Wednesday Addams Skrevet 13. februar 2023 #31961 Del Skrevet 13. februar 2023 Just now, LilleVy94 said: Spent på om det kommer en uttalelse herifra snart. Nei, gud.. Så flaut. 17 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koktreke Skrevet 13. februar 2023 #31962 Del Skrevet 13. februar 2023 LilleVy94 skrev (2 minutter siden): Spent på om det kommer en uttalelse herifra snart. Er dette seriøst? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. februar 2023 #31963 Del Skrevet 13. februar 2023 Mulig jeg er blind altså, men har ikke fått med meg at noen medier skriver noe særlig om dette. Er det i det hele tatt publisert noen saker om det, eller er det den mer smarte delen av norske influensere som må belyse temaet? Spesielt om mediene beskytter Sophie Elise og Nora, i all fall. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 13. februar 2023 #31964 Del Skrevet 13. februar 2023 Screenshotten fra «kongehuset» er fake 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #31965 Del Skrevet 13. februar 2023 LilleVy94 skrev (5 minutter siden): Spent på om det kommer en uttalelse herifra snart. Håper dette er tull. Jøjemeg, så flaut hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. februar 2023 #31966 Del Skrevet 13. februar 2023 Just now, LinnHenrikke said: Screenshotten fra «kongehuset» er fake Ja, tenkte nesten det. Formuleringen var litt vel spesiell. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. februar 2023 #31967 Del Skrevet 13. februar 2023 Vixella skrev (17 minutter siden): Mulig jeg er blind altså, men har ikke fått med meg at noen medier skriver noe særlig om dette. Er det i det hele tatt publisert noen saker om det, eller er det den mer smarte delen av norske influensere som må belyse temaet? Spesielt om mediene beskytter Sophie Elise og Nora, i all fall. Det er merkelig hvordan media velger hva de kan (vil) trykke og ikke. Veldig ofte gjemmer de seg bak at de har bedt involverte (her SE og Nora) om en uttalelse, og ikke kan lage noen sak - uten den uttalelsen. Det er jo bare tull. Dette er lagt ut i offentlige påvirkerkanaler, og kan diskuteres i det vide og det brede - det er jo lagt ut for å påvirke folk. Et bilde taler for seg, så det er til og med lov med "spekulasjoner" ift at det ser ut som rusmiddel, eller er ment å se ut som rusmiddel (altså for "gøy", bare at det overhodet ikke er gøy fra ei som nylig sjekket ut fra rehab pga hva hun kalte tunge rusproblemer) Forbildet til NRK det. Flott! Rune Lind i NRK har jo kjøpt tullball-imaget: "veganer, miljøforkjemper og dyreverner" med søkke og snøre. Det er så innmari flaut. SE kan jo igrunn bare sette seg ned og le av alt sammen. Hun er den ungen i barnehagen som kan gjøre akkurat hva hun vil - og aldri få kjeft. 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. februar 2023 #31968 Del Skrevet 13. februar 2023 Just now, Isild said: Hun er den ungen i barnehagen som kan gjøre akkurat hva hun vil - og aldri få kjeft. Veldig godt oppsummert. Sophie Elise har fått holde på slik i altfor mange år. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. februar 2023 #31969 Del Skrevet 13. februar 2023 LilleVy94 skrev (29 minutter siden): Spent på om det kommer en uttalelse herifra snart. 😆🤪😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. februar 2023 #31970 Del Skrevet 13. februar 2023 Uavhengig om det skjermbildet er falskt eller ikke, så tenker jeg i mitt stille sinn at Kongehuset faktisk burde komme med en uttalelse om dette. Selv om Nora ikke representerer Kongehuset i så måte, så var det jo få som visste hvem hun var før hun ble sammen med Marius. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #31971 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Vixella skrev (7 minutter siden): Uavhengig om det skjermbildet er falskt eller ikke, så tenker jeg i mitt stille sinn at Kongehuset faktisk burde komme med en uttalelse om dette. Selv om Nora ikke representerer Kongehuset i så måte, så var det jo få som visste hvem hun var før hun ble sammen med Marius. Var det hun som var med på sykehus etter en ulykke med knust champagneflaske eller lignende? Eller "utagerende festing" som det også kalles. Godt det ikke var sosiale medier sent 90-tall, men selv den gangen ble det vel fanget noe kokainsniffing og brystvorter på film, der statsministeren selv måte gripe inn for å få den stoppet, med begrunnelsen "rikets sikkerhet". Jeg tror de har veldig liten lyst til å kommentere dette, og bare håper romansen vil ta slutt. Endret 13. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 13. februar 2023 #31972 Del Skrevet 13. februar 2023 Vixella skrev (2 minutter siden): Uavhengig om det skjermbildet er falskt eller ikke, så tenker jeg i mitt stille sinn at Kongehuset faktisk burde komme med en uttalelse om dette. Selv om Nora ikke representerer Kongehuset i så måte, så var det jo få som visste hvem hun var før hun ble sammen med Marius. Altså, jeg kan ikke annet enn å synes litt synd på Kongen og Dronningen. Jeg er enig i at folk skal få være sammen med/samboer med/ gifte seg med hvem de vil , uavhengig av tittel , men et snev av anstendighet burde man vel se etter i en potensiell partner? Dette er jo nesten ikke i kategorien "vanlige folk", det er folk som tester grenser og lurendreiser til det ekstreme, som glatt seilier inn i det norske kongehuset. Ref sjamanen og nå denne influenseren. Jo da, Marius er en utvidet del av kongefamilien, men like fullt sønn av vår kommende dronning. Det burde følge med et sett do and Don`t... 34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. februar 2023 #31973 Del Skrevet 13. februar 2023 Just now, IreneV said: Var det hun som var med på sykehus etter en ulukke med knust champagneflaske eller lignende? Eller "utagerende festing" som det også kalles. Godt det ikke var sosiale medier sent 90-tall, men selv den gangen ble det vel fanget noe kokainsniffing og brystvorter på film, der statsministeren selv måte gripe inn for å få den stoppet, med begrunnelsen "rikests sikkerhet". Jeg tror de har veldig liten lyst til å kommentere dette, og bare håper romansen vil ta slutt. Det er jeg usikker på. Jeg kjenner henne kun som dama til Marius, liksom. Skulle likt å vite hva kronprinsparet diskuterer rundt frokostbordet om den saken her, egentlig. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 13. februar 2023 #31974 Del Skrevet 13. februar 2023 koktreke skrev (35 minutter siden): Er dette seriøst? Ser ut som instagram profilen er ekte ja. Går man på kongehuset.no og trykker på insta ikonet, så kommer den profilen opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. februar 2023 #31975 Del Skrevet 13. februar 2023 Just now, Mistyen said: Altså, jeg kan ikke annet enn å synes litt synd på Kongen og Dronningen. Jeg er enig i at folk skal få være sammen med/samboer med/ gifte seg med hvem de vil , uavhengig av tittel , men et snev av anstendighet burde man vel se etter i en potensiell partner? Dette er jo nesten ikke i kategorien "vanlige folk", det er folk som tester grenser og lurendreiser til det ekstreme, som glatt seilier inn i det norske kongehuset. Ref sjamanen og nå denne influenseren. Jo da, Marius er en utvidet del av kongefamilien, men like fullt sønn av vår kommende dronning. Det burde følge med et sett do and Don`t... Absolutt. Jeg tenker at det dessverre er litt dit samfunnet er på vei - grenser flyttes stadig på, og det som ble ansett som uakseptabel oppførsel for noen år tilbake ansees som mer normalt nå. Jeg tenker at hvis Marius hadde hatt en snev av respekt for familien så hadde han hatt litt større krav til en eventuell partner. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #31976 Del Skrevet 13. februar 2023 (endret) Vixella skrev (5 minutter siden): Det er jeg usikker på. Jeg kjenner henne kun som dama til Marius, liksom. Skulle likt å vite hva kronprinsparet diskuterer rundt frokostbordet om den saken her, egentlig. De har jo ikke så mye de skulle sagt, i alle fall ikke "svigermor", som holdt på med mye av det samme i ung alder. Annet enn å komme med gode råd.... Nå skal det sies at MM ikke holdt på sånn da hun møtte sin mann. Det skal ha vært et tilbakelagt kapittel. Endret 13. februar 2023 av IreneV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. februar 2023 #31977 Del Skrevet 13. februar 2023 koktreke skrev (47 minutter siden): Er dette seriøst? Nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 13. februar 2023 #31978 Del Skrevet 13. februar 2023 Stortrommadet skrev (6 timer siden): Jeg må flire av dere bitterrumper som er så inn i denne «skandalen» her! Dere må jammen ha ren dørmatte!!😆 nei, man kan ikke være enige i alt! Men at dere voksne mennesker skal sitte på internett å trolle og kaste dritt bak et fake Nick, det er faen meg priceless å se på! Det er jo en Haug av dere som kritiserer «målgruppen på 15-30» som nrk tydeligvis sikter til, så det må jo bety at dere er en del eldre enn 30 år gamle! Jeg er mitt i skuddsonen som nrk sikter til, og jeg har ikke Sophie Elise som noe spesielt forbilde, men vit at dere er laaaaangt ifra noen forbilder selv! Herregud, at dere kan skrive så mye dritt er faktisk helt utrolig. Helt okei å være uenig i både bildedeling og handlinger, men er det så krise? Er det KRITISK for deres liv?🤣 Sophie Elise skal da ha en ting da, hun hadde aldri sitti til slik som dere, inne på kg å rakka ned på andre mennesker som om det var levebrødet det sto om å gjøre! Så det er litt flaut å tenke på da, voksne mennesker! Som liksom skal være noen forbilder for unga deres, latterlig! Kan ikke se at du forsvarer SE med fullt navn. Så kanskje du skal stå frem først før du krever det av andre? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #31979 Del Skrevet 13. februar 2023 LilleVy94 skrev (1 time siden): Spent på om det kommer en uttalelse herifra snart. "Be left holding the bag". Tror de lar dette forbigå i stillhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 13. februar 2023 #31980 Del Skrevet 13. februar 2023 https://www.nettavisen.no/livsstil/nora-haukland-hinter-om-fremtidsplaner-med-marius-borg-hoiby-det-er-naturlig/s/5-95-912532 Fremfor å lage en liten notis på at svigerdatteren til det kommende kongeparet "vifter" med noe som ser ut til å være rusmidler på et bilde i sosiale medier, så lager heller nettavisen akkurat i dag noe på at det går mot samboerskap. Blir livat på Skaugum i fremtiden da, når Nora skal ha fester for vennene sine. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå