Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
20 minutter siden, Finlay said:

«Klarte ikke å skjule følelsene sine for hverandre»

Synes han klarer det ganske godt. Ser ut som han tenker på noe helt annet😅

CCADA791-914E-4420-B496-C0BC75BC49F0.jpeg

Oj, det så litt pinlig ut 😛

Hvis det stemmer at de ikke klarte å skjule sine følelser, ligger det dårlig an fra hans side - ser ut som han enten kjeder seg eller funderer på hvilken utvei han skal finne seg… 😅

Endret av Andrea59
Tillegg
  • Liker 20
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finlay skrev (18 minutter siden):

Dette har versert på Jodel den siste mnd,så ingen overraskelse der.

• Liker 3
Skrevet

Føler hun holder på litt sånn som vi holdt på når vi gikk på barneskolen. Bytta «kjæreste» nesten annenhver uke og gjerne flere på en gang. Flaaaaut!😮💨 er det ikke på tide å slå seg bittelitt til ro når man snart bikker 30? Prøve å holde på en kjæreste og oppnå litt snev av stabilitet både på kjærlighetsfronten og livet generelt?🔮🧘🏼‍♀️💆🏼‍♀️

• Liker 17
Skrevet (endret)

.

Endret av kraftwerk
Skrevet
Finlay skrev (30 minutter siden):

Noe så flaut 🙈‼️. Ser ut som at hun har dratt han til seg, for å få et "shot" i tabloidene - han derimot har øynene åpne, og tenker "faen…..". Ganske utspekulert hun der, hun håper vel på at en eller annen kis hun vil ha oppmerksomhet fra - ser det. 

Smurfii skrev (6 minutter siden):

Føler hun holder på litt sånn som vi holdt på når vi gikk på barneskolen. Bytta «kjæreste» nesten annenhver uke og gjerne flere på en gang. Flaaaaut!😮💨 er det ikke på tide å slå seg bittelitt til ro når man snart bikker 30? Prøve å holde på en kjæreste og oppnå litt snev av stabilitet både på kjærlighetsfronten og livet generelt?🔮🧘🏼‍♀️💆🏼‍♀️

Bare det siste året har det jo tatt helt av, ja. Bestevenninnen min på ungdomsskolen (hun gikk i 7.klasse når jeg gikk i 8.klasse) - byttet kjæreste annenhver uke. Turte ikke slå opp med de selv heller. Pappa sa til hun "du bytter jo kjæreste oftere enn du bytter sokker" 😅. Føler det appellerer til SE nå, men hvis det har seg slik at hun misbruker benzodiazepiner så ser jeg hvor adferden kommer fra. Da lever man veldig "her og nå" og gjør alt som faller en inn, man mister hemninger og konsekvenstenkning, og den usikkerheten man ellers føler på blir byttet ut med selvsikkerhet. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Finlay skrev (6 timer siden):

Det blir en sesong "vanlige folk", og en med kjendiser.

Kan egentlig ikke se for meg SE der altså....men hvis hun dukker opp får vi nok høre hvor LITEN hun er, igjen. (Æ e jo bare 150 høy, det e tungt å bære en så tung sekk.) Hun har jo krympet voldsomt gjennom årene, fra 158 cm i 2013, til 155 cm på Farmen😂

Det kan stemme at hun krymper. Gjennom årene har jeg krympet fra 155 til 153 cm, så det er ikke umulig. Vet ikke helt hvorfor, men jeg vil tro at kroppen siger litt sammen når en blir eldre (eller gammel)

• Liker 3
Skrevet
kraftwerk skrev (1 time siden):

Noe så flaut 🙈‼️. Ser ut som at hun har dratt han til seg, for å få et "shot" i tabloidene - han derimot har øynene åpne, og tenker "faen…..". Ganske utspekulert hun der, hun håper vel på at en eller annen kis hun vil ha oppmerksomhet fra - ser det. 

Bare det siste året har det jo tatt helt av, ja. Bestevenninnen min på ungdomsskolen (hun gikk i 7.klasse når jeg gikk i 8.klasse) - byttet kjæreste annenhver uke. Turte ikke slå opp med de selv heller. Pappa sa til hun "du bytter jo kjæreste oftere enn du bytter sokker" 😅. Føler det appellerer til SE nå, men hvis det har seg slik at hun misbruker benzodiazepiner så ser jeg hvor adferden kommer fra. Da lever man veldig "her og nå" og gjør alt som faller en inn, man mister hemninger og konsekvenstenkning, og den usikkerheten man ellers føler på blir byttet ut med selvsikkerhet. 

Det var det jeg tenkte på også. Han ser ut til å tenke "FÅ MEG BORT HERFRA! HVA ER DET SOM SKJER???"

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Honey Dew skrev (6 minutter siden):

Det kan stemme at hun krymper. Gjennom årene har jeg krympet fra 155 til 153 cm, så det er ikke umulig. Vet ikke helt hvorfor, men jeg vil tro at kroppen siger litt sammen når en blir eldre (eller gammel)

Kroppen krymper, men ikke allerede før fylte 30! Det kommer først fra man er middelaldrende.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Honey Dew skrev (18 minutter siden):

Jeg er 171/172 cm og det har jeg vært siden jeg ble ferdig utvokst. Det er ingen som begynner å krympe før de er middelaldrende-ish?! Hvis det er tilfellet så er det medisinsk - eller man faktisk har målt feil. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Hulderen skrev (47 minutter siden):

Kroppen krymper, men ikke allerede før fylte 30! Det kommer først fra man er middelaldrende.

Jeg har krympet 1 cm før fylte 30 😜 dårlig holdning og evt låsninger i ryggen kan gjøre at man blir litt lavere. 
Jeg hadde låsninger i bekken som gjorde at jeg fikk en veldig krum holdning i ryggen. Etter fysio og trening har jeg fått tilbake centimeteren. 

men klart man krymper ikke så mye som SE påstår hun har gjort 😅

• Liker 6
Skrevet
Finlay skrev (4 timer siden):

Akkurat på dette bildet minte han meg om Haywire fra Prison Break 😂 Spesielt med de åpne øynene 

3729C70D-0DCA-4408-8218-B200D9E1885E.jpeg

• Liker 23
Skrevet

Hvilken film har hun rynkete hud? 

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo klassisk SE da, dropper noen store bomber (dating, pilleglass, enorme pengesummer etc) for å holde seg aktuell - mens hun skal være borte fra some i en måned. 
… kanskje hun fortjener ukelønna si (🙄)

• Liker 10
Skrevet
korallrev skrev (2 minutter siden):

Dette er jo klassisk SE da, dropper noen store bomber (dating, pilleglass, enorme pengesummer etc) for å holde seg aktuell - mens hun skal være borte fra some i en måned. 
… kanskje hun fortjener ukelønna si (🙄)

Dette har jeg tenkt også. Hun vet hva hun gjør. 

• Liker 5
Skrevet

https://www.tv2.no/underholdning/sophie-elise-tar-pause-fra-sosiale-medier-skal-jobbe-med-meg-selv/15044929/?fbclid=IwAR3Ec_jbLmYfJhaV0FEYk4_cc75XKQrezXS0od1lEQzrEyHt8eIOu7yO6w4

Så da havnet det altså "der" igjen. Hatt en dårlig periode og må finne seg selv. Leser mellom linjene at hun som alltid føler seg uskyldig i at det blir "messy" (hun sier noe om å at det er lett å klandre seg selv) Vel, ønsker man å lande i livet sitt, så trenger man å lære å ta ansvar for egne valg, og innse at man kanskje selv må gjøre noen varige endringer. 

Hun velger fest, fyll, flyktige bekjentskaper og å overeksponere seg når hun ikke har det bra. Hennes eget valg, på tross av at hun har gjort det så utrolig mange ganger før så har hun ikke lært. Det virker tvert imot som om det blir drøyere og drøyere i voksen alder. 

Så disse dårlige periodene forteller kanskje om et underliggende problem hun burde tatt tak i. Det hjelper nok ikke å bare være mottagelig for å høre hvor fantastisk hun er  - og å skylde på alle andre. 

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg blir mer og mer overbevist om at hvis hun ikke dukker opp i Kompani, så er det operasjon det dreier seg om. Det er ikke første gang hun reiser på "ferie," og kommer tilbake med nytt ansikt/pupper/rumpe/nese.

Skrevet
Finlay skrev (4 minutter siden):

Jeg blir mer og mer overbevist om at hvis hun ikke dukker opp i Kompani, så er det operasjon det dreier seg om. Det er ikke første gang hun reiser på "ferie," og kommer tilbake med nytt ansikt/pupper/rumpe/nese.

Det er dette jeg også er fryktelig redd for. Hva mer kan opereres? Hun har tatt overhaling på alt som er? Å operere det ytre hjelper fint lite på et kaotisk indre. Men dette som mye annet er en avhengighet- spenningen etter noe nytt, våkne fra en operasjon hvor noe er forandret og «forbedret».

• Liker 12
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...