Justlooking Skrevet 13. september 2021 #24141 Skrevet 13. september 2021 pøbelsara skrev (35 minutter siden): VI snakker Oslo er. Markedet er hett. Men det er klart, at de som skal kjøpe bolig, antakelig sjekker hva som er prisnivået det leiligheten ligger, og det er vel de færreste som er interessert i å betale 1, 5 mill ekstra for rosa fløyelstapet på do. Det koster ikke SÅ mye å kjøpe noen ruller fløyelstapet. Fansen gir sikkert gode klikk i SoMe, men de færreste gidder vel å betale så mye mer for en leilighet SE har bodd i. Det er et flott nabolag, rett inn i marka, men jeg synes det er et sunnhetstegn at boligkjøpere orienterer seg om prisnivå før de handler. Det lå flere flotte rekkehus ute til 5,5 - 6 mill i området. Hvorfor skulle noen gi 1,5 til 2 mill mer enn det fordi SE har bodd der? Måtte ha vært blodfansen men de er vel såpass unge og har ikke de pengene. Sier igjen at leiligheten burde vært ryddet bedre, slik som alle andre leiligheter. Meglere pleier å si at det er første bud - rydd unna og få boligen til å se større ut 😊 10
Elysion Skrevet 13. september 2021 #24142 Skrevet 13. september 2021 Justlooking skrev (1 time siden): Det lå flere flotte rekkehus ute til 5,5 - 6 mill i området. Hvorfor skulle noen gi 1,5 til 2 mill mer enn det fordi SE har bodd der? Måtte ha vært blodfansen men de er vel såpass unge og har ikke de pengene. Sier igjen at leiligheten burde vært ryddet bedre, slik som alle andre leiligheter. Meglere pleier å si at det er første bud - rydd unna og få boligen til å se større ut 😊 Ja, er vel noe i det. Med så mye tjas og mas på bildene er det jo umulig for noen å kunne forestille seg hvordan det vil være å bo der selv. 3
Isild Skrevet 14. september 2021 #24143 Skrevet 14. september 2021 Justlooking skrev (6 timer siden): Det lå flere flotte rekkehus ute til 5,5 - 6 mill i området. Hvorfor skulle noen gi 1,5 til 2 mill mer enn det fordi SE har bodd der? Måtte ha vært blodfansen men de er vel såpass unge og har ikke de pengene. Sier igjen at leiligheten burde vært ryddet bedre, slik som alle andre leiligheter. Meglere pleier å si at det er første bud - rydd unna og få boligen til å se større ut 😊 Enig. De kunne med fordel fjernet endel ting, så ville huset gitt et bedre første inntrykk. SÅ stas er det ikke at det er huset til SE (annet enn for fansen, og som du sier - de færreste av de er nok potensielle kjøpere) Hun har pusset opp i en noe spesiell stil, og det må nok treffe noen som har samme smak. De fleste småbarnsfamilier har nok ikke det - og jeg tenker at huset først og fremst er mest aktuellt for nettopp småbarnsfamilier. 12
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #24144 Skrevet 14. september 2021 (endret) Var innom og så på annonsen og det er ikke mye som sier meg at den leiligheten er til salgs, mer heller som et oppsatt ''galleri'' eller hva man skal kalle det, for hvordan man kan ha det. Endret 14. september 2021 av L'Eau D'Issey 7
Zenhouse Skrevet 14. september 2021 #24145 Skrevet 14. september 2021 Veldig spesielle bilder, merkelig om en erfaren megler lar dette passere uten å gi gode råd? Dette er ikke bilder som selger i en bolig-annonse! 21
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #24146 Skrevet 14. september 2021 Zenhouse skrev (18 minutter siden): Veldig spesielle bilder, merkelig om en erfaren megler lar dette passere uten å gi gode råd? Dette er ikke bilder som selger i en bolig-annonse! Det er for mye personlige eiendeler som trekker leiligheten ned tenker jeg. Man får ikke følelsen av dette er en leiligheten man kunne tenke seg eller lagt bud på. Her må de private tingene bort og resten av leiligheten må gjøres mer luftig slik at de som kommer på visning klare og seg selv bor der, uten at det skriker Sofie fra veggene. 9
J.. Skrevet 14. september 2021 #24147 Skrevet 14. september 2021 (endret) Dagens bloggerne hvor SE diskuterer Farmen deltagelsen å får vite at Fetisha også er med i castingrunden,hvorpå hun sier hun ikke ønsker at Fetisha blir tatt med videre,fordi hun "fordummer SE" med å påpeke at hun feks ikke kan lage mat. Dette er jo noe hun selv nærmest skryter av? Lol. Sier også at foreldrene hennes ønsker å beholde Oscar og derfor ble det slik da,hun ønsker jo tross alt bare å ha han selv ca 10% uansett. Og ikke minst når hun sier at på grunn av folks reaksjoner rundt at Oscar ikke bor hos henne lenger,har de "mistet privilegiet" i å få innsyn til henne på samme måte som tidligere (deler mindre personlige ting). .....ler å ler. Endret 14. september 2021 av J.. 37
Pust Skrevet 14. september 2021 #24148 Skrevet 14. september 2021 J.. skrev (1 time siden): Dagens bloggerne hvor SE diskuterer Farmen deltagelsen å får vite at Fetisha også er med i castingrunden,hvorpå hun sier hun ikke ønsker at Fetisha blir tatt med videre,fordi hun "fordummer SE" med å påpeke at hun feks ikke kan lage mat. Dette er jo noe hun selv nærmest skryter av? Lol. Sier også at foreldrene hennes ønsker å beholde Oscar og derfor ble det slik da,hun ønsker jo tross alt bare å ha han selv ca 10% uansett. Og ikke minst når hun sier at på grunn av folks reaksjoner rundt at Oscar ikke bor hos henne lenger,har de "mistet privilegiet" i å få innsyn til henne på samme måte som tidligere (deler mindre personlige ting). .....ler å ler. Det er bare trist når hun sier at hun har tatt fra det norske folk det privilegiet det var å få innsyn i hennes liv via en hund. Men, det er et gjennomgående trekk hos folk som har blitt kjent for å være kjent, at de ser seg selv viktigere og større enn alle andre, og det paradoksale er at det er vår feil at de har blitt sånn, alle vi som gir dem oppmerksomhet. 😬 - 25
J.. Skrevet 14. september 2021 #24149 Skrevet 14. september 2021 Pust skrev (1 minutt siden): Det er bare trist når hun sier at hun har tatt fra det norske folk det privilegiet det var å få innsyn i hennes liv via en hund. Men, det er et gjennomgående trekk hos folk som har blitt kjent for å være kjent, at de ser seg selv viktigere og større enn alle andre, og det paradoksale er at det er vår feil at de har blitt sånn, alle vi som gir dem oppmerksomhet. 😬 - Litt av en måte å snu det på også - Hun valgte å gi vekk enda en hund men blir fryktelig fornærmet når folk reagerer på det.. 22
Irja Skrevet 14. september 2021 #24150 Skrevet 14. september 2021 J.. skrev (2 timer siden): Dagens bloggerne hvor SE diskuterer Farmen deltagelsen å får vite at Fetisha også er med i castingrunden,hvorpå hun sier hun ikke ønsker at Fetisha blir tatt med videre,fordi hun "fordummer SE" med å påpeke at hun feks ikke kan lage mat. Dette er jo noe hun selv nærmest skryter av? Lol. Sier også at foreldrene hennes ønsker å beholde Oscar og derfor ble det slik da,hun ønsker jo tross alt bare å ha han selv ca 10% uansett. Og ikke minst når hun sier at på grunn av folks reaksjoner rundt at Oscar ikke bor hos henne lenger,har de "mistet privilegiet" i å få innsyn til henne på samme måte som tidligere (deler mindre personlige ting). .....ler å ler. Fatter ikke at Fetisha gidder å ha noe med den dama å gjøre. Det med hundene orker jeg ikke kommentere. Kjenner det koker. 20
J.. Skrevet 14. september 2021 #24151 Skrevet 14. september 2021 Irja skrev (23 minutter siden): Fatter ikke at Fetisha gidder å ha noe med den dama å gjøre. Det med hundene orker jeg ikke kommentere. Kjenner det koker. Vet ikke om F ble med eller ikke. Men hvis hun ikke blir med,antar jeg faktisk SE hadde en finger med i spillet. Divaen vil jo tross alt ikke stå i skyggen til venninden. 18
Hulderen Skrevet 14. september 2021 #24152 Skrevet 14. september 2021 J.. skrev (11 minutter siden): Vet ikke om F ble med eller ikke. Men hvis hun ikke blir med,antar jeg faktisk SE hadde en finger med i spillet. Divaen vil jo tross alt ikke stå i skyggen til venninden. Fetisha ble ikke med på Farmen. https://www.nettavisen.no/livsstil/her-er-farmen-kjendisene-2022/s/12-95-3424129824 5
J.. Skrevet 14. september 2021 #24153 Skrevet 14. september 2021 Hulderen skrev (2 minutter siden): Fetisha ble ikke med på Farmen. https://www.nettavisen.no/livsstil/her-er-farmen-kjendisene-2022/s/12-95-3424129824 Fikk det vel som hun ville da,slik det bruker å bli. 12
*blueberry* Skrevet 14. september 2021 #24154 Skrevet 14. september 2021 J.. skrev (2 timer siden): Vet ikke om F ble med eller ikke. Men hvis hun ikke blir med,antar jeg faktisk SE hadde en finger med i spillet. Divaen vil jo tross alt ikke stå i skyggen til venninden. Det er helt klart at Fetisha hadde blitt mer populær enn SE på Farmen. Bare se på Camp Kulinaris, hun var godt likt blant seere og overrasket de fleste på en positiv måte. Tviler ikke på at SE hadde noe med at Fetisha ikke kom med, hun har alltid vært misunnelig på henne. Du ser det i SEs verden, og hører det i den gamle podcasten. 17
J.. Skrevet 14. september 2021 #24155 Skrevet 14. september 2021 *blueberry* skrev (3 minutter siden): Det er helt klart at Fetisha hadde blitt mer populær enn SE på Farmen. Bare se på Camp Kulinaris, hun var godt likt blant seere og overrasket de fleste på en positiv måte. Tviler ikke på at SE hadde noe med at Fetisha ikke kom med, hun har alltid vært misunnelig på henne. Du ser det i SEs verden, og hører det i den gamle podcasten. Nettopp. 5
L'Eau D'Issey Skrevet 14. september 2021 #24156 Skrevet 14. september 2021 *blueberry* skrev (1 minutt siden): Det er helt klart at Fetisha hadde blitt mer populær enn SE på Farmen. Bare se på Camp Kulinaris, hun var godt likt blant seere og overrasket de fleste på en positiv måte. Tviler ikke på at SE hadde noe med at Fetisha ikke kom med, hun har alltid vært misunnelig på henne. Du ser det i SEs verden, og hører det i den gamle podcasten. Skulle ikke de to starte opp den gamle podcasten da? Hadde vært meget interessant og faktisk sett Fetisha innpå farmen sammen med Sofie. For noen må jekke den dama ned når det trengs. 11
lurker Skrevet 14. september 2021 #24157 Skrevet 14. september 2021 On 9/11/2021 at 10:14 PM, SoftKitty said: Synes også mange var litt stusselig kledd der, men vi vet jo ikke hva kleskoden i invitasjonen var. Men så jo ut som lokale osv var veldig pent så jeg ville jo tenkt man kan ha på fine kjoler. Iallfall ikke noe jeg reagerte på, synes kjolen var fin. Kleskoden var "Go big or go home" - så da tenker jeg kjolen hennes var innafor. Man inviterer vel ikke SE på fest, og forventer at hun skal være smakfullt og diskret kledd 🙂 8
Gjest Finlay Skrevet 14. september 2021 #24158 Skrevet 14. september 2021 J.. skrev (2 timer siden): Vet ikke om F ble med eller ikke. Men hvis hun ikke blir med,antar jeg faktisk SE hadde en finger med i spillet. Divaen vil jo tross alt ikke stå i skyggen til venninden. Skulle ikke forundre meg om SE fikk vite hvem som var aktuelle kandidater FØR hun takket ja til farmen. Kanskje hatt en finger med i spillet under castingen, fått ryddet unna både Fetisha og et par andre søte jenter? For den rollen skulle hun ha! Og etterpå takker for tilliten med å skaffe TV2 seerrekord for Farmen kjendis, etter først ha skapt årets rykteflom. For det er ingen tvil om at SE er verdt sin vekt i gull for TV2.
J.. Skrevet 14. september 2021 #24159 Skrevet 14. september 2021 Finlay skrev (1 minutt siden): Skulle ikke forundre meg om SE fikk vite hvem som var aktuelle kandidater FØR hun takket ja til farmen. Kanskje hatt en finger med i spillet under castingen, fått ryddet unna både Fetisha og et par andre søte jenter? For den rollen skulle hun ha! Og etterpå takker for tilliten med å skaffe TV2 seerrekord for Farmen kjendis, etter først ha skapt årets rykteflom. For det er ingen tvil om at SE er verdt sin vekt i gull for TV2. Ja hun fikk jo vite om at F var med i castingrunden,også brått kom hun ikke lenger. Hun vokser jo stadig i rampelyset selv så SE vil neppe ha noen konkurranse der også,for så smålig er hun. 8
Gjest BethD Skrevet 14. september 2021 #24160 Skrevet 14. september 2021 Fetisha er en diamant av et menneske! Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke blir løftet mer frem. SE er en liten kakerlakk i forhold til henne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå