Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
Isild skrev (22 timer siden):

Det er også en helt normal tilbakemelding fra en forbruker mtp at dette var et annonsesamarbeid. Eller er det sånn at man ikke kan kommentere presentasjonen av en vare hvis det er Sophie Elise som gjør den? 

Jeg er ofte enig med deg Klink :) Men her syns jeg egentlig Embla bunad godt kan få en tilbakemelding. Sophie Elise ga fullstendig faen i hele bunaden. Både hvordan den skal ikles, og hvordan den skal behandles. 

Men var det et annonsesamarbeid? Har ikke sett at det var merket som reklame, annonse eller noe som helst i noen kanaler. Det er jo ingen tvil om at dette er reklame, og burde vært merket. Ingen av de andre influencerne - som jeg har sett -  som har lånt bunad fra samme sted har merket det heller. Lene Orvik og Tine Monsen hadde også lånt bunad samme sted. Tviler på at Johanne som jobber på Nav, eller Karianne som jobber på apoteket hadde fått låne på den måten.

• Liker 14
Skrevet
Pust skrev (1 time siden):

Vi er veldig søte … Det sier så utrolig mye om folk som omtaler seg selv på den måten. 🚩🚩🚩🚩🚩

Hun omtaler ofte seg selv som søt 

• Liker 7
Skrevet

Bortskjemt dame😦 Hun er jo kjæledeggen til Tv2 og faren tar henne i forsvar uansett hva hun gjør.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor spør hun alltid leserne sine om å låne??? Dama er jo søkkrik, burde kunne betale for seg 🥵 skammelig

• Liker 39
  • Nyttig 2
Skrevet
_Malene skrev (15 minutter siden):

Hun omtaler ofte seg selv som søt 

Vet. Det er nettopp det som er poenget. 

• Liker 2
Skrevet
Viernes skrev (26 minutter siden):

Men var det et annonsesamarbeid? Har ikke sett at det var merket som reklame, annonse eller noe som helst i noen kanaler. Det er jo ingen tvil om at dette er reklame, og burde vært merket. Ingen av de andre influencerne - som jeg har sett -  som har lånt bunad fra samme sted har merket det heller. Lene Orvik og Tine Monsen hadde også lånt bunad samme sted. Tviler på at Johanne som jobber på Nav, eller Karianne som jobber på apoteket hadde fått låne på den måten.

Jeg tenker det er annonse eller spons så snart leverandøren er tagget. De andre hadde kanskje leid på normal måte? Hele bunadshistorien er stusslig, hun bruker den helt feil/følger ikke anvisningene hun har fått for beltet etc, og går bevisst inn for å søle den til med vin. Det er både umodent og respektløst overfor den som eier drakten.

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Pust skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker det er annonse eller spons så snart leverandøren er tagget. De andre hadde kanskje leid på normal måte? Hele bunadshistorien er stusslig, hun bruker den helt feil/følger ikke anvisningene hun har fått for beltet etc, og går bevisst inn for å søle den til med vin. Det er både umodent og respektløst overfor den som eier drakten.

Begge de to jeg nevnte skrev at de hadde fått låne bunad/fantasistakk fra nevnte sted. Hadde de leid så hadde de vel heller sagt det, skulle man tro.

• Liker 5
Skrevet
Viernes skrev (Akkurat nå):

Begge de to jeg nevnte skrev at de hadde fått låne bunad/fantasistakk fra nevnte sted. Hadde de leid så hadde de vel heller sagt det, skulle man tro.

Aha. Da tolker jeg det som spons til alle sammen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Viernes skrev (50 minutter siden):

Hvis ikke du er et kjent navn så kan du bare glemme å få låne fra Embla. Rett IG slett. Jeg har spurt de og en annen har spurt de, svaret var at vi låner ikke ut bunader. Det er de for kostbare til. Vel nå så de hva som skjedde når SE lånte.

• Liker 26
  • Nyttig 4
Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Skulle jeg lånt bort bassenget mitt til SE & co, ville jeg i såfall ha krevd:

*Grundig dusj med såpe før badet, for å få bort alt av svette, sminke, hudkremer, samt rester av urin og avføring. 

*Nulltoleranse for drikke i bassenget/ved bassengkanten.

*Badedrakt.

*Badehetter på alle fire, med absolutt alt av hår inni.

Fremdeles aktuelt?🤔

Plis, prøv😅 

• Liker 7
Skrevet
Finlay skrev (2 timer siden):

Skulle jeg lånt bort bassenget mitt til SE & co, ville jeg i såfall ha krevd:

*Grundig dusj med såpe før badet, for å få bort alt av svette, sminke, hudkremer, samt rester av urin og avføring. 

*Nulltoleranse for drikke i bassenget/ved bassengkanten.

*Badedrakt.

*Badehetter på alle fire, med absolutt alt av hår inni.

Fremdeles aktuelt?🤔

Gjør det og fortell oss om responsen fra henne 😄

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Isild skrev (5 timer siden):

Gjetter på at svært mange av hatkommentarene han fikk på bildet er fra følgerne til SE. Nevnt det før og nevner det igjen,  - er svært usikker på om det offentlige kjærlighetsdramaet med Sophie Elise egentlig gagner den begynnende karrieren til en som vil skape seg et image som villmarkens sønn. 

Har tenkt det samme, det gagner ikke han. Tror Jens er fin for Isak der, og sikkert han som kanskje har satt litt kjepper i hjulene inni mellom også. For noen uker siden la hun ut en sangtekst med noe alla slik at vennene hans sa hun var vanskelig osv. Ikke sikkert det var han hun siktet til, men det virker som om Jens er en fin motpol i forhold til SE. Og for Isak er det kanskje greit å ikke ha SE å komme tilbake til etter ? måneder på Grønland. Han er nok bedre tjent med å være seg selv ja uten det kjærlighetsdramaet når NRK skal sende serien fra Grønland på tv. Litt paradoks at det er SE som fikk han til å skrive bok og skaffet han avtale med forlaget også 🙈

• Liker 10
Skrevet

Har denne damen et alkoholproblem? Virker som om løsning og svar på det meste er: Drikk. 

Angst dagen derpå? Drikk... 

Huff. 

• Liker 23
Skrevet
Pust skrev (3 timer siden):

Vet. Det er nettopp det som er poenget. 

Ja, vrenger seg litt inni meg hver gang jeg ser hun gjør det. Det er noe trist over det også 

• Liker 2
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Hun vet ikke hvordan hun tar på seg en bunad og sier at hun er glad for bunaden? Ja, siiiiikkert. At hun bar bunaden helt feil og i tillegg tar seksuelle bilder og søler den til.

Det der er fjortiss-oppførsel til de grader. 

• Liker 16
Gjest Heartgirl
Skrevet
Honey Dew skrev (26 minutter siden):

Hun vet ikke hvordan hun tar på seg en bunad og sier at hun er glad for bunaden? Ja, siiiiikkert. At hun bar bunaden helt feil og i tillegg tar seksuelle bilder og søler den til.

Det der er fjortiss-oppførsel til de grader. 

Bunaden skal bæres med respekt. Det er stor forskjell på å ta ett glass champagne til å være full. Vi hadde 17.mai frokost med champagne vi også men det ble med ett glass. 

Det jeg reagerer på er at hun fremstår med seksuelt med bunad på og for meg er det bare kvalmende. Sånt gjør en ikke med bunad på. 

Skrevet

Sophie Elise og Marie Antoinette har løsningen på folkets kritikk: Ta et glass champagne / spis kake om du ikke har brød.

• Liker 17
Skrevet
Pust skrev (15 minutter siden):

Sophie Elise og Marie Antoinette har løsningen på folkets kritikk: Ta et glass champagne / spis kake om du ikke har brød.

Det beviser jo hvor arrogant hun er. Hun viser mer og mer frem sitt egentlige jeg.

• Liker 9
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...