Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Pølsevann skrev (1 time siden):

Jøss, aldri fått med meg. Hun snakker/skriver sjelden om søsteren sin. Må være rart å være søstern til SE. 

Fordi F ikke ønsker at SE skriver om henne.

• Liker 6
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Letharia
Skrevet

Jeg har vokst opp med å følge SE på bloggen hennes, helt fra start. Synes det har vært veldig interessant å følge med på hvor mange forskjellige ansikt hun har hatt opp i gjennom tidene. Nå i det siste synes jeg det bare minner om Courteney Cox, når hun overfylte ansiktet sitt. Courteney har jo faktisk fjernet alt av fillers i ansiktet og ser naturlig ut igjen, men er redd SE aldri vil se helt naturlig ut igjen uansett hva hun gjør videre. Akkurat det skipet har seilt for lenge siden. 
Men tror ikke det er for sent å reversere hvert fall noe av det.

Er selv bare 3 år yngre enn SE, og kunne aldri tenkt meg å gjøre så mye med ansiktet mitt som hun har gjort, hun har jo veldig tydelig masse komplekser med utseendet sitt, hvis ikke hadde hun jo ikke operert seg til et nytt ansikt på denne måten. Helt ærlig så tror at hvis hun aldri hadde endret så mye på ansiktet sitt, så ville hun sett relativt lik ut som sin søster. Ja de hadde jo selvfølgelig noen forskjeller fra start, de er jo ikke tvillinger, men de hadde mange like trekk også. Og søsteren ser jo veldig naturlig ut i forhold (uten at jeg vet hva søsteren har gjort/ikke gjort av kosmetiske inngrep) og ligner mer på foreldrene enn det SE gjør. 

Synes det egentlig bare er utrolig trist at hun ikke stoppet denne galskapen før det gikk for langt. Hun er nesten helt ugjenkjennelig. 

Gjest tullerikke
Skrevet
Letharia skrev (32 minutter siden):

Jeg har vokst opp med å følge SE på bloggen hennes, helt fra start. Synes det har vært veldig interessant å følge med på hvor mange forskjellige ansikt hun har hatt opp i gjennom tidene. Nå i det siste synes jeg det bare minner om Courteney Cox, når hun overfylte ansiktet sitt. Courteney har jo faktisk fjernet alt av fillers i ansiktet og ser naturlig ut igjen, men er redd SE aldri vil se helt naturlig ut igjen uansett hva hun gjør videre. Akkurat det skipet har seilt for lenge siden. 
Men tror ikke det er for sent å reversere hvert fall noe av det.

Er selv bare 3 år yngre enn SE, og kunne aldri tenkt meg å gjøre så mye med ansiktet mitt som hun har gjort, hun har jo veldig tydelig masse komplekser med utseendet sitt, hvis ikke hadde hun jo ikke operert seg til et nytt ansikt på denne måten. Helt ærlig så tror at hvis hun aldri hadde endret så mye på ansiktet sitt, så ville hun sett relativt lik ut som sin søster. Ja de hadde jo selvfølgelig noen forskjeller fra start, de er jo ikke tvillinger, men de hadde mange like trekk også. Og søsteren ser jo veldig naturlig ut i forhold (uten at jeg vet hva søsteren har gjort/ikke gjort av kosmetiske inngrep) og ligner mer på foreldrene enn det SE gjør. 

Synes det egentlig bare er utrolig trist at hun ikke stoppet denne galskapen før det gikk for langt. Hun er nesten helt ugjenkjennelig. 

Synes ikke Courtney Cox ser så naturlig ut jeg da.

Gjest Letharia
Skrevet (endret)
tullerikke skrev (43 minutter siden):

Synes ikke Courtney Cox ser så naturlig ut jeg da.

Da synes ikke du det, alle får ha sin mening. Men jeg synes det, hvert fall mtp hvordan hun pleide å se ut med fillers.

Bildet til venstre er med fillers, og det til høyre er etter hun tok de ut.

https://www.her.ie/entertainment/courtney-cox-has-had-her-fillers-removed-and-looks-amazing-351771

PicMonkey-Collage1-1024x746.jpg

Endret av Letharia
skrivefeil
Gjest Dreams
Skrevet
Letharia skrev (1 minutt siden):

Da synes ikke du det, alle får ha sin mening. Men jeg synes det, hvert fall mtp hvordan hun pleide å se ut med fillers.

Bildet til venstre er med fillers, og det til høyre er etter hun tok de ut.

https://www.her.ie/entertainment/courtney-cox-has-had-her-fillers-removed-and-looks-amazing-351771

PicMonkey-Collage1-1024x746.jpg

Enig med deg. Og SE har jo ikke bare fillers, men det hadde nok gjort en stor forskjell hvis hun tok ut det hun har nå. Selv om hun har tatt face-lift eller hva det var hun gjorde sist. 

Gjest Cammomillo
Skrevet

Er det noen som vet hva slags inngrep hun gjorde nå sist?

Skrevet
Cammomillo skrev (22 minutter siden):

Er det noen som vet hva slags inngrep hun gjorde nå sist?

I desember. Brystene. Fjernet hakeimplantat. Pony tail lift der øynene og øyenbrynene heves på skrå slik at man ligner en eller annen asiatisk fenotype. Muligens hun justerte nesen igjen og. Og kinnimplantater.

• Liker 10
Skrevet

Hun ser jo så annerledes ut på Instagram i forhold til bildene som blir vist her merkelig 

• Liker 7
Skrevet
lokmeister2016 skrev (2 timer siden):

Hun ser jo så annerledes ut på Instagram i forhold til bildene som blir vist her merkelig 

Bildene hun selv legger ut på IG er nok svært nøye utvalgt (av mange bilder) Hun har full kontroll på disse. 

Bilder andre tar  gir nok et mer ærlig bilde av hvordan mimikk, smil osv faktisk nå har blitt etter alle operasjonene. 

• Liker 8
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
lokmeister2016 skrev (4 timer siden):

Bildene/videoene hun selv legger ut, ser helt annerledes ut enn de vi ser på tv og i aviser, det har du rett i. Jeg har bitt meg merke i at på for eksempel snap-story, bruker hun filter som reduserer de hovne kinnene veldig mye. Kanskje hun angrer :vetikke:

Skrevet
Era Vulgaris skrev (30 minutter siden):

Bildene/videoene hun selv legger ut, ser helt annerledes ut enn de vi ser på tv og i aviser, det har du rett i. Jeg har bitt meg merke i at på for eksempel snap-story, bruker hun filter som reduserer de hovne kinnene veldig mye. Kanskje hun angrer :vetikke:

De nye kinnene er veldig fremtredende på bilder andre har tatt, og ikke på langt nær så iøyenfallende på bilder hun selv legger ut. På en måte bra hvis det nå gikk for langt også i hennes egne øyne. Hvis hun angrer, så får man i det minste håpe det er reversibelt. 

• Liker 4
Skrevet
elskermenn skrev (20 timer siden):

I desember. Brystene. Fjernet hakeimplantat. Pony tail lift der øynene og øyenbrynene heves på skrå slik at man ligner en eller annen asiatisk fenotype. Muligens hun justerte nesen igjen og. Og kinnimplantater.

Hvordan vet du at brystene ble gjort i desember? Ser du på Instagram så dukker de store brystene i august 2021. Eller opererte hun dem enda større?

Hun må ha det så vondt med seg selv..

• Liker 5
Gjest Melise__87
Skrevet

Dette blir S om noen år. På god vei til å ligne iallefall. 

6689.jpg

Skrevet
Flaggermus79 skrev (På 3.4.2022 den 19.18):

Bare se her….

276CE3FB-A41D-47C0-8FA6-CCB7C89B4422.jpeg

Gud bedre…. Skikkelige bollekinn.
Hva er greia med å ha tunga ute🤔 Har aldri skjønt det, skal det være sexy? Siden det som regel er spesiell type damer som henger den på tørk? 

• Liker 12
Gjest tullerikke
Skrevet
Jadaomatte skrev (15 minutter siden):

Gud bedre…. Skikkelige bollekinn.
Hva er greia med å ha tunga ute🤔 Har aldri skjønt det, skal det være sexy? Siden det som regel er spesiell type damer som henger den på tørk? 

Tunga ute eller trutmunn. 

Skrevet
Flaggermus79 skrev (På 3.4.2022 den 19.18):

Bare se her….

276CE3FB-A41D-47C0-8FA6-CCB7C89B4422.jpeg

Og så lurer hun på hvorfor hun ikke har draget på menn med dannelse og klasse …

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Nytt tema denne måneden: trashy school girl…

Slenger også med et sitat fra SE i hennes kommentarfelt: «Det beste med livet er å endre personlighet». Fantastisk. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun har mistet seg selv stakkar.

• Liker 9
Skrevet

Dette er som å være vitne til et togkræsj i sakte film 😨

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...