kommentert/påstått at hun har drevet fram butikken på egen hånd, at hun ikke har hatt management. Når det er sagt vil jeg bare tilføye at jeg fremdeles mener hun treffer rett i hjertet på sine jevnbyrdige eller dem som er svakere, det er jo dette som er kjernen i influenserbransjen: Påvirke den som lar seg påvirke, enten det er til å kjøpe noe eller det er til å mene noe. Ditt innlegg dreier seg kanskje om at jeg ikke er saklig og konkret i kommentaren, at jeg ikke adresserer kritikken mot bedriften - og tilsynelatende går på person, og da er vi virkelig ved sakens kjerne: HVEM er det jeg kritiserer og kaller enkel? Er det Sophie Elise, eller er det Sofie? Mer et tilsvar ment for å bekrefte enighet med deg. Jeg misforsto det du skrev om lojale følgere som går inn i tråden, trodde du mente at det var PR-apparatet, derfor jeg skriver "tror dog ikke de skriver her". Men ser nå at det ikke er det du sikter til Endret 28. juni 2023 av IreneV
Gjest IreneV Skrevet 28. juni 2023 #37222 Skrevet 28. juni 2023 (endret) Artig hvordan disse kvinnene anser egen utroskap som noe nærmest nødvendig, og noe som skjer "utenfor dem selv". Både Krogh og Isachsen beskriver det som noe de ikke kjente seg selv igjen i. At det var "utenfor karakter". Og de angrer ikke, det var noe de måtte for å komme videre, eller noe i den duren... Men hvis menn er utro! Da er de noen svin.Null emosjonell intelligens. Endret 28. juni 2023 av IreneV
mater.sapiens Skrevet 28. juni 2023 #37223 Skrevet 28. juni 2023 Det var en surrealistisk opplevelse å høre henne i Sommer i P2. Er litt ordløs foreløpig, men jeg tviler ikke et sekund på at hun sanker sympati. 6
Tradegy Skrevet 28. juni 2023 #37224 Skrevet 28. juni 2023 13 hours ago, M.H85 said: Ja det var enda mer påtatt og klisjé enn jeg noen gang har hørt henne før. Helt utrolig. Noen her reagerte på at jeg kommenterte sangene, sikkert noen av de som ikke forsto helheten...var ikke sangene i seg selv. 😅🙉 Blir litt som om jeg hadde vært utro og kjører forbi huset til eksen min og spiller "please forgive me" mens jeg setter meg på plenen hans og ser på fuglene som flyr mens jeg noterer litt i dagboken min😅 Totalt tilgjort og klisjé. 😅 9
Isild Skrevet 28. juni 2023 #37225 Skrevet 28. juni 2023 IreneV skrev (3 timer siden): Artig hvordan disse kvinnene anser egen utroskap som noe nærmest nødvendig, og noe som skjer "utenfor dem selv". Både Krogh og Isachsen beskriver det som noe de ikke kjente seg selv igjen i. At det var "utenfor karakter". Og de angrer ikke, det var noe de måtte for å komme videre, eller noe i den duren... Men hvis menn er utro! Da er de noen svin.Null emosjonell intelligens. På en måte blir det de sier "det var ikke meg". Den yngre Sophie Elise virket mer reflektert: https://sophieelise.blogg.no/1317410696_mitt_syn_p_utroskap.html 9 1
M.H85 Skrevet 28. juni 2023 #37226 Skrevet 28. juni 2023 Etter felles planlegging med pr agenter og alt i iscenesatt kommenterer nå også venninna om dette bilde,slik Sophie gjorde denne uken. Dette leste jeg nettopp på VG: Jeg opplever at alt som kan skrives eller menes om denne saken, har blitt skrevet og ment. Mange ganger». «VG må gjøre sine vurderinger av hva som er interessant og nyttig for leserne deres, men jeg har altså verken publisert dette bildet eller samtykket til at det skal publiseres. Jeg fokuserer uansett på nye og spennende prosjekter fremover nå». 😂😂😂 Fantastisk svar. Blir ikke mer kryptert, planlagt eller i scenesatt enn dette👌👌 10
M.H85 Skrevet 28. juni 2023 #37227 Skrevet 28. juni 2023 IreneV skrev (3 timer siden): Artig hvordan disse kvinnene anser egen utroskap som noe nærmest nødvendig, og noe som skjer "utenfor dem selv". Både Krogh og Isachsen beskriver det som noe de ikke kjente seg selv igjen i. At det var "utenfor karakter". Og de angrer ikke, det var noe de måtte for å komme videre, eller noe i den duren... Men hvis menn er utro! Da er de noen svin.Null emosjonell intelligens. Det kalles emosjonell ekstrem umodenhet. Narsissistisk også,men skal ikke sette diagnoser på noen,snakker utifra det jeg hører. Alltid lett å sanke empati ved å påstå man ikke var seg selv. Ut av seg selv opplevelse...Jeg var ikke der..Det var ikke meg.... Jeg måtte kjenne på stormen, jeg så for meg bølgene som slo rundt meg...så våknet jeg. Nå er jeg meg selv. Amen. 😂😂😂😂 14
Gjest IreneV Skrevet 28. juni 2023 #37228 Skrevet 28. juni 2023 M.H85 skrev (4 minutter siden): Det kalles emosjonell ekstrem umodenhet. Narsissistisk også,men skal ikke sette diagnoser på noen,snakker utifra det jeg hører. Alltid lett å sanke empati ved å påstå man ikke var seg selv. Ut av seg selv opplevelse...Jeg var ikke der..Det var ikke meg.... Jeg måtte kjenne på stormen, jeg så for meg bølgene som slo rundt meg...så våknet jeg. Nå er jeg meg selv. Amen. 😂😂😂😂 Ja, de klarer å få det til å bli mannens feil, på et vis. eller "situasjonen". Det å være utro på snørrfylla er bare lavmål. Og det bør man angre på, og beklage. For sin egen del og sin partners. Å være planlagt utro på tv er så ille at jeg ikke har ord. Alt er regi.
BellaSwan Skrevet 28. juni 2023 #37229 Skrevet 28. juni 2023 https://www.instagram.com/p/CuAN7O9q3DQ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Henrik Troy sitt innlegg på IG er sååå på kornet 👌🏻 15
Gjest IreneV Skrevet 28. juni 2023 #37230 Skrevet 28. juni 2023 Isild skrev (26 minutter siden): På en måte blir det de sier "det var ikke meg". Den yngre Sophie Elise virket mer reflektert: https://sophieelise.blogg.no/1317410696_mitt_syn_p_utroskap.html Se der ja. Størst av alt er skammen. Hvis man klarer å resonnere på måten hun gjør nå, så forsvinner både forståelse for andres følelser, anger og skam. Og kjærlighet. Størst av alt er arrogansen.
Dumpappen Skrevet 28. juni 2023 #37231 Skrevet 28. juni 2023 https://www.instagram.com/p/CrAm7xQqhUe/?igshid=Y2IzZGU1MTFhOQ== Når det var mannen så fikk pipa en annen lyd. 8
Zenhouse Skrevet 28. juni 2023 #37232 Skrevet 28. juni 2023 M.H85 skrev (3 timer siden): Etter felles planlegging med pr agenter og alt i iscenesatt kommenterer nå også venninna om dette bilde,slik Sophie gjorde denne uken. Dette leste jeg nettopp på VG: Jeg opplever at alt som kan skrives eller menes om denne saken, har blitt skrevet og ment. Mange ganger». «VG må gjøre sine vurderinger av hva som er interessant og nyttig for leserne deres, men jeg har altså verken publisert dette bildet eller samtykket til at det skal publiseres. Jeg fokuserer uansett på nye og spennende prosjekter fremover nå». 😂😂😂 Fantastisk svar. Blir ikke mer kryptert, planlagt eller i scenesatt enn dette👌👌 Ansvarsfraskrivelse deluxe. Alle andre offentlige personer som blir ferska i å bryte lover eller utøver særdeles dårlige handlinger, blir stilt til ansvar. Politikere må ta sin hatt og gå feks. De kan ikke si: «Jeg samtykket ikke til at de opplysningene skulle bli kjent» Men influenserne- de har egne kjøreregler. De blir belønnet av media med førstesideoppslag og egne serier. 10 2 2
moroklompen Skrevet 28. juni 2023 #37233 Skrevet 28. juni 2023 Ardwinna skrev (21 timer siden): Dette var jo helt som forventet; offerposisjon inntas og det stås i stormen og stirres tomt ut i lufta. Hun er offeret og bruker store ord for å uttrykke hvor vanskelig dette har vært for henne. Og hun holder enda fast på at posebildet var et uhell og at hun ble helt sjokkert da hun innså hvor feil dette kunne tolkes. https://www.vg.no/rampelys/i/eJRwAK/sophie-elise-om-instagram-bildet-foelelsen-av-at-naa-kan-alt-forsvinne Jeg klarer bare ikke å fatte hvorfor hun ikke blir spurt rett ut: Du sier det i posen kunne indikere at det var narkotika. Du sier derimot ikke at det ikke var det. Hva oppbevarer man i en slik pose om det ikke er narkotika? 15 5
M.H85 Skrevet 28. juni 2023 #37234 Skrevet 28. juni 2023 Zenhouse skrev (30 minutter siden): Ansvarsfraskrivelse deluxe. Alle andre offentlige personer som blir ferska i å bryte lover eller utøver særdeles dårlige handlinger, blir stilt til ansvar. Politikere må ta sin hatt og gå feks. De kan ikke si: «Jeg samtykket ikke til at de opplysningene skulle bli kjent» Men influenserne- de har egne kjøreregler. De blir belønnet av media med førstesideoppslag og egne serier. Ja godt poeng! Når hun gjør noe feil øker pengemaskinen hennes samt mer berømmelse på trykk. Helt utrolig. Narkotika tar liv hver dag. Husker godt de tvillingene ,jentene 16 år😭😭 Så står hun og venninna å poserer med kokain og innrømmer det ikke en gang. Totalt ansvarsbeskrivelse ja. 12 3
M.H85 Skrevet 28. juni 2023 #37235 Skrevet 28. juni 2023 moroklompen skrev (28 minutter siden): Jeg klarer bare ikke å fatte hvorfor hun ikke blir spurt rett ut: Du sier det i posen kunne indikere at det var narkotika. Du sier derimot ikke at det ikke var det. Hva oppbevarer man i en slik pose om det ikke er narkotika? Selvfølgelig var det kokain. I tillegg ville de vise alle at livet som RUSA er bedre.😩 14
moroklompen Skrevet 28. juni 2023 #37236 Skrevet 28. juni 2023 (endret) M.H85 skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig var det kokain. I tillegg ville de vise alle at livet som RUSA er bedre.😩 Ja hva annet enn dop skulle det vært?! Er bare sjokkert over den manglende journalistikken og hvordan media lar seg bruke som ett talerør for henne og hvor fullstendig blottet de er for kritiske spørsmål. Endret 28. juni 2023 av moroklompen 16 1
M.H85 Skrevet 28. juni 2023 #37237 Skrevet 28. juni 2023 moroklompen skrev (7 minutter siden): Ja hva annet enn dop skulle det vært?! Er bare sjokkert over den manglende journalistikken og hvordan media lar seg bruke som ett talerør for henne og hvor fullstendig blottet de er for kritiske spørsmål. Money....money 5
Frøkenfryden Skrevet 28. juni 2023 #37238 Skrevet 28. juni 2023 Uff, reklamevideoen på isabell raads snap. Kleine saker🙈 2
Gjest IreneV Skrevet 29. juni 2023 #37239 Skrevet 29. juni 2023 (endret) Noen som vet hvor klærne produseres? Feil tråd i grunn, men siden disse jentene nå samarbeider, så reklamerer de for hverandre, og SE AS blir en reklamekanal for Isabel Raad AS. Endret 29. juni 2023 av IreneV
J.. Skrevet 29. juni 2023 #37240 Skrevet 29. juni 2023 IreneV skrev (5 timer siden): Noen som vet hvor klærne produseres? Feil tråd i grunn, men siden disse jentene nå samarbeider, så reklamerer de for hverandre, og SE AS blir en reklamekanal for Isabel Raad AS. Italia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå