Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #27842 Skrevet 6. april 2022 bedora skrev (5 timer siden): Nytt tema denne måneden: trashy school girl… Slenger også med et sitat fra SE i hennes kommentarfelt: «Det beste med livet er å endre personlighet». Fantastisk. Begynner å føle jeg ikke var helt på bærtur med mitt forslag om mugge-mai😬🙈 15
bedora Skrevet 6. april 2022 #27843 Skrevet 6. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Begynner å føle jeg ikke var helt på bærtur med mitt forslag om mugge-mai😬🙈 Du var ganske nærme ja 😂 3
elskermenn Skrevet 6. april 2022 #27844 Skrevet 6. april 2022 Lol jeg synes hun er så dårlig til å sette sammen antrekk. Det burde hun være bedre på som influenser/blogger. Strømpebukse er classy... 4
Missy1 Skrevet 6. april 2022 #27845 Skrevet 6. april 2022 elskermenn skrev (19 minutter siden): Lol jeg synes hun er så dårlig til å sette sammen antrekk. Det burde hun være bedre på som influenser/blogger. Strømpebukse er classy... Det er vel ikke classy hun går for? Er vel som regel heller trashy… 14
elskermenn Skrevet 6. april 2022 #27846 Skrevet 6. april 2022 Missy1 skrev (32 minutter siden): Det er vel ikke classy hun går for? Er vel som regel heller trashy… Hun bruker ikke strømpebukse. Hvertfall ikke i dagens antrekk med tunika. 1
Vipser Skrevet 6. april 2022 #27847 Skrevet 6. april 2022 Sophie Elise deltar i dagens episode av «Den du veit» 🤠 Sangen kan hun nok fint legge på hylla, ja. 9
Ifyousayso Skrevet 7. april 2022 #27848 Skrevet 7. april 2022 Vipser skrev (8 timer siden): Sophie Elise deltar i dagens episode av «Den du veit» 🤠 Sangen kan hun nok fint legge på hylla, ja. Det er ikke dagens episode. Den går ikke på tv i dag Men, den kom på tv2 play i natt
Vipser Skrevet 7. april 2022 #27849 Skrevet 7. april 2022 Ifyousayso skrev (5 minutter siden): Det er ikke dagens episode. Den går ikke på tv i dag Men, den kom på tv2 play i natt Ja, det var det jeg mente. Jeg har ikke lineær TV..
Irja Skrevet 7. april 2022 #27850 Skrevet 7. april 2022 Gleder meg allerede til mai jeg. Ny måned og ny personlighet. Skal vi se.. gjetter på «sexy business woman» Mye sort/hvitt. Røde lepper, briller, korte skjørt og hvite bluser som er knappet laaaangt opp. 10
Pust Skrevet 7. april 2022 #27851 Skrevet 7. april 2022 (endret) Vipser skrev (13 timer siden): Sophie Elise deltar i dagens episode av «Den du veit» 🤠 Sangen kan hun nok fint legge på hylla, ja. Hm … Jeg måtte se episoden, selv om jeg har litt TV2-allergi - og ble svært overrasket. Jeg har hørt i alle fall to av sangene hun har gitt ut, og trodde helt ærlig at hun kunne synge, men nå har jeg lært at man kan fikse på mye i studio. Men, hvorfor tar de med folk som ikke kan synge i slike programmer? Er det underholdning eller «underholdning»? Endret 7. april 2022 av Pust 3
J.. Skrevet 7. april 2022 #27852 Skrevet 7. april 2022 Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare spanderer på seg sin egen bunad? Hun har jo råd til det. Bunaden på bilde ble jo levert tilbake med spermflekker på etter ett lite besøk til HT,så hvem vil leie sin bort til henne.. 19
Isild Skrevet 7. april 2022 #27853 Skrevet 7. april 2022 J.. skrev (10 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare spanderer på seg sin egen bunad? Hun har jo råd til det. Bunaden på bilde ble jo levert tilbake med spermflekker på etter ett lite besøk til HT,så hvem vil leie sin bort til henne.. Tullete at hun ikke kjøper egen bunad! 20
Pust Skrevet 7. april 2022 #27854 Skrevet 7. april 2022 Å eie en bunad innebærer at man må ta vare på den; vask, rens, stryking, oppbevaring … Mye jobb sammenlignet med å leie. 8
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2022 #27855 Skrevet 7. april 2022 Isild skrev (49 minutter siden): Tullete at hun ikke kjøper egen bunad! Samtidig som det jo er litt dumt når kroppen jevnlig endres mye.. 17 4
Callie01 Skrevet 7. april 2022 #27856 Skrevet 7. april 2022 Må le litt av dere, tydelig at bildene både hun og Nora legger ut er med Instagram eller TikTok filter. Leppene, øyne og nese blir helt endret. De blir garantert aldri gjenkjent på butikken, for de ser ikke ut som på bildene i virkeligheten 2
J.. Skrevet 7. april 2022 #27857 Skrevet 7. april 2022 Pust skrev (49 minutter siden): Å eie en bunad innebærer at man må ta vare på den; vask, rens, stryking, oppbevaring … Mye jobb sammenlignet med å leie. Man må jo rense den før man leverer den tilbake (da hun ønsker å leie av privatpersoner). Så det eneste hun egentlig slipper unna er jo oppbevaring. Men så henger de fleste bunaden sin inn i pose å inn i skapet,så det er jo ikke mye jobb det heller. 18
J.. Skrevet 7. april 2022 #27858 Skrevet 7. april 2022 Frøkenfryden skrev (50 minutter siden): Samtidig som det jo er litt dumt når kroppen jevnlig endres mye.. Nå er det jo bare bryst og midje som gjør at bunaden evt må endres og slank har hun alltid vært (sett vekk ifra de 5 min hun la på seg før fettsugingen).
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2022 #27859 Skrevet 7. april 2022 J.. skrev (1 minutt siden): Nå er det jo bare bryst og midje som gjør at bunaden evt må endres og slank har hun alltid vært (sett vekk ifra de 5 min hun la på seg før fettsugingen). Ja jeg ser den, men mye brystendringer kan jo være litt upraktisk, men man kan jo fikse underveis så klart. 1
Djungelvrål Skrevet 7. april 2022 #27860 Skrevet 7. april 2022 J.. skrev (2 minutter siden): Nå er det jo bare bryst og midje som gjør at bunaden evt må endres og slank har hun alltid vært (sett vekk ifra de 5 min hun la på seg før fettsugingen). Litt verre med puppene, de forandrer hun jo også på nesten årlig. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå