Zenhouse Skrevet 26. juni 2023 #37121 Skrevet 26. juni 2023 Kollontaj skrev (22 minutter siden): «Det er imidlertid ikke bare champagne og roser - jentene vil møte tøffe utfordringer underveis, fra håndtering av netthets til å sjonglere personlige forhold i rampelyset» Virkelig tøffe utfordringer. Sikkert masse å lære av hvordan de takler disse «utfordringene». Skikkelig livsvisdom å hente fra oppkonstruerte og falske «utfordringer» som du må være influencer selv for å kunne relatere til. Håper det finnes få seere som orker se på de «utfordringene» disse overbetalte og selvsentrerte «sterke kvinnene» serverer. https://www.dagbladet.no/kjendis/bekrefter-nytt-program/79669366 Hvor gammel må en egentlig være før en blir omtalt som det en er: kvinner- ikke jenter! Bare tittelen: Girls of Oslo 🙄 25 2
mater.sapiens Skrevet 26. juni 2023 #37122 Skrevet 26. juni 2023 Ikke glem at Dagbladet er en del av Aller media og ledes og drives av folk fra ukebladverden, den verden hvor det viktigste i livet er å se seg i speilet og hvor kvinner er dumme som brød. Det mest fantastiske er vel at noen gidder å lage TV-serie om de kvinnene som leder stort innen forbruk og meningsløs, narsissistisk livsførsel. 12 1
Gjest Kattedama Skrevet 26. juni 2023 #37123 Skrevet 26. juni 2023 Serien burde hete; «Plastikk fantastisk, en serie om hvorfor man ikke burde bli influenser». Mer ihjel opererte damer i den alderen skal man lete lenge etter. Annijor er vel den eneste «normale». Man trenger ikke å være hjernekirurg for å skjønne at dette «programmet» er til for at disse menneskene skal drive med produktplassering. Raad skal lansere bikini blant annet.
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37124 Skrevet 26. juni 2023 (endret) Lill skrev (14 minutter siden): Serien burde hete; «Plastikk fantastisk, en serie om hvorfor man ikke burde bli influenser». Mer ihjel opererte damer i den alderen skal man lete lenge etter. Annijor er vel den eneste «normale». Man trenger ikke å være hjernekirurg for å skjønne at dette «programmet» er til for at disse menneskene skal drive med produktplassering. Raad skal lansere bikini blant annet. Bok og bikini-kolleksjon. Bok om samme tema som sist. "Flatt og platt" var anmeldelsen den fikk. Syntetisk fast-fashion bikinikolleksjon, og en bok som i grunn er skrevet før. Jørgensen som liksom er så opptatt av psykisk helse og bærekraft stiller som "modell" for Raad. Hun er kanskje ikke operert, men ekstremt opptatt av å vise seg frem, og jeg har vanskelig for å tro at en så tynn figur ikke er resultatet av en selektiv spiseforstyrrelse. De får holde på. De trenger pengene, og har ingenting annet. Men jeg oppfordrer alle til å skrive til mediene som promoterer dette, vise til forskning, som sier at dette er skadelig, både for kvinnene selv, og følgerne deres. Og be dem rette kritikk mot denne typen prosjekter, slik de gjorde mot Rudjord, Tjelta og Skarbø, da de skulle åpne skjønnhetsklinikk og kalte det "kvinnehelse". Endret 26. juni 2023 av IreneV
Keaton Skrevet 26. juni 2023 #37125 Skrevet 26. juni 2023 mater.sapiens skrev (12 minutter siden): Ikke glem at Dagbladet er en del av Aller media og ledes og drives av folk fra ukebladverden, den verden hvor det viktigste i livet er å se seg i speilet og hvor kvinner er dumme som brød. Det mest fantastiske er vel at noen gidder å lage TV-serie om de kvinnene som leder stort innen forbruk og meningsløs, narsissistisk livsførsel. Baklengs inn i fremtiden, virkelig. Hva har disse «jentene» skaffet seg inntekt og berømmelse på? Unge jenters usikkerhet, falske narrativ og en hærskare av gutter/menn som vil se rumper og pupper. Well done, slik går verden fremover. De appellerer til den delen av befolkningen som mener utdanning er bortkastet, utseendet kan forbedres med operasjoner og kvinner er til for å behage mannens blikk. Gjør deg om til en annen om han ønsket det, vær babe og glem at når du er 35 er du over og ut. 14 3
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37126 Skrevet 26. juni 2023 Kollontaj skrev (18 minutter siden): Baklengs inn i fremtiden, virkelig. Hva har disse «jentene» skaffet seg inntekt og berømmelse på? Unge jenters usikkerhet, falske narrativ og en hærskare av gutter/menn som vil se rumper og pupper. Well done, slik går verden fremover. De appellerer til den delen av befolkningen som mener utdanning er bortkastet, utseendet kan forbedres med operasjoner og kvinner er til for å behage mannens blikk. Gjør deg om til en annen om han ønsket det, vær babe og glem at når du er 35 er du over og ut. Og nå som alle vet at reality er manipulert virkelighet/drama, hva er det som gjør at dette da blir interessant? Vi må nesten anta at kvinnene som ser på, og følger disse fire tilhører en meget sårbar gruppe, som sliter voldsomt med egen selvfølelse og kroppsbilde. Hvor er regelverket? Hvordan kan de lansere en slik serie uten massiv kritikk fra media? Jeg regner med at de "sunne infuenserne" promoterer serien. Vasstrand, Skavland, Nereng, Polliani osv. Legg gjerne ut hvis de gjør det, dere som ser.
DianaV Skrevet 26. juni 2023 #37127 Skrevet 26. juni 2023 (endret) Jeg FATTER IKKE. Hvem er det disse damene appellerer til?? Jeg håper dette er siste krampetrekk fra den generasjonen med influencere. Ingen av dem har noe brukbart å komme med. Drittlei nyrike overflatiske tomme mennesker. Endret 26. juni 2023 av DianaV 12 10
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37128 Skrevet 26. juni 2023 (endret) DianaV skrev (14 minutter siden): Jeg FATTER IKKE. Hvem er det disse damene appellerer til?? Jeg håper dette er siste krampetrekk fra den generasjonen med influencere. Ingen av dem har noe brukbart å komme med. Drittlei nyrike overflatiske tomme mennesker. Det er skikkelig smakløst. Selvsentrerte og ekstremt opptatt av å vise frem sin "rikdom". Men denne serien avslører at de trenger penger alle sammen. De er raka fant tipper jeg. forbruket er skyhøyt, og de har ikke investert i annet enn fillers, botox, pupper, rumper og stæsh. Endret 26. juni 2023 av IreneV
J.. Skrevet 26. juni 2023 #37129 Skrevet 26. juni 2023 IreneV skrev (1 time siden): Hun er kanskje ikke operert, men ekstremt opptatt av å vise seg frem, og jeg har vanskelig for å tro at en så tynn figur ikke er resultatet av en selektiv spiseforstyrrelse. Nå er det på tide med en pust i bakken. Anniken har alltid vært slank,se henne på TeenBoss fra hun var 14 hvis du vil. Får faktisk være måte på drit man må trykke ut "bare fordi". Skjerpings. Rapportert for ryktespredning. 10
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37130 Skrevet 26. juni 2023 (endret) mater.sapiens skrev (2 timer siden): Ikke glem at Dagbladet er en del av Aller media og ledes og drives av folk fra ukebladverden, den verden hvor det viktigste i livet er å se seg i speilet og hvor kvinner er dumme som brød. Det mest fantastiske er vel at noen gidder å lage TV-serie om de kvinnene som leder stort innen forbruk og meningsløs, narsissistisk livsførsel. Sendte mail til "journalisten" som promoterte den nye serien. Ser jo at Dagbladet er verre enn Se & Hør..90% reklame klikk-bates og sladder. satte ny redaksjonssjef på kopi, men fikk raskt svar om at mailen var blitt blokkert. De burde i det minste rette et kritisk blikk på serien og de fire influenserne. Ser nå at SE AS er ute med en "avsløring" igjen. Alle skjønte at hun var rusa på det bildet. Hun brukte innleggelsen som promo for podcasten. Ikke for å bli rusfri. Nå kommer ny vinkling, offerrollen igjen, for å promotere ny serie. Løgn, løgn og mer løgn. Endret 26. juni 2023 av IreneV
Zenhouse Skrevet 26. juni 2023 #37131 Skrevet 26. juni 2023 https://www.seher.no/kjendis/bryter-tausheten-om-skandalebildet/79671204 «- Jeg gikk jo ikke på piller lenger. Men jeg hadde ingen verktøy på hvordan jeg kunne håndtere en eventuell krise igjen uten piller, erkjenner hun» Men var det ikke bl.a derfor hun fikk Lindmo-skjermtid da? For å fortelle at NÅ hadde hun lært? Etter hele 5 uker på rehab? (*ironi) 25 3
Ville91 Skrevet 26. juni 2023 #37132 Skrevet 26. juni 2023 Jeg er så marge lei av at det er disse som løftes opp og frem i verden! Kan man ikke heller promotere mennesker som har utrettet noe, enn disse ihjelopererte dukkene? Jeg vil mye heller se historier om livet til flinke idrettsutøvere, aktivister, kunstnere osv. 19
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37133 Skrevet 26. juni 2023 (endret) Ville91 skrev (5 minutter siden): Jeg er så marge lei av at det er disse som løftes opp og frem i verden! Kan man ikke heller promotere mennesker som har utrettet noe, enn disse ihjelopererte dukkene? Jeg vil mye heller se historier om livet til flinke idrettsutøvere, aktivister, kunstnere osv. At denne smakløse serien lanseres samme dag som Maren Walvik Johnsen bisettes er helt utrolig. Der hadde du en kvinne som benyttet sosiale medier uselvisk. En inspirasjon for så mange. Nå drukner det i Sophie Elise og hennes lakeier. Jeg blir fysisk uvel av hvordan media løfter frem fire kvinner som ødelegger liv. Endret 26. juni 2023 av IreneV
Sk57 Skrevet 26. juni 2023 #37134 Skrevet 26. juni 2023 Hva er det eksakt disse menneskene tilfører samfunnet av nytteverdi? 8 1
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37135 Skrevet 26. juni 2023 Sk57 skrev (15 minutter siden): Hva er det eksakt disse menneskene tilfører samfunnet av nytteverdi? Noen mener de har en underholdningsverdi. Utover det tilfører de kun kynisme, kroppspress og ødelagte liv. Egne og andres.
Dupers Skrevet 26. juni 2023 #37136 Skrevet 26. juni 2023 De hadde tidenes mulighet med den nye serien. De hadde noen av norges stlrste bloggere og kunne kjørt på og vist hvordan disse har jobba seg opp en formue og hvordan det å bli kjendis ganske ung har påvirka de. Men så tok de med Nora Haukland som er kjent for vennskap og forhold etter realitydeltakelse så da blir det vel mer som Oslo girls eller hvilken som helst annen reality/doku 6
Gjest IreneV Skrevet 26. juni 2023 #37137 Skrevet 26. juni 2023 Dupers skrev (10 minutter siden): De hadde tidenes mulighet med den nye serien. De hadde noen av norges stlrste bloggere og kunne kjørt på og vist hvordan disse har jobba seg opp en formue og hvordan det å bli kjendis ganske ung har påvirka de. Men så tok de med Nora Haukland som er kjent for vennskap og forhold etter realitydeltakelse så da blir det vel mer som Oslo girls eller hvilken som helst annen reality/doku En slik type dokumentar vil kun fungere hvis personene har lagt sin influencer-karriere på hylla. Og serien ville ikke tjent penger på et slikt konsept. Men seriøse medier burde nå benytte sjansen til å rette massiv kritikk mot serien, disse fire kvinnene og influenser-bransjen generelt. Denne serien er en gavepakke, slik den lanseres via bok om trøblete fortid, psykiske problemer, rusproblematikk og *trommevirvel* ny bikini-kolleksjon!
Isild Skrevet 26. juni 2023 #37138 Skrevet 26. juni 2023 Sk57 skrev (47 minutter siden): Hva er det eksakt disse menneskene tilfører samfunnet av nytteverdi? Narrativet er at disse "jentene" tilfører åpenhet rundt komplekser, selvbilde, kjærlighetsliv og psykisk helse. Fakta er at de lager serie fordi de håper på massevis av seere som elsker drama, skandaler, rusproblemer, kleine situasjoner, sex på TV, påtrengende seksualisering , sløseri, "blondine-dusteri" og "herregud er det mulig å være så blåst". Typ Norsk "Kardashians"-serie som kan måke inn masse penger til serieskaperne. 12 1
M.H85 Skrevet 26. juni 2023 #37139 Skrevet 26. juni 2023 Og der var hun tilbake. Både som gjest i en podcast i dag ( ikke hørt den,men nyheten kom opp i fleisen på facebook) + en nyhet om ny serie hun er med i sammen med pulver pose venninna Nora🙈 Hun snakker rundt grøten mystisk og baker det inn som vanlig i følge nyheten 🤣 Podcast episode finnes gratis på nrk app. 6
Sonit Skrevet 26. juni 2023 #37140 Skrevet 26. juni 2023 Jeg er ikke SE sin største fan, men synes hun gjorde en fin figur i Sommer i P2. Jeg er i stand til å se både hennes positive og negative meninger og fremtoning. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå