Gjest kira87 Skrevet 24. august 2022 #29261 Del Skrevet 24. august 2022 (endret) Tulla25j skrev (16 timer siden): Camp Kulinaris kanskje? Pleier ikke det å være på denne tiden? Kompani Lauritzen skal vel også spilles inn snart. Endret 24. august 2022 av kira87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 24. august 2022 #29262 Del Skrevet 24. august 2022 Tulla25j skrev (17 timer siden): Camp Kulinaris kanskje? Pleier ikke det å være på denne tiden? Nææ, hun som ikke lager mat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 24. august 2022 #29263 Del Skrevet 24. august 2022 Hun tjente 390.000 i forrige uke, sier hun på TikTok. I den forbindelse har jeg noen spørsmål: Hvordan vet hun nøyaktig hva hun tjente den ene uka? Hun har vel løpende salg og avtaler. Spesielt om hun har eksakte tall for en uke midt i en måned. Om dette skal være en gjennomsnittlig uke, så vil omsetningen være over 20 millioner i år. En gedigen oppgang fra 8 millioner i 2021. Om det var en spesielt god uke, er det relativt uetisk å slenge ut det, som det skulle være en hverdagslig ting. Om man tar fjorårets tall og deler på 50 (uker) blir omsetningen 160.000. Jeg tror rett og slett ikke på dette. Det heter at man skal lytte til selvskryt, for det kommer fra hjertet. Men altså! 😳 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. august 2022 #29264 Del Skrevet 24. august 2022 Havnefogden skrev (19 minutter siden): Hun tjente 390.000 i forrige uke, sier hun på TikTok. I den forbindelse har jeg noen spørsmål: Hvordan vet hun nøyaktig hva hun tjente den ene uka? Hun har vel løpende salg og avtaler. Spesielt om hun har eksakte tall for en uke midt i en måned. Om dette skal være en gjennomsnittlig uke, så vil omsetningen være over 20 millioner i år. En gedigen oppgang fra 8 millioner i 2021. Om det var en spesielt god uke, er det relativt uetisk å slenge ut det, som det skulle være en hverdagslig ting. Om man tar fjorårets tall og deler på 50 (uker) blir omsetningen 160.000. Jeg tror rett og slett ikke på dette. Det heter at man skal lytte til selvskryt, for det kommer fra hjertet. Men altså! 😳 Antar hun skrev under en kontrakt (tv innspilling) hvor utbetalingen vil være x kr,og da "tjente x kr på én uke." 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 24. august 2022 #29265 Del Skrevet 24. august 2022 Havnefogden skrev (1 time siden): Hun tjente 390.000 i forrige uke, sier hun på TikTok. I den forbindelse har jeg noen spørsmål: Hvordan vet hun nøyaktig hva hun tjente den ene uka? Hun har vel løpende salg og avtaler. Spesielt om hun har eksakte tall for en uke midt i en måned. Om dette skal være en gjennomsnittlig uke, så vil omsetningen være over 20 millioner i år. En gedigen oppgang fra 8 millioner i 2021. Om det var en spesielt god uke, er det relativt uetisk å slenge ut det, som det skulle være en hverdagslig ting. Om man tar fjorårets tall og deler på 50 (uker) blir omsetningen 160.000. Jeg tror rett og slett ikke på dette. Det heter at man skal lytte til selvskryt, for det kommer fra hjertet. Men altså! 😳 Syntes også det hørtes litt for godt ut, hun tjente isåfall mer enn Kjell Inge Røkke på 1 uke, det skal mye til (muligens han tjener mer på 1 uke nå, enn tidligere, men ja). Hun er nok ikke helt ærlig, hun viste jo også tegn til 11 operasjoner i videoen - hun har vel tatt en del fler operasjoner enn det? Eller tar jeg helt feil 🥴🫣 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 24. august 2022 #29266 Del Skrevet 24. august 2022 Hun har hatt minst femten operasjoner. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masle Skrevet 24. august 2022 #29267 Del Skrevet 24. august 2022 kongletoppen skrev (20 timer siden): ref siste storyes til SE, skal hun delta på noe innspilling? Så Liva Ingebrigtsen la ut innlegg om at hun ble borte en stund fremover å. Hva spilles inn nå tro? Jeg mener hun skrev for en stund siden at hun skulle til Italia i bryllup i august, kanskje det er derfor hun blir borte? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kongletoppen Skrevet 24. august 2022 #29268 Del Skrevet 24. august 2022 Masle skrev (26 minutter siden): Jeg mener hun skrev for en stund siden at hun skulle til Italia i bryllup i august, kanskje det er derfor hun blir borte? Ja, det gir mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 25. august 2022 #29269 Del Skrevet 25. august 2022 J.. skrev (14 timer siden): Antar hun skrev under en kontrakt (tv innspilling) hvor utbetalingen vil være x kr,og da "tjente x kr på én uke." Regner med at innspillingen ikke tar én uke? Da har hun fått beløpet inn på konto denne uka, men ikke tjent det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 25. august 2022 #29270 Del Skrevet 25. august 2022 h/k skrev (2 minutter siden): Regner med at innspillingen ikke tar én uke? Da har hun fått beløpet inn på konto denne uka, men ikke tjent det. Jeg nevnte aldri lengden på innspillingen? Jeg sa hun nok har skrevet under en kontrakt nå,hvorpå hun tjente x kroner. Ting er aldri så rett fram som hun legger det frem som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bedora Skrevet 25. august 2022 #29271 Del Skrevet 25. august 2022 J.. skrev (På 23.8.2022 den 21.15): 5 "tilfeldige" spørsmål med SE på TikTok.. Spørsmål 1 - Er du singel? "JA!" Spørsmål 2 - når hadde du sex sist? "Idag tidlig! Hihi!" https://vm.tiktok.com/ZMNWcHhST/ Veldig desperat spark til Isak.. Å herre. Dette var noe av det flaueste jeg har sett. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Innsidenut Skrevet 25. august 2022 #29272 Del Skrevet 25. august 2022 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. august 2022 #29273 Del Skrevet 25. august 2022 Innsidenut skrev (24 minutter siden): Slike pilleglass har iallefal ikke jeg sett på flere år. B-preparater og sterke smertestillende i dag skrives ut i langt mindre kvanta - til kortvarig behandling. Ikke "fri flyt" lenger som det var på 80-tallet. Da var disse pilleglassene med 100+ tabletter helt vanlig. Også kan man jo lure på hvorfor hun har behov for å "flashe" trekantmedisinen sin. For et case! 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. august 2022 #29274 Del Skrevet 25. august 2022 Eller så ligger det der for å få oppmerksomhet. Ryddigste nattbordsskuffen jeg har sett. Selvsagt har hun gått gjennom innhold før filming. 23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 25. august 2022 #29275 Del Skrevet 25. august 2022 J.. skrev (På 23.8.2022 den 21.15): 5 "tilfeldige" spørsmål med SE på TikTok.. Spørsmål 1 - Er du singel? "JA!" Spørsmål 2 - når hadde du sex sist? "Idag tidlig! Hihi!" https://vm.tiktok.com/ZMNWcHhST/ Veldig desperat spark til Isak.. Hun sier hun har tatt 11 operasjoner… men det er vel mye mer enn det? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. august 2022 #29276 Del Skrevet 25. august 2022 Missy1 skrev (Akkurat nå): Hun sier hun har tatt 11 operasjoner… men det er vel mye mer enn det? Ja det er klart det er flere, tror det er over 15. Og hun har jo frivillig reklamert for nesten alle sammen. Hun glemmer vel at de fleste kan telle. Er jo 6-7 stykker bare på pupper og nese. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bulletproofhoware Skrevet 25. august 2022 #29277 Del Skrevet 25. august 2022 Donpedro skrev (44 minutter siden): Eller så ligger det der for å få oppmerksomhet. Ryddigste nattbordsskuffen jeg har sett. Selvsagt har hun gått gjennom innhold før filming. Hun romantiserer alltid denne livsstilen- sex, drugs & rock’n roll. Som en wannabe 2022 Anna Nicole Smith eller Marilyn Monroe. Den klassiske avkledde, hvithårede «bimboen» med store silikonpupper og pillefjernt blikk. Det er ikke så farlig hva man sier eller gjør, hvor full man blir, for man har jo alltids benzoer i veska og nattbordsskuffen. Og fortell heller ikke meg at dette IKKE var regissert nei- «uuups glidemiddel, piller og xl-kondomer». 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 25. august 2022 #29278 Del Skrevet 25. august 2022 Bulletproofhoware skrev (23 minutter siden): Hun romantiserer alltid denne livsstilen- sex, drugs & rock’n roll. Som en wannabe 2022 Anna Nicole Smith eller Marilyn Monroe. Den klassiske avkledde, hvithårede «bimboen» med store silikonpupper og pillefjernt blikk. Det er ikke så farlig hva man sier eller gjør, hvor full man blir, for man har jo alltids benzoer i veska og nattbordsskuffen. Og fortell heller ikke meg at dette IKKE var regissert nei- «uuups glidemiddel, piller og xl-kondomer». Tror det var en buttplugg der og 🙄 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 25. august 2022 #29279 Del Skrevet 25. august 2022 8 minutter siden, Missy1 said: Tror det var en buttplugg der og 🙄 Ser rimelig ubrukt ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskermenn Skrevet 25. august 2022 #29280 Del Skrevet 25. august 2022 anon01 skrev (Akkurat nå): Ser rimelig ubrukt ut Haha skulle si det samme. Men skulle legge til noe grisete og ekkelt. Hun er jo full av det. Spøk, for dem som ikke ser det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå