hvalstad45 Skrevet 1. april 2022 #27781 Skrevet 1. april 2022 2 minutter siden, Million said: "Vi er som kjærester" Sofie Elise i VG Lurer på hva Isak tenker om at Sofie Elise gikk rett på ham i det hun bare hadde vært borte fra kjæresten i noen uker... Hadde ikke stolt et sekund på at hun var der etter tre måneder, hadde jeg vært ham. 8
J.. Skrevet 1. april 2022 #27782 Skrevet 1. april 2022 hvalstad45 skrev (20 minutter siden): Lurer på hva Isak tenker om at Sofie Elise gikk rett på ham i det hun bare hadde vært borte fra kjæresten i noen uker... Hadde ikke stolt et sekund på at hun var der etter tre måneder, hadde jeg vært ham. Han har jo vittelig hora seg rundt både før og etter Farmen,så hvem er han til å dømme. 32
lokmeister2016 Skrevet 1. april 2022 #27783 Skrevet 1. april 2022 Elysion skrev (3 timer siden): Herregud, det er jo bare trist. Hun ser jo ut som hun er 40 år 5
Consita Skrevet 1. april 2022 #27784 Skrevet 1. april 2022 (endret) lokmeister2016 skrev (7 minutter siden): Hun ser jo ut som hun er 40 år Ikke fornærm 40 åringer. De fleste har levende flotte ansikter som viser levde liv. Ikke livløse pergament ansikter.. Endret 1. april 2022 av Consita 43 1
Isild Skrevet 1. april 2022 #27785 Skrevet 1. april 2022 J.. skrev (5 timer siden): Han har jo vittelig hora seg rundt både før og etter Farmen,så hvem er han til å dømme. Sant! Han har vel ikke akkurat så mye å si på hennes "turnover". Der er de like. 4
Isild Skrevet 2. april 2022 #27786 Skrevet 2. april 2022 Off topic: Jeg er en av de som har mistet tilgangen til TV2 nå. Snakket litt med mannen om det, og vi er enige om at vi ikke kommer til å savne den kanalen så mye som litt en gang. Deres egne programledere stiller i deres egne realitykjendis-programmer, og etterpå er det koseprat og "reunion" hos God morgen Norge og God kveld Norge. Sophie Elises verden og Bloggerne er andre eksempel på programmer de satser på. Helt uinteressant for de aller fleste. Ingen tvil om at det er stor satsning på influencere - særlig på Sophie Elise. 24
Zenhouse Skrevet 2. april 2022 #27787 Skrevet 2. april 2022 Isild skrev (30 minutter siden): Off topic: Jeg er en av de som har mistet tilgangen til TV2 nå. Snakket litt med mannen om det, og vi er enige om at vi ikke kommer til å savne den kanalen så mye som litt en gang. Deres egne programledere stiller i deres egne realitykjendis-programmer, og etterpå er det koseprat og "reunion" hos God morgen Norge og God kveld Norge. Sophie Elises verden og Bloggerne er andre eksempel på programmer de satser på. Helt uinteressant for de aller fleste. Ingen tvil om at det er stor satsning på influencere - særlig på Sophie Elise. Tv2 virker som de henger «bakpå»??? Nå skal ikke jeg tro alle er som meg- men å forandre GKN med umoden (sex) humor var første skritt til nedleggelse, SE gjør seg heller ikke bra som programleder ,( hadde vært morsomt å fått en objektiv vurdering av henne fra noen som ikke aner hvem hun er fra før) , og nå Niklas som programleder for Farmen.. planlegger de exit for det programmet også? Det neste er vel at de bytter ut Obersten i Kompani Lauritzen med Vegard Harm. Ja, så dårlig vurderingsevne viser Tv2 for tiden! 28 1
Isild Skrevet 2. april 2022 #27788 Skrevet 2. april 2022 Zenhouse skrev (7 minutter siden): Tv2 virker som de henger «bakpå»??? Nå skal ikke jeg tro alle er som meg- men å forandre GKN med umoden (sex) humor var første skritt til nedleggelse, SE gjør seg heller ikke bra som programleder ,( hadde vært morsomt å fått en objektiv vurdering av henne fra noen som ikke aner hvem hun er fra før) , og nå Niklas som programleder for Farmen.. planlegger de exit for det programmet også? Det neste er vel at de bytter ut Obersten i Kompani Lauritzen med Vegard Harm. Ja, så dårlig vurderingsevne viser Tv2 for tiden! Ser det helt på samme måte. At Niklas blir ny programleder for Farmen kjendis er iallefall å vise at de ikke har tatt til seg noe av kritikken denne sesongen har fått. Trofaste seere har reagert på at konseptet har mistet hva det en gang var. Det som tidligere var en relativt autentisk "kamp for tilværelsen" - det er nå redusert til ennå et realityprogram med fyll, juks, stjeling, drama og intriger. Lykke til med det! Sophie Elise som programleder er ikke særlig vellykket, så lykke til med det også. Der TV2 tidligere var relativt gode på å lage underholdningsprogrammer, så velger de nå å gjøre disse programmene mer lettvinte, useriøse og "harry". 25 1
Isild Skrevet 2. april 2022 #27789 Skrevet 2. april 2022 Mnjah skrev (20 timer siden): Dette er det sykeste jeg har sett. Dette burde være en advarsel til alle unge som vurderer operasjoner: https://www.instagram.com/p/CboQT2no1Y8/?utm_medium=copy_link Link til godkveldnorges Instagram-konto. Bilde av SE og Baarli. Aka. Niclas og hans 60-årige bestemor. På dette bildet ligner hun Linda Johansen - aldersmessig også. 15
Gjest Era Vulgaris Skrevet 2. april 2022 #27790 Skrevet 2. april 2022 Isild skrev (31 minutter siden): På dette bildet ligner hun Linda Johansen - aldersmessig også. Jeg fikk Lillian Muller-vibber. For den yngre garde som ikke vet hvem hun er: https://www.vg.no/rampelys/i/KdXwo/lillian-muller-slik-var-mitt-siste-moete-med-hugh-hefner
Isild Skrevet 2. april 2022 #27791 Skrevet 2. april 2022 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Jeg fikk Lillian Muller-vibber. For den yngre garde som ikke vet hvem hun er: https://www.vg.no/rampelys/i/KdXwo/lillian-muller-slik-var-mitt-siste-moete-med-hugh-hefner Jeg holdt på å skrive Lillian Muller også. SE er iallefall veldig ukjent på de bildene som er lagt ut på de siste sidene nå. De nye kinnene og den stramme huden gir et helt annet utseende. Hun ser eldre ut, og huden ser "for liten" ut. 12
Gjest Era Vulgaris Skrevet 2. april 2022 #27792 Skrevet 2. april 2022 Isild skrev (5 minutter siden): Jeg holdt på å skrive Lillian Muller også. SE er iallefall veldig ukjent på de bildene som er lagt ut på de siste sidene nå. De nye kinnene og den stramme huden gir et helt annet utseende. Hun ser eldre ut, og huden ser "for liten" ut. Kanskje LJ og LM er forbildene hennes? SE er tydeligvis stor fan av plastikk-bimbo-look, og har lykkes 100% med å oppnå sitt ideal. Helt enig i at hun ser veldig annerledes ut på de nyeste bildene vi ser av henne, og ikke minst så synes denne stramme huden ekstremt godt på videosnap`er hun legger ut. Hun klarer rett og slett ikke lukke øynene skikkelig, så stramt er det. Det må være smertefullt! En skal lide for "skjønnheten", si.
Isild Skrevet 2. april 2022 #27793 Skrevet 2. april 2022 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Kanskje LJ og LM er forbildene hennes? SE er tydeligvis stor fan av plastikk-bimbo-look, og har lykkes 100% med å oppnå sitt ideal. Helt enig i at hun ser veldig annerledes ut på de nyeste bildene vi ser av henne, og ikke minst så synes denne stramme huden ekstremt godt på videosnap`er hun legger ut. Hun klarer rett og slett ikke lukke øynene skikkelig, så stramt er det. Det må være smertefullt! En skal lide for "skjønnheten", si. Hun har klart å oppnå "Facial overfilled syndrome" - midt i 20-årene. 19
Gjest Keikolina Skrevet 2. april 2022 #27794 Skrevet 2. april 2022 Hva er igjen å gå gjort i de neste 10 årene?
Mnjah Skrevet 2. april 2022 #27795 Skrevet 2. april 2022 Million skrev (22 timer siden): "Vi er som kjærester" Sofie Elise i VG Så flaut å uttale seg om en relasjon når 1. den andre ikke kan uttale seg på flere måneder 2. ingenting er avklart. igjen, det virker som hun har et stort kontrollbehov, at hun må bevise at hun eier han, til tross for alle andre han har vært borti mens de var sammen. Det er veldig trist og går på tvers av det hun tidligere har uttalt om at hun vil holde relasjonene sine privat. Utrolig flaut å kringkaste til hele Norge at man «holder på». Fallhøyden blir veldig stor. 12
Mina 2 Skrevet 2. april 2022 #27796 Skrevet 2. april 2022 Fatter ikke at noen vil forandre så mye på utseende,så en ser 10 år eldre ut minst. Hun kunne sett så frisk og ung ut,men ser nå ut som en litt eldre dame. Skal tro hvordan hun ser ut om 10 år. Sikker på foreldre og søsteren har sagt fra. Men hun er vel så sta og bestemt på at det er det hun vil. Må være veldig rart å se seg i speilet å se så forandret ut🤔 Jeg bruker ikke fargede linser en gang fordi jeg vil være den jeg ble født som. Jeg ordner bryn selv,steller negler selv og jeg farger håret siden jeg ikke synes det er så fint med det gråe som det har blitt en del av😊 Steller huden min og sminker meg hvis jeg skal ut på noe. Synes det er så trist med alle som må forandre på så mye. Med botox,fillers og alt mulig annet rart. Men folk får bare gjøre som de vil,men jeg kommer aldri til og gjøre noe sånt og jeg begynner å nærme meg 60. Men er heldig med gode gener da og har aldri røyket eller vært så mye i sola,så det har nok hjulpet på. Og mange gutter/menn jeg har kommet i prat med i løpet av årene vil ha ekte vare. Joda,mange vil nok ha ei "fake" ei der og da som de kan ha en natt med. Men det er ikke det de vil ha som kjæreste. Det finnes unntak da,men det er stort sett gutter som også er veldig opptatt av utseende. Trist å se utviklingen og det kan ikke være lett å være ung i dag med alt dette utseende og kroppspresset. Virkelig glad jeg var ung for mange år siden. På så mange måter. 14
elskermenn Skrevet 2. april 2022 #27798 Skrevet 2. april 2022 (endret) Pølsevann skrev (22 minutter siden): Har hun en søster?? Japp. Hun skrev et gjesteinnlegg i våren 2012 på bloggen. Husker jeg leste det. Søsteren skrev at da hun ble atten skulle hun operere nesa. Prøvde flere ganger og finne dette sitatet igjen men tror det er redigert bort. https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/reise-miljovennlig_-flyskam_-dyre-buss--togbilletter-og-lang-vanskelig-reisevei-1.15826936 Endret 2. april 2022 av elskermenn 1
Cuddlegirl Skrevet 2. april 2022 #27799 Skrevet 2. april 2022 Pølsevann skrev (21 minutter siden): Har hun en søster?? 7 1
Pølsevann Skrevet 2. april 2022 #27800 Skrevet 2. april 2022 Jøss, aldri fått med meg. Hun snakker/skriver sjelden om søsteren sin. Må være rart å være søstern til SE. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå