Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene til SE har IKKE gjort jobben sin.

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isild skrev (35 minutter siden):

Enig. Jeg er en av de som også tidligere har stilt spørsmålstegn ved hvor foreldrene egentlig var midt i alt dette. Jeg har selv to jenter på den alderen og vet hva det krever å følge opp. Man har ALT man skulle ha sagt i livet til en 14-åring. 

Men hun forteller at hun la ut drøye bilder av seg selv, var løs på tråden og festet hver helg? Dette måtte jo gå galt. Og i dag tjener faren penger på at det gikk galt. 

Enig. Det kanskje mest forstyrrede i det hele er at faren hennes forsvarer det hele og har millionlønn fra resultatet av hennes adferd. Det er noe som er helt feil. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig i det meste her men det er på tide å slutte å si han tjener penger på henne,da han ikke lenger jobber for/med henne.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Forøvrig poster hun (umerket) reklame for kommende bok på TikTok,rapportert til FT så klart.

Endret av J..
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest IreneV
Skrevet
Pust skrev (19 minutter siden):

Enig. Det kanskje mest forstyrrede i det hele er at faren hennes forsvarer det hele og har millionlønn fra resultatet av hennes adferd. Det er noe som er helt feil. 

Det er definitivt noe som ikke stemmer. Fra start til slutt. At han var manager skurrer uansett hva som er sannheten. Datteren hadde tydelige problemer, og  oppførselen som beskrives  er et klassisk rop om hjelp. Men istedenfor helsehjelp, så satt hun på sosiale medier, manipulerte egen virkelighet, og gjorde vondt verre.

Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Enig i det meste her men det er på tide å slutte å si han tjener penger på henne,da han ikke lenger jobber for/med henne.

Jeg trodde han fortsatt var ansatt ift økonomiske forhold? 

• Liker 2
Skrevet
J.. skrev (4 timer siden):

Er du sikker på det? Han har vært/er ansatt i Sophie Elise AS og sitter i styret for både SE AS og holdingselskapet.

• Liker 5
Gjest Vanedis
Skrevet (endret)
Isild skrev (På 14.6.2023 den 9.55):

https://www.seher.no/kjendis/om-isfronten-ydmyket/79557260

Eventuelle samarbeidspartnere må da begynne å "løpe AV skipet" nå. Sophie Elise AS blir mer og mer useriøst, uprofesjonellt og sammensurium av privatliv, private problemer, drama og intriger? 

Det begynner å bli tydelig at hun IKKE var den "dyktige forretningskvinnen" media har skapt henne til, men på tross av å snart bli 30 år forble `en liten jente som forsøker å finne sin vei her i livet` ? 

Hvis det stemmer at det allerede er slutt med "mitt alt" (kameraten til Kasper) så håper jeg hun har folk rundt seg som kan jorde henne litt. Fetisha vet vi at hun ikke har.. 

Sofie Steen Isachsen burde gjøre noen grep NÅ hvis hun ønsker å redde noe av den positive medvinden hun i alle år har hatt. Nå er det som å se på et pågående togkrasj. 

Jeg fikk lyst til å dra frem  "liksom" kåringen av "Årets mektigste kvinne i media 2015 – Medier 24" som bl.a. VG gjenga.  Synd at journalistene ikke var mer kritisk til at dette var en "useriøs" kåring som ikke fortjente medias oppmerksomhet. Heldigvis var der noen observante herfra som skrev noe om det her inne den gangen:

Gjest Anna Nas skrev (På 13.7.2017 den 8.43):

Det ser ut for at kåringen var en engangsforeteelse. Da jeg googlet saken, fikk jeg bare opp denne ene kåringen. "Kåringen" ser ut til å være en liste som er satt opp av tidligere Harstad Tidende-redaktør Bård Borch Michalsen som har byline på saken om kåringen av «Medie-Norges 50 mektigste» for 2015. Det er hans sønn, Gard L. Michalsen, som er redaktør i Medier24. Også han er involvert i utformingen av listen.

Harstad er dermed godt representert i "juryen", som ikke er en jury, hvis jeg skjønner Harstad Tidende rett.

Endret av Vanedis
Skrevet
Isild skrev (11 timer siden):

Jeg trodde han fortsatt var ansatt ift økonomiske forhold? 

Nei.

Han er ansatt relativt høyt i militæret.

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (56 minutter siden):

Nei.

Ok, takk for info. Tenker det er bra for både de og Sophie Elise AS at de/han ikke er involvert i driften lenger. 

Skrevet (endret)
J.. skrev (2 timer siden):

Nei.

Er han ikke i Heimevernet?

Hvem er ansatt i Sophie Elise AS? Det er to ansatte, SE + hvem? Faren hennes har vært ansatt som økonomistyrer etter at han sluttet å være manageren hennes, så dersom han ikke jobber for henne lenger, hvem er ansatt i hans sted?

Endret av Pust
  • Liker 7
Skrevet
Pust skrev (11 timer siden):

Hvem er ansatt i Sophie Elise AS? Det er to ansatte, SE + hvem? Faren hennes har vært ansatt som økonomistyrer etter at han sluttet å være manageren hennes, så dersom han ikke jobber for henne lenger, hvem er ansatt i hans sted?

Stabssersjant i Heimevernet ser det ut som ja. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest IreneV
Skrevet (endret)
Pust skrev (20 timer siden):

https://e24.no/naeringsliv/i/BWn80v/aatte-millioner-i-inntekter-det-kunne-vaert-mer?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

"Regnskapet for 2021 viser at Isachsens selskap hadde inntekter på over åtte millioner kroner. Det ble tatt ut et utbytte på 2,5 millioner, og det ble i tillegg betalt ut lønnsutgifter til to personer på rundt én million.

– Når du hører de tallene, hva tenker du da?, spør Røe Isaksen henne i podkasten.

– Jeg tenker at det kunne vært mer, svarer hun selvsikkert og fortsetter.

– Men jeg tenker også at jeg ikke henger meg så veldig opp i det. Jeg får min lønn åpenbart, og så vet jeg ikke hvor mye selskapet har totalt. Det er det pappa som styrer, for jeg vil ikke henge meg så mye opp i det."

Endret av IreneV
Skrevet (endret)
IreneV skrev (11 minutter siden):

Er denne artikkelen ny? 

Edit; ser nå at den ligger ute hos VG også, så ja da er den ny, og jo - faren er fortsatt involvert i driften: 

Jeg får min lønn åpenbart, og så vet jeg ikke hvor mye selskapet har totalt. Det er det pappa som styrer, for jeg vil ikke henge meg så mye opp i det.

Endret av Isild
  • Liker 7
Gjest IreneV
Skrevet
Isild skrev (39 minutter siden):

Er denne artikkelen ny? 

Edit; ser nå at den ligger ute hos VG også, så ja da er den ny, og jo - faren er fortsatt involvert i driften: 

Jeg får min lønn åpenbart, og så vet jeg ikke hvor mye selskapet har totalt. Det er det pappa som styrer, for jeg vil ikke henge meg så mye opp i det.

Pappa styrer. Han sitter vel i både holdingselskapet og i The Shade også. Sikkert greit honorar i tillegg til lønn.

Skrevet
IreneV skrev (32 minutter siden):

Pappa styrer. Han sitter vel i både holdingselskapet og i The Shade også. Sikkert greit honorar i tillegg til lønn.

Ingen tvil om at Pappa styrer. 

• Liker 9
Skrevet
IreneV skrev (2 timer siden):

https://e24.no/naeringsliv/i/BWn80v/aatte-millioner-i-inntekter-det-kunne-vaert-mer?referer=https%3A%2F%2Fwww.vg.no

"Regnskapet for 2021 viser at Isachsens selskap hadde inntekter på over åtte millioner kroner. Det ble tatt ut et utbytte på 2,5 millioner, og det ble i tillegg betalt ut lønnsutgifter til to personer på rundt én million.

– Når du hører de tallene, hva tenker du da?, spør Røe Isaksen henne i podkasten.

– Jeg tenker at det kunne vært mer, svarer hun selvsikkert og fortsetter.

– Men jeg tenker også at jeg ikke henger meg så veldig opp i det. Jeg får min lønn åpenbart, og så vet jeg ikke hvor mye selskapet har totalt. Det er det pappa som styrer, for jeg vil ikke henge meg så mye opp i det."

Se det ja. 

En annen ting er det narrativet hun får lov til å legge frem her, akkurat som om bloggdebuten hennes som 16-åring var en nøye gjennomtenkt strategi. ( dette var da midt oppi utsvevende liv,beskrivelser av fester med blackouter, daglige sprøyter med melatonan - alt dette vil jeg beskrive som manglende konsekvenstenking. Men bloggen- det var en perfekt, timet strategisk plan??? Hun kan godt ha tenkt: Jeg vil bli like stor som Kissie ( svensk blogger), men utalelsen nedenfor fra intervjuet med E24 er overdrevet geniforklart: 

«– Jeg opprettet en blogg i 2011. Jeg hadde brukt ganske lang tid på å finne riktig timing for å starte. Ikke for meg psykisk, men når jeg følte at det fantes et hull i markedet, sier Isachsen og forklarer:

– For den største bloggeren på den tiden, Emilie Nereng, hadde akkurat lagt ned. Og da tenkte jeg at nå finnes det et vindu, for nå har vi ingen som er størst. Og da hadde jeg analysert, ok, hva er det de andre gjør som funker? Og hva er det som mangler?»

• Liker 23
Skrevet
Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Se det ja. 

En annen ting er det narrativet hun får lov til å legge frem her, akkurat som om bloggdebuten hennes som 16-åring var en nøye gjennomtenkt strategi. ( dette var da midt oppi utsvevende liv,beskrivelser av fester med blackouter, daglige sprøyter med melatonan - alt dette vil jeg beskrive som manglende konsekvenstenking. Men bloggen- det var en perfekt, timet strategisk plan??? Hun kan godt ha tenkt: Jeg vil bli like stor som Kissie ( svensk blogger), men utalelsen nedenfor fra intervjuet med E24 er overdrevet geniforklart: 

«– Jeg opprettet en blogg i 2011. Jeg hadde brukt ganske lang tid på å finne riktig timing for å starte. Ikke for meg psykisk, men når jeg følte at det fantes et hull i markedet, sier Isachsen og forklarer:

– For den største bloggeren på den tiden, Emilie Nereng, hadde akkurat lagt ned. Og da tenkte jeg at nå finnes det et vindu, for nå har vi ingen som er størst. Og da hadde jeg analysert, ok, hva er det de andre gjør som funker? Og hva er det som mangler?»

Av og til savner man virkelig en latter-emoji!
Dette er reinspikka tøv!!! Hun hadde flere blogger før den som ligger ute nå. Hun var en av fryktelig MANGE unge jenter som skrev om sminke og popmusikere, men først da hun begynte å legge ut drøye bilder, tok det av. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Skrevet
mater.sapiens skrev (15 minutter siden):

Av og til savner man virkelig en latter-emoji!
Dette er reinspikka tøv!!! Hun hadde flere blogger før den som ligger ute nå. Hun var en av fryktelig MANGE unge jenter som skrev om sminke og popmusikere, men først da hun begynte å legge ut drøye bilder, tok det av. 

Dette fortjente en latter-emoji ja. På den ene siden forteller hun om seg selv som en ungdom som var helt ute av kurs med tung problematikk. Men midt oppe i dette utsvevende og ukontrollerte,  så har hun altså bedrevet strategisk planlegging av når hun skal "launche" blogg for å nå toppen. 

Altså! Det er jo fint hvis hun tror på dette tullet selv. At hun har blitt stor er pga drøye bilder og ekstrem utlevering. "Alle" elsker "Pute-TV", og hun hadde "Pute-blogg". Nå er hun Norges skandale- og dramadronning. Norges mest selvopptatte og navlebeskuende person. Gratulerer med å være på "topp" med det. 

• Liker 25
Skrevet (endret)
Isild skrev (17 minutter siden):

Dette fortjente en latter-emoji ja. På den ene siden forteller hun om seg selv som en ungdom som var helt ute av kurs med tung problematikk. Men midt oppe i dette utsvevende og ukontrollerte,  så har hun altså bedrevet strategisk planlegging av når hun skal "launche" blogg for å nå toppen. 

Altså! Det er jo fint hvis hun tror på dette tullet selv. At hun har blitt stor er pga drøye bilder og ekstrem utlevering. "Alle" elsker "Pute-TV", og hun hadde "Pute-blogg". Nå er hun Norges skandale- og dramadronning. Norges mest selvopptatte og navlebeskuende person. Gratulerer med å være på "topp" med det. 

Akkurat! Hun hadde flaks som fikk medieoppmerksomhet, ikke fordi hun var strategisk. Hvis noen har vært en hjerne bak alt tøvet hun har prestert, må det være pappa, for en som - i følge henne selv - var så på kjøret som ung tenåring, har neppe hatt kapasitet til å tenke strategisk. Hvis mediene videreformidler dette vaset uten å stille motspørsmål, er det kun fordi de er rammet hardt av demens eller likegyldighet. 

Endret av mater.sapiens
  • Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...