Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #32001 Skrevet 13. februar 2023 ATLAS6 skrev (1 minutt siden): Det er en forfalsket "Kongehuset" konto. Ingen tror på at de ville skrevet en slik henvendelse på instagram. Takk for svar! Jeg kjenner ikke til nettavisen som skriver om det, men ser den er relativt nyoppstartet.
Gjest ATLAS6 Skrevet 13. februar 2023 #32002 Skrevet 13. februar 2023 IreneV skrev (Akkurat nå): Takk for svar! Jeg kjenner ikke til nettavisen som skriver om det, men ser den er relativt nyoppstartet. Det står i artikkelen om man leser den.
Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #32003 Skrevet 13. februar 2023 (endret) ATLAS6 skrev (4 minutter siden): Det står i artikkelen om man leser den. Da er den endret. Det sto ikke da jeg leste den. Useriøs nettavis med andre ord. Endret 13. februar 2023 av IreneV
Jayne Skrevet 13. februar 2023 #32004 Skrevet 13. februar 2023 Helt stille fra alle parter? Synes det er skremmende.. 10
Gjest Kattedama Skrevet 13. februar 2023 #32005 Skrevet 13. februar 2023 IreneV skrev (20 minutter siden): Smart å la NH holde posen da. For det betyr vel at NRK-samarbeidet sikres kanskje? Hva med hvite pulveret på bordet fra house touren i leiligheten til SE?
FruJohansen Skrevet 13. februar 2023 #32006 Skrevet 13. februar 2023 IreneV skrev (16 minutter siden): Da er den endret. Det sto ikke da jeg leste den. Useriøs nettavis med andre ord. Artikkelen er skrevet av tidligere Resett - redaktør Helge Lurås. En av kildene i artikkelen er et medlem av Mannegruppa Ottar. Inyheter er den redaksjonen som kjøpte opp Resett. Bare nevner det 😁 26 13
Stortrommadet Skrevet 13. februar 2023 #32007 Skrevet 13. februar 2023 Plast skrev (5 timer siden): Jeg bruker min forbrukermakt uansett hvor stusslig du synes dette er. Ikke er jeg en dag over 30 heller, og absolutt i «målgruppa» som NRK sier. I dag har jeg sendt min første klage til Kringkastingsrådet, og det under fullt navn. Så kan du sitte og forvare farlige forbilder på nettet. Hvorfor kan ikke du gå ut og forsvare henne med fullt navn? Jeg FORSVARER ikke hendelsen! Det skriver jeg vel ganske klart også, at man kan være uenig og synes noe er feil. Jeg har som nevnt IKKE Sophie Elise som forbilde, men jeg klarer å oppføre meg på nett selvom. Og jeg klarer å forstå at hun er syk, og har et rusproblem, uten å slenge dritt og snakke ned om henne for det.. man sparker ikke de som ligger nede, uansett hvor kjente de er eller ikke. Så lavt synker jeg ikke:) 1
Jayne Skrevet 13. februar 2023 #32008 Skrevet 13. februar 2023 Stortrommadet skrev (8 minutter siden): Jeg FORSVARER ikke hendelsen! Det skriver jeg vel ganske klart også, at man kan være uenig og synes noe er feil. Jeg har som nevnt IKKE Sophie Elise som forbilde, men jeg klarer å oppføre meg på nett selvom. Og jeg klarer å forstå at hun er syk, og har et rusproblem, uten å slenge dritt og snakke ned om henne for det.. man sparker ikke de som ligger nede, uansett hvor kjente de er eller ikke. Så lavt synker jeg ikke:) Hvorvidt SE har et rusproblem og er syk er vel kanskje ikke noe du bør ytre deg om? Synsing/antakelser og diagnostisering er vel to forskjellige ting? Den der var drøy assa.. 11 2
Salmonella Skrevet 13. februar 2023 #32009 Skrevet 13. februar 2023 HVORFOR skriver ikke media om dette?? HVORFOR var det en stor sak når det ene medlemmet i Måneskin så ut til å snorte noe fra bordet under Grand Prix? Kjenner jeg blir sur! 44 1 3
Gjest Kattedama Skrevet 13. februar 2023 #32010 Skrevet 13. februar 2023 Salmonella skrev (5 minutter siden): HVORFOR skriver ikke media om dette?? HVORFOR var det en stor sak når det ene medlemmet i Måneskin så ut til å snorte noe fra bordet under Grand Prix? Kjenner jeg blir sur! Fordi SE har balletak på folk som jobber i mediehusene?
Jayne Skrevet 13. februar 2023 #32011 Skrevet 13. februar 2023 Lill skrev (2 minutter siden): Fordi SE har balletak på folk som jobber i mediehusene? Media er kjøpt og betalt virker det som.. Kan ikke skjønne noe annet.. 11
Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #32012 Skrevet 13. februar 2023 Salmonella skrev (31 minutter siden): HVORFOR skriver ikke media om dette?? HVORFOR var det en stor sak når det ene medlemmet i Måneskin så ut til å snorte noe fra bordet under Grand Prix? Kjenner jeg blir sur! Det jeg er mest spent på er om NRK eller andre samarbeidspartnere vil la dette passere. Skappel, Dyrevernalliansen, Elle Basic osv. Men spesielt NRK, statskanalen, som har promotert SE som en "storesøster", og som ønsker å nå unge kvinner 15-30 med podcast og eget program med henne i hovedrollen.
Menigesmening Skrevet 13. februar 2023 #32013 Skrevet 13. februar 2023 Dette innlegget fra Sophie Elise fra 2016(?) stiller seg i et litt annet lys i disse dager. Facebook-innlegg 6
Populært innlegg J.. Skrevet 13. februar 2023 Populært innlegg #32014 Skrevet 13. februar 2023 📢 58 7 28
Gjest IreneV Skrevet 13. februar 2023 #32015 Skrevet 13. februar 2023 Lill skrev (1 time siden): Hva med hvite pulveret på bordet fra house touren i leiligheten til SE? Var det ikke noe med reseptbelagte midler i nattbordskuffen også? Sjokkerende, men også interessant på et vis. for her ser man virkelig problemet med influenser-bransjen, der den høyst levende merkevaren er på nett nærmest hele døgnet, lever sitt liv på nett. Og skaper blest og klikk og penger av egen rusproblemer og psykiske lidelser. Og ingen setter foten ned, nei, de kjører på med talk-shows, mer røde løpere, podcasts og sponsede ferier, der de serverer gratis alkohol til en de vet nettopp har sendt "stories" fra akutten og rehab. Det blir vanskelig å peke på bare en synder her, og det står klart for meg at dette må være et rop om hjelp, samtidig som det er et pr-stunt. Fordi hele livet er nettopp det. Ingenting er ekte, men alt er ekte. Ikke rart de får store mentale problemer. Avhengigheten bunner nok aller mest i det å være på nett. "It takes courage to be an absolute nobody".
J.. Skrevet 13. februar 2023 #32016 Skrevet 13. februar 2023 IreneV skrev (1 minutt siden): Var det ikke noe med reseptbelagte midler i nattbordskuffen også? For ikke å snakke om litt ymse stående på bordet på fest.. 24 5
Gjest Sunfl0wer Skrevet 13. februar 2023 #32017 Skrevet 13. februar 2023 (endret) Får håpe NRK velger å avslutte samarbeidet,men det spørs🙈 Endret 13. februar 2023 av Sunfl0wer
Minombre Skrevet 13. februar 2023 #32018 Skrevet 13. februar 2023 IreneV skrev (4 timer siden): Enig. Med unntak av rock´n roll. for hun er vel ikke spesielt interessert i musikk? Husker ikke alt fra bloggen, mulig hun var på en Justin Bieber konsert eller noe. Men fra spøk, til alvor, NRK må droppe både podcast og kommende serie med SE AS. Nok er nok. Så får hun komme seg over på Onlyfans, Botched, Celebrity rehab, eller hva nå enn som finnes, der målgruppen blir mer riktig. Neida, slengte med rock’n roll for uttrykket sin del 😄 3
J.. Skrevet 13. februar 2023 #32019 Skrevet 13. februar 2023 Sunfl0wer skrev (6 minutter siden): Får håpe NRK velger å avslutte samarbeidet,men det spørs🙈 Hvilken avis er dette? 2
Møffins Skrevet 13. februar 2023 #32020 Skrevet 13. februar 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Hvilken avis er dette? VG 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå