Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synd at de ikke kunne skrive navnet på Nora som faktisk hadde posen. Hun er jo også en influenser og bør tåle navnet publisert, men hun blir nok beskyttet akkurat som Ari Behn ble i sin tid. 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor omtaler de ikke NH med navn?

Dette er en dårlig uke for kongefamilien… 😝

• Liker 35
  • Nyttig 3
Skrevet
Birdsson skrev (47 minutter siden):

Dette er nok stearin, har sølt sånn på bordet mange ganger

Nei, dette er adresser der man kan sende klager. 

Skrevet
Fru G skrev (2 minutter siden):

Oppfordrer alle til å sende klage til nrk. 

Sendte nettopp en mail... Første gang jeg har sendt no slikt, bare måtte...

• Liker 11
Skrevet
Fru G skrev (9 timer siden):

AA4171EF-9392-4847-AFBF-8A2B3C473BBD.jpeg

Takk. Klage sendt. Så får vi se om det blir samme standardsvaret som sist.

Skrevet
7 minutter siden, Fru G said:

Nei, dette er adresser der man kan sende klager. 

Gi meg adresse så skal jeg skrive en sakelig en

• Liker 5
Skrevet
Birdsson skrev (8 minutter siden):

Gi meg adresse så skal jeg skrive en sakelig en

DCA5078C-9234-4273-8C37-F54F3673D913.jpeg

Skrevet

Nettavisene skriver ikke navnet til Nora. Feige journalister. Som jeg skrev tidligere i kveld er det muligens for å skjerme kongehuset. Hva tenker dere? 

Skrevet
Fru G skrev (1 minutt siden):

Nettavisene skriver ikke navnet til Nora. Feige journalister. Som jeg skrev tidligere i kveld er det muligens for å skjerme kongehuset. Hva tenker dere? 

Litt tidlig å si noe. De må få svare for seg først. Regner med SE får sparken, eller? Kanskje ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Fikk ikke nok oppmerksomhet rundt Rehaben. Da mater hun på…. 

• Liker 12
Skrevet
Fru G skrev (3 minutter siden):

Vil tro det ligger bak. Kan også være noe juridisk.Eller en kombinasjon av de to. Media trår mer forsiktig hvis det er ressurssterke folk, fordi de er mer tilbøyelige til å ta rettslige skritt. 

Skrevet
Irja skrev (2 minutter siden):

Fikk ikke nok oppmerksomhet rundt Rehaben. Da mater hun på…. 

100 % sikker på at hun forsvinner fra media før hun er 40. På det tidspunktet er hun 100 % lagd av plastikk.

• Liker 19
  • Hjerte 1
Skrevet
Stortrommadet skrev (4 timer siden):

Jeg FORSVARER ikke hendelsen! Det skriver jeg vel ganske klart også, at man kan være uenig og synes noe er feil. Jeg har som nevnt IKKE Sophie Elise som forbilde, men jeg klarer å oppføre meg på nett selvom. Og jeg klarer å forstå at hun er syk, og har et rusproblem, uten å slenge dritt og snakke ned om henne for det.. man sparker ikke de som ligger nede, uansett hvor kjente de er eller ikke. Så lavt synker jeg ikke:)

Hvis du mener at du oppfører deg på nett, så må du ta bort den siste setningen din der. 
Ellers er jeg veldig glad på dine vegne for at du ikke har henne som forbilde. Good for you👍🏼

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
totti_1 skrev (18 minutter siden):

Litt tidlig å si noe. De må få svare for seg først. Regner med SE får sparken, eller? Kanskje ikke. 

Noe må skje. Tror kongehuset har nok å stri med fra før, så dette. Ja, det skjer i de beste familier. 

Skrevet
6 minutter siden, Fru G said:

Noe må skje. Tror kongehuset har nok å stri med fra før, så dette. Ja, det skjer i de beste familier. 

Ingen av dere som kjøpte medaljongene til Durex ?

• Liker 8
Skrevet

Årsaken til at vg skjuler NHs identitet 

455E2FC6-8AF6-4517-9E6C-DE2B618706E0.png

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
alli634 skrev (18 minutter siden):

Årsaken til at vg skjuler NHs identitet 

455E2FC6-8AF6-4517-9E6C-DE2B618706E0.png

Ok. Hun stiller opp på bildet til en av landets største influensere, men bidrar ikke til å legge ut bildet. Må man fysisk legge hånden på tastaturet? Ja, da vet vi det. 

Skrevet

Jeg tror ikke dette er publisert med vilje for klikk og blest. Spør dere meg så ser det ut som venninne 1 kommer rett ut fra toalettet og venninne 2 var der inne rett før i samme ærend, står nå i ekstra godt humør å tar selfies av seg selv og sier "Blææh kom å blime på bilde!". Et par bilder knipses, de går fort gjennom bildene for å finne det de ser best ut på for å legge ut men gjør den store feilen at de bare ser på egne fjes og ikke legger merke til at posen i hånda også kom med på bildet. Det gikk sannsynligvis litt fort i svingene midt i deres "Gi faen"-modus som de også bruker som tekst til bildet. *Yay vi er kule og ser digge ut* *Publiser* *Åh se på oss så fine* *Oi shit! Slett!! 😱*

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...